Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Код ДК 021:2015 - 55510000-8 «Послуги їдалень» (Послуги з організації гарячого харчування)
Services of school dining-rooms
Очікувана вартість
19 525 203,00 UAH
UA-2017-04-03-001999-b ff99fdd884cc48ffa1e57d896ff084d4
Відкриті торги з публікацією англійською мовою    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Коваленко Іванна Іванівна

380442749707 tender_106@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Tender notice
Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Purchasing Body
Найменування: Управління освіти, молоді та спорту Святошинської районної в місті Києві державної адміністрації
Код ЄДРПОУ: 37498536
Вебсайт: http://www.svyatoshinruo.kiev.ua/
Місцезнаходження: 03148, Україна , Київська область обл., Київ, Якуба Коласа, 6-А
Контактна особа: Коваленко Іванна Іванівна
380442749707
tender_106@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади
Official name: Uhravlinnya osvity Svyatoshin RDA
National ID: 37498536
Contact point: Kovalenko I.I
380442749707
tender_106@ukr.net

Інформація про процедуру

Milestones
Дата оприлюднення: 03 квітня 2017 16:35
Звернення за роз’ясненнями: до 03 червня 2017 12:40
Оскарження умов закупівлі: до 09 червня 2017 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 13 червня 2017 12:40
Початок аукціону: 10 липня 2017 11:03
Початок аукціону: 10 липня 2017 11:03
Очікувана вартість: 19 525 203,00 UAH без ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 97 626,01 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%
Publication date: 03 квітня 2017 16:35
Enquiries until: 03 червня 2017 12:40
Complaints submission until: до 09 червня 2017 00:00
Time limit for receipt of tenders: 13 червня 2017 12:40
Planned auction date: 10 липня 2017 11:03

Information

Estimated total value: 19 525 203 UAH excluding VAT
Minimal lowering step: 97 626 UAH
Minimal lowering step, %: 0,50 %

Інформація про предмет закупівлі

Scope of the procurement
Згідно документації (закупівля здійснюється в цілому)
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
2 Одиниця
Код ДК 021:2015 - 55510000-8 «Послуги їдалень» (Послуги з організації гарячого харчування)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 03148, Україна, Київська область, Київ, Загальноосвітні навчальні заклади Святошинського району міста Києва (згідно дислокації (Додаток 4 до тендерної документації))
ДК 021:2015: 55510000-8 — Послуги їдалень

Services of school dining-rooms
CPV: 55510000-8
Період постачання: по 31 грудня 2017

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
06 червня 2017 12:39
ПОСЛУГИ їдалень травень-грудень зі змінами .pdf
14 квітня 2017 12:16
ПОСЛУГИ їдалень травень-грудень зі змінами.pdf
06 червня 2017 12:37
Електронний підпис Друкувати оголошення PDF
06 червня 2017 12:36
Електронний підпис Друкувати оголошення PDF
14 квітня 2017 12:19
Електронний підпис Друкувати оголошення PDF
10 квітня 2017 14:54
Електронний підпис Друкувати оголошення PDF
10 квітня 2017 14:53
Електронний підпис Друкувати оголошення PDF
03 квітня 2017 16:47
Електронний підпис Друкувати оголошення PDF
06 червня 2017 12:34
ДОГОВІР Послуги їдалень.doc
03 квітня 2017 16:43
ДОГОВІР Послуги їдалень.doc
06 червня 2017 12:30
Пр.змін на підставі АМКУ - 3158.PDF
06 червня 2017 12:29
ПОСЛУГИ їдалень травень-грудень зі змінами .pdf
03 квітня 2017 16:43
ПОСЛУГИ їдалень травень-грудень.pdf
14 квітня 2017 12:17
ПОСЛУГИ їдалень травень-грудень зі змінами.pdf
03 квітня 2017 16:40
ПОСЛУГИ їдалень травень-грудень.pdf
14 квітня 2017 12:16
ПОСЛУГИ їдалень травень-грудень зі змінами.pdf
14 квітня 2017 12:07
Внесення змін гаряче харчуванння.pdf
10 квітня 2017 14:52
Протокол внесення змін.pdf

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Про ПДВ
Дата подання: 04 квітня 2017 10:56
Дата відповіді: 07 квітня 2017 11:02
Добрій день. Шановний Замовник, відповідно до підпункту г п.7 ч. 1 ст. 197 Податкового кодексу України, звільняються від оподаткування операції харчування дітей у дошкільних, загальноосвітніх та професійно-технічних навчальних закладах. Згідно з оголошенням про проведення закупівлі та умовам тендерної документації - очікувана вартість закупівлі 19 525 203 грн. вказана з ПДВ, що суперечить Податковому кодексу України. Пропонуємо внести відповідні зміни до умов тендерної документації.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Доброго дня, шановний Учасник готуються зміни до тендерної документації, які будуть оприлюднені на електронному майданчику. Дякуємо.
Щодо строков надання послуг
Дата подання: 04 квітня 2017 11:07
Дата відповіді: 07 квітня 2017 11:09
Шановний Замовник, надайте, будь ласка, відповідь, яким чином переможець закупівлі буде надавати послугу з харчування учнів у травні, якщо аукціон відбудеться тільки у червні?
Відповідь: Доброго дня, Шановний Учасник, дата аукціону встановлюється автоматично електронною системою за повною формою (а саме: 20 робочих днів на розгляд пропозицій Учасників (предкваліфікація). Після допущення до оцінки пропозицій Учасників система автоматично перераховує дату аукціону (в бік зменшення). Дякуємо.
Дискримінаційні вимоги.
Дата подання: 04 квітня 2017 11:28
Дата відповіді: 07 квітня 2017 11:21
Вважаємо, що вимога замовника щодо наявності в штаті підприємства працівників відповідної кваліфікації в кількості (від 3-7 осіб на кожен заклад освіти в якому надаються послуги, які є предметом закупівлі) є дискримінаційною по відношенню до учасників, які не мають в штаті працівників на момент подання тендерної пропозиції у кількості, зазначеної замовником. Крім того, учасники мають право самостійно організовувати процес харчування згідно з закупівлею та встановлення замовником вимог щодо кількості працівників для кожного закладу освіти – це втручання в господарську діяльність учасників. Крім того, обсяг послуг – це суттєва умова договору надання послуг – замовником не зазначена кількість учнів в кожному закладі освіти, які будуть харчуватися згідно з даною закупівлею, що необхідно для встановлення учасником кількісті працівників, що є об’єктивною для надання послуг в кожному закладі. Вимагаємо надати інформацію згідно з даним запитом та виключити з тендерної документації вказані дискримінаційні вимоги.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Доброго дня, Шановний Учасник, хочемо відмітити, що закупівля має безперебійний характер, а саме: організація харчування здійснюється безперебійно. Замовник повинен уникнути можливих ризиків стосовно затримка в наданні послуг, однією з причин затримки може бути укомплектування штату кваліфікованими працівниками, якщо такої кількості працівників не має в наявності. Тендерна документація містить інформацію щодо кількості д/днів, що дає змогу розрахувати кількість працівників, для забезпечення харчування. Дякуємо.
Щодо усунення порушень законодавства України
Дата подання: 04 квітня 2017 12:28
Дата відповіді: 07 квітня 2017 11:01
Шановний замовник! Встановлення Вами в Додатку 2 тендерної документації «Гранично допустимого рівню ціни» прямо суперечить нормам Закону України «Про публічні закупівлі», а саме, обмеження Замовником у тендерній документації цінової пропозиції мінімальним рівнем ціни (Харчування учнів 1-4 класів 1545429 д/днів 12,00 грн., Харчування учнів 5-11 класів 65337 д/днів 15,00 грн.) суперечить положенням статті 3 Закону: 1) порушує принцип максимальної економії та ефективності, оскільки не дозволяє учасникам знижувати ціну під час процедури аукціону, встановленої Законом для вибору переможця; 2) принципу добросовісної конкуренції серед учасників, оскільки не дозволяє учасникам конкурувати шляхом пропонування нижчої ціни, порушуючи під час процедури аукціону; 3) не дозволяє учасникам процедури аукціону запропонувати нижчу ціну (за рахунок власних досягнень щодо економії витрат завдяки особливостям виробництва тощо), порушуючи принцип недискримінації учасників, в тому числі під час пониження ціни на аукціоні (порушено також положення ст. 5 та ч. 4 ст. 22 Закону). Крім того, ця вимога суперечить іншим умовам тендерної документації, так згідно з п. 1 розділу «Оцінка тендерної пропозиції», критеріями оцінки є – ціна. Оцінка тендерних пропозицій проводиться електронною системою закупівель автоматично на основі критеріїв і методики оцінки, зазначених замовником у тендерній документації та шляхом застосування електронного аукціону. Умовами Додатку 1 «Учасник, з мінімальною ціною після процедури «Електронний аукціон», повторно протягом трьох робочих днів надає замовнику ТЕНДЕРНУ ПРОПОЗИЦІЮ (згідно Додатку) – приведену у відповідність до показників за результатами проведеного аукціону» - замовник допускає можливість встановлення будь яким учасником мінімальної ціни по відношенню до інших. Також умовами тендерної документації встановлено розмір мінімального кроку аукціону - 97626.01 грн. АЛЕ, загальна вартість закупівлі - 19 525 203,00 грн. не дає можливість зробити в жодному турі аукціону жодного кроку на пониження вартості, при цьому дотримуючись «Гранично допустимого рівню ціни». Замовником встановлені не логічні вимоги, що суперечать одна одної, АЛЕ САМЕ ГОЛОВНЕ – порушують норми законодавства України. Вимагаємо привести тендерну документацію до норм законодавства України, Закону «Про публічні закупівлі». Також застерігаємо, що у разі встановлення органом оскарження порушення ЗАМОВНИКОМ норм законодавства при встановленні вимог тендерної документації, що приведе до відкладання або відміни процедури закупівлі, саме ЗАМОВНИК буде відповідальний за харчування дітей в закладах освіти Святошинського району, а не учасники, що будуть оскаржувати цю процедуру закупівлі. Сподіваємося, що замовник уважно поставиться до нашої вимоги, уважно вивчить норми законодавства України і не допустить, щоб діти залишилися без харчування. Дякуємо за розуміння.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Доброго дня, Шановний Учасник очікувана вартість пропозиції формується на підставі вартості (ціни) гарячого харчування, встановленої нормативно - правовим актом, відповідно до чинного законодавства. Мінімальний крок пониження встановлюється у процентному співвідношенні до загальної очікуваної вартості закупівлі. Дякуємо.
Про кількість послуг
Дата подання: 07 квітня 2017 14:58
Дата відповіді: 11 квітня 2017 12:17
Шановний Замовник. Вважаємо, що Ви не відповіли на питання щодо кількості послуг. Відповідно до ч. 5 п. 2 ст. 22 Закону «Про державні закупівлі» тендерна документація повинна містити: 5) місце, де повинні буті виконані роботи чи надані послуги, їх ОБСЯГИ. Вами надана інформація про кількість за весь період на всі 36 шкіл. При цьому є вимоги забезпечити ці школи співробітниками в кількості 3-7. Так скільки всього співробітників вимагає Замовник - 3 або 7? Або 4? І в які школи 3 співробітника, в які 4,5,7 - ?? Ще раз задаємо питання/вимогу - Учасник сам повинен визначати кількість своїх співробітників для БЕЗПЕРЕБІЙНОГО виконання послуги, але при цьому замовник повинен виконати вимогу ч. 5 п. 2 ст. 22 Закону та надати інформацію - скільки порцій В ДЕНЬ повинен надати учасник в кожній школі.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Відповідь: Шановний учасник Відповідно до ч. 5 п. 2 ст. 22 Закону «Про державні закупівлі» тендерна документація містить: 5) місце, де повинні буті виконані роботи чи надані послуги – 36 шкіл, та обсяги надання послуг.
Вимога щодо кількості співробітників залежить від наповнювальності закладу дітьми, тобто є навчальний заклад з великою кількістю Учнів, а є зменшою.
Відповідно до вище викладеного кількість співробітників:
По 7 чол. - ЗНЗ- 254
По 5 чол. - гімназія академія, ЗНЗ-304.
По 4 чол. - гімназія східних мов,ЗНЗ-200,ЗНЗ-317,ЗНЗ-35,ЗНЗ-196.
Решта шкіл по 3 чол.
Якщо ви, як учасник приймали участь в аналогічних закупівлях, то напевно знаете, що обсяг послуг планується за кількість дітей за списками, а фактично послуги надаються за кількістю дітей, які відвідують заклад.
В середньму кількість обідів в день становить: 395 для дітей 1-4 класів, а для дітей 5-11 – 16 обідів, але план від факту може відрізнятися. Дякуємо.
Вимога
Дата подання: 11 квітня 2017 10:58
Дата відповіді: 13 квітня 2017 09:48
Шановний замовник, Вами вимагається від учасників надати «Копія витягу з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань, не більше 30 денної давнини відносно ДАТИ АУКЦІОНУ», але у разі оскарження умов тендерної пропозиції або кваліфікацій учасниками, витяг може бути простроченим у розумінні тендерної документації (у зв’язку з переносом дати аукціону). Вважаємо, що прив’язку необхідно робити лише к точної даті. Вимагаємо внести зміні в тендерну документацію.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Доброго дня, Шановний Учасник, готуються зміни до тендерної документації. Дякуємо.
Розгорнути всі запитання: 6 Згорнути запитання

Скарги до процедури

Номер скарги: UA-2017-04-03-001999-b.a1
Статус:
Порушення усунуто
Скаржник: ТОВ Понтем.уа, Код ЄДРПОУ:40665499
Дата подання: 28 квітня 2017 19:43
Скарга до АМК
На умови тендерной документації
Документи
Рішення Органу оскарження: Задоволено
Прийнято до розгляду: 05 травня 2017 21:25
Рішення від 04.05.2017 № 2606.pdf
Дата публікації: 05 травня 2017 21:25
Рішення від 23.05.2017 № 3158.pdf
Дата публікації: 29 травня 2017 22:42
Коментар замовника щодо усунення порушення: Внесення змін до тендерної документації, відповідно до рішення АМКУ - 3158
Дата виконання рішення замовником: 06 червня 2017 12:26

Документи подані скаржником

28 квітня 2017 19:42
Скарга.pdf
28 квітня 2017 19:42
Платіжне доручення.pdf

Документи подані замовником

23 травня 2017 09:55
Заперечення.pdf

Документи Органу Оскарження

05 травня 2017 21:25
Рішення від 04.05.2017 № 2606.pdf
29 травня 2017 22:42
Рішення від 23.05.2017 № 3158.pdf

Протокол розгляду тендерних пропозицій

Переглянути / друкувати протокол розгляду тендерних пропозицій з інформацією про підстави відхилення PDFHTML
Дата публікації : 04 липня 2017
UA-2017-04-03-001999-bff99fdd884cc48ffa1e57d896ff084d4
Найменування: Управління освіти, молоді та спорту Святошинської районної в місті Києві державної адміністрації
Код ЄДРПОУ: 37498536
Місцезнаходження: 03148, Україна, Київська область обл., Київ, Якуба Коласа, 6-А
Учасник Документи Рішення
Комунальне підприємство "Шкільне харчування Оболонського району м. Києва" Документи
Рішення скасоване
Документи
Комунальне підприємство "Промінь в Святошинському районі м.Києва" Документи
Допущено до аукціону
Документи
ТОВ Понтем.уа Документи
Допущено до аукціону
Документи
Комунальне підприємство "Шкільне харчування Оболонського району м. Києва" Документи
Відхилено
Документи

Публічні документи

09 червня 2017 16:14
27) Технолог.pdf
09 червня 2017 16:13
26) Довідка.pdf
09 червня 2017 16:13
25) Меню.pdf
09 червня 2017 16:13
24) Листи-згоди.pdf
09 червня 2017 16:12
23) Істотні умови.pdf
09 червня 2017 16:11
22) Технічні та якісні.pdf
09 червня 2017 16:11
21) Гарантійні.pdf
09 червня 2017 16:11
20) Повірка ваг.pdf
09 червня 2017 16:10
19) Захист довкілля.pdf
09 червня 2017 16:09
17) Витяг.pdf
09 червня 2017 16:09
16) Свідоцтво платника.pdf
09 червня 2017 16:09
15) Витяг платника.pdf
09 червня 2017 16:08
14) Санітарні.pdf
09 червня 2017 16:07
13) 17 стаття.pdf
09 червня 2017 16:07
12) Не має заборгов.pdf
09 червня 2017 16:07
8) Договора поставщики.pdf
09 червня 2017 16:05
7) Договори аналог.pdf
09 червня 2017 16:04
6) Довідка працівники.pdf
09 червня 2017 16:03
5) Мат-тех база.pdf
09 червня 2017 16:03
4) Субпідряд.pdf
09 червня 2017 16:03
3) Наказ директора.pdf
09 червня 2017 16:03
2) Доручення.pdf

Документи

03 липня 2017 19:26
Промінь.PDF
04 липня 2017 12:01
Електронний підпис

Публічні документи

13 червня 2017 11:51
Цінова пропозиція 2.jpg
13 червня 2017 11:50
Цінова пропозиція 1.jpg
13 червня 2017 11:50
Лист-згода.jpg
13 червня 2017 11:50
Проект-договору 6.jpg
13 червня 2017 11:50
Проект-договору 5.jpg
13 червня 2017 11:49
Проект-договору 4.jpg
13 червня 2017 11:49
Проект-договору 3.jpg
13 червня 2017 11:49
Проект-договору 2.jpg
13 червня 2017 11:48
Проект-договору 1.jpg
13 червня 2017 11:43
Наказ на технолога.jpg
13 червня 2017 11:42
Довідка статистики 2.jpg
13 червня 2017 11:42
Довідка статистики 1.jpg
13 червня 2017 11:39
Гарантійний лист.jpg
13 червня 2017 11:38
Витяг 6.jpg
13 червня 2017 11:38
Витяг 5.jpg
13 червня 2017 11:37
Витяг 4.jpg
13 червня 2017 11:37
Витяг 3.jpg
13 червня 2017 11:37
Витяг 2.jpg
13 червня 2017 11:37
Витяг 1.jpg
13 червня 2017 11:37
Меню 6.jpg
13 червня 2017 11:37
Меню 5.jpg
13 червня 2017 11:36
Меню 4.jpg
13 червня 2017 11:36
Меню 3.jpg
13 червня 2017 11:36
Меню 2.jpg
13 червня 2017 11:36
Меню 1.jpg
13 червня 2017 11:32
Лист-відгук.jpg
13 червня 2017 11:29
Інформація про кадри.jpg
13 червня 2017 11:29
Технічна частина.jpg
13 червня 2017 11:28
Доручення.jpg

Документи

03 липня 2017 19:22
Понтем.PDF
04 липня 2017 11:59
Електронний підпис

Публічні документи

13 червня 2017 12:39
Пропозиція.PDF
13 червня 2017 12:35
Вес.PDF
13 червня 2017 12:34
ТЯ.PDF
13 червня 2017 12:33
Статут.PDF
13 червня 2017 12:33
Ст 17.PDF
13 червня 2017 12:33
Працівники.PDF
13 червня 2017 12:33
Пояснення.PDF
13 червня 2017 12:33
Потужності ПЕ.PDF
13 червня 2017 12:33
Посадова інструкція.PDF
13 червня 2017 12:32
Потужности АП.PDF
13 червня 2017 12:32
ПДВ.pdf
13 червня 2017 12:32
Паспорт директор.PDF
13 червня 2017 12:32
Наказ Зам дир.PDF
13 червня 2017 12:32
МТБ.pdf
13 червня 2017 12:32
Меню.pdf
13 червня 2017 12:32
Договір проект.PDF
13 червня 2017 12:31
Договір авто.pdf
13 червня 2017 12:31
Дог поставщики.pdf
13 червня 2017 12:31
Дог повірка.pdf
13 червня 2017 12:31
Довідки.PDF
13 червня 2017 12:30
Витяг.PDF
13 червня 2017 12:30
Аналог договір.PDF

Документи

04 липня 2017 11:51
Key-6.dat
04 липня 2017 11:53
Електронний підпис

Публічні документи

09 червня 2017 16:14
27) Технолог.pdf
09 червня 2017 16:13
26) Довідка.pdf
09 червня 2017 16:13
25) Меню.pdf
09 червня 2017 16:13
24) Листи-згоди.pdf
09 червня 2017 16:12
23) Істотні умови.pdf
09 червня 2017 16:11
22) Технічні та якісні.pdf
09 червня 2017 16:11
21) Гарантійні.pdf
09 червня 2017 16:11
20) Повірка ваг.pdf
09 червня 2017 16:10
19) Захист довкілля.pdf
09 червня 2017 16:09
17) Витяг.pdf
09 червня 2017 16:09
16) Свідоцтво платника.pdf
09 червня 2017 16:09
15) Витяг платника.pdf
09 червня 2017 16:08
14) Санітарні.pdf
09 червня 2017 16:07
13) 17 стаття.pdf
09 червня 2017 16:07
12) Не має заборгов.pdf
09 червня 2017 16:07
8) Договора поставщики.pdf
09 червня 2017 16:05
7) Договори аналог.pdf
09 червня 2017 16:04
6) Довідка працівники.pdf
09 червня 2017 16:03
5) Мат-тех база.pdf
09 червня 2017 16:03
4) Субпідряд.pdf
09 червня 2017 16:03
3) Наказ директора.pdf
09 червня 2017 16:03
2) Доручення.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

Комунальне підприємство "Шкільне харчування Оболонського району м. Києва"

Комунальне підприємство "Промінь в Святошинському районі м.Києва"

ТОВ Понтем.уа

Комунальне підприємство "Шкільне харчування Оболонського району м. Києва"

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 10 липня 2017 11:24

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
Комунальне підприємство "Промінь в Святошинському районі м.Києва" 14 854 048,00
UAH
12 999 990,00
UAH
Документи
ТОВ Понтем.уа 17 756 000,00
UAH
13 000 000,00
UAH
Документи

Публічні документи

13 червня 2017 11:51
Цінова пропозиція 2.jpg
13 червня 2017 11:50
Цінова пропозиція 1.jpg
13 червня 2017 11:50
Лист-згода.jpg
13 червня 2017 11:50
Проект-договору 6.jpg
13 червня 2017 11:50
Проект-договору 5.jpg
13 червня 2017 11:49
Проект-договору 4.jpg
13 червня 2017 11:49
Проект-договору 3.jpg
13 червня 2017 11:49
Проект-договору 2.jpg
13 червня 2017 11:48
Проект-договору 1.jpg
13 червня 2017 11:43
Наказ на технолога.jpg
13 червня 2017 11:42
Довідка статистики 2.jpg
13 червня 2017 11:42
Довідка статистики 1.jpg
13 червня 2017 11:39
Гарантійний лист.jpg
13 червня 2017 11:38
Витяг 6.jpg
13 червня 2017 11:38
Витяг 5.jpg
13 червня 2017 11:37
Витяг 4.jpg
13 червня 2017 11:37
Витяг 3.jpg
13 червня 2017 11:37
Витяг 2.jpg
13 червня 2017 11:37
Витяг 1.jpg
13 червня 2017 11:37
Меню 6.jpg
13 червня 2017 11:37
Меню 5.jpg
13 червня 2017 11:36
Меню 4.jpg
13 червня 2017 11:36
Меню 3.jpg
13 червня 2017 11:36
Меню 2.jpg
13 червня 2017 11:36
Меню 1.jpg
13 червня 2017 11:32
Лист-відгук.jpg
13 червня 2017 11:29
Інформація про кадри.jpg
13 червня 2017 11:29
Технічна частина.jpg
13 червня 2017 11:28
Доручення.jpg

Публічні документи

13 червня 2017 12:39
Пропозиція.PDF
13 червня 2017 12:35
Вес.PDF
13 червня 2017 12:34
ТЯ.PDF
13 червня 2017 12:33
Статут.PDF
13 червня 2017 12:33
Ст 17.PDF
13 червня 2017 12:33
Працівники.PDF
13 червня 2017 12:33
Пояснення.PDF
13 червня 2017 12:33
Потужності ПЕ.PDF
13 червня 2017 12:33
Посадова інструкція.PDF
13 червня 2017 12:32
Потужности АП.PDF
13 червня 2017 12:32
ПДВ.pdf
13 червня 2017 12:32
Паспорт директор.PDF
13 червня 2017 12:32
Наказ Зам дир.PDF
13 червня 2017 12:32
МТБ.pdf
13 червня 2017 12:32
Меню.pdf
13 червня 2017 12:32
Договір проект.PDF
13 червня 2017 12:31
Договір авто.pdf
13 червня 2017 12:31
Дог поставщики.pdf
13 червня 2017 12:31
Дог повірка.pdf
13 червня 2017 12:31
Довідки.PDF
13 червня 2017 12:30
Витяг.PDF
13 червня 2017 12:30
Аналог договір.PDF

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

Комунальне підприємство "Промінь в Святошинському районі м.Києва"

ТОВ Понтем.уа

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
Комунальне підприємство "Промінь в Святошинському районі м.Києва"
#21636104
Переможець 12 999 990,00
UAH
11 липня 2017 14:07

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 11 липня 2017 14:07

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
Комунальне підприємство "Промінь в Святошинському районі м.Києва"
#21636104
12 999 990,00
UAH
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
26 липня 2017 19:49
Додаткова угода.PDF укладений
26 липня 2017 19:42
Договір Послуги їдалень.PDF укладений
26 липня 2017 19:42