Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

ТЕХНІЧНЕ ОБСЛУГОВУВАННЯ І РЕМОНТ АВТОТРАНСПОРТНИХ ЗАСОБІВ: лот 1 - Технічне обслуговування та ремонтування автомобілів і маловантажних автотранспортних засобів; лот 2 - Послуги із заміни вітрового скла; лот 3 - Послуги з ремонту і технічного обслуговування автоматичних коробок передач транспортних засобів; лот 4 - Послуги з ремонту стартерів і генераторів транспортних засобів; лот 5 - Послуги з ремонту кермових редукторів,кермових рейок,насосів гідропідсилювача
Очікувана вартість
272 500,00 UAH
UA-2017-03-30-001805-b 8164c2b08b114f3984cff56e599526dd
Переговорна процедура    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Ворова Яна Володимирівна

380442786173 vorova-yana@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Інформація про замовників

Найменування: Комунальне підприємство "Автотранспортне підприємство виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації)"
Код ЄДРПОУ: 04012460
Місцезнаходження: 01001, Україна , Київська обл., Київ, Б.Грінченка,3А
Контактна особа: Ворова Яна Володимирівна
380442786173
vorova-yana@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Обґрунтування застосування переговорної процедури

Пункт закону
Двічі відмінено процедуру відкритих торгів, у тому числі частково (за лотом), через відсутність достатньої кількості тендерних пропозицій, визначеної цим Законом
Обґрунтування
Відповідно до пункту 4 частини 2 статті 35 Закону України «Про публічні закупівлі» №922-VІІІ від 25.12.2015 року (зі змінами) Замовником може бути застосована переговорна процедура закупівлі у разі, якщо : якщо замовником було двічі відмінено тендер через відсутність достатньої кількості учасників, при цьому предмет закупівлі, його технічні та якісні характеристики, а також вимоги до учасника не повинні відрізнятися від вимог, що були визначені замовником у тендерній документації.

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 30 березня 2017 17:02
Оскарження наміру укласти договір: 10 квітня 2017 00:00

Інформація про предмет закупівлі

ТЕХНІЧНЕ ОБСЛУГОВУВАННЯ І РЕМОНТ АВТОТРАНСПОРТНИХ ЗАСОБІВ: лот 1 - Технічне обслуговування та ремонтування автомобілів і маловантажних автотранспортних засобів; лот 2 - Послуги із заміни вітрового скла; лот 3 - Послуги з ремонту і технічного обслуговування автоматичних коробок передач транспортних засобів; лот 4 - Послуги з ремонту стартерів і генераторів транспортних засобів; лот 5 - Послуги з ремонту кермових редукторів,кермових рейок,насосів гідропідсилювача
Розгорнути Згорнути

Тендерна документація

30 березня 2017 16:30
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF

Лоти


Інформація про лот

Предмет закупівлі: Послуги з ремонту і технічного обслуговування автоматичних коробок передач транспортних засобів
Опис предмету закупівлі:
Послуги з ремонту і технічного обслуговування автоматичних коробок передач транспортних засобів
Статус: Завершений
Очікувана вартість: 88 000,00 UAH з ПДВ
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Позиції

1 посл
Послуги з ремонту і технічного обслуговування автоматичних коробок передач транспортних засобів
ДК 021:2015: 50100000-6 — Послуги з ремонту, технічного обслуговування транспортних засобів і супутнього обладнання та супутні послуги
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 01001, Україна, Київська область, Київ, за адресою учасника – переможця
Дата доставки: 10 квітня 2017  —  25 грудня 2017

Електронна документація лоту

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
фізична особа підприємець Овецький Олег Геннадійович
#2602314279
Переможець 88 000,00
UAH з ПДВ
30 березня 2017 17:25

Документи

30 березня 2017 17:24
Електронний підпис
30 березня 2017 17:22
Протокол 74.pdf

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 30 березня 2017 17:25

Друкувати форму повідомлення PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
фізична особа підприємець Овецький Олег Геннадійович
#2602314279
88 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

30 березня 2017 17:24
Електронний підпис
30 березня 2017 17:22
Протокол 74.pdf

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
02 січня 2018 21:36
Додаткова угода 2 ФОП Овецький О.PDF зміни до договору
19 вересня 2017 15:15
Електронний підпис укладений
26 травня 2017 13:02
Електронний підпис укладений
26 травня 2017 12:59
ФОП Овецький Додаткова №1.PDF зміни до договору
26 травня 2017 12:37
Електронний підпис укладений
12 квітня 2017 17:20
Договор ФОП Овецький.pdf укладений
12 квітня 2017 16:51

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
26 травня 2017
Дата публікації змін до договору:
26 травня 2017
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): внесено зміни в пункт 3.1 Договору
Номер договору про закупівлю: 1/2017
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
19 вересня 2017
Дата публікації змін до договору:
19 вересня 2017
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): сума оплати за рахунок бюджетних коштів збільшується на 38505,42 грн., при цьому сума договору не змінюється
Номер договору про закупівлю: 1/2017
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 12 квітня 2017 — 31 грудня 2017
Сума оплати за договором: 88 000,00
UAH