Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

ДК 021:2015 - 33600000-6 Фармацевтична продукція (Лікарські засоби)
Очікувана вартість
381 500,00 UAH
UA-2017-03-24-000408-a f10b69e13b964ffe89b7259807c8d8eb
Переговорна процедура    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Николишин Іван

+380326060695 goverla2@i.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Лікарня відновного лікування №2 "Центр РВ ОУН-УПА "Говерла"
Код ЄДРПОУ: 31742187
Місцезнаходження: 82482, Україна , Львівська обл., Львів, Львівська область,місто Моршин,вулиця Івана Франка,76
Контактна особа: Николишин Іван
+380326060695
goverla2@i.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Обґрунтування застосування переговорної процедури

Пункт закону
Двічі відмінено процедуру відкритих торгів, у тому числі частково (за лотом), через відсутність достатньої кількості тендерних пропозицій, визначеної цим Законом
Обґрунтування
Пункт 4 частини 2 статті 35 ЗУ «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 року № 922-VIII надає повноваження Замовнику застосувати переговорну процедуру, якщо замовником було двічі відмінено тендер через відсутність достатньої кількості учасників, при цьому предмет закупівлі, його технічні та якісні характеристики, а також вимоги до учасника не повинні відрізнятися від вимог, що були визначені замовником у тендерній документації.
Документальним підтвердженням необхідності застосування переговорної процедури є:
• по-перше, причиною відміни торгів має бути саме подання до участі в них менше двох тендерних пропозицій. В якості підтвердження даного факту зазначаємо, що на авторизованому електронному майданчику «SMARTTENDER» Лікарні відновного лікування №2 «Центр реабілітації ветеранів ОУН-УПА «Говерла» двічі передбачено статус процедури закупівлі палива на 2017 рік «Закупівля не відбулась» 06.03.2017 та 22.03.2017;
• по-друге, обидві відміни торгів мали здійснюватись саме за Законом України «Про публічні закупівлі» згідно Інфолиста Мінекономрозвитку від 15.07.2016 № 3302-06/21890-07. Обидві процедури були проведені за Законом України «Про публічні закупівлі», підтвердженням даного факту є ідентифікатор першої закупівлі: UA-2017-02-16-000152-c, та є ідентифікатор другої закупівлі: UA-2017-03-06-000534-c;
• вимоги до предмету закупівлі та до Учасника не мають відрізнятись від тих, що були визначенні в тендерній документації при проведенні відмінених торгів. Саме тому необхідно прописати в даному протоколі усі аналогічні вимоги до предмету закупівлі, що, у свою чергу, були передбачені в тендерній документації при проведенні відмінених торгів.

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 24 березня 2017 15:59
Оскарження наміру укласти договір: 04 квітня 2017 00:00

Інформація про предмет закупівлі

1)Найменування МНН фармацевтичної продукції міститься в повідомленні про намір укласти договір, у зв'язку з їх великою кількістю неможливо зазначити МНН кожного засобу в дужках до найменування предмета закупівлі 2) У формі кількість вказується кількість найменувань фармацевтичної продукції, та буде відображено у шт, реальна кількість кожного засобу зазначена в повідомленні про намір укласти договір
Розгорнути Згорнути
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
87 шт
ДК 021:2015 - 33600000-6 Фармацевтична продукція (Лікарські засоби)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 82482, Україна, Львівська обл., Моршин, вул. Ів.Франка,76
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2017
ДК 021:2015: 33600000-6 — Фармацевтична продукція

Тендерна документація

24 березня 2017 15:29
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
24 березня 2017 15:19
Scan_20170324_151317.pdf

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "БАДМ-Б"
#39273420
Переможець 381 500,00
UAH з ПДВ
24 березня 2017 15:59

Документи

24 березня 2017 15:59
Електронний підпис
24 березня 2017 15:54
Scan_20170324_151317.pdf

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 24 березня 2017 15:59

Друкувати форму повідомлення PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "БАДМ-Б"
#39273420
381 500,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

24 березня 2017 15:59
Електронний підпис
24 березня 2017 15:54
Scan_20170324_151317.pdf

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
03 січня 2018 14:46
Електронний підпис зміни до договору
22 грудня 2017 15:29
Дод.3 мед. (1).jpg зміни до договору
22 грудня 2017 15:28
Електронний підпис зміни до договору
30 жовтня 2017 14:17
Додаток 2.jpg зміни до договору
30 жовтня 2017 14:16
Електронний підпис зміни до договору
21 квітня 2017 15:57
Scan_20170421_135847.pdf зміни до договору
21 квітня 2017 15:53
Електронний підпис укладений
13 квітня 2017 12:00
Scan_20170412_181638.pdf укладений
13 квітня 2017 11:58

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
21 квітня 2017
Дата публікації змін до договору:
21 квітня 2017
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Узгоджене зменшення ціни
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Корегування загальної суми договору відповідно до діючих цін налікарські засоби.
Номер договору про закупівлю: 18
Договір:
Номер додаткової угоди: 18
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
30 жовтня 2017
Дата публікації змін до договору:
30 жовтня 2017
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зменшення обсягів закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зменшення обсігяв закупівлі відповідно до фактичних витрат
Номер договору про закупівлю: 18
Договір:
Номер додаткової угоди: 18
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
22 грудня 2017
Дата публікації змін до договору:
22 грудня 2017
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Узгоджене зменшення ціни
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зменшення суми договору
Номер договору про закупівлю: 18
Договір:
Номер додаткової угоди: 18
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 13 квітня 2017 — 31 грудня 2017
Сума оплати за договором: 252 221,16
UAH з ПДВ