Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Печінка куряча заморожена, філе куряче охолоджене, стегенця курячі заморожені
Очікувана вартість
394 900,00 UAH
UA-2017-04-07-002214-b 78c902e2e3e44fba911af3868f683bc2
Переговорна процедура    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Наталя Пилипенко

+380663252175 osvita-artray@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Відділ освіти Артемівської райдержадміністрації
Код ЄДРПОУ: 02142619
Місцезнаходження: 84571, Україна , Донецька обл., с. Опитне, вул. Шкільна, буд. 4
Контактна особа: Наталя Пилипенко
+380663252175
osvita-artray@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Обґрунтування застосування переговорної процедури

Пункт закону
Двічі відмінено процедуру відкритих торгів, у тому числі частково (за лотом), через відсутність достатньої кількості тендерних пропозицій, визначеної цим Законом
Обґрунтування
Документи, що підтверджують наявність умов застосування переговорної процедури закупівлі:
- п.4 ч.2 статті 35 Закону України «Про публічні закупівлі» № 922-VІII від 25.12.2015р. (із змінами), а саме – якщо замовником було двічі відмінено тендер через відсутність достатньої кількості учасників, при цьому предмет закупівлі, його технічні та якісні характеристики, а також вимоги до учасника не повинні відрізнятися від вимог, що були визначені замовником у тендерній документації;
- звіт про результати проведення процедури закупівлі № UA-2017-02-17-002157-c дата формування звіту 04.03.2017 р. та протокол № 20 від 06.03.2017 р.;
- звіт про результати проведення процедури закупівлі № UA-2017-03-07-000509-b дата формування звіту 22.03.17 р. та протокол № 24 від 22.03.2017 р.;
- зміни до річного плану закупівель на 2017 рік;
- протокол засідання тендерного комітету щодо прийняття рішення про застосування переговорної процедури закупівлі від 06.04.2017 р. № 27;
- протокол проведення переговорів між відділом освіти АРДА та учасником від 07.04.2017 р. № 1.

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 07 квітня 2017 17:20
Оскарження наміру укласти договір: 18 квітня 2017 00:00

Інформація про предмет закупівлі

Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1700 кілограм
Печінка куряча заморожена
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 84500, Україна, Донецька область, Бахмутський район, 16 ЗНЗ, 1 НВК та 2 ЦДЮТ
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 18 квітня 2017  —  31 грудня 2017
ДК 021:2015: 15110000-2 — М’ясо
3200 кілограм
Філе куряче охолоджене
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 84500, Україна, Донецька область, Бахмутський район, 16 ЗНЗ, 1 НВК та 2 ЦДЮТ
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 18 квітня 2017  —  31 грудня 2017
ДК 021:2015: 15110000-2 — М’ясо
2000 кілограм
Стегенця курячі заморожені
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 84500, Україна, Донецька область, Бахмутський район, 16 ЗНЗ, 1 НВК та 2 ЦДЮТ
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 18 квітня 2017  —  31 грудня 2017
ДК 021:2015: 15110000-2 — М’ясо

Тендерна документація

07 квітня 2017 17:15
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
Фізична особа-підприємець Безмаленко Валентина Володимирівна
#2046211683
Переможець 394 900,00
UAH
07 квітня 2017 17:20

Документи

07 квітня 2017 17:20
Електронний підпис
07 квітня 2017 17:18
Протокол №28.pdf

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 07 квітня 2017 17:20

Друкувати форму повідомлення PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
Фізична особа-підприємець Безмаленко Валентина Володимирівна
#2046211683
394 900,00
UAH
Документи

Документи

07 квітня 2017 17:20
Електронний підпис
07 квітня 2017 17:18
Протокол №28.pdf

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
03 січня 2018 15:40
Електронний підпис зміни до договору
03 січня 2018 15:39
Дод.угода 05.pdf зміни до договору
03 січня 2018 15:35
Електронний підпис зміни до договору
23 листопада 2017 10:35
Дод. угода 04 129.pdf зміни до договору
23 листопада 2017 10:34
Електронний підпис зміни до договору
26 вересня 2017 13:51
Додаткова угода №03.pdf зміни до договору
26 вересня 2017 13:48
Електронний підпис зміни до договору
26 вересня 2017 09:32
Додаткова угода 03.pdf зміни до договору
26 вересня 2017 09:30
Електронний підпис зміни до договору
06 липня 2017 08:52
Додаткова угода № 02.pdf зміни до договору
04 липня 2017 17:07
Електронний підпис зміни до договору
30 травня 2017 11:56
Додаткова угода № 01.pdf зміни до договору
30 травня 2017 11:48
Електронний підпис укладений
18 квітня 2017 18:18
Договір № 129.pdf укладений
18 квітня 2017 18:17

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
29 травня 2017
Дата публікації змін до договору:
30 травня 2017
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зміна ціни за одиницю товару
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зміна ціни за одиницю товару не більше ніж на 10 відсотків
Номер договору про закупівлю: 129
Договір:
Номер додаткової угоди: № 01 до договору № 129
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
04 липня 2017
Дата публікації змін до договору:
06 липня 2017
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зменшення обсягів закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зменшення суми договору
Номер договору про закупівлю: 129
Договір:
Номер додаткової угоди: № 02 до договору № 129
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
26 вересня 2017
Дата публікації змін до договору:
26 вересня 2017
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зменшення обсягів закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зменшення суми договору
Номер договору про закупівлю: 129
Договір:
Номер додаткової угоди: 129
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
26 вересня 2017
Дата публікації змін до договору:
26 вересня 2017
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зменшення обсягів закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зменшення суми договору
Номер договору про закупівлю: 129
Договір:
Номер додаткової угоди: 129
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
23 листопада 2017
Дата публікації змін до договору:
23 листопада 2017
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зменшення обсягів закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зменшення загальної суми Договору на 29976,07
Номер договору про закупівлю: 129
Договір:
Номер додаткової угоди: 04
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
29 грудня 2017
Дата публікації змін до договору:
03 січня 2018
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зменшення обсягів закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зменшення суми Договору
Номер договору про закупівлю: 129
Договір:
Номер додаткової угоди: 05
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 18 квітня 2017 — 31 грудня 2017
Сума оплати за договором: 175 057,17
UAH