Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Ремонт систем кондиціювання повітря пасажирських вагонів
Очікувана вартість
2 027 000,00 UAH
UA-2017-03-29-002242-b 102d1ea8fd144f5883d11d776625d07e
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Відділ з організації тендерних закупівель

+380443096929
+380443096908
+380443096911
sergeeva@sw.uz.gov.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Регіональна філія "Південно-Західна залізниця" ПАТ "Укрзалізниця"
Код ЄДРПОУ: 40081221
Вебсайт: http://swrailway.gov.ua
Місцезнаходження: 01601, Україна , Київ обл., м. Київ, вул. Лисенка, 6
Контактна особа: Відділ з організації тендерних закупівель
+380443096929,+380443096908,+380443096911
sergeeva@sw.uz.gov.ua
Категорія: Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 29 березня 2017 16:59
Звернення за роз’ясненнями: до 08 квітня 2017 17:00
Оскарження умов закупівлі: до 14 квітня 2017 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 18 квітня 2017 17:00
Очікувана вартість: 2 027 000,00 UAH без ПДВ

Інформація про предмет закупівлі

Більш детальна інформація в тендерній документації. Проект договору в тендерній документації.

Тендерна документація

11 квітня 2017 16:18
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
29 березня 2017 17:01
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
11 квітня 2017 16:13
ЗМІНИ від 11.04.2017.doc
11 квітня 2017 16:12
ТД зі змінами від 11.04.2017.doc
29 березня 2017 17:00
ТД.doc
29 березня 2017 16:59
Додаток № 7 до Договору. Інструкція ЦЛ-0025.pdf
29 березня 2017 16:59
Додаток № 8 до Договору. Інструкція ЦЛ-0021.pdf
29 березня 2017 16:59
Додаток № 9 до Договору. Інструкція ЦЛ-0036.doc
29 березня 2017 16:59
Додаток № 10 до Договору. Інструкція ЦЛ-0041.doc
29 березня 2017 16:59
Додаток № 11 до Договору. Інструкція ЦЛ-0065.doc
29 березня 2017 16:59
Додаток № 12 до Договору. Інструкція ЦЛ-0034.rtf

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Внесення зміни до Тендерної документації.
Дата подання: 07 квітня 2017 09:59
Дата відповіді: 10 квітня 2017 14:53
Внести зміни в розділ 3 пункт 2 Тендерної документації, щодо забезпечення тендерної пропозиції. Просимо виключити із умов тендерної документації надання забезпечення тендерної пропозиції, або додати надання забезпечення тендерної пропозиції страховою гарантією у вигляді оригіналу договору страхування фінансового ризику невиконання Виконавцем зобов’язань, страховиком за яким виступає страхова компанія (гарант), яка має ліцензію на здійснення такого виду страхування (копія ліцензії надається учасником разом із договором) та квитанції (або іншого підтверджуючого документу) про оплату послуг з страхування.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Питання розглянуте, за результатами розгляду будуть внесені відповідні зміни до тендерної документації.
Внесення змін до Тендерної документації
Дата подання: 07 квітня 2017 10:00
Дата відповіді: 10 квітня 2017 14:53
Внести зміни в розділ 3 пункт 6 Тендерної документації, щодо Загальних вимог при виконанні ремонту систем кондиціювання типу УКВ-31,УКВ-ПВ, МАБ-ІІ для лоту 1, 2 Просимо абзац 1 підрозділу «Загальних вимог при виконанні ремонту систем кондиціювання типу УКВ-31,УКВ-ПВ, МАБ-ІІ для лоту 1, 2» викласти в редакції: «Післяремонтний гарантійний термін безвідмовної роботи вузлів та деталей системи кондиціювання повітря після ремонту встановлюється ВИКОНАВЦЕМ згідно інструкції ЦЛ-0034 «Положення про єдину технічну ревізію, зимове та літнє обслуговування пасажирських вагонів» наказ від 04.04.2003р. № 85-Ц Міністерства транспорту України».
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Питання розглянуте, зміни до тендерної документації вноситись не будуть.
Внесення змін до Тендерної документації
Дата подання: 07 квітня 2017 10:03
Дата відповіді: 10 квітня 2017 14:54
Привести до відповідності вимоги викладені в Тендерній документації з проектом договору (додаток 6) в частині строків виконання ремонту: Абзац 10 в розділі 3 пункт 6 Тендерної документації, щодо Загальних вимог при виконанні ремонту систем кондиціювання типу УКВ-31,УКВ-ПВ, МАБ-ІІ для лоту 1, 2 викласти, як в п.5.4. проекту договору: «Строк виконання ремонту не більше 15 (пятнадцяти) календарних днів, з моменту підписання Сторонами акту приймання-передачі вагону в ремонт і проведення діагностування системи кондиціювання повітря та зазначення в акті дефектного стану, крім тих випадків, де вимагається встановлення імпортних вузлів чи запчастин»
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Питання розглянуте, за результатами розгляду будуть внесені відповідні зміни до тендерної документації.
Внесення змін до Тендерної документації
Дата подання: 07 квітня 2017 10:10
Дата відповіді: 10 квітня 2017 14:54
. Замінити абзац змістом «Всі застосовані при виконанні ремонту товаро-матеріальні цінності повинні відповідати документам, які підтверджують їх якість, та надаються Замовнику.» розділу 3 пункт 6 Тендерної документації, щодо Загальних вимог при виконанні ремонту систем кондиціювання типу УКВ-31,УКВ-ПВ, МАБ-ІІ для лоту 1, 2 на абзац наступного змісту: Всі застосовані при виконанні ремонту товарно-матеріальні цінності повинні відповідати документам, які підтверджують їх якість, та надаються Замовнику на вимогу.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Питання розглянуте, зміни до тендерної документації вноситись не будуть.
Внесення змін до Тендерної документації
Дата подання: 07 квітня 2017 10:12
Дата відповіді: 10 квітня 2017 14:54
Викласти перший абзац пункту 6 розділу 6 «Забезпечення виконання договору про закупівлю» в редакції: «Переможець процедури торгів після отримання повідомлення про намір укласти договір, але не пізніше дати укладення договору про закупівлю вносить забезпечення виконання договору про закупівлю в розмірі 1% його вартості оформлене у формі банківської або страхової гарантії, у вигляді оригіналу договору страхування фінансового ризику невиконання або неналежного виконання Виконавцем договірних зобов’язань, страховиком за яким виступає страхова компанія (гарант), яка має ліцензію на здійснення такого виду страхування (копія ліцензії надається учасником разом із договором) та квитанції (або іншого підтверджуючого документу) про оплату послуг з страхування.»
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Питання розглянуте, за результатами розгляду будуть внесені відповідні зміни до тендерної документації.
Внесення змін до Тендерної документації
Дата подання: 07 квітня 2017 10:12
Дата відповіді: 10 квітня 2017 14:55
Пункт 2.5 проекту договору викласти в редакції: «2.5. Термін усунення недоліків в межах гарантійного терміну – 15 днів з моменту отримання ВИКОНАВЦЕМ письмового повідомлення про виявлені недоліки. ВИКОНАВЕЦЬ усуває недоліки за свій рахунок, своїми засобами та силами, якщо буде встановлено що ці недоліки ВИКОНАВЦЯ.»
Відповідь: Питання розглянуте, за результатами розгляду будуть внесені відповідні зміни до тендерної документації.
Внесення змін до Тендерної документації
Дата подання: 07 квітня 2017 10:13
Дата відповіді: 10 квітня 2017 14:55
Пункт 4.2 проекту договору викласти в редакції: «4.2. ЗАМОВНИК, перераховує ВИКОНАВЦЮ аванс у розмірі 50 % (п’ятдесят відсотків) від вартості послуг, у продовж 5 (п'яти) днів з дати отримання рахунку від ВИКОНАВЦЯ, сформованого на підставі повідомлення ЗАМОВНИКА про кількість вагонів, що планується поставити в ремонт одночасно. Остаточний розрахунок Замовник здійснює протягом 15 банківських днів, на підставі рахунку складеного за актом наданих послуг, на вагон або групу вагонів. »
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Питання розглянуте, зміни до тендерної документації вноситись не будуть.
Внесення змін до Тендерної документації
Дата подання: 07 квітня 2017 10:14
Дата відповіді: 10 квітня 2017 14:55
Пункт 4.3 проекту договору викласти в редакції: «4.3 Датою платежу Сторони вважають дату надходження коштів на поточний рахунок ВИКОНАВЦЯ. »
Відповідь: Питання розглянуте, зміни до тендерної документації вноситись не будуть.
Внесення змін до Тендерної документації
Дата подання: 07 квітня 2017 10:15
Дата відповіді: 10 квітня 2017 14:55
Пункти 5.6 та 5.7 виключити з розділу 5 проекту договору, як ті що не відносяться до змісту цього розділу, і крім того мають розходження за самим змістом.
Відповідь: Питання розглянуте, за результатами розгляду будуть внесені відповідні зміни до тендерної документації.
Внесення змін до Тендерної документації
Дата подання: 07 квітня 2017 10:16
Дата відповіді: 10 квітня 2017 14:56
Доповнити розділ 10 проекту договору пунктами 10.2., 10.3 наступного змісту: «10.2. Цей Договір може бути розірвано за погодженням Сторін. Розірвання Договору в односторонньому порядку не допускається. У разі вимоги однієї із Сторін розірвати договір, Сторона ініціатор направляє іншій Стороні письмове попередження не менш ніж за 30 (тридцять) календарних днів до дати розірвання Договору. 10.3. У випадку дострокового розірвання Договору Сторони повинні виконати свої обов’язки за Договором на момент його розірвання, тому числі, але не виключно Замовник зобов’язаний відшкодувати Виконавцю фактично понесені витрати на ремонт, а Виконавець повернути Замовнику суму не використаної передплати.»
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Питання розглянуте, за результатами розгляду будуть внесені відповідні зміни до тендерної документації.
Внесення змін до Тендерної документації
Дата подання: 07 квітня 2017 10:17
Дата відповіді: 10 квітня 2017 14:56
Розділ 8 «Обставини непереборної сили» проекту договору викласти в новій редакції: «8.1. Сторони звільняються від відповідальності за часткове або повне невиконання зобов’язань по цьому Договору, якщо вони доведуть, що таке невиконання сталося в наслідок обставин непереборної сили (форс-мажорні обставини). 8.2. Під обставинами непереборної сили розуміється зовнішні та надзвичайні обставини, які не існували на час підписання цього Договору, виникли незалежно від волі Сторін, про виникнення яких Сторони не могли знати та діям яких Сторони не могли перешкоджати за допомогою способів та засобів, застосування яких у конкретній ситуації справедливо вимагати та зажадати від Сторони, що підпала під вплив обставин непереборної сили. 8.3. Обставинами непереборної сили є такі обставини як пожари, землетруси, війни, воєнні дії, страйки, блокади, епідемії, заборонні міри міжнародних організацій, органів державної влади та управління, а також інші обставини які не залежать від волі Сторін. 8.4. Сторона, яка попала під дію обставин непереборної сили та в результаті цього не може виконати зобов’язання за цим Договором, зобов’язана терміново, не пізніше 3 (трьох) календарних днів з моменту їх виникнення, в усній або письмовій формі повідомити про це другу Сторону. 8.5. Належним доказом дії форс-мажорних обставин є відповідний документ, який надається Торгово-промисловою палатою України. 8.6. Строк виконання зобов’язань за цим Договором відкладається при виникненні обставин, зазначених в п.8.1., п.8.2., п.8.3. цього Договору, на час, протягом якого зазначені обставини будуть діяти. 8.7. В разі, якщо обставини, зазначені в п.8.1., п.8.2., п.8.3. цього Договору, за умови їх підтвердження згідно п.8.4., п.8.5. цього Договору, продовжуються понад 3 (три) місяці, кожна Сторона має право в односторонньому порядку розірвати цей Договір без відшкодування іншій Стороні збитків.»
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Питання розглянуте, зміни до тендерної документації вноситись не будуть.
Внесення змін до Тендерної документації
Дата подання: 07 квітня 2017 10:18
Дата відповіді: 10 квітня 2017 14:56
Пункт 11.4 проекту договору викласти в редакції: «11.4. У випадках, не передбачених цим Договором, Сторони керуються чинним законодавством України.» *Закон України “Про підтвердження відповідності ” втратив чинність з 10.08.2016
Відповідь: Питання розглянуте, за результатами розгляду будуть внесені відповідні зміни до тендерної документації.
Внесення змін до Тендерної документації
Дата подання: 07 квітня 2017 10:19
Дата відповіді: 10 квітня 2017 14:56
Пункт 12.2 проекту договору викласти в редакції: «12.2. Забезпечення виконання Договору здійснюється шляхом внесення в розмірі 1% від вартості Договору у вигляді гарантії.»
Відповідь: Питання розглянуте, зміни до тендерної документації вноситись не будуть.
Внесення змін до Тендерної документації
Дата подання: 07 квітня 2017 10:20
Дата відповіді: 10 квітня 2017 14:57
Калькуляцію до лотів № №1, 2 (додаток № 1 до договору) встановити за формою: №№ з/п Найменування Сума, грн.. 1 Сировина, матеріали, комплектуючі вироби, послуги 2 Зворотні відходи 3 Основна та додаткова заробітна плата 4 Єдиний соціальний внесок 5 Загальногосподарські витрати 6 Собівартість 7 Прибуток 8 Оптова ціна 9 ПДВ 10 Оптова ціна з ПДВ
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Питання розглянуте, за результатами розгляду будуть внесені відповідні зміни до тендерної документації.
Зміни умов Тендерної документації
Дата подання: 07 квітня 2017 12:52
Дата відповіді: 10 квітня 2017 14:57
Просимо виключити із умов тендерної документації надання забезпечення тендерної пропозиції. (розділ 3 пункт 2 ТД)
Відповідь: Питання розглянуте, зміни до тендерної документації вноситись не будуть.
Зміни умов Тендерної документації
Дата подання: 07 квітня 2017 13:02
Дата відповіді: 10 квітня 2017 14:57
Просимо змінити умови надання забезпечення виконання договору викладених в першому абзаці пункту 6 розділу 6 «Забезпечення виконання договору про закупівлю»: «Переможець процедури торгів після отримання повідомлення про намір укласти договір, але не пізніше дати укладення договору про закупівлю вносить забезпечення виконання договору про закупівлю в розмірі 1% його вартості оформлене у формі страхової гарантії»
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Питання розглянуте, за результатами розгляду будуть внесені відповідні зміни до тендерної документації.
Зміни умов проекту договору до Тендерної документації
Дата подання: 07 квітня 2017 13:22
Дата відповіді: 10 квітня 2017 14:57
Просимо внести зімни в пункт 4.2 проекту договору: «4.2. ЗАМОВНИК, перераховує ВИКОНАВЦЮ аванс у розмірі 60% від вартості послуг, не пізніше п’яти днів до дати подачі вагонів в ремонт. Кінцеві розрахунки здійснюються після виконання і приймання наданих послуг протягом 10 банківських днів, на підставі рахунку складеного за актом наданих послуг.»
Відповідь: Питання розглянуте, зміни до тендерної документації вноситись не будуть.
Змінити умови Тендерної документації
Дата подання: 07 квітня 2017 13:27
Дата відповіді: 10 квітня 2017 14:58
Просимо встановити розмір гарантії забезпечення виконання договору 1% від вартості Договору, у вигляді страхової гарантії. (п.12.2 проекту Договору)
Відповідь: Питання розглянуте, зміни до тендерної документації вноситись не будуть.
Змінити умови Тендерної документації
Дата подання: 07 квітня 2017 13:44
Дата відповіді: 10 квітня 2017 14:58
Просимо виключити з проекту договору калькуляцію (Додаток 1).
Відповідь: Питання розглянуте, зміни до тендерної документації вноситись не будуть.
Розгорнути всі запитання: 19 Згорнути запитання

Лоти


Інформація про лот

Предмет закупівлі: Ремонт систем кондиціювання повітря пасажирських вагонів типу УКВ-31,УКВ-ПВ
Опис предмету закупівлі:
Більш детальна інформація в тендерній документації. Проект договору в тендерній документації.
Статус: Завершений
Очікувана вартість: 840 033,33 UAH без ПДВ
Мінімальний крок аукціону: 8 400,33 UAH без ПДВ
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 25000 UAH

Аукціон

Початок: 19 квітня 2017 15:47
Закінчення: 19 квітня 2017 16:14
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Позиції

1 посл
Ремонт систем кондиціювання повітря пасажирських вагонів
ДК 021:2015: 50220000-3 — Послуги з ремонту, технічного обслуговування залізничного транспорту і пов’язаного обладнання та супутні послуги
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 03680, Україна, Київ, м.Київ, вул.Уманська 6. Виробничий підрозділ вагонне депо станції Київ-Пасажирський
Дата доставки: 01 травня 2017  —  31 грудня 2017

Електронна документація лоту

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 19 квітня 2017 16:14

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ПАТ Дніпровагонрембуд 800 000,00
UAH
800 000,00
UAH
Документи
ТОВ "ДВРБ-СЕРВІС" 840 000,00
UAH
831 599,67
UAH
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ПРОМТЕХІННОВАЦІЇ" 838 000,00
UAH
838 000,00
UAH
Документи

Публічні документи

18 квітня 2017 16:46
финризк.rar
18 квітня 2017 16:46
ліцензія.rar
18 квітня 2017 16:46
гарантія 2.rar
18 квітня 2017 16:46
гарантія 1.rar
18 квітня 2017 16:46
Статут.pdf
18 квітня 2017 16:46
Протокол 2 2015.pdf
18 квітня 2017 16:46
Протокол 1 2015.pdf
18 квітня 2017 16:46
Проект договору.pdf
18 квітня 2017 16:46
Платіжне доучення.pdf
18 квітня 2017 16:46
Довідка щодо ліцензії.pdf
18 квітня 2017 16:46
Гарантійний термін.pdf
18 квітня 2017 16:46
Виписка з ЄДР.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ПАТ Дніпровагонрембуд

ТОВ "ДВРБ-СЕРВІС"

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ПРОМТЕХІННОВАЦІЇ"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ПАТ Дніпровагонрембуд
#00554514
Переможець 800 000,00
UAH
25 квітня 2017 17:02

Документи

25 квітня 2017 17:02
Електронний підпис

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 25 квітня 2017 17:02

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ПАТ Дніпровагонрембуд
#00554514
800 000,00
UAH
Документи

Документи

25 квітня 2017 17:02
Електронний підпис

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
18 січня 2018 16:18
Звіт про виконання лот 1.pdf укладений
18 січня 2018 16:13
Електронний підпис укладений
13 травня 2017 14:31
Договір 17912 від 13.05.2017р. Дніпровагонрембуд.pdf укладений
13 травня 2017 14:19

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 13 травня 2017 — 31 грудня 2017
Сума оплати за договором: 192 000,00
UAH