Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Охоронні послуги
Очікувана вартість
125 000,00 UAH
UA-2017-04-13-000828-b e16e3011ee394be99b234d9f82db029c
Спрощена закупівля    Завершена    Наявні запитання/вимоги без відповіді
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Довганчин Галина Станіславівна

+380444670013 galinadovganchyn@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: ЦЕНТР РАННЬОЇ СОЦІАЛЬНОЇ РЕАБІЛІТАЦІЇ ДІТЕЙ-ІНВАЛІДІВ
Код ЄДРПОУ: 41055234
Місцезнаходження: 04086, Україна , м. Київ обл., Київ, вул. Олени Теліги, буд. 37-Г
Контактна особа: Довганчин Галина Станіславівна
+380444670013
galinadovganchyn@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 13 квітня 2017 13:25
Звернення за роз’ясненнями: до 19 квітня 2017 13:30
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 21 квітня 2017 13:30
Початок аукціону: 24 квітня 2017 11:48
Очікувана вартість: 125 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 1 250,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%

Інформація про предмет закупівлі

Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
Охоронні послуги
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 04086, Україна, м. Київ, м.Київ, вул. Олени Теліги, буд. 37-Г
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 24 квітня 2017  —  31 грудня 2017
ДК 021:2015: 79710000-4 — Охоронні послуги

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
13 квітня 2017 13:26
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
13 квітня 2017 13:26
Оголошення Охорона 2017 13 04 2017 -.doc

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Об’єкти соціального призначення
Дата подання: 18 квітня 2017 12:15
Дата відповіді: 19 квітня 2017 10:56
У Додатку 1 до Оголошення для проведення закупівлі через систему електронних закупівель зазначена вимога для учасника: «Досвід надання охоронних послуг на об’єктах соціального призначення». Просимо надати роз’яснення: Що саме Замовник розуміє під поняттям «об’єкти соціального призначення»?
Відповідь: Наявність аналогічних договорів з охорони об’єктів соціально-реабілітаційної спрямованості.
Об’єкти соціального призначення
Дата подання: 18 квітня 2017 12:16
Дата відповіді: 19 квітня 2017 10:56
У Додатку 1 до Оголошення для проведення закупівлі через систему електронних закупівель зазначена вимога для учасника: «Досвід надання охоронних послуг на об’єктах соціального призначення». Просимо надати роз’яснення: Які з перелічених далі об’єктів Замовник вважає «об’єктами соціального призначення»: А) Управління Пенсійного фонду, Б) районні в місті Києві державні адміністрації, В) музеї, Г) парки, Д) ботанічні сади, Е) управління освіти, Є) школи, Ж) дитячі садочки; З) інститути національної академії наук України, І) банківські установи?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Наявність аналогічних договорів з охорони об’єктів соціально-реабілітаційної спрямованості
Аналогічний договір
Дата подання: 19 квітня 2017 11:35
Чи буде відхилена пропозиція, якщо Учасник надасть необхідну інформацію про виконання договору на надання послуг з охорони дитячого інтернату?
Відповідь відсутня
Уточнення предмету закупівлі
Дата подання: 19 квітня 2017 11:37
Чим на думку Замовника відрізняється охорона об’єктів соціально-реабілітаційної спрямованості від охорони дитячих садків, шкіл, інтернатів, управлінь освіти та інших подібних об’єктів?
Відповідь відсутня
Розгорнути всі запитання: 4 Згорнути запитання

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2017-04-13-000828-b.a1
Статус:
Відхилено
Учасник: ПП "КОНГРЕС - ОХОРОНА", Код ЄДРПОУ:34967902
Дата подання: 19 квітня 2017 12:32
Дискримінаційна вимога
07.04.2017 відбувся аукціон в електронній системі закупівель (UA-2017-03-28-000643-a, https://www.dzo.com.ua/tenders/966429) з закупівлі КУ ЦЕНТР РАННЬОЇ СОЦІАЛЬНОЇ РЕАБІЛІТАЦІЇ ДІТЕЙ-ІНВАЛІДІВ охоронних послуг, а саме: Послуга охорони території та будівлі: за ДК 021:2015 код 79710000-4 – Охоронні послуги.
13.04.2017 Замовником торги з придбання ДК 021:2015 код 79710000-4 – Охоронні послуги були відмінені «у зв’язку зі зміною вимог щодо предмету закупівлі» (рішення Замовника від 13.04.2017 № 01Д3/1).
В ОГОЛОШЕННІ для проведення закупівлі через систему електронних закупівель (далі – Оголошення) оприлюдненому на веб-порталі 13.04.2017 (UA-2017-04-13-000828-b) у вимогах до предмету закупівлі зазначених у Додатку 1 до Оголошення (Технічні вимоги до учасника з надання послуг) додано лише одну вимогу, яка була відсутня у попередньому Оголошенні: «Досвід надання охоронних послуг на об’єктах соціального призначення». Також, в Додатку 2 зазначена відповідни вимога щодо підтвердження кваліфікації учасника, а саме: «лист у довільній формі з інформацією про виконання Учасником аналогічних договорів на об’єктах соціального призначення, з обов'язковим зазначенням дати укладання Договору, предмету Договору та Замовника послуг або листи відгуки Замовників послуг».
На запит в електронній системі закупівель щодо надання роз’яснень про те, що саме розуміється під поняттям «об’єкти соціального призначення» і чи є такими об’єктами школи, дитячі садки, банківські установи, парки, музеї тощо, Замовником було надано відповідь: «Наявність аналогічних договорів з охорони об’єктів соціально-реабілітаційної спрямованості».

Вважаємо вищезазначену вимогу (щодо досвіду надання охоронних послуг на «об’єктах соціального призначення» і тільки «соціально-реабілітаційної спрямованості») дискримінаційною. Даною вимогою Замовник навмисно звужує коло Учасників і порушує важливий принцип здійснення закупівель: недискримінація учасників.

На підставі наведеного просимо привести вимоги закупівлі у відповідність до чинного законодавства, усунувши дискримінаційну вимогу.

В іншому випадку, ми будемо вимушені звернутися до органів прокуратури для оцінки ситуації та прийняття необхідних заходів щодо притягнення Замовника до відповідальності.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога відхилена
20 квітня 2017 11:12
Центр ранньої соціальної реабілітації дітей — інвалідів (далі — Замовник, Центр) на звернення учасника (користувача системи Prozorro), від 19.04.2017, (12:32. D:UA-2017-04-13-000828-B.A1), щодо вимоги усунення порушень під час проведення допорогової процедури закупівлі послуг охорони території та будівлі: за ДК 021:2015 код 79710000-4 – Охоронні послуги (UA-2017-04-13-000828-b, https://www.dzo.com.ua/tenders/1018510), повідомляє наступне.
В оголошенні для проведення закупівлі через систему електронних закупівель (далі — Оголошення) оприлюдненому на веб-порталі 13.04.2017 (UA-2017-04-13-000828-b) зокрема у Додатку 1 (технічні вимоги до учасника з надання послуг) Замовником визначено вичерпний перелік вимог, яким повинен відповідати учасник зазначеної процедури закупівлі.
На загальне запитання в електронній системі закупівель від 18.04.2017 щодо надання роз’яснень стосовно встановленої вимоги, а саме досвід надання охоронних послуг на об’єктах соціального призначення, Замовником 19.04.2017 о 12:15 год. надано відповідь, що під встановленою вимогою розуміється наявність аналогічних договорів з охорони об’єктів соціально-реабілітаційної спрямованості, враховуючи те, що Замовник, а саме Центр ранньої соціальної реабілітації дітей інвалідів є спеціалізованою установою системи соціального захисту населення, що здійснює заходи з реабілітації, соціальної адаптації дітей-інвалідів з фізичними та розумовими вадами, віком від 4 до 18 років. Саме тому Замовник вважає за необхідне передбачати вимоги щодо надання аналогічних послуг (виконання договорів з охорони) на об’єктах де перебувають люди з інвалідністю, а саме руховими та розумовими порушеннями тощо.
Ураховуючи зазначене, Замовник не вважає дану вимогу дискримінаційною та залишає за собою право розглянути пропозицію учасника та визнати переможцем процедури закупівлі у разі, якщо учасник відповідатиме усім іншим визначеним технічним та кваліфікаційним вимогам даної закупівлі, а запропонована ціна пропозиції буде найбільш економічно-вигідною.
Водночас, повідомляється, що Замовником вже проводилась процедура допорогових закупівель згідно оголошення (UA-2017-03-28-000643-a, https://www.dzo.com.ua/tenders/966429).
Центр, як установа почав функціонувати на початку 2017 року. Протягом останніх місяців триває поступове введення об’єкту в експлуатацію у тому числі прибудинкової території. Оскільки, попередньо оголошена закупівля включала лише вимоги до об’єкту охорони в частині будівлі, то Замовником було прийнято рішення розширити вимоги, що стосується об’єкта охорони з урахуванням прибудинкової території.
Саме тому була відмінена попередня процедура закупівлі та встановлено нові та більш розширені технічні та кваліфікаційні вимоги закупівлі охоронних послуг, а саме
В частині ТЕХНІЧНИХ ВИМОГ ДО УЧАСНИКА З НАДАННЯ ПОСЛУГ:

1. Забезпечення цілодобової охорони території (прибудинкової території) об’єкта охорони.
2. Забезпечення контрольно-перепускного режиму відвідувачів та працівників установи, як на територію та в адміністративну будівлю, з відповідною фіксацією.
3. Забезпечення контрольно-перепускного режиму автотранспортних засобів на територію, з відповідною фіксацією.
4. Відповідність охоронців наступним критеріям: чоловіки віком до 50-ти років; наявність довідки про стан здоров'я (медична довідка); наявність відповідних документів (посвідчень, сертифікатів), які підтверджують проходження навчання з питань пожежної безпеки та мають відповідні знання та навички роботи з приладами охоронної та протипожежної сигналізації, засобами для гасіння пожежі, а також проходження навчання з питань першої медичної допомоги та наявність відповідні навиків; довідки, щодо відсутності судимостей, виданих у встановленому законом порядку.
5. Досвід надання охоронних послуг на об’єктах соціального призначення.

В частині ВИМОГ ДО КВАЛІФІКАЦІЇ УЧАСНИКІВ ТА СПОСІБ ЇХ ПІДТВЕРДЖЕННЯ

1. лист у довільній формі з інформацією про виконання Учасником аналогічних договорів на об’єктах соціального призначення, з обов'язковим зазначенням дати укладання Договору, предмету Договору та Замовника послуг або листи відгуки Замовників послуг.
2. - копію Статуту (для юридичних осіб), якщо Учасник здійснює свою діяльність на підставі модельного статуту, необхідно надати копію протоколу зборів, завірену належним чином.
Номер вимоги: UA-2017-04-13-000828-b.a2
Статус:
Відхилено
Учасник: ПП "КОНГРЕС - ОХОРОНА", Код ЄДРПОУ:34967902
Дата подання: 13 травня 2017 17:05
Дискримінаційний підхід до учасників закупівлі
24.04.2017 відбувся аукціон із закупівлі: Послуга охорони території та будівлі: за ДК 021:2015 код 79710000-4 – Охоронні послуги (UA-2017-04-13-000828-b; ID e16e3011ee394be99b234d9f82db029c).
12.05.2017 було оприлюднене повідомлення про намір укласти договір з ТОВ «АГЕНТСТВО ФЕНІКС», яке відповідно до Рішення Замовника про призначення Переможця від 12 травня 2017 р. було визнано Переможцем.
При цьому два попередніх учасника: ПП «Територія охорони» та ПП «КОНГРЕС-ОХОРОНА» були відхилені на підставах ненадання документів, обов’язок надання яких не було встановлено в Оголошенні для проведення закупівлі через систему електронних закупівель (посвідчення про проходження навчання з питань пожежної безпеки або першої медичної допомоги тощо – рішення про дискваліфікацію Учасників від 10.05.2017).
При цьому Замовник не звернув увагу, що так званий Переможець також не відповідає вимогам Замовника, оскільки у складі пропозиції ТОВ «АГЕНТСТВО ФЕНІКС» відсутні такі документи (відсутність цих документів послугувала підставою для дискваліфікації двох попередніх учасників):
• Посвідчення або сертифікати, які підтверджують проходження навчання з питань пожежної безпеки та мають відповідні знання та навички роботи з приладами охоронної та протипожежної сигналізації, засобами для гасіння пожежі;
• Документи, які підтверджують проходження навчання з питань першої медичної допомоги та наявність відповідних навичок;
• Довідки про стан здоров я (медична довідка), оскільки надані Переможцем довідки та сертифікати від нарколога та психіатра не дають повної інформації щодо стану здоров я їхніх працівників і порушує вимоги п. 17 Ліцензійних умов, відповідно до яких «під час прийняття на роботу ліцензіат зобов’язаний отримати від зазначених осіб документи, необхідні для прийняття на роботу до суб’єкта охоронної діяльності, а саме:
- документи, які підтверджують проходження особою обов’язкового попереднього (періодичного) психіатричного огляду та профілактичного наркологічного огляду, які видані в установленому порядку;
- документ, який підтверджує, що такі особи не мають непогашеної чи не знятої в установленому законом порядку судимості за скоєння умисних злочинів;
- документ, що підтверджує відсутність в особи обмежень за станом здоров’я для виконання функціональних обов’язків, який видається в установленому порядку;
- копію паспорта громадянина України;
- документ, що підтверджує набуття кваліфікації».

Таким чином, вбачається зацікавленість Замовника саме в певному Переможцеві, у якого до того ж ще й сама висока цінова пропозиція, що протирічить самій сутності допорогових закупівель за бюджетні кошти, метою яких є економія цих коштів і відповідно вибір найбільш економічно вигідної цінової пропозиції, а такою, насамперед, є найнижча цінова пропозиція.

На підставі наведеного, вимагаємо:
1. Скасувати Рішення Замовника про призначення Переможця від 12 травня 2017 р.
2. Ще раз провести неупереджену оцінку усіх цінових пропозицій.

В іншому випадку ми будемо вимушені звернутися до органів прокуратури.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога відхилена
15 травня 2017 17:38
Замовником розглянуто скаргу ПП «КОНГРЕС-ОХОРОНА» від 13.05.2017, 17:05. ID: UA-2017-04-13-000828-b.a2, стосовно дискримінаційного підходу до учасників аукціону який відбувся 24.04.2017 р. із закупівлі: Послуга охорони території та будівлі: за ДК 021:2015 код 79710000-4 – Охоронні послуги (UA-2017-04-13-000828-b; ID e16e3011ee394be99b234d9f82db029c).
Замовником в оголошенні для проведення закупівлі через систему електронних закупівель в додатку 1 зазначено виключний перелік вимог щодо учасника закупівлі.
Пропозиція учасника ПП «КОНГРЕС – ОХОРОНА» не містила документів, що були передбачені вимогами Замовника, а саме:
- наявність відповідних документів (посвідчень, сертифікатів), які підтверджують проходження навчання з питань пожежної безпеки;
- наявність відповідних документів (посвідчень, сертифікатів), які підтверджуюсь проходження навчання з питань першої медичної допомоги та наявність відповідні навиків.
Згідно Порядку здійснення допорогових закупівель затверджених Наказом ДП "Зовнішторгвидав України вiд 13.04.2016 N 35 (далі – Порядок), керуючись пунктом 9.2. Порядку та виключними підставами дискваліфікації, Замовником прийнято рішення дискваліфікувати учасника, пропозиція якого не відповідає умовам Закупівлі.
Даним пунктом Порядку зазначено, що Учасник, який запропонував найменшу ціну, вважає його дискваліфікацію недостатньо аргументованою, то він може звернутися до Замовника з вимогою надати додаткову інформацію про причини невідповідності його пропозиції умовам Закупівлі, а Замовник зобов’язаний надати йому відповідь із такою інформацією не пізніше ніж через 3 робочих дні з дня надходження такої вимоги.
Водночас Учасник – скаржник не скористався даною можливістю, що підтверджує правомірність Замовника у дискваліфікації учасника.
За результатами розгляду та оцінки наданих пропозицій Замовником визнано переможцем Учасника допорогової закупівлі ТОВ «АГЕНТСТСВО ФЕНІКС» як такого, що відповідає встановленим Замовником вимогам та надано усі необхідні документи на їх підтвердження.
Слід відмітити, що припущення Скаржником, щодо відсутності документів у переможця не відповідає дійсності, оскільки серед наданих документів наявні:
- посвідчення про проходження навчання з питань пожежної безпеки на трьох охоронців;
- посвідчення про підготовку з надання домедичної допомоги на трьох охоронців;
- довідки про стан здоров’я на трьох охоронців;
Інші документі, що зазначає скаржник не вимагались Замовником в умовах даної закупівлі.
Наведені скаржником норми постанови КМУ від 18.11.2015 р. № 960 «Про затвердження Ліцензійних умов провадження охоронної діяльності» стосується виключно осіб, які бажають бути прийняти на роботу до суб’єкта охоронної діяльності та не мають і не можуть бути застосовані до Замовника послуг охорони.
Враховуючи зазначене, Замовником прийнято правомірне рішення, що відповідає встановленим нормам допорогової закупівлі згідно Порядку із дотриманням основних принципів здійснення закупівель у тому числі недискримінація учасників та об’єктивна і неупереджена оцінка пропозицій.

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 24 квітня 2017 12:15

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ПП "ТЕРИТОРІЯ ОХОРОНИ" 111 585,60
UAH з ПДВ
111 585,60
UAH з ПДВ
Документи
ПП "КОНГРЕС - ОХОРОНА" 117 936,00
UAH з ПДВ
116 665,92
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ АГЕНТСТВО ФЕНІКС 120 960,00
UAH з ПДВ
117 900,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

21 квітня 2017 12:56
охоронники.pdf
21 квітня 2017 12:56
ціна та перелік інш.pdf

Публічні документи

21 квітня 2017 10:33
Електронний підпис
21 квітня 2017 10:32
Пропозиція.pdf

Публічні документи

11 травня 2017 17:31
0003.PDF
11 травня 2017 17:25
004.jpg
11 травня 2017 17:25
003.jpg
11 травня 2017 17:25
002.jpg
11 травня 2017 17:25
001.jpg
21 квітня 2017 13:22
инфо.doc
21 квітня 2017 13:22
012.jpg
21 квітня 2017 13:22
011.jpg
21 квітня 2017 13:22
010.jpg
21 квітня 2017 13:22
009.jpg
21 квітня 2017 13:22
008.jpg
21 квітня 2017 13:22
007.jpg
21 квітня 2017 13:22
006.jpg
21 квітня 2017 13:22
005.jpg
21 квітня 2017 13:22
004.jpg
21 квітня 2017 13:22
003.jpg
21 квітня 2017 13:22
002.jpg
21 квітня 2017 13:22
001.jpg
21 квітня 2017 13:22
015.jpg
21 квітня 2017 13:22
014.jpg
21 квітня 2017 13:22
013.jpg
21 квітня 2017 13:22
012.jpg
21 квітня 2017 13:22
010.jpg
21 квітня 2017 13:22
009.jpg
21 квітня 2017 13:22
008.jpg
21 квітня 2017 13:22
007.jpg
21 квітня 2017 13:22
006.jpg
21 квітня 2017 13:22
005.jpg
21 квітня 2017 13:22
004.jpg

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ПП "ТЕРИТОРІЯ ОХОРОНИ"

ПП "КОНГРЕС - ОХОРОНА"

ТОВ АГЕНТСТВО ФЕНІКС

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ПП "ТЕРИТОРІЯ ОХОРОНИ"
#36272665
Відхилено 111 585,60
UAH з ПДВ
10 травня 2017 15:54
ПП "КОНГРЕС - ОХОРОНА"
#34967902
Відхилено 116 665,92
UAH з ПДВ
10 травня 2017 15:56
ТОВ АГЕНТСТВО ФЕНІКС
#40677064
Переможець 117 900,00
UAH з ПДВ
12 травня 2017 15:58

Документи

10 травня 2017 15:54
Рішення замовника

Документи

10 травня 2017 15:56
Рішення замовника

Документи

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 12 травня 2017 15:58

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ АГЕНТСТВО ФЕНІКС
#40677064
117 900,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
26 січня 2018 12:20
Платіжні доручення укладений
26 січня 2018 12:16
Додаткова угода 2 від 27.09.2017 до Договору 35 05 2017 від 16 05 17 ТОВ Агентство Фенікс зміни до договору
29 вересня 2017 10:52
Додаткова угода 1 до Дог. 35 05 2017 від 16 05 17 ТОВ Агентство Фенікс.pdf зміни до договору
24 травня 2017 16:01
Договір 35 05 2017 від 16 05 17 ТОВ Агентство Фенікс.pdf зміни до договору
24 травня 2017 16:01
Договір укладений
18 травня 2017 17:54

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
16 травня 2017
Дата публікації змін до договору:
24 травня 2017
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зменшення обсягів закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зменшення обсягів закупівлі
Номер договору про закупівлю: 35/05.2017
Договір:
Номер додаткової угоди: №1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
27 вересня 2017
Дата публікації змін до договору:
29 вересня 2017
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зміна сторонніх показників (курсу, тарифів...)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): У зв'язку з необхідністю підсилення охорони об’єкту Сторони дійшли згоди внести зміни до Договору. Тимчасово на період з 02.10.2017 по 12.11.2017 року охорона об'єкта здійснюється Виконавцем щодня та цілодобово 24 години, шляхом перебування на посту охорони двох охоронців
Номер договору про закупівлю: 35/05.2017
Договір:
Номер додаткової угоди: 35/05.2017
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 16 травня 2017 — 31 грудня 2017
Сума оплати за договором: 126 762,96
UAH з ПДВ