Стабілізатори напруги
Очікувана вартість
246 000,00 UAH
UA-2017-04-04-002236-b 2b9e5e1825a74ca08c898f4e721e33df
Відкриті торги    Торги не відбулися
Електронний цифровий підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Оголошення про проведення

Друкувати форму оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовника

Найменування замовника: ДП "Військова частина А2615"
Код ЄДРПОУ: 26606616
Місцезнаходження замовника: 81052, Україна, Львівська обл., Яворівський р-н, с.Старичі, вул.Шептицьких
Контактна особа замовника: Тетяна Косько
+380631080368
tatyanakm@ukr.net

Інформація про процедуру

Звернення за роз’ясненнями: до 09 квітня 2017 17:05
Оскарження умов закупівлі: до 15 квітня 2017 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 19 квітня 2017 17:05
Початок аукціону: 20 квітня 2017 12:21
Очікувана вартість: 246 000,00 UAH з ПДВ
Вид тендерного забезпечення: Відсутній
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 1 230,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50 %

Інформація про предмет закупівлі

Фазність - Трьохфазний(380 В); Робочий струм - 3х100 А; Максимальна потужність - 66 кВт; Кількість ступенів стабілізації- 36; Діапазон стабілізації, 150-260 В; Робочий діапазон -136-283 В;Тип ключа - Тиристор; ККД стабілізатора не нижче - 98 %; Похибка стабілізації -1 %; Час реакції - 20 мс; Клас захисту - 20 ІР; Тип підключення - Клемна колодка; Робочий температурний діапазон - 5-40 °С.
Розгорнути Згорнути
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
3 штуки
Стабілізатори напруги
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 81052, Україна, Львівська область, Старичі, А.Шептицького
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 01 травня 2017  —  31 грудня 2017
ДК 021:2015: 31121110-4 — Перетворювачі електричної енергії

Документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Тендерна документація

04 квітня 2017 16:34
Електронний цифровий підпис
04 квітня 2017 16:32
ТД Стабілізатори напруги А2615 (1).docx

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Щодо технічних характеристик закупівлі
Дата подання: 05 квітня 2017 10:40
Дата відповіді: 06 квітня 2017 10:19
Технічні умови закупівлі містять характеристики щодо кількості стіпенів стабілізації (вами зазначено 36-ть ступенів), чи буде розглядатися пропозиція аналогічного стабілізатора по потужності, тільки 16-ти ступеневого?
Відповідь: Оскільки в Додатку 4 до тендерної документації «Технічні вимоги» на товар - Трьохфазний стабілізатор напруги, в графі 4 «Кількість ступенів стабілізації», в вимогах замовника зазначено 36 ступенів стабілізації, тому пропозиції будуть розглядатись тільки такого стабілізатора напруги характеристики якого вказані згаданому додатку.
Щодо кваліфікаційних вимог до учасників тендеру (Додатки 2.1-2.2)
Дата подання: 06 квітня 2017 10:53
Дата відповіді: 07 квітня 2017 10:04
1. Яка має бути матеріально-технічна база та необхідне обладнання у випадку, коли учасник являє собою - торгову (оптово-роздрібну) організацію, не виробництво. Навяність власної нерухомості (магазин, склад) та необхідного діагностичного обладняння буде
Відповідь: В даному випадку, при вказуванні необхідного обладнання та матеріально-технічної бази, достатньо мати учаснику в наявності діагностичне обладнання та складські приміщення.
Щодо кваліфікаційних вимог до учасників тендеру (Додатки 2.1-2.2)
Дата подання: 06 квітня 2017 11:07
Дата відповіді: 07 квітня 2017 10:52
1. Яка має бути матеріально-технічна база та необхідне обладнання у випадку, коли учасник являє собою - торгову (оптово-роздрібну) організацію, не виробництво. Наявність власної нерухомості (магазин, склад) та необхідного діагностичного обладняння буде достатнім? 2. Яким, саме, має бути досвід та кваліфікація працівників торгової організації, (які, звичайно, за посадою менеджери з продажу)? Наявність у них спеціальної освіти (наприклад, технік-електрик) буде достатнім?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: В даному випадку, при вказуванні необхідного обладнання та матеріально-технічної бази, достатньо мати учаснику в наявності діагностичне обладнання та складські приміщення. Також, при вказуванні наявних працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, достатньо щоб працівник(и) мали освіту техніка-електрика та (або) досвід роботи за спеціальністю технік-електрик чи суміжні спеціальності (інженер-електрик, електромонтер з ремонту та обслуговування електроустаткування, технік-оператор електронного устаткування, менеджер (управитель) з виробництва та розподілення електроенергії, тощо).
Розгорнути всі запитання: 3 Згорнути запитання

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2017-04-04-002236-b.b1
Статус:
Скасована
Учасник: ФОП Куртов Сергій Володимирович, Код ЄДРПОУ:2901103471
Дата подання: 21 квітня 2017 18:01
Звернення до Замовника щодо пояснень з приводу дискваліфікації учасника
Шановний Голово тендерного комітету
Звертаюсь до Вас з вимогою пояснень, щодо моєї дискваліфікації (ФОП Куртов С.В.) по нібито причині "ненадання копій виконаних аналогічних договорів". Так, ваша тендерна документація, а саме п.3.2. Таблиці "Кваліфікаційні вимоги до учасників" у частині
"Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору" - дійсно містить посилання: "На підтвердження інформації, вказаній у довідці (п. 3.1), учасник має надати копії вказаного договору(-ів).", але не конкретизовано, у який саме етап тендеру ці копії договорів мають бути подані, чи у складі тендерної пропозиції, чи за необхідності підтвердження відповідної довідки на етапі розкриття пропозицій, наміру укласти Договір, тощо. І що таке формулювання "має надати"? Чому не так: "повинен надати у складі тендерної пропозиції". А також, що робити, якщо система фізично не прикріпляє більше 15 сканованих документів на стадії подання пропозиції. І, наприкінець, відсутність копій Договорів у складі тендерної пропозиції, ще не доказ іх відсутност, на яку норму Закону "Про публічні закупівлі" Ви спираєтесь? При необхідності усі Договори можуть бути Вам надані для ознайомлення (які вказані у Довідці про наявний досвід). Поясніть більш детально чим Ви керувалися, винесши одноголосне рішення про дискваліфікацію мене як учасника закупівель і в якому нормативному акті конкретно вказано таку можливість дискваліфікації з Вашого боку? А також хочу зазначити, що у протоколі дискваліфікації №23 від 21 квітня 2017 допущено помилку в. п.2 резолютивної частини Протоколу.
З Повагою ФОП Куртов С.В.
Розгорнути Згорнути
Скасована
Дата: 22 квітня 2017 01:57
Причина: Оскарження потребує уточнень у зв'язку з нововиявленими обставинами!
Номер вимоги: UA-2017-04-04-002236-b.c2
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ФОП Куртов Сергій Володимирович, Код ЄДРПОУ:2901103471
Дата подання: 22 квітня 2017 11:43
Звернення щодо вимоги усунення порушень
22.04.2017 Голові тендерного комітету
військової частини А 2615
ЗВЕРНЕННЯ
щодо вимоги про усунення порушень

Шановні Голово та члени тендерного комітету

Звертаюсь до Вас з вимогою пояснень щодо моєї дискваліфікації по нібито причині, цитую з Протоколу №23 від 21.04.2017.: "ненадання копії виконання аналогічних договорів, вказаних в Додатку 2.3".
Так, дійсно, Додаток 2 до тендерної документації містить в собі відповідний п. 3.2. Таблиці 1 в частині кваліфікаційних вимог стосовно наявності документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору, де саме йдеться про необхідність підтвердження інформації, вказаній у відповідній довідці за формою згідно з Додатком 2.3., цит.: “учасник має надати копії вказаного договору(-ів)." Але при цьому зовсім не конкретизовано, на якій саме стадії тендерної закупівлі ці копії договорів мають бути надані, чи у складі тендерної пропозиції (подання пропозицій), чи за необхідності підтвердження відповідної довідки на етапі розкриття пропозицій (кваліфікація переможця), чи наміру укласти Договір, тощо. І що таке формулювання "має надати"? Чому не так: "повинен надати у складі тендерної пропозиції"?
І взагалі, в якому нормативно-правовому акті міститься пряме посилання, що на підтвердження інформації, вказаній у довідці (наявності досвіду виконання аналогічного договору) учасник має надати копії вказаного договору(-ів)., як “спосіб документального підтвердження відповідності учасника кваліфікаційним критеріям, згідно із законодавством” (ст. 22 Закону України “Про публічні закупівлі”). Іншими словами, підтвердження учасником відповідності певному критерію не є підтвердженням згідно із законодавством, оскільки такий спосіб законодавством прямо не передбачений. І, наприкінець, ненадання копій Договорів у складі тендерної пропозиції, ще не доказ іх відсутності, при необхідності усі Договори (копії) можуть бути надані для ознайомлення (які вказані у відповідній Довідці).
А тепер більш конкретики. Формулювання критерію згідно п.2 ст. 16 Закону України "Про публічні закупівлі", цит.: "наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору", містить в собі ключову вимогу щодо підтвердження відповідності Учасника закупівлі, а саме, виконананість договору, інакше кажучи, здійснення безпосередньої поставки та передачі у власність товару Покупцю (Замовнику). Як всі ми знаємо, підтвердженням такого виконання (поставки товару) є підписана сторонами та скріплена печатками видаткова накладна, яка за дивним збігом, не була додана до відповідних копій Договорів Учасником (ТзОВ "А.С.Г.- ГРУП"), підтверджуючих відповідність учасника кваліфікаційному критерію, в нашому випадку - наявності досвіду. Тому, з об'єктивної точки зору розцінювати надані копії Договорів Учасником (ТзОВ "А.С.Г.- ГРУП") як документальне підтвердження відповідності кваліфікаційним вимогам (досвіду виконання аналогічного Договору) - в ніякому разі не можна, ці копії максимум можуть свідчити про укладання Договору, але зовсім не про стан його виконання та здобутий "досвід", чого безпосередньо вимагає чинне законодавство.
Дотримуючись логіки тендерного комітету (Замовника), такого Учасника (ТзОВ "А.С.Г.- ГРУП") теж має бути дискваліфіковано, по відомій вже нам причині, цит.: "ненадання копії виконання аналогічних договорів, вказаних в Додатку 2.3", бо (повторююсь) - відсутня видаткова накладна (копія), передбачена відповідними п. Договору, що є беззаперечним доказом виконання Договору (фактичної поставки товару).
У разі, якщо Учаснику (ТзОВ "А.С.Г.- ГРУП") все ж таки нададуть можливість додати сканкопії відповідних видаткових накладних, з нашої сторони, це буде розцінюватись, як виключно вибіркове ставлення щодо документального підтвердження відповідності учасників кваліфікаційним критеріям в частині наявності досвіду виконання аналогічних договорів та, беззаперечно, буде свідченням упередженого ставлення до інших учасників закупівлі, яким такої можливості (документально підтвердити необхідний досвід виконання аналогічних договорів) не було надано.
Слід також зазначити, що секретарем комітету з конкурсних торгів, заступником начальника фінансово-економічної служби, Косько Т.М., помилково або свідомо було внесено відомості до Протоколу №26 від 21.04.2017., щодо розгляду тендерної пропозиції на відповідність вимогам тендерної документації на закупівлю, (у резолютивній частині Протоколу, теза була підтримана членами тендерного комітету одноголосно: “за”), а саме, цит.: "Секретар комітету з конкурсних торгів, заступник начальника фінансово - економічної служби ст. лейтенант Косько Т.М., котра підтримала пропозицію, щодо розгляду документів поданих учасником ТзОВ "А.С.Г.-ГРУП", пропозиція якого, найбільш економічно вигідна" - які не відповідають дійсності. Найнижча цінова пропозиція, яка була надана в результаті аукціону належить учаснику (ФОП Куртов С.В.), тому є відповідне підтвердження в протоколі перебігу аукціону та тендерній пропозиції (оновленій).
Не дивлячись на це, тендерний комітет забажав одноголосно задовольнити найбільш економічно неприйнятну цінову пропозицію (246'000,00 грн. ), при цьому чомусь "обізвавши" її "найбільш економічно вигідною"?! Це питання, та інші, наприклад, чому ця максимально-допустима цінова пропозиція ніяк не змінювалася в ході аукціону, на відміну від інших двох (ТОВ "АЛЛЮР-ГРУПП" остання цінова пропозиція аукціону — 219'870,00 грн., відповідно — 219'080,00 грн. - ФОП Куртов С.В.), чому підприємство, яке має досвід у вигляді двох "виконаних" аналогічних договорів (судячи з наданої Учасником Довідки згідно з Додатком 2.3.) за три попередні роки (як це вимагалося згідно тендерної документації), не надало копії видаткових накладних і при цьому згідно Протоколу №26 від 21.04.2017., відповідало кваліфікаційним вимогам, чому надавши найбільшу цінову пропозицію та програвши аукціон, учасник (ТзОВ "А.С.Г.- ГРУП") був визнаний переможцем - всі ці питання залишаються на совісті та персональній (юридичній) відповідальності членів та голови тендерного комітету та відповідного учасника.
В свою чергу, на підставі ч. 3 ст. 30 ЗУ “Про публічні закупівлі”, вимагаємо від тендерного комітету (Замовника), дотримуючись власної логіки застосування документального підтвердження щодо кваліфікаційних вимог до учасників закупівлі - не бути упередженими, та усунути відповідні порушення щодо неправомірної дискваліфікації учасників чи взагалі визнати тендерну закупівлю такою, що не відбулася.
Також, залишаємо за собою право в судовому порядку оскаржити укладений Договір з Переможцем конкурсних торгів згідно Протоколу №26 від 21.04.2017., (із забезпеченням позову шляхом заборони Замовнику проводити відповідну закупівлю).
Копія цього звернення при необхідності буде направлена до відповідних контролюючих (правоохоронних) органів задля отримання правової оцінки дій (бездіяльності) Голови та членів тендерного комітету.

(Слід зазначити, що у Протоколі №23 від 21 квітня 2017 допущено помилку в. п.2 резолютивної частини Протоколу.)



З повагою ________________С.В. Куртов
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
26 квітня 2017 09:56
Ваше звернення про усунення порушень під час процедури публічної закупівлі замовником - військовою частиною А 2615 стабілізаторів напруги розглянуте по-суті.
Частиною 2 ст. 16 Закону № 922-VIII серед кваліфікаційних критеріїв, які замовник вимагає від учасників публічної закупівлі, передбачений, зокрема, документально підтверджений досвід виконання аналогічного договору.
Зазначена норма Закону детально не регламентує спосіб, у який має відбуватись документальне підтвердження такого досвіду і не забороняє замовнику на свій розсуд встановлювати альтернативний спосіб підтвердження, яким було визначене надання копії аналогічного договору.
Вказане кореспондується з положеннями частин 2, 3, 4 статті 22 Закону № 922-VIII, згідно яких тендерна документація повинна містити серед іншого один або декілька кваліфікаційних критеріїв до учасників відповідно до статті 16 Закону, може містити іншу інформацію відповідно до законодавства, яку замовник вважає за необхідне до неї включити, а також не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників.
Враховуючи те, що Вами були проігноровані правомірні вимоги замовника, не надані копії аналогічних договорів для підтвердження встановленого критерію, протоколом №23 від 23 квітня 2017 року на стадії розгляду тендерної пропозиції тендерним комітетом військової частини А 2615 було прийняте рішення про відхилення Вашої пропозиції (дискваліфікацію).
Такий кваліфікаційний критерій не був Вами підтверджений і на наступних стадіях торгів, документальне підтвердження досвіду виконання аналогічних договорів замовнику так і не було надане, в т. ч. на день заявлення Вами звернення про усунення порушень 22 квітня 2017 року, а тому Ваші доводи про можливість надання таких договорів для ознайомлення «при необхідності» є безпідставними.
Скарги щодо укладених договорів про закупівлю розглядаються в судовому порядку.

Відповідь на звернення також відіслано на електронну адресу учасника ФОП Куртов С.В.
Номер вимоги: UA-2017-04-04-002236-b.a3
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ФОП Куртов Сергій Володимирович, Код ЄДРПОУ:2901103471
Дата подання: 01 травня 2017 19:52
Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору
Голові тендерного комітету
військової частини A 2615
від ФОП Куртова С.В.

Ознайомившись "по-суті" із вашим листом-відповіддю №2983 від 26.04.2017, залишимо за собою право не коментувати наведеної в ньому "аргументації", покладемося в цьому на відповідні контролюючі органи.
Натомість, скористаємося можливістю документального підтвердження досвіду виконання аналогічного договору, шляхом надання копій договорів (із накладними), зазначених у відповідному Додатку 2.3 до тендерної документацї на вимогу п.3.2., цит.: “учасник має надати копії вказаного договору(-ів).", оскільки, "замовник вправі вимагати документально підтверджену інформацію від такої особи (учасника публічної закупівлі) на будь якій стадії закупівлі після подання нею тендерної пропозиції" - цит.: лист-відповідь №2983 від 26.04.2017 на звернення ФОП Куртов С.В.
Тому у відповідності до положень ч. 2 ст. 18 Закону України 922-VIII, оскаржуючи Протокол №23 від 21.04.2017., щодо неправомірної дискваліфікації учасника закупівлі (невідповідності ФОП Куртова С.В., кваліфікаційним вимогам) - на обґрунтування своєї позиції та підтверджуючи документально необхідний досвід виконання аналогічних договорів, надаємо у сканованому вигляді копії договорів (із накладними), зазначених у відповідному Додатку 2.3 до тендерної документації.

Сканкопії договорів додаються окремим файлом (завантажений до системи)
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
05 травня 2017 18:35
Ваше звернення про надання документального підтвердження досвіду укладення аналогічного договору під час процедури публічної закупівлі стабілізаторів напруги замовником - військовою частиною А 2615 розглянуте по-суті.
Згідно п.п. 28 ч. 1 ст. 1 Закону України від 25 грудня 2015 року № 922-VIII «Про публічні закупівлі» тендер (торги) - це здійснення конкурентного відбору учасників з метою визначення переможця торгів згідно з процедурами, установленими цим Законом (крім переговорної процедури закупівлі).
Вами були проігноровані правомірні вимоги замовника, не надані копії аналогічних договорів для підтвердження встановленого критерію, протоколом №23 від 23 квітня 2017 року на стадії розгляду тендерної пропозиції тендерним комітетом військової частини А 2615 було прийняте рішення про відхилення Вашої пропозиції (дискваліфікацію).
Після прийняття рішення про відхилення пропозиції в зв’язку з непідтвердженням кваліфікаційного критерію, подальше документальне підтвердження Вами досвіду виконання аналогічних договорів не може бути враховане замовником, причин, які б перешкоджали можливості надання документів своєчасно, Вами не наведено.
У відповідності до положень частини 2 ст. 18 Закону № 922-VIII скарги, що стосуються прийнятих рішень, дій чи бездіяльності замовника, які відбулися після розгляду тендерних пропозицій на відповідність технічним вимогам, визначеним у тендерній документації, та визначення відповідності учасників кваліфікаційним критеріям, подаються протягом п’яти днів з дня оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу протоколу розгляду тендерних пропозицій.

Документи

Документи подані скаржником

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 20 квітня 2017 12:54

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ФОП Куртов Сергій Володимирович 244 770,00
UAH з ПДВ
219 080,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "АЛЛЮР-ГРУПП" 245 700,00
UAH з ПДВ
219 870,00
UAH з ПДВ
Документи
ФОП Лемішко Ігор Олексійович 234 984,00
UAH з ПДВ
234 984,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "А.С.Г.-ГРУП" 246 000,00
UAH з ПДВ
246 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

Публічні документи

14 квітня 2017 17:04
eleks_ohrani_zdorovya.jpg
14 квітня 2017 17:04
declaration_2015_2.jpg
14 квітня 2017 17:03
declaration_2015.jpg
14 квітня 2017 17:03
наказ.jpg
14 квітня 2017 17:03
Витяг.JPG
14 квітня 2017 17:03
виписка.jpg
14 квітня 2017 17:03
Статут 14стор.JPG
14 квітня 2017 17:03
Статут 13стор.JPG
14 квітня 2017 17:02
Статут 2стор.JPG
14 квітня 2017 17:02
Статут 1стор..JPG
14 квітня 2017 17:02
виписка 2стор.JPG
14 квітня 2017 17:02
виписка 1стор.JPG
14 квітня 2017 17:02
додаток 2,3.jpg
14 квітня 2017 17:01
додаток2 (тех. в. дог.).jpg
14 квітня 2017 17:01
рахунок.jpg
14 квітня 2017 17:01
додаток 1 (специф.).jpg
14 квітня 2017 17:01
договор1.jpg
14 квітня 2017 17:01
Договор2.jpg
14 квітня 2017 17:01
договор3.jpg
14 квітня 2017 17:01
договор4.jpg
14 квітня 2017 17:01
довідка досвід.jpg
14 квітня 2017 17:01
додаток1 інф.учасника.jpg
14 квітня 2017 17:01
додаток 2.2.jpg
14 квітня 2017 17:01
додаток 2.4.jpg
14 квітня 2017 17:01
додаток4 (тех. в.).jpg

Публічні документи

18 квітня 2017 13:10
Рахунок.xls

Публічні документи

18 квітня 2017 19:26
sign.p7s
18 квітня 2017 19:23
цінова пропозиція.Pdf
18 квітня 2017 19:23
статут.pdf
18 квітня 2017 19:23
протокол сборов №2.Pdf
18 квітня 2017 19:23
приклад співпраці.Pdf
18 квітня 2017 19:23
ПДВ.Pdf
18 квітня 2017 19:23
паспорт-інструкція.pdf
18 квітня 2017 19:23
наказ про директора.Pdf
18 квітня 2017 19:23
лист гарантія оставки.Pdf
18 квітня 2017 19:23
инфо. про учасника.Pdf
18 квітня 2017 19:23
додаток 4 тех.вимоги.pdf
18 квітня 2017 19:23
довідка про МТБ.Pdf
18 квітня 2017 19:23
аналогич. договор.pdf

Протокол розкриття

Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ФОП Куртов Сергій Володимирович
#2901103471
Відхилено 219 080,00
UAH з ПДВ
21 квітня 2017 17:01
ТОВ "АЛЛЮР-ГРУПП"
#39142343
Відхилено 219 870,00
UAH з ПДВ
21 квітня 2017 18:32
ФОП Лемішко Ігор Олексійович
#2951417313
Відхилено 234 984,00
UAH з ПДВ
21 квітня 2017 18:35
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "А.С.Г.-ГРУП"
#39986689
Рішення скасоване 246 000,00
UAH з ПДВ
03 травня 2017 19:49
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "А.С.Г.-ГРУП"
#39986689
Відхилено 246 000,00
UAH з ПДВ
03 травня 2017 19:54

Документи

21 квітня 2017 17:01
sign.p7s
21 квітня 2017 16:58
протокол 23.pdf

Документи

21 квітня 2017 18:32
sign.p7s
21 квітня 2017 18:30
Протокол 24 ТОВ Алюр.pdf

Документи

21 квітня 2017 18:35
sign.p7s
21 квітня 2017 18:34
Протокол 25 Фоп Лемішко.pdf

Документи

21 квітня 2017 18:38
sign.p7s

Документи

03 травня 2017 19:54
sign.p7s

Інформація про відміну

Дата відміни
03 травня 2017 19:54
Причина відміни
Відхилення всіх тендерних пропозицій згідно з Законом про публічні закупівлі

Актуальні тендери

До пошуку