Послуги з капітального ремонту вертольоту Ми-8МТ з встановленням додаткового обладнання
Очікувана вартість
10 104 684,00 UAH
UA-2017-03-30-000606-b 3a797c3257d24c72b778b7008fc298b0
Переговорна процедура    Завершена
Електронний цифровий підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Онищенко Олександр Юхимович

+380523571085 2269aviavch@ukr.net

Оголошення про проведення

Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовника

Найменування замовника: військова частина 2269 Національної гвардії України
Код ЄДРПОУ: 14322859
Місцезнаходження замовника: 28000, Україна, Кіровоградська обл., місто Олександрія, вул. Діброви 77/95
Контактна особа замовника: Онищенко Олександр Юхимович
+380523571085
2269aviavch@ukr.net

Обгрунтування застосування переговорної процедури

Пункт закону
cт. 35, п 5 потреба здійснити додаткову закупівлю в того самого постачальника з метою уніфікації, стандартизації або забезпечення сумісності з наявними товарами, технологіями, роботами чи послугами, якщо заміна попереднього постачальника (виконавця робіт, надавача послуг) може призвести до несумісності або виникнення проблем технічного характеру, пов’язаних з експлуатацією та обслуговуванням
Обгрунтування
Вертоліт Ми-8МТ №94616 на теперішній час знаходиться на ДП «Конотопський авіаремонтний завод «АВІАКОН» на дослідженні технічного стану, згідно договору від 30.01.2017 №41-17. Під час дослідження технічного стану вертольоту Ми-8МТ №94616 встановлено, що його подальша експлуатація можлива тільки після проведення капітального ремонту. Таким чином, з метою своєчасного введення в стрій вертольоту Ми-8МТ №94616, підтримання його в постійній бойовій готовності та виконання службово-бойових завдань необхідно провести закупівлю послуг з капітального ремонту вертольоту Ми-8МТ з встановленням додаткового обладнання та керуючись п. 5 ч. 2 ст. 35 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VІІІ – у разі потреби здійснити додаткову закупівлю в того самого постачальника з метою уніфікації, стандартизації або забезпечення сумісності з наявними товарами, технологіями, роботами чи послугами, якщо заміна попереднього постачальника (виконавця робіт, надавача послуг) може призвести до несумісності або виникнення проблем технічного характеру, пов’язаних з експлуатацією та обслуговуванням, тендерний комітет в/ч 2269 має право застосувати переговорну процедуру закупівлі.

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 30 березня 2017
Оскарження наміру укласти договір: 10 квітня 2017 00:00

Інформація про предмет закупівлі

Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 од
Послуги з капітального ремонту вертольоту Ми-8МТ з встановленням додаткового обладнання
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 41601, Україна, Сумська область, м. Конотоп, вул. Рябошапка, 25
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 30 березня 2017  —  29 грудня 2017
ДК 021:2015: 50212000-4 — Послуги з ремонту і технічного обслуговування вертольотів

Документація

Тендерна документація

30 березня 2017 11:22
Електронний цифровий підпис

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ДП «Конотопський авіаремонтний завод «АВІАКОН»
#12602750
Переможець 10 104 684,00
UAH з ПДВ
30 березня 2017 11:31

Документи

30 березня 2017 11:31
sign.p7s
30 березня 2017 11:30
Повідомлення
30 березня 2017 11:30
Протокол
30 березня 2017 11:30
Протокол

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 30 березня 2017 11:31

Друкувати форму повідомлення PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ДП «Конотопський авіаремонтний завод «АВІАКОН»
#12602750
10 104 684,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

30 березня 2017 11:31
sign.p7s
30 березня 2017 11:30
Повідомлення
30 березня 2017 11:30
Протокол
30 березня 2017 11:30
Протокол

Укладений договір

Перевірити оплати (тільки для платежів казначейства)
Контракт Статус Опубліковано
sign.p7s укладений
20 квітня 2017 21:41
Договір № 330-17/6917021 укладений
20 квітня 2017 21:40
sign.p7s зміни до договору
02 січня 2018 20:37
Протокол укладений
02 січня 2018 20:36

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 20 квітня 2017 — 31 грудня 2017
Сума оплати за договором: 10 104 684,00
UAH з ПДВ

Актуальні тендери

До пошуку