Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Офісна та комп’ютерна техніка, устаткування та приладдя, крім меблів та пакетів програмного забезпечення
Очікувана вартість
75 000,00 UAH
UA-2017-03-27-000436-b ea51c81e57f94053ad22727a35f0ba55
Спрощена закупівля    Завершена    Наявні запитання/вимоги без відповіді
Електронний підпис не накладено

Контакти

Ковальська Юлія Іванівна

045635-87-22 vkbc@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Відділ культури і туризму Білоцерківської міської ради
Код ЄДРПОУ: 05458494
Місцезнаходження: 09100, Україна , Київська обл., Біла Церква, вул. Гординського, буд. 36
Контактна особа: Ковальська Юлія Іванівна
045635-87-22
vkbc@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 27 березня 2017 10:55
Звернення за роз’ясненнями: до 30 березня 2017 11:10
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 03 квітня 2017 12:00
Очікувана вартість: 75 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 375,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Офісна та комп’ютерна техніка, устаткування та приладдя, крім меблів та пакетів програмного забезпечення, детально в оголошенні
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
6 штуки
Персональний комп'ютер в комплекті
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 09100, Україна, Київська область, Біла Церква, вул. Героїв Небесної Сотні (Гординського), 36
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 30 квітня 2017
ДК 021:2015: 30000000-9 — Офісна та комп’ютерна техніка, устаткування та приладдя, крім меблів та пакетів програмного забезпечення
2 штуки
Принтер
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 09100, Україна, Київська область, Біла Церква, вул. Героїв Небесної Сотні (Гординського), 36
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 30 квітня 2017
ДК 021:2015: 30000000-9 — Офісна та комп’ютерна техніка, устаткування та приладдя, крім меблів та пакетів програмного забезпечення

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Закупка ПК
Дата подання: 27 березня 2017 12:21
Добрый день, пересмотрите количество, нет возможности предложить 6шт. компьютеров, т.к. очень маленький бюджет. Поменяйте кол-во или тех. хаактеристики и Принтер А4 HP LaserJet P1022 Q5912A снят с производства нет в продаже!
Відповідь відсутня
Що до технічних характеристик товару та умов обслуговування
Дата подання: 28 березня 2017 14:37
1) Принтер та монітор знятий з виробництва. Чи відповідають характеристики цієї техніки вашим потребам? 2) Не вказано в документації яка саме ОС Windows потрібна? Ліцензія чи TRIAL? 3) ПК повинні бути брендові, чи корпус ПК можливо встановити невідомого виробника? 4) Час відновлення працездатності або заміна несправних блоків здійснюється згідно гарантійної ліцензії від 4 до 24 годин в Замовника. Просимо уточнити, що саме маэться на увазі "гарантійної ліцензії"? 5) Відповідь на запит користувача відносно обслуговування по телефону надається не пізніше 2 годин протягом робочого дня. Дана послуга платна чи безкоштовна і її оплата входить в ціну даного договору? або що саме маэться на увазі? 6) При потребі продавець забезпечує навчання або консультації персоналу замовника. Дана послуга платна чи безкоштовна і її оплата входить в ціну даного договору? 7) Години прийому звернень Замовника та обслуговування обладнання - з 9 год. 00 хв. до 18 год. 00 хв. у робочі дні по телефону та електронній пошті; Що мається на увазі, просимо дати розгорнуту відповідь?
Розгорнути Згорнути
Відповідь відсутня
Гарантія
Дата подання: 29 березня 2017 11:21
Вимогах щодо якості товару: є 8. Час відновлення працездатності або заміна несправних блоків здійснюється згідно гарантійної ліцензії від 4 до 24 годин в Замовника. Що суперечить Умови гарантійного обслуговування: 4. Час відновлення працездатності обладнання по гарантійним ремонтам - до 10 робочих днів; У проекті договора гарантія прописана 24 міс, хоча в тендерній документрації вказано не меньше 12 міс Вимоги щодо якості товару: 7. Гарантійний термін на поставлений товар повинен складати: не менше 12 місяців з дати поставки товару. На який час рівнятись згідно тендерній документації, або проекту договору ?
Розгорнути Згорнути
Відповідь відсутня
Розгорнути всі запитання: 3 Згорнути запитання

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 03 квітня 2017 12:00

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ФОП "Бойчук Анатолій Анатолійович" 74 990,78
UAH з ПДВ
74 990,78
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

03 квітня 2017 11:34
паспорт002.jpg
03 квітня 2017 11:34
паспорт001.jpg
03 квітня 2017 11:34
виписка002.jpg
03 квітня 2017 11:34
виписка001.jpg
03 квітня 2017 11:34
Сертификаты.pdf
03 квітня 2017 11:34
форма пропозиції.jpg

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ФОП "Бойчук Анатолій Анатолійович"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ФОП "Бойчук Анатолій Анатолійович"
#3392300936
Переможець 74 990,78
UAH з ПДВ
03 квітня 2017 15:48

Документи

03 квітня 2017 15:45
Протокол 4.pdf

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 03 квітня 2017 15:48

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ФОП "Бойчук Анатолій Анатолійович"
#3392300936
74 990,78
UAH з ПДВ
Документи

Документи

03 квітня 2017 15:45
Протокол 4.pdf

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Договір комп.техніка.pdf укладений
10 квітня 2017 15:17