Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
ДК 021:2015, код – 34120000 - 4 Мототранспортні засоби для перевезення 10 і більше осіб (Лот 1 – Міський автобус - 4 шт., Лот 2 – Міський автобус – 1 шт.)
Motor vehicle for the transport of 10 or more persons (lot №1 - city bus - 4 units, lot № 2 - city bus - 1 units)
Motor vehicle for the transport of 10 or more persons (lot №1 - city bus - 4 units, lot № 2 - city bus - 1 units)
Очікувана вартість
5 000 000,00 UAH
UA-2017-03-29-000495-c ● 2e7c57f220514c2ab73646e9d180a40c
Відкриті торги з публікацією англійською мовою
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Tender notice
Інформація про замовників
Purchasing Body
Найменування: | ВИКОНАВЧИЙ КОМІТЕТ ГЛОБИНСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ |
Код ЄДРПОУ: | 04382056 |
Місцезнаходження: | 39000, Україна , Полтавська обл., Глобине, Глобинський район, ВУЛИЦЯ ЛЕНІНА, будинок 285 |
Контактна особа: |
Яценко Світлана +38(099)618-34-11 GLOBINO.ZEM@GMAIL.COM |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Official name: | Executive Committee of the Globyne City Council |
National ID: | 04382056 |
Contact point: |
Яценко Світлана +38(099)618-34-11 GLOBINO.ZEM@GMAIL.COM |
Інформація про процедуру
Milestones
Дата оприлюднення: | 29 березня 2017 15:28 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 24 квітня 2017 15:21 |
Оскарження умов закупівлі: | до 30 квітня 2017 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 04 травня 2017 15:21 |
Очікувана вартість: | 5 000 000,00 UAH з ПДВ |
Publication date: | 29 березня 2017 15:28 |
Enquiries until: | 24 квітня 2017 15:21 |
Complaints submission until: | до 30 квітня 2017 00:00 |
Time limit for receipt of tenders: | 04 травня 2017 15:21 |
Information
Estimated total value: | 5 000 000 UAH including VAT |
Інформація про предмет закупівлі
Scope of the procurement
Тендерна документація
27 квітня 2017 15:13 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
27 квітня 2017 14:59 |
Роз_яснення до процедури закупівлі від 27.04.17.pdf | |
26 квітня 2017 11:39 |
РОЗ’ЯСНЕННЯ.pdf | |
21 квітня 2017 13:49 |
Тендерна документація зі змінами.doc | |
21 квітня 2017 13:17 |
Тендерна документація зі змінами.doc | |
21 квітня 2017 13:17 |
Перелік змін до ТД автобуси.doc |
27 квітня 2017 15:13 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
|||||||||||||||
27 квітня 2017 14:59 |
Роз_яснення до процедури закупівлі від 27.04.17.pdf
|
|||||||||||||||
26 квітня 2017 11:39 |
РОЗ’ЯСНЕННЯ.pdf
|
|||||||||||||||
21 квітня 2017 13:49 |
Тендерна документація зі змінами.doc
|
|||||||||||||||
21 квітня 2017 13:17 |
Тендерна документація зі змінами.doc
|
|||||||||||||||
21 квітня 2017 13:17 |
Перелік змін до ТД автобуси.doc
|
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Оформлення тендерної пропозиції
Дата подання: 19 квітня 2017 11:04
Дата відповіді: 21 квітня 2017 12:46
В тендерній документації у розділі III (Інструкція з підготовки тендерної пропозиції) вказано, що до складу тендерної пропозиції повинні входити документи передбачені вимогами Замовника, та складатись з: "реєстру документів, що входять до складу тендерної пропозиції з нумерацією сторінок на яких є інформація....." Також зазначено, що "усі документи повинні бути пронумеровані та містити підпис уповноваженої посадової особи учасника процедури закупівлі, а також відбитки печатки*, окрім оригіналів та нотаріально завірених копій документів." Як вносити у реєстр документів оригінали документів, які не нумеруються та мають бути в тендерній пропозиції? Чи потрібен тоді реєстр документів з нумерацією сторінок? Чи краще надати Вам реєстр документів тендерної пропозиції тільки з переліком документів, що надаються?
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Керуючись положеннями частини 1 статті 23 Закону України «Про публічні закупівлі» №922-VIII від 25.12.2015 року (далі – Закон), щодо порядку надання роз’яснень до процедури закупівлі відкриті торги ДК 021:2015, код – 34120000 - 4 Мототранспортні засоби для перевезення 10 і більше осіб (Лот 1 – Міський автобус - 4 шт., Лот 2 – Міський автобус – 1 шт.) повідомляємо: «Усі звернення за роз’ясненнями та звернення щодо усунення порушення автоматично оприлюднюються в електронній системі закупівель без ідентифікації особи, яка звернулася до замовника. Замовник повинен протягом трьох робочих днів з дня їх оприлюднення надати роз’яснення на звернення та оприлюднити його на веб-порталі Уповноваженого органу відповідно до статті 10 цього Закону».
Оскільки ні Законом, ні наказом Мінекономрозвитку України «Про затвердження форм документів у сфері публічних закупівель» № 490 від 22.03.2016 року не передбачено документальну форму оприлюднення такого роз’яснення інформуємо, що відповідь від імені Замовника закупівлі надається у електронній формі заповнення відповідного рядка на електронному майданчику в системі електронних закупівель «Prozorro».
З метою дотримання принципів здійснення закупівель, зазначених у статтях 3 та 5 Закону, задля якісної підготовки учасниками закупівлі свої тендерних пропозицій, тендерним комітетом прийняте рішення внести зміни до тендерної документації а саме:
1. Виключити у Розділі III. Інструкція з підготовки тендерної пропозиції п. 1. «Зміст і спосіб подання тендерної пропозиції» абзаци:
- «реєстру документів, що входять до складу тендерної пропозиції з нумерацією сторінок на яких є інформація»;
- «усі документи повинні бути пронумеровані та містити підпис уповноваженої посадової особи учасника процедури закупівлі, а також відбитки печатки*, окрім оригіналів та нотаріально завірених копій документів».
- «* Ця вимога не стосується учасників, які здійснюють діяльність без печатки згідно з чинним законодавством, за винятком оригіналів чи нотаріально завірених документів, виданих учаснику іншими організаціями (підприємствами, установами)».
Додати до Розділу ІІІ. Інструкція з підготовки тендерної пропозиції п. 1. «Зміст і спосіб подання тендерної пропозиції» абзаци наступного змісту:
- «ВІРНА РЕДАКЦІЯ - Реєстру наданих документів»;
- «ВІРНА РЕДАКЦІЯ - Кожна сторінка тендерної пропозиції, що безпосередньо підготовлена учасником закупівлі повинна містити підпис та печатку (за наявності) уповноваженої на підписання таких документів особи учасника закупівлі. Оригінали та скановані нотаріально завірені копії документів, що видані державними органами, підприємствами, установами, організаціями, банківськими установами різних форм власності, а також іншими офіційними суб’єктами завіряються учасником закупівлі за бажанням».
Оскільки ні Законом, ні наказом Мінекономрозвитку України «Про затвердження форм документів у сфері публічних закупівель» № 490 від 22.03.2016 року не передбачено документальну форму оприлюднення такого роз’яснення інформуємо, що відповідь від імені Замовника закупівлі надається у електронній формі заповнення відповідного рядка на електронному майданчику в системі електронних закупівель «Prozorro».
З метою дотримання принципів здійснення закупівель, зазначених у статтях 3 та 5 Закону, задля якісної підготовки учасниками закупівлі свої тендерних пропозицій, тендерним комітетом прийняте рішення внести зміни до тендерної документації а саме:
1. Виключити у Розділі III. Інструкція з підготовки тендерної пропозиції п. 1. «Зміст і спосіб подання тендерної пропозиції» абзаци:
- «реєстру документів, що входять до складу тендерної пропозиції з нумерацією сторінок на яких є інформація»;
- «усі документи повинні бути пронумеровані та містити підпис уповноваженої посадової особи учасника процедури закупівлі, а також відбитки печатки*, окрім оригіналів та нотаріально завірених копій документів».
- «* Ця вимога не стосується учасників, які здійснюють діяльність без печатки згідно з чинним законодавством, за винятком оригіналів чи нотаріально завірених документів, виданих учаснику іншими організаціями (підприємствами, установами)».
Додати до Розділу ІІІ. Інструкція з підготовки тендерної пропозиції п. 1. «Зміст і спосіб подання тендерної пропозиції» абзаци наступного змісту:
- «ВІРНА РЕДАКЦІЯ - Реєстру наданих документів»;
- «ВІРНА РЕДАКЦІЯ - Кожна сторінка тендерної пропозиції, що безпосередньо підготовлена учасником закупівлі повинна містити підпис та печатку (за наявності) уповноваженої на підписання таких документів особи учасника закупівлі. Оригінали та скановані нотаріально завірені копії документів, що видані державними органами, підприємствами, установами, організаціями, банківськими установами різних форм власності, а також іншими офіційними суб’єктами завіряються учасником закупівлі за бажанням».
Лоти
Інформація про лот
Information about lots
Предмет закупівлі: | Лот 1. Міський автобус - 4 шт. |
Опис предмету закупівлі: |
Більш детально в тендерній документації.
|
Статус: | Завершений |
Очікувана вартість: | 3 400 000,00 UAH з ПДВ |
Мінімальний крок аукціону: | 17 000,00 UAH з ПДВ |
Вид тендерного забезпечення: | Електронна гарантія |
Сума тендерного забезпечення: | 17000 UAH |
Title: Lot 1. City bus - 4 units
Description: Details in tender documents.
Current status: Complete
Estimated total value: 3 400 000,00 UAH
including VAT
Minimal lowering step: 17 000,00 UAH
including VAT
Аукціон
Початок: 11 травня 2017 15:11
Auction planned date: 11 травня 2017 15:11
Закінчення: 11 травня 2017 15:32
Позиції
4 шт
Міський автобус - 4 шт.
ДК 021:2015: 34120000-4 — Мототранспортні засоби для перевезення 10 і більше осіб
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
39000, Україна, Полтавська обл., Глобине, Мічуріна, 94/1
Дата доставки:
31 грудня 2017
City bus - 4 units
CPV: 34120000-4
Електронна документація лоту
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
Протокол розгляду тендерних пропозицій
Переглянути / друкувати протокол
розгляду тендерних пропозицій з інформацією про підстави відхилення PDF ●
HTML
Дата публікації
: 05 травня 2017
Найменування: | ВИКОНАВЧИЙ КОМІТЕТ ГЛОБИНСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ |
Код ЄДРПОУ: | 04382056 |
Місцезнаходження: | 39000, Україна, Полтавська обл., Глобине, Глобинський район, ВУЛИЦЯ ЛЕНІНА, будинок 285 |
Учасник | Документи | Рішення |
---|---|---|
ТОВ "ОКРАЇНА" | Документи |
Допущено до аукціону
Документи
|
ТОВ "ВП АВТОСНАБ" | Документи |
Допущено до аукціону
Документи
|
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 11 травня 2017 15:32
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
ТОВ "ОКРАЇНА" |
3 400 000,00
UAH з ПДВ
|
3 200 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ВИРОБНИЧЕ ПІДПРИЄМСТВО АВТОСНАБ" |
3 195 984,00
UAH з ПДВ
|
3 195 984,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ВИРОБНИЧЕ ПІДПРИЄМСТВО АВТОСНАБ" #41085735 |
Переможець |
3 195 984,00
UAH з ПДВ
|
12 травня 2017 12:04
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
02 січня 2018 11:49
|
Електронний підпис | укладений |
23 травня 2017 10:45
|
Договір № 230.pdf | укладений |
23 травня 2017 10:43
|