Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Дріт
Очікувана вартість
2 508 840,00 UAH
UA-2017-03-30-001142-b ce79d110d21a410cac1f614255a6e3f6
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Ольга Сергеевна Гомоюнова

0613964734
+380504549189
gomoyunova@aem.zp.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: ВП "Атоменергомаш" ДП "НАЕК "Енергоатом"
Код ЄДРПОУ: 26444970
Місцезнаходження: 71503, Україна , Запорізька обл., місто Енергодар, Промислова, 52
Контактна особа: Ольга Сергеевна Гомоюнова
0613964734,+380504549189
gomoyunova@aem.zp.ua
Категорія: Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 30 березня 2017 13:48
Звернення за роз’ясненнями: до 04 квітня 2017 15:10
Оскарження умов закупівлі: до 10 квітня 2017 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 14 квітня 2017 15:10
Початок аукціону: 18 квітня 2017 15:49
Очікувана вартість: 2 508 840,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 7 500,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,30%

Інформація про предмет закупівлі

Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
23 тони
Дріт
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 71500, Україна, Запорізька область, Енергодар, Промислова, 52
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 03 травня 2017  —  01 вересня 2017
ДК 021:2015: 44330000-2 — Будівельні прути, стрижні, дроти та профілі

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
30 березня 2017 13:49
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
30 березня 2017 13:48
Тендерна документація.doc

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

проект договору
Дата подання: 04 квітня 2017 12:39
Дата відповіді: 06 квітня 2017 12:38
Добрий день, наше підприємство має намір прийняти участь у тендері, просимо розглянути і внести зміни до Проекту договору, а саме1.2. У разі, якщо постачання продукції у вказаній кількості виявиться неможливим з технічних причин (відхилення ваги внаслідок допустимих відхилень геометричних розмірів, інші технічні причини), Постачальник зобов’язаний повідомити про це Покупця з зазначенням причин. Покупець має право за результатами розгляду повідомлення Постачальника прийняти рішення про поставку з відхиленням, про що повідомляє Постачальника. Вважається, що Покупець погодив постачання продукції із відхиленнями у разі, якщо він прийняв продукцію, що була поставлена Постачальником із такими відхиленнями. 2.7. У разі, якщо Продукція по кількості, якості не відповідає умовам цього Договору виклик представника Постачальника для складання двостороннього дефектного акту є обов’язковим, а подальше приймання Продукції призупиняється, та складається акт про виявлені під час приймання-передачі Продукції недоліки. Акт про недоліки надається / направляється Постачальнику разом з викликом про необхідність складання двостороннього дефектного акту. 4.1. Оплата поставленої відповідно до заявки Покупця продукції здійснюється шляхом перерахування грошових коштів на поточний рахунок Постачальника, зазначений в даному договорі, протягом двох місяців після отримання Покупцем партії продукції. 4.2. У випадку, якщо Постачальником податкова накладна не буде зареєстрована в Єдиному реєстрі податкових накладних у порядку та строк, визначені чинною редакцією ПКУ, Постачальник зобов’язаний відшкодувати Покупцю збитки у розмірі не отриманого Покупцем податкового кредиту з ПДВ. 6.2. Покупець має право: - у випадку поставки продукції неналежної якості - відмовитися від прийняття та оплати продукції, а якщо продукція вже оплачена - вимагати заміни продукції неналежної якості протягом 20 днів після підписання Сторонами двостороннього дефектного акту та отримання Постачальником відповідної вимоги Покупця. Якщо Постачальник не здійснив заміну продукції у зазначений строк, він сплачує Покупцю штраф в розмірі 20% вартості продукції неналежної якості; - у випадку, якщо недоліки поставленої продукції можуть бути усунені без її повернення Постачальнику, - вимагати від останнього усунення недоліків в місцезнаходженні товарів протягом 20 днів після підписання Сторонами двостороннього дефектного акту та отримання Постачальником відповідної вимоги Покупця або усунути недоліки своїми засобами за рахунок Постачальника; - у випадку відмови Постачальника від виконання цього договору в односторонньому порядку –розірвати договір шляхом направлення Постачальнику письмового повідомлення. 7.3. У випадку поставки продукції неналежної якості та нездійснення її заміни на умовах пункту 6.2 договору, Постачальник сплачує Покупцеві штраф у розмірі 20% вартості неякісної продукції. Якщо Постачальник протягом письмово погодженого Сторонами строку замінить за свій рахунок неякісну продукцію, штраф, передбачений цим пунктом не застосовується. 7.4. У випадку порушення строків оплати продукції Покупець сплачує Постачальнику пеню в розмірі 0,1% від суми простроченого платежу за кожний день прострочення, але не більше подвійної облікової ставки НБУ, яка діяла на момент нарахування пені, а також сплачує суму боргу з урахуванням встановленого індексу інфляції за весь час прострочення та 3% річних від простроченої суми. 7.5. Виключити. 7.10. Виключити. 9.4. Виключити. 11.10. Постачальник має право зупинити або відмовитися від поставки кожної наступної партії продукції в разі наявності простроченої заборгованості Покупця за даним Договором із звільненням Постачальника від відповідальності за це. В такому випадку термін поставки відсувається на відповідну кількість днів до моменту погашення простроченої заборгованості.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Розглянувши Ваше питання стосовно внесення змін до проекту договору, повідомляємо наступне.
Відповідно до п. 7 ч. 2 ст. 22 ЗУ «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), тендерна документація повинна містити проект договору про закупівлю з обов’язковим зазначенням порядку змін його умов.
Згідно з п. 3 Розділу VI Тендерної документації, проект договору про закупівлю є додатком № 2 до цієї тендерної документації. Учасник торгів повинен укласти договір про закупівлю на умовах, які містяться в проекті договору. Істотні умови договору можуть змінюватися лише у випадках, передбачених ч. 4 ст. 36 Закону.
Проект договору розроблено з урахуванням інтересів та захистом прав ВП АЕМ з чітким дотриманням норм чинного законодавства України.
Разом з тим, повідомляємо, що у своїй діяльності ВП «Атоменергомаш» ДП «НАЕК «Енергоатом» дотримується вимог Конституції України та норм чинного законодавства України і в разі пред’явлення вимог, що ґрунтуються на нормах чинного законодавства України, вони будуть виконані в передбачені законодавством України порядку та терміни.

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 18 квітня 2017 16:16

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю «ВУТМАРК-УКРАЇНА» 1 932 000,00
UAH з ПДВ
1 932 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЕМ-ПРОМ" 2 508 702,00
UAH з ПДВ
2 508 702,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ ЧИСТОТА 2 508 840,00
UAH з ПДВ
2 508 840,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

13 квітня 2017 21:38
Статут ВУТМАРК.pdf
13 квітня 2017 21:38
Статистика.pdf
13 квітня 2017 21:38
ндс(1).pdf
13 квітня 2017 21:38
21.03.17 вытяг.pdf
13 квітня 2017 21:38
перелик акционеров.jpg
13 квітня 2017 21:38
Бенефициары.pdf
13 квітня 2017 21:38
Лист-погодження.pdf
13 квітня 2017 21:38
Лист-погодження 3.pdf
13 квітня 2017 21:38
Лист-погодження 2.pdf
13 квітня 2017 21:38
додаток 7.pdf
13 квітня 2017 21:38
додаток 6.pdf
13 квітня 2017 21:38
додаток 5.pdf
13 квітня 2017 21:38
додаток 4.pdf
13 квітня 2017 21:38
додаток 3.pdf
13 квітня 2017 21:38
додаток 1.pdf

Публічні документи

28 квітня 2017 11:08
довідка__Додаток_7.PDF
28 квітня 2017 11:08
довідка_Додаток_6.PDF
28 квітня 2017 11:08
довідка_Додаток_5.PDF
28 квітня 2017 11:08
Довідка МВС Колодко.pdf
28 квітня 2017 11:08
довідка ДПІ.PDF
12 квітня 2017 15:08
8_учасники_товариства.PDF
12 квітня 2017 15:08
7_погодження_санкції.PDF
12 квітня 2017 15:08
4_загалні_відомості.PDF
12 квітня 2017 15:08
Статут_.pdf
12 квітня 2017 15:08
свідоцтво ПДВ_.pdf
12 квітня 2017 15:08
витяг з ЕДРПОУ_.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

Товариство з обмеженою відповідальністю «ВУТМАРК-УКРАЇНА»

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЕМ-ПРОМ"

ТОВ ЧИСТОТА

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
Товариство з обмеженою відповідальністю «ВУТМАРК-УКРАЇНА»
#38114320
Відхилено 1 932 000,00
UAH з ПДВ
20 квітня 2017 12:55
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЕМ-ПРОМ"
#39761702
Рішення скасоване 2 508 702,00
UAH з ПДВ
26 квітня 2017 12:39
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЕМ-ПРОМ"
#39761702
Відхилено 2 508 702,00
UAH з ПДВ
26 квітня 2017 12:44
ТОВ ЧИСТОТА
#34681722
Переможець 2 508 840,00
UAH з ПДВ
26 квітня 2017 12:47

Документи

20 квітня 2017 12:55
Електронний підпис

Документи

20 квітня 2017 13:04
Електронний підпис

Документи

26 квітня 2017 12:44
Електронний підпис

Документи

26 квітня 2017 12:47
Електронний підпис

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 26 квітня 2017 12:47

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ ЧИСТОТА
#34681722
2 508 840,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

26 квітня 2017 12:47
Електронний підпис

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
30 квітня 2020 15:22
Електронний підпис зміни до договору
09 жовтня 2017 16:02
Додаткова угода №1.PDF зміни до договору
09 жовтня 2017 16:02
Електронний підпис укладений
16 травня 2017 14:29
договор 57.pdf укладений
16 травня 2017 14:28

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
06 жовтня 2017
Дата публікації змін до договору:
09 жовтня 2017
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Подовження строку поставки продукції до 20.09.2017р.
Номер договору про закупівлю: 20/05/57
Договір:
Номер додаткової угоди: Додаткова угода №1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 15 травня 2017 — 15 травня 2019
Сума оплати за договором: 2 508 840,00
UAH (в тому числі ПДВ 418 140,00 UAH)