Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Дріт
Очікувана вартість
2 508 840,00 UAH
UA-2017-03-30-001142-b ● ce79d110d21a410cac1f614255a6e3f6
Відкриті торги
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | ВП "Атоменергомаш" ДП "НАЕК "Енергоатом" |
Код ЄДРПОУ: | 26444970 |
Місцезнаходження: | 71503, Україна , Запорізька обл., місто Енергодар, Промислова, 52 |
Контактна особа: |
Ольга Сергеевна Гомоюнова 0613964734,+380504549189 gomoyunova@aem.zp.ua |
Категорія: | Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 30 березня 2017 13:48 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 04 квітня 2017 15:10 |
Оскарження умов закупівлі: | до 10 квітня 2017 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 14 квітня 2017 15:10 |
Початок аукціону: | 18 квітня 2017 15:49 |
Очікувана вартість: | 2 508 840,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 7 500,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,30% |
Інформація про предмет закупівлі
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
23 тони
Дріт
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
71500, Україна, Запорізька область, Енергодар, Промислова, 52
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
03 травня 2017
—
01 вересня 2017
ДК 021:2015: 44330000-2 — Будівельні прути, стрижні, дроти та профілі
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
30 березня 2017 13:49 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
30 березня 2017 13:48 |
Тендерна документація.doc |
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
проект договору
Дата подання: 04 квітня 2017 12:39
Дата відповіді: 06 квітня 2017 12:38
Добрий день, наше підприємство має намір прийняти участь у тендері, просимо розглянути і внести зміни до Проекту договору, а саме1.2. У разі, якщо постачання продукції у вказаній кількості виявиться неможливим з технічних причин (відхилення ваги внаслідок допустимих відхилень геометричних розмірів, інші технічні причини), Постачальник зобов’язаний повідомити про це Покупця з зазначенням причин. Покупець має право за результатами розгляду повідомлення Постачальника прийняти рішення про поставку з відхиленням, про що повідомляє Постачальника. Вважається, що Покупець погодив постачання продукції із відхиленнями у разі, якщо він прийняв продукцію, що була поставлена Постачальником із такими відхиленнями.
2.7. У разі, якщо Продукція по кількості, якості не відповідає умовам цього Договору виклик представника Постачальника для складання двостороннього дефектного акту є обов’язковим, а подальше приймання Продукції призупиняється, та складається акт про виявлені під час приймання-передачі Продукції недоліки. Акт про недоліки надається / направляється Постачальнику разом з викликом про необхідність складання двостороннього дефектного акту.
4.1. Оплата поставленої відповідно до заявки Покупця продукції здійснюється шляхом перерахування грошових коштів на поточний рахунок Постачальника, зазначений в даному договорі, протягом двох місяців після отримання Покупцем партії продукції.
4.2. У випадку, якщо Постачальником податкова накладна не буде зареєстрована в Єдиному реєстрі податкових накладних у порядку та строк, визначені чинною редакцією ПКУ, Постачальник зобов’язаний відшкодувати Покупцю збитки у розмірі не отриманого Покупцем податкового кредиту з ПДВ.
6.2. Покупець має право:
- у випадку поставки продукції неналежної якості - відмовитися від прийняття та оплати продукції, а якщо продукція вже оплачена - вимагати заміни продукції неналежної якості протягом 20 днів після підписання Сторонами двостороннього дефектного акту та отримання Постачальником відповідної вимоги Покупця. Якщо Постачальник не здійснив заміну продукції у зазначений строк, він сплачує Покупцю штраф в розмірі 20% вартості продукції неналежної якості;
- у випадку, якщо недоліки поставленої продукції можуть бути усунені без її повернення Постачальнику, - вимагати від останнього усунення недоліків в місцезнаходженні товарів протягом 20 днів після підписання Сторонами двостороннього дефектного акту та отримання Постачальником відповідної вимоги Покупця або усунути недоліки своїми засобами за рахунок Постачальника;
- у випадку відмови Постачальника від виконання цього договору в односторонньому порядку –розірвати договір шляхом направлення Постачальнику письмового повідомлення.
7.3. У випадку поставки продукції неналежної якості та нездійснення її заміни на умовах пункту 6.2 договору, Постачальник сплачує Покупцеві штраф у розмірі 20% вартості неякісної продукції. Якщо Постачальник протягом письмово погодженого Сторонами строку замінить за свій рахунок неякісну продукцію, штраф, передбачений цим пунктом не застосовується.
7.4. У випадку порушення строків оплати продукції Покупець сплачує Постачальнику пеню в розмірі 0,1% від суми простроченого платежу за кожний день прострочення, але не більше подвійної облікової ставки НБУ, яка діяла на момент нарахування пені, а також сплачує суму боргу з урахуванням встановленого індексу інфляції за весь час прострочення та 3% річних від простроченої суми.
7.5. Виключити.
7.10. Виключити.
9.4. Виключити.
11.10. Постачальник має право зупинити або відмовитися від поставки кожної наступної партії продукції в разі наявності простроченої заборгованості Покупця за даним Договором із звільненням Постачальника від відповідальності за це. В такому випадку термін поставки відсувається на відповідну кількість днів до моменту погашення простроченої заборгованості.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Розглянувши Ваше питання стосовно внесення змін до проекту договору, повідомляємо наступне.
Відповідно до п. 7 ч. 2 ст. 22 ЗУ «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), тендерна документація повинна містити проект договору про закупівлю з обов’язковим зазначенням порядку змін його умов.
Згідно з п. 3 Розділу VI Тендерної документації, проект договору про закупівлю є додатком № 2 до цієї тендерної документації. Учасник торгів повинен укласти договір про закупівлю на умовах, які містяться в проекті договору. Істотні умови договору можуть змінюватися лише у випадках, передбачених ч. 4 ст. 36 Закону.
Проект договору розроблено з урахуванням інтересів та захистом прав ВП АЕМ з чітким дотриманням норм чинного законодавства України.
Разом з тим, повідомляємо, що у своїй діяльності ВП «Атоменергомаш» ДП «НАЕК «Енергоатом» дотримується вимог Конституції України та норм чинного законодавства України і в разі пред’явлення вимог, що ґрунтуються на нормах чинного законодавства України, вони будуть виконані в передбачені законодавством України порядку та терміни.
Відповідно до п. 7 ч. 2 ст. 22 ЗУ «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), тендерна документація повинна містити проект договору про закупівлю з обов’язковим зазначенням порядку змін його умов.
Згідно з п. 3 Розділу VI Тендерної документації, проект договору про закупівлю є додатком № 2 до цієї тендерної документації. Учасник торгів повинен укласти договір про закупівлю на умовах, які містяться в проекті договору. Істотні умови договору можуть змінюватися лише у випадках, передбачених ч. 4 ст. 36 Закону.
Проект договору розроблено з урахуванням інтересів та захистом прав ВП АЕМ з чітким дотриманням норм чинного законодавства України.
Разом з тим, повідомляємо, що у своїй діяльності ВП «Атоменергомаш» ДП «НАЕК «Енергоатом» дотримується вимог Конституції України та норм чинного законодавства України і в разі пред’явлення вимог, що ґрунтуються на нормах чинного законодавства України, вони будуть виконані в передбачені законодавством України порядку та терміни.
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 18 квітня 2017 16:16
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
Товариство з обмеженою відповідальністю «ВУТМАРК-УКРАЇНА» |
1 932 000,00
UAH з ПДВ
|
1 932 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЕМ-ПРОМ" |
2 508 702,00
UAH з ПДВ
|
2 508 702,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ ЧИСТОТА |
2 508 840,00
UAH з ПДВ
|
2 508 840,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
Товариство з обмеженою відповідальністю «ВУТМАРК-УКРАЇНА» #38114320 |
Відхилено |
1 932 000,00
UAH з ПДВ
|
20 квітня 2017 12:55
|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЕМ-ПРОМ" #39761702 |
Рішення скасоване |
2 508 702,00
UAH з ПДВ
|
26 квітня 2017 12:39
|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЕМ-ПРОМ" #39761702 |
Відхилено |
2 508 702,00
UAH з ПДВ
|
26 квітня 2017 12:44
|
ТОВ ЧИСТОТА #34681722 |
Переможець |
2 508 840,00
UAH з ПДВ
|
26 квітня 2017 12:47
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
30 квітня 2020 15:22
|
Електронний підпис | зміни до договору |
09 жовтня 2017 16:02
|
Додаткова угода №1.PDF | зміни до договору |
09 жовтня 2017 16:02
|
Електронний підпис | укладений |
16 травня 2017 14:29
|
договор 57.pdf | укладений |
16 травня 2017 14:28
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 06 жовтня 2017 |
Дата публікації змін до договору: | 09 жовтня 2017 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Подовження строку поставки продукції до 20.09.2017р. |
Номер договору про закупівлю: | 20/05/57 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | Додаткова угода №1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |