Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Послуги з автомобільних перевезень
Очікувана вартість
1 233 630,00 UAH
UA-2017-03-31-000383-c e602ce27f42b436abec61d90e57eda8c
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Мойко Олександр Олександрович

+380617641218 zapovk@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Запорізький обласний військовий комісаріат
Код ЄДРПОУ: 07835529
Місцезнаходження: 69063, Україна , Запорізька обл., Запоріжжя, провулок Тихий, 7
Контактна особа: Мойко Олександр Олександрович
+380617641218
zapovk@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 31 березня 2017 15:18
Звернення за роз’ясненнями: до 16 квітня 2017 15:23
Оскарження умов закупівлі: до 22 квітня 2017 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 26 квітня 2017 15:23
Початок аукціону: 27 квітня 2017 11:11
Очікувана вартість: 1 233 630,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 1 233,63 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,10%

Інформація про предмет закупівлі

Послуги з автомобільних перевезень резервістів на навчальні збори
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
Послуги з автомобільних перевезень резервістів на навчальні збори
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 69063, Україна, Запорізька область, м. Запоріжжя, пров. Тихий, 7
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 01 травня 2017  —  31 грудня 2017
ДК 021:2015: 60100000-9 — Послуги з автомобільних перевезень

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Уточнення тендерних вимог
Дата подання: 07 квітня 2017 15:13
Дата відповіді: 18 квітня 2017 14:26
Переглянув тендерну документацію, залишається незрозумілою інформація щодо річної кількості пробігу кожного автобуса, задіяного в перевезеннях. Щоб розрахувати вартість 1 км пробігу відповідно до таблиці Додатка 1 в межах вартості предмета закупівлі (1233630,00 грн.) необхідна наступна інформація: 1. Загальна річна кількість пробігу всіх з 9-11 необхідних автобусів (пас.містк. від 40 чол.) або надати інформацію відповідно до запропонованої мною таблиці (згідно Плану проведення навчальних зборів у 2017 році): - № послуги (1,2,3,...) - Маршрут перевезення (у разі можливості оголошення) - Відстань, км (Запоріжжя-пункт призначення-Запоріжжя) - Кількість пасажирів, чол. (45, 250, 440, ...) ! Номер послуги ! Маршрут перевезення ! Відстань, км ! Кількість пасажирів, чол. ! ! ! (у разі можливості оголошення) !(Запоріжжя-пункт призначення- Запоріжжя 1. 45 2. 250 … 440 Щоб виконати Вашу вимогу: «Ціна Пропозиції має бути визначена Учасником чітко та остаточно без будь-яких посилань, обмежень або застережень.», прошу також надати роз’яснення, в яких випадках на Ваш погляд можливе застосування перевізником такої витрати, як вартість 1 години перевезення?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: У відповідь на Ваше звернення повідомляємо наступне.
Відомості щодо обсягів та місце направлення, відповідно до яких здійснюється перевезення військовозобов’язаних, доводяться до Запорізького обласного військового комісаріату напередодні відправлення, крім того вказані відомості являють собою інформацію з обмеженим доступом (згідно п. 3.1 та п. 3.13 Переліку службової інформації Збройних Сил України (ПСІ – 2011), затвердженого Наказом Генерального штабу Збройних Сил України від 20.09.11 № 180).
Вартість за 1 годину, у даному випадку, застосовується під час перебування (простою) транспортних засобів у військових частинах.
Уточнення тендерних вимог
Дата подання: 07 квітня 2017 15:49
Дата відповіді: 18 квітня 2017 14:26
Переглянув тендерну документацію, залишається незрозумілою інформація щодо річної кількості пробігу кожного автобуса, задіяного в перевезеннях. Щоб розрахувати вартість 1 км пробігу відповідно до таблиці Додатка 1 в межах вартості предмета закупівлі (1233630,00 грн.) та прийняти рішення щодо участі в тендері необхідна наступна інформація: 1. Загальна річна кількість пробігу кожного з 9-11 необхідних автобусів (пас.містк. від 40 чол.) або надати інформацію відповідно до запропонованої нами таблиці (згідно Плану проведення навчальних зборів у 2017 році): - № послуги (1,2,3,...) - Маршрут перевезення (у разі можливості оголошення) - Відстань, км (Запоріжжя-пункт призначення-Запоріжжя) - Кількість пасажирів, чол. (45, 250, 440, ...) _________________________________________________________________________________________________ ! Номер послуги ! Маршрут перевезення ! Відстань, км ! Кількість пасажирів, чол. ! ! ! (у разі можливості оголошення) ! (Запоріжжя-пункт призначення- ! ! !______________!_____________________________! _____-Запоріжжя)______________!______________________! ! 1. ! ! ! 45 ! 2. 250 … 440 Тобто необхідно Вам вказати кількість послуг протягом року, протяжність маршруту та кількість перевозимих пасажирів відповідно до кожної послуги. Щоб виконати Вашу вимогу: «Ціна Пропозиції має бути визначена Учасником чітко та остаточно без будь-яких посилань, обмежень або застережень.», прошу також надати роз’яснення, в яких випадках на Ваш погляд можливе застосування перевізником такої витрати, як вартість 1 години перевезення?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: У відповідь на Ваше звернення повідомляємо наступне.
Відомості щодо обсягів та місце направлення, відповідно до яких здійснюється перевезення військовозобов’язаних, доводяться до Запорізького обласного військового комісаріату напередодні відправлення, крім того вказані відомості являють собою інформацію з обмеженим доступом (згідно п. 3.1 та п. 3.13 Переліку службової інформації Збройних Сил України (ПСІ – 2011), затвердженого Наказом Генерального штабу Збройних Сил України від 20.09.11 № 180).
Вартість за 1 годину, у даному випадку, застосовується під час перебування (простою) транспортних засобів у військових частинах.

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 27 квітня 2017 11:32

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ФОП Потинге 1 233 630,00
UAH з ПДВ
1 232 396,37
UAH з ПДВ
Документи
ФОП Сапа В.В. 1 233 630,00
UAH з ПДВ
1 233 630,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

28 квітня 2017 17:00
Тендерна пропозиція
28 квітня 2017 17:00
Тендерна пропозиція
13 квітня 2017 15:13
Документы Скан Копии.rar
13 квітня 2017 15:13
Документ 1.pdf
13 квітня 2017 15:13
Документ 9.pdf
13 квітня 2017 15:13
Документи керівника.rar
13 квітня 2017 15:13
Договор с Мед.Мех.rar
13 квітня 2017 15:13
Виписка и витяг.rar
13 квітня 2017 15:13
Лицензия и свидет..rar
13 квітня 2017 15:13
Документи водіїв.rar
13 квітня 2017 15:13
Документи автобусів.rar

Публічні документи

18 квітня 2017 11:57
Техпаспорт.pdf
18 квітня 2017 11:57
1.pdf
18 квітня 2017 11:57
Лицензия.pdf
18 квітня 2017 11:57
Документы Сапа.rar
18 квітня 2017 11:57
3.pdf
18 квітня 2017 11:57
5.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ФОП Потинге

ФОП Сапа В.В.

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ФОП Потинге
#2607923115
Переможець 1 232 396,37
UAH з ПДВ
10 травня 2017 17:46

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 10 травня 2017 17:46

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ФОП Потинге
#2607923115
1 232 396,37
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
19 грудня 2017 14:22
додаткова 9.pdf зміни до договору
19 грудня 2017 14:20
Електронний підпис укладений
11 грудня 2017 13:19
додаткова 8.pdf зміни до договору
11 грудня 2017 13:18
додаткова 7.pdf зміни до договору
23 листопада 2017 12:36
Електронний підпис укладений
22 листопада 2017 14:18
додаткова 6-1.pdf зміни до договору
22 листопада 2017 14:17
Електронний підпис укладений
22 листопада 2017 13:56
додаткова 6.pdf зміни до договору
22 листопада 2017 13:23
додаткова угода 5.pdf зміни до договору
29 вересня 2017 11:19
Електронний підпис укладений
24 червня 2017 18:23
додаткова 4.pdf зміни до договору
24 червня 2017 18:20
Електронний підпис укладений
02 червня 2017 15:07
додаткова угода 3.pdf зміни до договору
02 червня 2017 15:05
Електронний підпис укладений
01 червня 2017 19:10
додаткова 2.pdf зміни до договору
01 червня 2017 19:03
додаткова угода зміни до договору
01 червня 2017 19:03
Електронний підпис укладений
30 травня 2017 16:12
додаткова угода укладений
30 травня 2017 16:11
Договір укладений
30 травня 2017 16:06

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
01 червня 2017
Дата публікації змін до договору:
01 червня 2017
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): внесення змін до 4.1 Договору
Номер договору про закупівлю: 1
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
02 червня 2017
Дата публікації змін до договору:
02 червня 2017
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): внесення змін до п. 3.1
Номер договору про закупівлю: 1
Договір:
Номер додаткової угоди: 3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
21 червня 2017
Дата публікації змін до договору:
24 червня 2017
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зменшення обсягів закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): у зв'язку зі зменшенням кошторисних призначень
Номер договору про закупівлю: 1
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
29 вересня 2017
Дата публікації змін до договору:
29 вересня 2017
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зменшення обсягів закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): внесення змін до п. 3.1 Договору - зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків споживача
Номер договору про закупівлю: 1
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
22 листопада 2017
Дата публікації змін до договору:
22 листопада 2017
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зменшення обсягів закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): внесення змін до п. 3.1 Договору - зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків споживача
Номер договору про закупівлю: 1
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
22 листопада 2017
Дата публікації змін до договору:
22 листопада 2017
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Виникла необхідність доповнити реквізити Замовника додатковим рахунком (спеціальний фонд)
Номер договору про закупівлю: 1
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
22 листопада 2017
Дата публікації змін до договору:
23 листопада 2017
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зменшення обсягів закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зменшення обсягів закупівлі
Номер договору про закупівлю: 1
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
11 грудня 2017
Дата публікації змін до договору:
11 грудня 2017
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зменшення обсягів закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зменшення обсягів закупівлі
Номер договору про закупівлю: 1
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
19 грудня 2017
Дата публікації змін до договору:
19 грудня 2017
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зменшення обсягів закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зменшення обсягів закупівлі
Номер договору про закупівлю: 1
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML