Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
«Капітальний ремонт покрівлі житлового будинку по вул. Одеська, 5/Басейна, 6 у м. Запоріжжя» (код ДСТУ Б Д.1.1-1:2013, код ДК 021:2015-45453000-7 капітальний ремонт і реставрація)
Очікувана вартість
780 164,00 UAH
UA-2017-03-31-000382-b ● 4bfdda1f58b64ada81d25fd00d738e79
Спрощена/Допорогова закупівля
Завершена
Електронний цифровий підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | ДЕПАРТАМЕНТ З УПРАВЛІННЯ ЖИТЛОВО-КОМУНАЛЬНИМ ГОСПОДАРСТВОМ ЗАПОРІЗЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ |
Код ЄДРПОУ: | 38461952 |
Місцезнаходження: | 69037, Україна , Запорізька обл., Запоріжжя, вул. Незалежної України, 46-а |
Контактна особа: |
Чумак Олексій Олександрович +380956222094 tendergkh@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 31 березня 2017 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 06 квітня 2017 11:01 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 11 квітня 2017 11:01 |
Початок аукціону: | 12 квітня 2017 13:20 |
Очікувана вартість: | 780 164,00 UAH з ПДВ |
Вид тендерного забезпечення: | Електронна гарантія |
Сума тендерного забезпечення: | 3 900,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 3 901,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50 % |
Інформація про предмет закупівлі
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 од
Капітальний ремонт покрівлі житлового будинку по вул. Одеська, 5/Басейна, 6 у м. Запоріжжя» (код ДСТУ Б Д.1.1-1:2013, код ДК 021:2015-45453000-7 капітальний ремонт і реставрація)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 69006, Україна, Запорізька область, місто Запоріжжя, вул. Одеська, 5/Басейна, 6
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
01 квітня 2017
—
30 червня 2017
ДК 021:2015: 45453000-7 — Капітальний ремонт і реставрація
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
31 березня 2017 11:02 |
Електронний цифровий підпис |
31 березня 2017 10:56 |
Тендерна документація допорог кап. ремонт ЖКХ Одесская 5 2017.doc |
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Уморви тендера
Дата подання: 31 березня 2017 11:47
Дата відповіді: 31 березня 2017 14:34
Учасник повинен надати звіт за попередній звітній місяць про суми нарахованої заробітної плати застрахованих осіб та суми нарахованого єдиного внеску на загальнообов’язкове державне соціальне страхування до органів Пенсійного фонду України», Таблиця 6 «Відомості про нарахування заробітної плати (доходу) застрахованим особам».
Це підтверджує тільки наявність працівників відповідної кваліфікації, у попередньому місяці, і вже можуть бути звільнені, а не наявність взагалі.
Процедура закупівлі об'явлена в останній день місяця, коли вже неможливо прийняти на роботу необхідну кількість працівників.
Просимо скасувати вищеназвані вимоги, як такі, що обмежують конкуренцію, та не можуть реально підтвердити наявність працівників
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Відповідно до ч.2 ст.16 ЗУ «Про публічні закупівлі», замовник установлює один або декілька з таких кваліфікаційних критеріїв:
наявність обладнання та матеріально-технічної бази;
наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід;
наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору
Визначення поняття «працівник» наведено у ст.14 Податкового кодексу України.
Відповідно до пп. 14.1.195 п.14.1 ст.14 ПК України, працівник – фізична особа, яка безпосередньо власною працею виконує трудову функцію згідно з укладеним з роботодавцем трудовим договором (контрактом) відповідно до закону;
Відповідно до ч.2 ст.22. Закону України «Про публічні закупівлі», тендерна документація повинна містити:
1) інструкцію з підготовки тендерних пропозицій;
2) один або декілька кваліфікаційних критеріїв до учасників відповідно до статті 16, вимоги, встановлені статтею 17 цього Закону, та інформацію про спосіб підтвердження відповідності учасників установленим критеріям і вимогам згідно із законодавством. Замовник не вимагає документального підтвердження інформації про відповідність вимогам статті 17 у разі, якщо така інформація міститься у відкритих єдиних державних реєстрах, доступ до яких є вільним;
Відтак, з аналізу наведених нормативно-правових актів України, можна дійти висновку, що учасник, який бажає прийняти участь у процедурі електронної закупівлі повинен:
1. повідомити замовнику про нявність того чи іншого кваліфікаційного критерію, розміщеного замовником у тендерній документації;
2. підтвердити свою відповідність установленим замовником критеріям і вимогам згідно із законодавством у спосіб, визначений замовником у тендерній документації.
В даному випадку, обраний замовником спосіб документального підтвердження наявності працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, дає можливість підтвердити наявність правовідносин учасника із його працівниками в межах саме трудового законодавства.
Слід зауважити, що формулювання «наявність працівників» зумовлює наявність факту укладання трудових договорів між відповідним учасником та його працівниками. В разі ж надання учасником інформації про наявність працівників, з якими станом на дату подання пропозиції насправді трудовий договір укладений не був, такі дії очевидно матимуть ознаки складу злочину, передбаченого ч.2 ст.358 Кримінального кодексу України.
наявність обладнання та матеріально-технічної бази;
наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід;
наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору
Визначення поняття «працівник» наведено у ст.14 Податкового кодексу України.
Відповідно до пп. 14.1.195 п.14.1 ст.14 ПК України, працівник – фізична особа, яка безпосередньо власною працею виконує трудову функцію згідно з укладеним з роботодавцем трудовим договором (контрактом) відповідно до закону;
Відповідно до ч.2 ст.22. Закону України «Про публічні закупівлі», тендерна документація повинна містити:
1) інструкцію з підготовки тендерних пропозицій;
2) один або декілька кваліфікаційних критеріїв до учасників відповідно до статті 16, вимоги, встановлені статтею 17 цього Закону, та інформацію про спосіб підтвердження відповідності учасників установленим критеріям і вимогам згідно із законодавством. Замовник не вимагає документального підтвердження інформації про відповідність вимогам статті 17 у разі, якщо така інформація міститься у відкритих єдиних державних реєстрах, доступ до яких є вільним;
Відтак, з аналізу наведених нормативно-правових актів України, можна дійти висновку, що учасник, який бажає прийняти участь у процедурі електронної закупівлі повинен:
1. повідомити замовнику про нявність того чи іншого кваліфікаційного критерію, розміщеного замовником у тендерній документації;
2. підтвердити свою відповідність установленим замовником критеріям і вимогам згідно із законодавством у спосіб, визначений замовником у тендерній документації.
В даному випадку, обраний замовником спосіб документального підтвердження наявності працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, дає можливість підтвердити наявність правовідносин учасника із його працівниками в межах саме трудового законодавства.
Слід зауважити, що формулювання «наявність працівників» зумовлює наявність факту укладання трудових договорів між відповідним учасником та його працівниками. В разі ж надання учасником інформації про наявність працівників, з якими станом на дату подання пропозиції насправді трудовий договір укладений не був, такі дії очевидно матимуть ознаки складу злочину, передбаченого ч.2 ст.358 Кримінального кодексу України.
Умови тендеру
Дата подання: 31 березня 2017 15:24
Дата відповіді: 03 квітня 2017 08:56
Тобто ви розглядатимете інформацію про наявність працівників, з якими, станом на дату подання пропозиції трудовий договір є укладений??? без підтвердження за попередній місяць???
Відповідь: Рішення про відповідність пропозиції вимогам замовника буде приймати тендерний комітет по результатам проведення аукціону.
Пожежна безпека
Дата подання: 02 квітня 2017 10:00
Дата відповіді: 04 квітня 2017 08:54
Які конкретно документи потрібно подати для документального підтвердження відповідності зазначеною матеріально технічної бази з питань пожежної безпеки?
Відповідь: Документи, які повинні мати всі суб'єкти господарювання відповідно до вимог Кодексу цивільного захисту України від 02.10.2012 року № 5403-VI та Постанови Кабінету Міністрів України від 5 червня 2013 р. № 440.
Робітники
Дата подання: 02 квітня 2017 10:03
Дата відповіді: 03 квітня 2017 08:55
За який місяць потрібно надати звіт за попередній звітній місяць про суми нарахованої заробітної плати (доходу, грошового забезпечення, допомоги, компенсації) застрахованих осіб та суми нарахованого єдиного внеску на загальнообов’язкове державне соціальне страхування???
Відповідь: За березень 2017 р.
Умови тендера
Дата подання: 03 квітня 2017 09:59
Дата відповіді: 04 квітня 2017 08:55
Для недискримінації учасників, просимо внести зміни до тендера, щодо можливості надання інших документів для підтвердження наявності працівників відповідної кваліфікації.
Відповідь: Питання задано некорректно. Обгрунтуйте, будь ласка, в чому саме полягає дискримінація учасників?
Умови тендера
Дата подання: 05 квітня 2017 17:25
Дата відповіді: 06 квітня 2017 19:13
Трудовий договір- це не лише строковий або безстроковий трудовий договір, але й трудова угода, укладена згідно норм ЦПХ, згідно якої працівник отримує не заробітну плату, а винагороду. Наявність укладеної трудової угоди також є підтвердженням кваліфікаційного критерію?
Відповідь: Відповідно до ч.2 ст.16 ЗУ «Про публічні закупівлі», замовник установлює один або декілька з таких кваліфікаційних критеріїв:
наявність обладнання та матеріально-технічної бази;
наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід;
наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору.
Визначення поняття «працівник» наведено у ст.14 Податкового кодексу України.
Відповідно до пп. 14.1.195 п.14.1 ст.14 ПК України, працівник – фізична особа, яка безпосередньо власною працею виконує трудову функцію згідно з укладеним з роботодавцем трудовим договором (контрактом) відповідно до закону;
Визначення поняття «трудовий договір» наведено у ст.21 Кодексу законів про працю України.
Стаття 21 КЗпП України. Трудовий договір
Трудовий договір є угода між працівником і власником підприємства, установи, організації або уповноваженим ним органом чи фізичною особою, за якою працівник зобов'язується виконувати роботу, визначену цією угодою, з підляганням внутрішньому трудовому розпорядкові, а власник підприємства, установи, організації або уповноважений ним орган чи фізична особа зобов'язується виплачувати працівникові заробітну плату і забезпечувати умови праці, необхідні для виконання роботи, передбачені законодавством про працю, колективним договором і угодою сторін.
Отже, чинним законодавством України, чітко визначено поняття «працівник» та правочин, на підставі якого учасник процедури закупівлі має підтвердити свої правовідносини із ним. Договори ж цивільно-правового характеру (договір підряду, договір про надання послуг тощо), очевидно не можуть бути підтвердженням наявності трудових взаємовідносин між учасником процедури закупівлі та його працівниками, відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, як того вимагають положення ст.16 ЗУ «Про публічні закупівлі».
Відтак, кваліфікаційна вимога, зазначена у ТД, щодо наявності в учасника процедури закупівлі власного персоналу (або власного персоналу субпідрядної організації) відповідає вимогам ст.16 ЗУ «Про публічні закупівлі», а тому не може вважатись ані дискримінаційною, ані такою, що обмежує конкуренцію.
наявність обладнання та матеріально-технічної бази;
наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід;
наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору.
Визначення поняття «працівник» наведено у ст.14 Податкового кодексу України.
Відповідно до пп. 14.1.195 п.14.1 ст.14 ПК України, працівник – фізична особа, яка безпосередньо власною працею виконує трудову функцію згідно з укладеним з роботодавцем трудовим договором (контрактом) відповідно до закону;
Визначення поняття «трудовий договір» наведено у ст.21 Кодексу законів про працю України.
Стаття 21 КЗпП України. Трудовий договір
Трудовий договір є угода між працівником і власником підприємства, установи, організації або уповноваженим ним органом чи фізичною особою, за якою працівник зобов'язується виконувати роботу, визначену цією угодою, з підляганням внутрішньому трудовому розпорядкові, а власник підприємства, установи, організації або уповноважений ним орган чи фізична особа зобов'язується виплачувати працівникові заробітну плату і забезпечувати умови праці, необхідні для виконання роботи, передбачені законодавством про працю, колективним договором і угодою сторін.
Отже, чинним законодавством України, чітко визначено поняття «працівник» та правочин, на підставі якого учасник процедури закупівлі має підтвердити свої правовідносини із ним. Договори ж цивільно-правового характеру (договір підряду, договір про надання послуг тощо), очевидно не можуть бути підтвердженням наявності трудових взаємовідносин між учасником процедури закупівлі та його працівниками, відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, як того вимагають положення ст.16 ЗУ «Про публічні закупівлі».
Відтак, кваліфікаційна вимога, зазначена у ТД, щодо наявності в учасника процедури закупівлі власного персоналу (або власного персоналу субпідрядної організації) відповідає вимогам ст.16 ЗУ «Про публічні закупівлі», а тому не може вважатись ані дискримінаційною, ані такою, що обмежує конкуренцію.
Умови тендера
Дата подання: 06 квітня 2017 08:59
Дата відповіді: 06 квітня 2017 19:12
Дискримінація складається в підтверджені наявності працівників у попередньому періоду, а не на момент подання пропозиції. А за умови, що закупівля об'явлена у останній день місяця, коли вже неможливо прийняти на роботу достатнью кількість працівників, з оформленням документів згідно тендерної документації, все це обмежує конкуренцію та є дискримінацією учасників, котрі у попередній місяц не мали оформлених працівників, у звязку з відсутністю об'єктів будівництва, фінансування з боку замовників, погодними умовами тощо. При чому, єдиним критерієм оцінки є ціна. Тому просимо скасувати ці вимоги щодо підтвердження наявності працівників.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Відповідно до ч.2 ст.16 ЗУ «Про публічні закупівлі», замовник установлює один або декілька з таких кваліфікаційних критеріїв:
наявність обладнання та матеріально-технічної бази;
наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід;
наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору
Визначення поняття «працівник» наведено у ст.14 Податкового кодексу України.
Відповідно до пп. 14.1.195 п.14.1 ст.14 ПК України, працівник – фізична особа, яка безпосередньо власною працею виконує трудову функцію згідно з укладеним з роботодавцем трудовим договором (контрактом) відповідно до закону;
Відповідно до ч.2 ст.22. Закону України «Про публічні закупівлі», тендерна документація повинна містити:
1) інструкцію з підготовки тендерних пропозицій;
2) один або декілька кваліфікаційних критеріїв до учасників відповідно до статті 16, вимоги, встановлені статтею 17 цього Закону, та інформацію про спосіб підтвердження відповідності учасників установленим критеріям і вимогам згідно із законодавством. Замовник не вимагає документального підтвердження інформації про відповідність вимогам статті 17 у разі, якщо така інформація міститься у відкритих єдиних державних реєстрах, доступ до яких є вільним;
Відтак, з аналізу наведених нормативно-правових актів України, можна дійти висновку, що учасник, який бажає прийняти участь у процедурі електронної закупівлі повинен:
1. повідомити замовнику про нявність того чи іншого кваліфікаційного критерію, розміщеного замовником у тендерній документації;
2. підтвердити свою відповідність установленим замовником критеріям і вимогам згідно із законодавством у спосіб, визначений замовником у тендерній документації.
В даному випадку, обраний замовником спосіб документального підтвердження наявності працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, дає можливість підтвердити наявність правовідносин учасника із його працівниками в межах саме трудового законодавства.
Слід зауважити, що формулювання «наявність працівників» зумовлює наявність факту укладання трудових договорів між відповідним учасником та його працівниками. В разі ж надання учасником інформації про наявність працівників, з якими станом на дату подання пропозиції насправді трудовий договір укладений не був, такі дії очевидно матимуть ознаки складу злочину, передбаченого ч.2 ст.358 Кримінального кодексу України.
наявність обладнання та матеріально-технічної бази;
наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід;
наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору
Визначення поняття «працівник» наведено у ст.14 Податкового кодексу України.
Відповідно до пп. 14.1.195 п.14.1 ст.14 ПК України, працівник – фізична особа, яка безпосередньо власною працею виконує трудову функцію згідно з укладеним з роботодавцем трудовим договором (контрактом) відповідно до закону;
Відповідно до ч.2 ст.22. Закону України «Про публічні закупівлі», тендерна документація повинна містити:
1) інструкцію з підготовки тендерних пропозицій;
2) один або декілька кваліфікаційних критеріїв до учасників відповідно до статті 16, вимоги, встановлені статтею 17 цього Закону, та інформацію про спосіб підтвердження відповідності учасників установленим критеріям і вимогам згідно із законодавством. Замовник не вимагає документального підтвердження інформації про відповідність вимогам статті 17 у разі, якщо така інформація міститься у відкритих єдиних державних реєстрах, доступ до яких є вільним;
Відтак, з аналізу наведених нормативно-правових актів України, можна дійти висновку, що учасник, який бажає прийняти участь у процедурі електронної закупівлі повинен:
1. повідомити замовнику про нявність того чи іншого кваліфікаційного критерію, розміщеного замовником у тендерній документації;
2. підтвердити свою відповідність установленим замовником критеріям і вимогам згідно із законодавством у спосіб, визначений замовником у тендерній документації.
В даному випадку, обраний замовником спосіб документального підтвердження наявності працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, дає можливість підтвердити наявність правовідносин учасника із його працівниками в межах саме трудового законодавства.
Слід зауважити, що формулювання «наявність працівників» зумовлює наявність факту укладання трудових договорів між відповідним учасником та його працівниками. В разі ж надання учасником інформації про наявність працівників, з якими станом на дату подання пропозиції насправді трудовий договір укладений не був, такі дії очевидно матимуть ознаки складу злочину, передбаченого ч.2 ст.358 Кримінального кодексу України.
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 12 квітня 2017 13:47
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
ТОВ "МЕГАЛІТЕКС" |
722 450,47
UAH з ПДВ
|
699 900,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ НАУКОВО-ВИРОБНИЧА ФІРМА "ВОГНЕТРИВАВТОМАТИКАСЕРВІС" |
733 753,12
UAH з ПДВ
|
700 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ "МК СФЕРА" |
779 000,00
UAH з ПДВ
|
775 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано | Додатково |
---|---|---|---|---|
ТОВ "МЕГАЛІТЕКС" #40138623 |
Відхилено |
699 900,00
UAH з ПДВ
|
14 квітня 2017 15:55
|
|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ НАУКОВО-ВИРОБНИЧА ФІРМА "ВОГНЕТРИВАВТОМАТИКАСЕРВІС" #30938181 |
Відхилено |
700 000,00
UAH з ПДВ
|
18 квітня 2017 14:28
|
|
ТОВ "МК СФЕРА" #39673040 |
Переможець |
775 000,00
UAH з ПДВ
|
20 квітня 2017 17:28
|
Учасник знаходиться у зведених
відомостях АМКУ |
Актуальні тендери
-
866 000,00UAHДК 021:2015:45453000-7 Капітальний ремонт і реставрація (Капітальний ремонт приміщень Відділу культури, національностей та релігій Бучанської міської ради)БучаКомпанія:ВІДДІЛ КУЛЬТУРИ, НАЦІОНАЛЬНОСТЕЙ ТА РЕЛІГІЙ БУЧАНСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИДетальніше
-
1 089 731,00UAHКапітальний ремонт по Громадському проєкту № 1643 (школі № 15 затишний дворик) Спеціалізована школа I-III ступенів з поглибленим вивченням англійської мови № 15 за адресою вулиця Васильківська, 12-А у Голосіївському районі міста Києва (за ДК 021: 2015 - 45453000-7 (Капітальний ремонт і реставрація)КиївКомпанія:Управління будівництва Голосіївської районної в місті Києві державної адміністраціїДетальніше
-
715 679,00UAHКапітальний ремонт і реставраціям. ЛуцькКомпанія:КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ВОЛИНСЬКИЙ ОБЛАСНИЙ ФТИЗІОПУЛЬМОНОЛОГІЧНИЙ МЕДИЧНИЙ ЦЕНТР" ВОЛИНСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ РАДИДетальніше
-
1 331 488,00UAHКапітальний ремонт в частині заміна вікон лікарняного корпусу на об'єкті КНП «ФТИЗІАТРІЯ» за адресою: м. Київ, вул. Васильківська, 35 згідно з ДСТУ Б Д.1.1-1:2013 (код ДК 021:2015 – 45453000-7 Капітальний ремонт і реставрація)КиївКомпанія:КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ФТИЗІАТРІЯ" ВИКОНАВЧОГО ОРГАНУ КИЇВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ (КИЇВСЬКОЇ МІСЬКОЇ ДЕРЖАВНОЇ АДМІНІСТРАЦІЇ)Детальніше
-
1 353 300,00UAHДСТУ Б.Д.1.1-1:2013 Капітальний ремонт шляхом розширення просік відповідно до вимог п.2.5.166 ПУЕ: 2017 на ПЛ 330 кВ Чорнобильська АЕС-Північна (інв.№ 2013/60) між опорами №№1-112 в зоні відчуження Чорнобильської АЕС в Київській області 45453000-7 — Капітальний ремонт і реставраціяКиївКомпанія:ПРИВАТНЕ АКЦІОНЕРНЕ ТОВАРИСТВО "НАЦІОНАЛЬНА ЕНЕРГЕТИЧНА КОМПАНІЯ "УКРЕНЕРГО"Детальніше
-
1 271 726,11UAHПродовження робіт з капітального ремонту приміщень другого поверху і підвалу блоку обслуговування гуртожитку № 5 НУОЗ України імені П. Л. Шупика під розміщення Стоматологічного практично-навчального медичного центру: за адресою вул. Драйзера, 7 (літера Б) у Деснянському районі м. Києва (код за ДК 021:2015 CPV - 45453000-7 «Капітальний ремонт і реставрація»)КиївКомпанія:НАЦІОНАЛЬНИЙ УНІВЕРСИТЕТ ОХОРОНИ ЗДОРОВ'Я УКРАЇНИ ІМЕНІ П. Л. ШУПИКАДетальніше