Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
ДК 021:2015 - 33600000-6 Фармацевтична продукція (Лікарські засоби)
Очікувана вартість
381 500,00 UAH
UA-2017-03-24-000408-a ● f10b69e13b964ffe89b7259807c8d8eb
Переговорна процедура
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Лікарня відновного лікування №2 "Центр РВ ОУН-УПА "Говерла" |
Код ЄДРПОУ: | 31742187 |
Місцезнаходження: | 82482, Україна , Львівська обл., Львів, Львівська область,місто Моршин,вулиця Івана Франка,76 |
Контактна особа: |
Николишин Іван +380326060695 goverla2@i.ua |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Обґрунтування застосування переговорної процедури
Пункт закону
Двічі відмінено процедуру відкритих торгів, у тому числі частково (за лотом), через відсутність достатньої кількості тендерних пропозицій, визначеної цим Законом
Обґрунтування
Пункт 4 частини 2 статті 35 ЗУ «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 року № 922-VIII надає повноваження Замовнику застосувати переговорну процедуру, якщо замовником було двічі відмінено тендер через відсутність достатньої кількості учасників, при цьому предмет закупівлі, його технічні та якісні характеристики, а також вимоги до учасника не повинні відрізнятися від вимог, що були визначені замовником у тендерній документації.
Документальним підтвердженням необхідності застосування переговорної процедури є:
• по-перше, причиною відміни торгів має бути саме подання до участі в них менше двох тендерних пропозицій. В якості підтвердження даного факту зазначаємо, що на авторизованому електронному майданчику «SMARTTENDER» Лікарні відновного лікування №2 «Центр реабілітації ветеранів ОУН-УПА «Говерла» двічі передбачено статус процедури закупівлі палива на 2017 рік «Закупівля не відбулась» 06.03.2017 та 22.03.2017;
• по-друге, обидві відміни торгів мали здійснюватись саме за Законом України «Про публічні закупівлі» згідно Інфолиста Мінекономрозвитку від 15.07.2016 № 3302-06/21890-07. Обидві процедури були проведені за Законом України «Про публічні закупівлі», підтвердженням даного факту є ідентифікатор першої закупівлі: UA-2017-02-16-000152-c, та є ідентифікатор другої закупівлі: UA-2017-03-06-000534-c;
• вимоги до предмету закупівлі та до Учасника не мають відрізнятись від тих, що були визначенні в тендерній документації при проведенні відмінених торгів. Саме тому необхідно прописати в даному протоколі усі аналогічні вимоги до предмету закупівлі, що, у свою чергу, були передбачені в тендерній документації при проведенні відмінених торгів.
Документальним підтвердженням необхідності застосування переговорної процедури є:
• по-перше, причиною відміни торгів має бути саме подання до участі в них менше двох тендерних пропозицій. В якості підтвердження даного факту зазначаємо, що на авторизованому електронному майданчику «SMARTTENDER» Лікарні відновного лікування №2 «Центр реабілітації ветеранів ОУН-УПА «Говерла» двічі передбачено статус процедури закупівлі палива на 2017 рік «Закупівля не відбулась» 06.03.2017 та 22.03.2017;
• по-друге, обидві відміни торгів мали здійснюватись саме за Законом України «Про публічні закупівлі» згідно Інфолиста Мінекономрозвитку від 15.07.2016 № 3302-06/21890-07. Обидві процедури були проведені за Законом України «Про публічні закупівлі», підтвердженням даного факту є ідентифікатор першої закупівлі: UA-2017-02-16-000152-c, та є ідентифікатор другої закупівлі: UA-2017-03-06-000534-c;
• вимоги до предмету закупівлі та до Учасника не мають відрізнятись від тих, що були визначенні в тендерній документації при проведенні відмінених торгів. Саме тому необхідно прописати в даному протоколі усі аналогічні вимоги до предмету закупівлі, що, у свою чергу, були передбачені в тендерній документації при проведенні відмінених торгів.
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 24 березня 2017 15:59 |
Оскарження наміру укласти договір: | 04 квітня 2017 00:00 |
Інформація про предмет закупівлі
1)Найменування МНН фармацевтичної продукції міститься в повідомленні про намір укласти договір, у зв'язку з їх великою кількістю неможливо зазначити МНН кожного засобу в дужках до найменування предмета закупівлі 2) У формі кількість вказується кількість найменувань фармацевтичної продукції, та буде відображено у шт, реальна кількість кожного засобу зазначена в повідомленні про намір укласти договір
Розгорнути
Згорнути
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
87 шт
ДК 021:2015 - 33600000-6 Фармацевтична продукція (Лікарські засоби)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
82482, Україна, Львівська обл., Моршин, вул. Ів.Франка,76
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2017
ДК 021:2015: 33600000-6 — Фармацевтична продукція
Тендерна документація
24 березня 2017 15:29 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
24 березня 2017 15:19 |
Scan_20170324_151317.pdf |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ "БАДМ-Б" #39273420 |
Переможець |
381 500,00
UAH з ПДВ
|
24 березня 2017 15:59
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
03 січня 2018 14:46
|
Електронний підпис | зміни до договору |
22 грудня 2017 15:29
|
Дод.3 мед. (1).jpg | зміни до договору |
22 грудня 2017 15:28
|
Електронний підпис | зміни до договору |
30 жовтня 2017 14:17
|
Додаток 2.jpg | зміни до договору |
30 жовтня 2017 14:16
|
Електронний підпис | зміни до договору |
21 квітня 2017 15:57
|
Scan_20170421_135847.pdf | зміни до договору |
21 квітня 2017 15:53
|
Електронний підпис | укладений |
13 квітня 2017 12:00
|
Scan_20170412_181638.pdf | укладений |
13 квітня 2017 11:58
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 21 квітня 2017 |
Дата публікації змін до договору: | 21 квітня 2017 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Корегування загальної суми договору відповідно до діючих цін налікарські засоби. |
Номер договору про закупівлю: | 18 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 18 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 30 жовтня 2017 |
Дата публікації змін до договору: | 30 жовтня 2017 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Зменшення обсігяв закупівлі відповідно до фактичних витрат |
Номер договору про закупівлю: | 18 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 18 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 22 грудня 2017 |
Дата публікації змін до договору: | 22 грудня 2017 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Зменшення суми договору |
Номер договору про закупівлю: | 18 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 18 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |