Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Цемент
Очікувана вартість
100 800,00 UAH
UA-2017-04-12-001952-b 35e5556d0e55476abd0684cf89291301
Переговорна процедура    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Сичевська Марія Петрівна

080443741104 vdzkds@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Комунальне підприємство "Київдорсервіс"
Код ЄДРПОУ: 32955518
Вебсайт: http://dorservice.kiev.ua/
Місцезнаходження: 03062, Україна , Київська обл., Київ, Чистяківська, 19-а
Контактна особа: Сичевська Марія Петрівна
080443741104
vdzkds@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Обґрунтування застосування переговорної процедури

Пункт закону
Двічі відмінено процедуру відкритих торгів, у тому числі частково (за лотом), через відсутність достатньої кількості тендерних пропозицій, визначеної цим Законом
Обґрунтування
Керуючись пунктом 4 частини 2 статті 35 Закону України «Про публічні закупівлі» замовник може застосувати переговорну процедуру закупівлі, якщо замовником було двічі відмінено тендер через відсутність достатньої кількості учасників, при цьому предмет закупівлі, його технічні та якісні характеристики, а також вимоги до учасників не повинні відрізнятися від вимог, що були визначені замовником у тендерній документації. Тому на виконання річного плану закупівель на 2017 рік, для задоволення виробничих потреб КП «Київдорсервіс», успішного виконання статутних завдань підприємства, забезпечення стабільної, надійної та ефективної роботи та на підставі завдань на закупівлю,було прийнято рішення провести переговорну процедуру закупівлі.

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 12 квітня 2017 16:43
Оскарження наміру укласти договір: 23 квітня 2017 00:00

Інформація про предмет закупівлі

Цемент
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
60 тони
Цемент
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 03062, Україна, Київ, Київ, вул. Чистяківська, 19А
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2017
ДК 021:2015: 44110000-4 — Конструкційні матеріали

Тендерна документація

12 квітня 2017 16:23
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "ВКФ "ЕЛЕКТРОСЕРВІС"
#36853203
Переможець 100 200,00
UAH з ПДВ
12 квітня 2017 16:43

Документи

12 квітня 2017 16:43
Електронний підпис
12 квітня 2017 16:42
намір.pdf

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 12 квітня 2017 16:43

Друкувати форму повідомлення PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "ВКФ "ЕЛЕКТРОСЕРВІС"
#36853203
100 200,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

12 квітня 2017 16:43
Електронний підпис
12 квітня 2017 16:42
намір.pdf

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
13 липня 2017 14:57
Електронний підпис укладений
13 липня 2017 14:54
Додаткова цемент 2.pdf зміни до договору
13 липня 2017 14:53
Електронний підпис укладений
02 червня 2017 11:17
ДОДАТКОВА цемент.pdf зміни до договору
01 червня 2017 20:34
Електронний підпис укладений
26 квітня 2017 15:06
Договір.pdf укладений
26 квітня 2017 15:06

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
01 червня 2017
Дата публікації змін до договору:
02 червня 2017
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зміна ціни за одиницю товару
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): У зв’язку зі зміною кон’юнктури ринку та підвищенням ринкових цін на Товар, на підставі п. 2 ч. 4 ст. 36 Закону України «Про публічні закупівлі».
Номер договору про закупівлю: 141/17
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
11 липня 2017
Дата публікації змін до договору:
13 липня 2017
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зміна ціни за одиницю товару
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): У зв"язку зі зміною кон"юнктури ринку та підвищенням ринкових цін на Товар, на підставі п.2 ч. 4 ст.36 Закону України "Про публічні закупівлі"
Номер договору про закупівлю: 141/17
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 25 квітня 2017 — 31 грудня 2017
Сума оплати за договором: 100 200,00
UAH