Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Код ДК 021:2015 - 55510000-8 «Послуги їдалень» (Послуги з організації гарячого харчування)
Services of school dining-rooms
Services of school dining-rooms
Очікувана вартість
19 525 203,00 UAH
UA-2017-04-03-001999-b ● ff99fdd884cc48ffa1e57d896ff084d4
Відкриті торги з публікацією англійською мовою
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Tender notice
Інформація про замовників
Purchasing Body
Найменування: | Управління освіти, молоді та спорту Святошинської районної в місті Києві державної адміністрації |
Код ЄДРПОУ: | 37498536 |
Вебсайт: | http://www.svyatoshinruo.kiev.ua/ |
Місцезнаходження: | 03148, Україна , Київська область обл., Київ, Якуба Коласа, 6-А |
Контактна особа: |
Коваленко Іванна Іванівна 380442749707 tender_106@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Official name: | Uhravlinnya osvity Svyatoshin RDA |
National ID: | 37498536 |
Contact point: |
Kovalenko I.I 380442749707 tender_106@ukr.net |
Інформація про процедуру
Milestones
Дата оприлюднення: | 03 квітня 2017 16:35 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 03 червня 2017 12:40 |
Оскарження умов закупівлі: | до 09 червня 2017 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 13 червня 2017 12:40 |
Початок аукціону: | 10 липня 2017 11:03 |
Початок аукціону: | 10 липня 2017 11:03 |
Очікувана вартість: | 19 525 203,00 UAH без ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 97 626,01 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Publication date: | 03 квітня 2017 16:35 |
Enquiries until: | 03 червня 2017 12:40 |
Complaints submission until: | до 09 червня 2017 00:00 |
Time limit for receipt of tenders: | 13 червня 2017 12:40 |
Planned auction date: | 10 липня 2017 11:03 |
Information
Estimated total value: | 19 525 203 UAH excluding VAT |
Minimal lowering step: | 97 626 UAH |
Minimal lowering step, %: | 0,50 % |
Інформація про предмет закупівлі
Scope of the procurement
Згідно документації (закупівля здійснюється в цілому)
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
2 Одиниця
Код ДК 021:2015 - 55510000-8 «Послуги їдалень» (Послуги з організації гарячого харчування)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
03148, Україна, Київська область, Київ, Загальноосвітні навчальні заклади Святошинського району міста Києва (згідно дислокації (Додаток 4 до тендерної документації))
ДК 021:2015: 55510000-8 — Послуги їдалень
Services of school dining-rooms
CPV: 55510000-8
Період постачання:
по 31 грудня 2017
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
06 червня 2017 12:39 |
ПОСЛУГИ їдалень травень-грудень зі змінами .pdf | |
06 червня 2017 12:37 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
06 червня 2017 12:34 |
ДОГОВІР Послуги їдалень.doc | |
06 червня 2017 12:30 |
Пр.змін на підставі АМКУ - 3158.PDF | |
06 червня 2017 12:29 |
ПОСЛУГИ їдалень травень-грудень зі змінами .pdf | |
14 квітня 2017 12:17 |
ПОСЛУГИ їдалень травень-грудень зі змінами.pdf | |
14 квітня 2017 12:16 |
ПОСЛУГИ їдалень травень-грудень зі змінами.pdf | |
14 квітня 2017 12:07 |
Внесення змін гаряче харчуванння.pdf | |
10 квітня 2017 14:52 |
Протокол внесення змін.pdf |
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Про ПДВ
Дата подання: 04 квітня 2017 10:56
Дата відповіді: 07 квітня 2017 11:02
Добрій день. Шановний Замовник, відповідно до підпункту г п.7 ч. 1 ст. 197 Податкового кодексу України, звільняються від оподаткування операції харчування дітей у дошкільних, загальноосвітніх та професійно-технічних навчальних закладах. Згідно з оголошенням про проведення закупівлі та умовам тендерної документації - очікувана вартість закупівлі 19 525 203 грн. вказана з ПДВ, що суперечить Податковому кодексу України. Пропонуємо внести відповідні зміни до умов тендерної документації.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Доброго дня, шановний Учасник готуються зміни до тендерної документації, які будуть оприлюднені на електронному майданчику. Дякуємо.
Щодо строков надання послуг
Дата подання: 04 квітня 2017 11:07
Дата відповіді: 07 квітня 2017 11:09
Шановний Замовник, надайте, будь ласка, відповідь, яким чином переможець закупівлі буде надавати послугу з харчування учнів у травні, якщо аукціон відбудеться тільки у червні?
Відповідь: Доброго дня, Шановний Учасник, дата аукціону встановлюється автоматично електронною системою за повною формою (а саме: 20 робочих днів на розгляд пропозицій Учасників (предкваліфікація). Після допущення до оцінки пропозицій Учасників система автоматично перераховує дату аукціону (в бік зменшення). Дякуємо.
Дискримінаційні вимоги.
Дата подання: 04 квітня 2017 11:28
Дата відповіді: 07 квітня 2017 11:21
Вважаємо, що вимога замовника щодо наявності в штаті підприємства працівників відповідної кваліфікації в кількості (від 3-7 осіб на кожен заклад освіти в якому надаються послуги, які є предметом закупівлі) є дискримінаційною по відношенню до учасників, які не мають в штаті працівників на момент подання тендерної пропозиції у кількості, зазначеної замовником. Крім того, учасники мають право самостійно організовувати процес харчування згідно з закупівлею та встановлення замовником вимог щодо кількості працівників для кожного закладу освіти – це втручання в господарську діяльність учасників. Крім того, обсяг послуг – це суттєва умова договору надання послуг – замовником не зазначена кількість учнів в кожному закладі освіти, які будуть харчуватися згідно з даною закупівлею, що необхідно для встановлення учасником кількісті працівників, що є об’єктивною для надання послуг в кожному закладі. Вимагаємо надати інформацію згідно з даним запитом та виключити з тендерної документації вказані дискримінаційні вимоги.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Доброго дня, Шановний Учасник, хочемо відмітити, що закупівля має безперебійний характер, а саме: організація харчування здійснюється безперебійно. Замовник повинен уникнути можливих ризиків стосовно затримка в наданні послуг, однією з причин затримки може бути укомплектування штату кваліфікованими працівниками, якщо такої кількості працівників не має в наявності. Тендерна документація містить інформацію щодо кількості д/днів, що дає змогу розрахувати кількість працівників, для забезпечення харчування. Дякуємо.
Щодо усунення порушень законодавства України
Дата подання: 04 квітня 2017 12:28
Дата відповіді: 07 квітня 2017 11:01
Шановний замовник! Встановлення Вами в Додатку 2 тендерної документації «Гранично допустимого рівню ціни» прямо суперечить нормам Закону України «Про публічні закупівлі», а саме, обмеження Замовником у тендерній документації цінової пропозиції мінімальним рівнем ціни (Харчування учнів 1-4 класів 1545429 д/днів 12,00 грн., Харчування учнів 5-11 класів
65337 д/днів 15,00 грн.) суперечить положенням статті 3 Закону:
1) порушує принцип максимальної економії та ефективності, оскільки не дозволяє учасникам знижувати ціну під час процедури аукціону, встановленої Законом для вибору переможця;
2) принципу добросовісної конкуренції серед учасників, оскільки не дозволяє учасникам конкурувати шляхом пропонування нижчої ціни, порушуючи під час процедури аукціону;
3) не дозволяє учасникам процедури аукціону запропонувати нижчу ціну (за рахунок власних досягнень щодо економії витрат завдяки особливостям виробництва тощо), порушуючи принцип недискримінації учасників, в тому числі під час пониження ціни на аукціоні (порушено також положення ст. 5 та ч. 4 ст. 22 Закону).
Крім того, ця вимога суперечить іншим умовам тендерної документації, так згідно з п. 1 розділу «Оцінка тендерної пропозиції», критеріями оцінки є – ціна. Оцінка тендерних пропозицій проводиться електронною системою закупівель автоматично на основі критеріїв і методики оцінки, зазначених замовником у тендерній документації та шляхом застосування електронного аукціону. Умовами Додатку 1 «Учасник, з мінімальною ціною після процедури «Електронний аукціон», повторно протягом трьох робочих днів надає замовнику ТЕНДЕРНУ ПРОПОЗИЦІЮ (згідно Додатку) – приведену у відповідність до показників за результатами проведеного аукціону» - замовник допускає можливість встановлення будь яким учасником мінімальної ціни по відношенню до інших. Також умовами тендерної документації встановлено розмір мінімального кроку аукціону - 97626.01 грн. АЛЕ, загальна вартість закупівлі - 19 525 203,00 грн. не дає можливість зробити в жодному турі аукціону жодного кроку на пониження вартості, при цьому дотримуючись «Гранично допустимого рівню ціни». Замовником встановлені не логічні вимоги, що суперечать одна одної, АЛЕ САМЕ ГОЛОВНЕ – порушують норми законодавства України. Вимагаємо привести тендерну документацію до норм законодавства України, Закону «Про публічні закупівлі». Також застерігаємо, що у разі встановлення органом оскарження порушення ЗАМОВНИКОМ норм законодавства при встановленні вимог тендерної документації, що приведе до відкладання або відміни процедури закупівлі, саме ЗАМОВНИК буде відповідальний за харчування дітей в закладах освіти Святошинського району, а не учасники, що будуть оскаржувати цю процедуру закупівлі. Сподіваємося, що замовник уважно поставиться до нашої вимоги, уважно вивчить норми законодавства України і не допустить, щоб діти залишилися без харчування. Дякуємо за розуміння.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Доброго дня, Шановний Учасник очікувана вартість пропозиції формується на підставі вартості (ціни) гарячого харчування, встановленої нормативно - правовим актом, відповідно до чинного законодавства. Мінімальний крок пониження встановлюється у процентному співвідношенні до загальної очікуваної вартості закупівлі. Дякуємо.
Про кількість послуг
Дата подання: 07 квітня 2017 14:58
Дата відповіді: 11 квітня 2017 12:17
Шановний Замовник. Вважаємо, що Ви не відповіли на питання щодо кількості послуг. Відповідно до ч. 5 п. 2 ст. 22 Закону «Про державні закупівлі» тендерна документація повинна містити: 5) місце, де повинні буті виконані роботи чи надані послуги, їх ОБСЯГИ. Вами надана інформація про кількість за весь період на всі 36 шкіл. При цьому є вимоги забезпечити ці школи співробітниками в кількості 3-7. Так скільки всього співробітників вимагає Замовник - 3 або 7? Або 4? І в які школи 3 співробітника, в які 4,5,7 - ?? Ще раз задаємо питання/вимогу - Учасник сам повинен визначати кількість своїх співробітників для БЕЗПЕРЕБІЙНОГО виконання послуги, але при цьому замовник повинен виконати вимогу ч. 5 п. 2 ст. 22 Закону та надати інформацію - скільки порцій В ДЕНЬ повинен надати учасник в кожній школі.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Відповідь: Шановний учасник Відповідно до ч. 5 п. 2 ст. 22 Закону «Про державні закупівлі» тендерна документація містить: 5) місце, де повинні буті виконані роботи чи надані послуги – 36 шкіл, та обсяги надання послуг.
Вимога щодо кількості співробітників залежить від наповнювальності закладу дітьми, тобто є навчальний заклад з великою кількістю Учнів, а є зменшою.
Відповідно до вище викладеного кількість співробітників:
По 7 чол. - ЗНЗ- 254
По 5 чол. - гімназія академія, ЗНЗ-304.
По 4 чол. - гімназія східних мов,ЗНЗ-200,ЗНЗ-317,ЗНЗ-35,ЗНЗ-196.
Решта шкіл по 3 чол.
Якщо ви, як учасник приймали участь в аналогічних закупівлях, то напевно знаете, що обсяг послуг планується за кількість дітей за списками, а фактично послуги надаються за кількістю дітей, які відвідують заклад.
В середньму кількість обідів в день становить: 395 для дітей 1-4 класів, а для дітей 5-11 – 16 обідів, але план від факту може відрізнятися. Дякуємо.
Вимога щодо кількості співробітників залежить від наповнювальності закладу дітьми, тобто є навчальний заклад з великою кількістю Учнів, а є зменшою.
Відповідно до вище викладеного кількість співробітників:
По 7 чол. - ЗНЗ- 254
По 5 чол. - гімназія академія, ЗНЗ-304.
По 4 чол. - гімназія східних мов,ЗНЗ-200,ЗНЗ-317,ЗНЗ-35,ЗНЗ-196.
Решта шкіл по 3 чол.
Якщо ви, як учасник приймали участь в аналогічних закупівлях, то напевно знаете, що обсяг послуг планується за кількість дітей за списками, а фактично послуги надаються за кількістю дітей, які відвідують заклад.
В середньму кількість обідів в день становить: 395 для дітей 1-4 класів, а для дітей 5-11 – 16 обідів, але план від факту може відрізнятися. Дякуємо.
Вимога
Дата подання: 11 квітня 2017 10:58
Дата відповіді: 13 квітня 2017 09:48
Шановний замовник, Вами вимагається від учасників надати «Копія витягу з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань, не більше 30 денної давнини відносно ДАТИ АУКЦІОНУ», але у разі оскарження умов тендерної пропозиції або кваліфікацій учасниками, витяг може бути простроченим у розумінні тендерної документації (у зв’язку з переносом дати аукціону). Вважаємо, що прив’язку необхідно робити лише к точної даті. Вимагаємо внести зміні в тендерну документацію.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Доброго дня, Шановний Учасник, готуються зміни до тендерної документації. Дякуємо.
Скарги до процедури
Номер скарги: UA-2017-04-03-001999-b.a1
Статус:
Порушення усунуто
Скаржник: ТОВ Понтем.уа, Код ЄДРПОУ:40665499
Дата подання: 28 квітня 2017 19:43
Дата подання: 28 квітня 2017 19:43
Рішення Органу оскарження:
Задоволено
Прийнято до розгляду: 05 травня 2017 21:25
Рішення від 04.05.2017 № 2606.pdf
Дата публікації: 05 травня 2017 21:25
Інформація про резолютивну частину рішення від 23.05.2017 № 3158.pdf
Дата публікації: 25 травня 2017 00:08
Рішення від 23.05.2017 № 3158.pdf
Дата публікації: 29 травня 2017 22:42
Коментар замовника щодо усунення порушення: Внесення змін до тендерної документації, відповідно до рішення АМКУ - 3158
Дата виконання рішення замовником: 06 червня 2017 12:26
Протокол розгляду тендерних пропозицій
Переглянути / друкувати протокол
розгляду тендерних пропозицій з інформацією про підстави відхилення PDF ●
HTML
Дата публікації
: 04 липня 2017
Найменування: | Управління освіти, молоді та спорту Святошинської районної в місті Києві державної адміністрації |
Код ЄДРПОУ: | 37498536 |
Місцезнаходження: | 03148, Україна, Київська область обл., Київ, Якуба Коласа, 6-А |
Учасник | Документи | Рішення |
---|---|---|
Комунальне підприємство "Шкільне харчування Оболонського району м. Києва" | Документи |
Рішення скасоване
Документи
|
Комунальне підприємство "Промінь в Святошинському районі м.Києва" | Документи |
Допущено до аукціону
Документи
|
ТОВ Понтем.уа | Документи |
Допущено до аукціону
Документи
|
Комунальне підприємство "Шкільне харчування Оболонського району м. Києва" | Документи |
Відхилено
Документи
|
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
Комунальне підприємство "Промінь в Святошинському районі м.Києва" #21636104 |
Переможець |
12 999 990,00
UAH
|
11 липня 2017 14:07
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
26 липня 2017 19:49
|
Додаткова угода.PDF | укладений |
26 липня 2017 19:42
|
Договір Послуги їдалень.PDF | укладений |
26 липня 2017 19:42
|