Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
66510000-8 Послуги щодо страхування загальної відповідальності провайдера аеронавігаційного обслуговування
66510000-8 Services on insurance of general liability of air navigation service provider
66510000-8 Services on insurance of general liability of air navigation service provider
Очікувана вартість
30 000 000,00 UAH
UA-2017-03-23-002217-b ● b5bfb6dfacfe426f8ad564c7c4d08855
Відкриті торги з публікацією англійською мовою
Торги відмінено
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Tender notice
Інформація про замовників
Purchasing Body
Найменування: | ДЕРЖАВНЕ ПІДПРИЄМСТВО ОБСЛУГОВУВАННЯ ПОВІТРЯНОГО РУХУ УКРАЇНИ |
Код ЄДРПОУ: | 19477064 |
Вебсайт: | http://www.uksatse.ua |
Місцезнаходження: | 08300, Україна , Київська область обл., м. Бориспіль, Київська обл., м. Бориспіль, Аеропорт |
Контактна особа: |
Вікторія +380443515944 lavochnykova_vm@uksatse.aero |
Додаткові контактні особи: |
Вікторія +380443515944 lavochnykova_vm@uksatse.aero |
Категорія: | Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання |
Official name: | UKRAINIAN STATE AIR TRAFFIC SERVICES ENTERPRISE |
National ID: | 19477064 |
Contact point: |
Viktoria +380443515944 lavochnykova_vm@uksatse.aero |
Additional contacts: |
Вікторія +380443515944 lavochnykova_vm@uksatse.aero |
Інформація про процедуру
Milestones
Дата оприлюднення: | 23 березня 2017 16:12 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 23 квітня 2017 12:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 29 квітня 2017 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 03 травня 2017 12:00 |
Початок аукціону: | 22 травня 2017 14:17 |
Очікувана вартість: | 30 000 000,00 UAH без ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 50 000,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,17% |
Вид тендерного забезпечення: | Електронна гарантія |
Сума тендерного забезпечення: | 900000 UAH |
Publication date: | 23 березня 2017 16:12 |
Enquiries until: | 23 квітня 2017 12:00 |
Complaints submission until: | до 29 квітня 2017 00:00 |
Time limit for receipt of tenders: | 03 травня 2017 12:00 |
Information
Estimated total value: | 30 000 000 UAH excluding VAT |
Minimal lowering step: | 50 000 UAH |
Minimal lowering step, %: | 0,17 % |
Інформація про предмет закупівлі
Scope of the procurement
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
66510000-8 Послуги щодо страхування загальної відповідальності провайдера аеронавігаційного обслуговування
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
00000, Україна, Украина, Украина, Украина
ДК 021:2015: 66510000-8 — Страхові послуги
66510000-8 Services on insurance of general liability of air navigation service provider
CPV: 66510000-8
Період постачання:
з 02 червня 2017 по 01 червня 2019
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
20 квітня 2017 17:39 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
20 квітня 2017 17:37 |
ТД страхування провайдер3.doc | |
20 квітня 2017 17:37 |
перелік змін.docx |
20 квітня 2017 17:39 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
||||||
20 квітня 2017 17:37 |
ТД страхування провайдер3.doc
|
||||||
20 квітня 2017 17:37 |
перелік змін.docx
|
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
конкретизація вимог до перестраховиків
Дата подання: 04 квітня 2017 12:39
Дата відповіді: 07 квітня 2017 12:34
Запитання наступне:
Згідно з п.3 ТД «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» підпункт 3.1. «Зміст і спосіб подання тендерної документації» серед документів, що повинні надаватися учасником, вказано (п.п. 11)
- гарантійний лист учасника про те, що він зобов’язується забезпечити перестрахування не менше ніж 99% загальної страхової суми на міжнародному ринку страхових послуг Lloyd’s.
В той же час в Технічному завданні (Додаток 3 до Тендерної документації) зазначено:
«7. Перестрахування ризиків повинно здійснюватися на міжнародному ринку страхових послуг, за виключенням страхового ринку Російської Федерації та без залучення її суб’єктів, через перестрахового брокера ринку страхових послуг Lloyd’s, його представника або його представництво в Україні, діяльність яких відповідатиме чинному законодавству України.
8. Не менше 99,00% від загальної страхової суми повинно бути перестраховано у перестраховиків-нерезидентів, що мають рейтинг фінансової надійності (стійкості) у відповідності до п.2 Вимог до рейтингів фінансової надійності (стійкості) страховиків та перестраховиків-нерезидентів, затверджених Розпорядженням Національної комісії, що здійснює державне регулювання у сфері ринків фінансових послуг від 11.07.2013 № 2262.»
Просимо все ж таки конкретизувати вимоги до перестраховиків. Це мають бути лише перестраховики Lloyd’s чи перестрахування ризиків може здійснюватися у інших перестраховиків на надійних міжнародних ринках страхових послуг розташованих в ЕС, США, Великобританії та інших країнах світу з дотриманням п.2 Вимог до рейтингів фінансової надійності (стійкості) страховиків та перестраховиків-нерезидентів, затверджених Розпорядженням Національної комісії, що здійснює державне регулювання у сфері ринків фінансових послуг від 11.07.2013 № 2262.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Повний текст відповіді надано у прикріпленому файлі "Перелік змін".
1. В технічному завданні викласти в новій редакції наступні пункти:
П. 7. Перестрахування ризиків повинно здійснюватися на міжнародному ринку страхування Lloyd’s, за виключенням страхового ринку Російської Федерації та без залучення її суб’єктів.
П. 8. Не менше 99,00% від загальної страхової суми повинно бути перестраховано у перестраховиків-нерезидентів на міжнародному ринку страхування Lloyd’s, що мають рейтинг фінансової надійності (стійкості) у відповідності до п.2 Вимог до рейтингів фінансової надійності (стійкості) страховиків та перестраховиків-нерезидентів, затверджених Розпорядженням Національної комісії, що здійснює державне регулювання у сфері ринків фінансових послуг від 11.07.2013 № 2262.
П. 12. Для підтвердження можливості підписання договору переможець зобов’язується протягом 14 днів після оприлюднення повідомлення про намір укласти договір та отримання Авторизаційного листа, надати Замовнику копію документу (або попереднього документу), передбаченого міжнародним ринком страхування Lloyd’s про перестрахування не менше 99,00% загальної страхової суми із зазначенням всіх перестраховиків-нерезидентів, прийнятих ними у перестрахування часток із підписами андерайтерів таких перестраховиків та відбитками їхніх печаток (штампів). Частка одного перестраховика-нерезидента, не повинна перевищувати 25% загальної страхової суми та не може бути розміщена на страховому ринку Російської Федерації або за участю її суб’єктів.
Ненадання такого документа буде вважатися відмовою переможця торгів від підписання договору про закупівлю відповідно до вимог тендерної документації із наслідками відповідно до п.2 ч.1 статті 30 Закону (п. 6.3.2. Інструкції Учасникам).
2. В проекті договору викласти в новій редакції наступний пункт:
5.3.8. здійснити на весь строк дії договору перестрахування ризиків на міжнародному ринку страхування Lloyd’s.
1. В технічному завданні викласти в новій редакції наступні пункти:
П. 7. Перестрахування ризиків повинно здійснюватися на міжнародному ринку страхування Lloyd’s, за виключенням страхового ринку Російської Федерації та без залучення її суб’єктів.
П. 8. Не менше 99,00% від загальної страхової суми повинно бути перестраховано у перестраховиків-нерезидентів на міжнародному ринку страхування Lloyd’s, що мають рейтинг фінансової надійності (стійкості) у відповідності до п.2 Вимог до рейтингів фінансової надійності (стійкості) страховиків та перестраховиків-нерезидентів, затверджених Розпорядженням Національної комісії, що здійснює державне регулювання у сфері ринків фінансових послуг від 11.07.2013 № 2262.
П. 12. Для підтвердження можливості підписання договору переможець зобов’язується протягом 14 днів після оприлюднення повідомлення про намір укласти договір та отримання Авторизаційного листа, надати Замовнику копію документу (або попереднього документу), передбаченого міжнародним ринком страхування Lloyd’s про перестрахування не менше 99,00% загальної страхової суми із зазначенням всіх перестраховиків-нерезидентів, прийнятих ними у перестрахування часток із підписами андерайтерів таких перестраховиків та відбитками їхніх печаток (штампів). Частка одного перестраховика-нерезидента, не повинна перевищувати 25% загальної страхової суми та не може бути розміщена на страховому ринку Російської Федерації або за участю її суб’єктів.
Ненадання такого документа буде вважатися відмовою переможця торгів від підписання договору про закупівлю відповідно до вимог тендерної документації із наслідками відповідно до п.2 ч.1 статті 30 Закону (п. 6.3.2. Інструкції Учасникам).
2. В проекті договору викласти в новій редакції наступний пункт:
5.3.8. здійснити на весь строк дії договору перестрахування ризиків на міжнародному ринку страхування Lloyd’s.
Уточнення умов технічного завдання
Дата подання: 12 квітня 2017 14:36
Дата відповіді: 18 квітня 2017 17:08
На запит перестраховиків міжнародного ринку страхування Lloyd's, з метою отримання умов та цін перестрахового покриття ризиків провайдера аеронавігаційного обслуговування просимо надати наступну інформацію:
Number of Loss of Separation Minima Infringements with direct ANS involvement:
1. Cat A or equivalent (most severe category)
a. Please advise further details
2. Cat B
3. Cat C
4. Cat D
5. Number of recorded runway incursions
a. Where there was no danger of a collision incident
b. Where there was danger of a collision and avoiding action was necessary
i. In the case of b. please provide further details
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Щодо запитів по закупівлі:
1. «На запит перестраховиків міжнародного ринку страхування Lloyd's, з метою отримання умов та цін перестрахового покриття ризиків провайдера аеронавігаційного обслуговування просимо надати наступну інформацію: Number of Loss of Separation Minima Infringements with direct ANS involvement: 1. Cat A or equivalent (most severe category) a. Please advise further details 2. Cat B 3. Cat C 4. Cat D 5. Number of recorded runway incursions a. Where there was no danger of a collision incident b. Where there was danger of a collision and avoiding action was necessary i. In the case of b. please provide further details».
2. «Прохання надати наступну інформацію для отримання відповіді від Перестраховика міжнародного ринку страхування Lloyd's: Количество убытков, связанных с минимальным нарушением закона с непосредственным участием Аэронавигационной службы. 1. Категория А или эквивалент ( наиболее суровая категория) а) Пожалуйста, сообщите последующие подробности 2. Категория Б 3. Категория В 4. Категория Г 5. Количество зарегистрированных неразрешенных выездов на ВПП а)когда не было опасности столкновения б) когда была опасность столкновения и уклоняющийся маневр был необходим В случае б) , предоставьте подробную информацию.».
На Ваші вимоги повідомляємо, що з моменту створення підприємства в 1992 році фінансових збитків, пов’язаних з порушенням законів з безпосередньою участю Аеронавігаційної служби Державного підприємства обслуговування повітряного руху України, зафіксовано не було.
Інформація за категоріями, наведеними у Вашому запиті, у Замовника відсутня, оскільки за даною класифікацією інформація не збирається та не використовується.
Додатково повідомляємо, що за результатами оцінки зрілості систем управління безпекою Європейською організацією з безпеки аеронавігації у 2016 році Украерорух посів 10-те місце серед 47 європейських провайдерів.
Усі положення тендерної документації залишаються без змін.
1. «На запит перестраховиків міжнародного ринку страхування Lloyd's, з метою отримання умов та цін перестрахового покриття ризиків провайдера аеронавігаційного обслуговування просимо надати наступну інформацію: Number of Loss of Separation Minima Infringements with direct ANS involvement: 1. Cat A or equivalent (most severe category) a. Please advise further details 2. Cat B 3. Cat C 4. Cat D 5. Number of recorded runway incursions a. Where there was no danger of a collision incident b. Where there was danger of a collision and avoiding action was necessary i. In the case of b. please provide further details».
2. «Прохання надати наступну інформацію для отримання відповіді від Перестраховика міжнародного ринку страхування Lloyd's: Количество убытков, связанных с минимальным нарушением закона с непосредственным участием Аэронавигационной службы. 1. Категория А или эквивалент ( наиболее суровая категория) а) Пожалуйста, сообщите последующие подробности 2. Категория Б 3. Категория В 4. Категория Г 5. Количество зарегистрированных неразрешенных выездов на ВПП а)когда не было опасности столкновения б) когда была опасность столкновения и уклоняющийся маневр был необходим В случае б) , предоставьте подробную информацию.».
На Ваші вимоги повідомляємо, що з моменту створення підприємства в 1992 році фінансових збитків, пов’язаних з порушенням законів з безпосередньою участю Аеронавігаційної служби Державного підприємства обслуговування повітряного руху України, зафіксовано не було.
Інформація за категоріями, наведеними у Вашому запиті, у Замовника відсутня, оскільки за даною класифікацією інформація не збирається та не використовується.
Додатково повідомляємо, що за результатами оцінки зрілості систем управління безпекою Європейською організацією з безпеки аеронавігації у 2016 році Украерорух посів 10-те місце серед 47 європейських провайдерів.
Усі положення тендерної документації залишаються без змін.
надання інформації щодо збитковості
Дата подання: 12 квітня 2017 19:52
Дата відповіді: 18 квітня 2017 17:09
Прохання надати наступну інформацію для отримання відповіді від Перестраховика міжнародного ринку страхування Lloyd's:
Количество убытков, связанных с минимальным нарушением закона с непосредственным участием Аэронавигационной службы.
1. Категория А или эквивалент ( наиболее суровая категория)
а) Пожалуйста, сообщите последующие подробности
2. Категория Б
3. Категория В
4. Категория Г
5. Количество зарегистрированных неразрешенных выездов на ВПП
а)когда не было опасности столкновения
б) когда была опасность столкновения и уклоняющийся маневр был необходим
В случае б) , предоставьте подробную информацию.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Щодо запитів по закупівлі:
1. «На запит перестраховиків міжнародного ринку страхування Lloyd's, з метою отримання умов та цін перестрахового покриття ризиків провайдера аеронавігаційного обслуговування просимо надати наступну інформацію: Number of Loss of Separation Minima Infringements with direct ANS involvement: 1. Cat A or equivalent (most severe category) a. Please advise further details 2. Cat B 3. Cat C 4. Cat D 5. Number of recorded runway incursions a. Where there was no danger of a collision incident b. Where there was danger of a collision and avoiding action was necessary i. In the case of b. please provide further details».
2. «Прохання надати наступну інформацію для отримання відповіді від Перестраховика міжнародного ринку страхування Lloyd's: Количество убытков, связанных с минимальным нарушением закона с непосредственным участием Аэронавигационной службы. 1. Категория А или эквивалент ( наиболее суровая категория) а) Пожалуйста, сообщите последующие подробности 2. Категория Б 3. Категория В 4. Категория Г 5. Количество зарегистрированных неразрешенных выездов на ВПП а)когда не было опасности столкновения б) когда была опасность столкновения и уклоняющийся маневр был необходим В случае б) , предоставьте подробную информацию.».
На Ваші вимоги повідомляємо, що з моменту створення підприємства в 1992 році фінансових збитків, пов’язаних з порушенням законів з безпосередньою участю Аеронавігаційної служби Державного підприємства обслуговування повітряного руху України, зафіксовано не було.
Інформація за категоріями, наведеними у Вашому запиті, у Замовника відсутня, оскільки за даною класифікацією інформація не збирається та не використовується.
Додатково повідомляємо, що за результатами оцінки зрілості систем управління безпекою Європейською організацією з безпеки аеронавігації у 2016 році Украерорух посів 10-те місце серед 47 європейських провайдерів.
Усі положення тендерної документації залишаються без змін.
1. «На запит перестраховиків міжнародного ринку страхування Lloyd's, з метою отримання умов та цін перестрахового покриття ризиків провайдера аеронавігаційного обслуговування просимо надати наступну інформацію: Number of Loss of Separation Minima Infringements with direct ANS involvement: 1. Cat A or equivalent (most severe category) a. Please advise further details 2. Cat B 3. Cat C 4. Cat D 5. Number of recorded runway incursions a. Where there was no danger of a collision incident b. Where there was danger of a collision and avoiding action was necessary i. In the case of b. please provide further details».
2. «Прохання надати наступну інформацію для отримання відповіді від Перестраховика міжнародного ринку страхування Lloyd's: Количество убытков, связанных с минимальным нарушением закона с непосредственным участием Аэронавигационной службы. 1. Категория А или эквивалент ( наиболее суровая категория) а) Пожалуйста, сообщите последующие подробности 2. Категория Б 3. Категория В 4. Категория Г 5. Количество зарегистрированных неразрешенных выездов на ВПП а)когда не было опасности столкновения б) когда была опасность столкновения и уклоняющийся маневр был необходим В случае б) , предоставьте подробную информацию.».
На Ваші вимоги повідомляємо, що з моменту створення підприємства в 1992 році фінансових збитків, пов’язаних з порушенням законів з безпосередньою участю Аеронавігаційної служби Державного підприємства обслуговування повітряного руху України, зафіксовано не було.
Інформація за категоріями, наведеними у Вашому запиті, у Замовника відсутня, оскільки за даною класифікацією інформація не збирається та не використовується.
Додатково повідомляємо, що за результатами оцінки зрілості систем управління безпекою Європейською організацією з безпеки аеронавігації у 2016 році Украерорух посів 10-те місце серед 47 європейських провайдерів.
Усі положення тендерної документації залишаються без змін.
Уточнення умов технічного завдання
Дата подання: 21 квітня 2017 14:34
Дата відповіді: 25 квітня 2017 17:43
На запит перестраховиків міжнародного страхового ринку просимо надати статистичну інформацію щодо наступних зафіксованих інцидентів (конфліктів, випадків) за участю диспетчерів та інших працівників Украероруху:
1. Кількості інцидентів (конфліктів) щодо порушення мінімумів ешелонування (Separation Minima Infringements*) за відповідними категоріями: Категорія 1 (найбільш серйозні інциденти ). Категорія 2, Категорія 3, Категорія 4, Категорія 5.
*визначення Separation Minima Infringements відповідно до Eurocontrol ATM Lexicon: https://ext.eurocontrol.int/lexicon/index.php/Separation_minima_infringement
Визначення конфлікту відповідно до Наказу Міністерства Інфраструктури України від 07.11.2011р. №521 "Про затвердження Правил обслуговування повітряного руху з використанням систем спостереження»:
http://zakon3.rada.gov.ua/laws/show/z1382-11/page
пункт 1.3. Загальні положення.
конфлікт - conflict - сходження ПС в просторі і часі, якому передує передбачене порушення встановлених мінімумів ешелонування;
2. Кількість зафіксованих випадків несанкціонованих виїздів на злітно-посадкову смугу (Runway incursions**) . А. Кількість зафіксованих випадків без загрози зіткнення. Б. Кількість зафіксованих випадків з загрозою зіткнення (будь-ласка, надайте детальну інформацію за даними випадками).
**визначення Runway incursions відповідно до Eurocontrol ATM Lexicon: https://ext.eurocontrol.int/lexicon/index.php/Runway_incursion
**визначення несанкціонованого виїзду на злітно-посадкову смугу (Runway incursions) відповідно до Наказу Міністерства Транспорту та зв’язку України від 23.06.2010р. №383 "Про затвердження Правил обслуговування повітряного руху на цивільних аеродромах України":
http://zakon2.rada.gov.ua/laws/show/z0979-10
пункт 1.5. Загальні положення.
Несанкціонований виїзд на ЗПС - runway incursion - будь-яка подія на аеродромі, пов'язана з небажаною присутністю ПС, транспортного засобу або особи на захищеній ділянці поверхні,
призначеної для виконання ПС посадки та зльоту
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Відповідно до Регулятивних вимог Євроконтролю з безпеки польотів при організації повітряного руху серії 2 (ESARR 2 Guidance to ATM Safety Regulators) за останні 7 років з 2010 по 2016 рік включно сталося порушень інтервалів:
- авіаційних подій – 0;
- серйозних інцидентів –0;
- крупних інцидентів – 2 (2010 р. – 1, 2012 р. – 1);
- важливих інцидентів – 4;
- вплив на безпеку польотів при ОрПР відсутній – 0;
- не визначено – 0.
З 1992 року подій, які спричинили фінансові втрати підприємства, не було.
За результатами вимірювання Євроконтролем досконалості системи управління безпекою польотів Украерорух у 2015 році посів 5 місце серед 45 європейських провайдерів (за 11 областями дослідження), у 2016 році – 10 місце серед 47 європейських провайдерів (за 17 областями дослідження).
Кількість несанкціонованих зайняттів ЗПС:
а) коли не було небезпеки зіткнення – 4;
б) коли була небезпека зіткнення і були виконанні дії із запобігання – 0.
Period: 2010 – 2016.
Separation Minima Infringements with ATM direct contribution:
Accident – 0;
Serious Incident – 0;
Major Incident – 2 (in 2010 – 1, in 2012 – 1)
Significant Incident – 4;
No safety effect – 0;
Not determined – 0.
Number of recorded runway incursions:
a. Where there was no danger of a collision incident – 4;
b. Where there was danger of a collision and avoiding action was necessary – 0.
Since 1992 there were no occurrences which led to financial losses of the company.
UkSATSE has the following ranks regarding the SMS maturity received during independent EUROCONTROL/CANSO survey:
2015 – 5th among 45 European air navigation service providers (11 areas of survey);
2016 – 10th among 47 European air navigation service providers (17 areas of survey).
- авіаційних подій – 0;
- серйозних інцидентів –0;
- крупних інцидентів – 2 (2010 р. – 1, 2012 р. – 1);
- важливих інцидентів – 4;
- вплив на безпеку польотів при ОрПР відсутній – 0;
- не визначено – 0.
З 1992 року подій, які спричинили фінансові втрати підприємства, не було.
За результатами вимірювання Євроконтролем досконалості системи управління безпекою польотів Украерорух у 2015 році посів 5 місце серед 45 європейських провайдерів (за 11 областями дослідження), у 2016 році – 10 місце серед 47 європейських провайдерів (за 17 областями дослідження).
Кількість несанкціонованих зайняттів ЗПС:
а) коли не було небезпеки зіткнення – 4;
б) коли була небезпека зіткнення і були виконанні дії із запобігання – 0.
Period: 2010 – 2016.
Separation Minima Infringements with ATM direct contribution:
Accident – 0;
Serious Incident – 0;
Major Incident – 2 (in 2010 – 1, in 2012 – 1)
Significant Incident – 4;
No safety effect – 0;
Not determined – 0.
Number of recorded runway incursions:
a. Where there was no danger of a collision incident – 4;
b. Where there was danger of a collision and avoiding action was necessary – 0.
Since 1992 there were no occurrences which led to financial losses of the company.
UkSATSE has the following ranks regarding the SMS maturity received during independent EUROCONTROL/CANSO survey:
2015 – 5th among 45 European air navigation service providers (11 areas of survey);
2016 – 10th among 47 European air navigation service providers (17 areas of survey).
Протокол розгляду тендерних пропозицій
Переглянути / друкувати протокол
розгляду тендерних пропозицій з інформацією про підстави відхилення PDF ●
HTML
Дата публікації
: 16 травня 2017
Найменування: | ДЕРЖАВНЕ ПІДПРИЄМСТВО ОБСЛУГОВУВАННЯ ПОВІТРЯНОГО РУХУ УКРАЇНИ |
Код ЄДРПОУ: | 19477064 |
Місцезнаходження: | 08300, Україна, Київська область обл., м. Бориспіль, Київська обл., м. Бориспіль, Аеропорт |
Учасник | Документи | Рішення |
---|---|---|
ПрАТ "Страхова компанія "Брокбізнес" | Документи |
Відхилено
Документи
|
АТ СК "БУСІН" | Документи |
Допущено до аукціону
Документи
|
ПРИВАТНЕ АКЦІОНЕРНЕ ТОВАРИСТВО "СТРАХОВА КОМПАНІЯ "ВУСО" | Документи |
Допущено до аукціону
Документи
|
ТОВАРИСТВО З ДОДАТКОВОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "СТРАХОВА КОМПАНІЯ "ЕКСПО СТРАХУВАННЯ" | Документи |
Допущено до аукціону
Документи
|
Приватне акціонерне товариство "Страхова Компанія "УНІКА" | Документи |
Допущено до аукціону
Документи
|
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 03 травня 2017 12:00
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
АТ СК "БУСІН" | — | Документи | |
ПРИВАТНЕ АКЦІОНЕРНЕ ТОВАРИСТВО "СТРАХОВА КОМПАНІЯ "ВУСО" | — | Документи | |
ТОВАРИСТВО З ДОДАТКОВОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "СТРАХОВА КОМПАНІЯ "ЕКСПО СТРАХУВАННЯ" | — | Документи | |
Приватне акціонерне товариство "Страхова Компанія "УНІКА" | — | Документи |
Інформація про відміну
Виконано
Дата відміни: | 18 травня 2017 17:59 |
Коментар щодо відміни: | На виконання ч. 3 ст.31 Закону України «Про публічні закупівлі» торги відмінено у зв’язку з неможливістю усунення порушень, що виникли через виявлені порушення законодавства з питань публічних закупівель, відповідно до ч. 1 ст. 31 Закону. |
Документи:
18 травня 2017 17:59
|
Електронний підпис |
18 травня 2017 17:51
|
ПР7 відміна.pdf |