Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Збирання та вивезення твердих побутових відходів
Очікувана вартість
340 780,00 UAH
UA-2017-03-23-000493-b da5aaf4e138e49f2b25defdf6555b186
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Шабрацька Марина Леонідівна

+380342522877 ekonomichnyl@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Департамент освіти та науки Івано-Франківської міської ради
Код ЄДРПОУ: 40312499
Місцезнаходження: 76014, Україна , Івано-Франківська обл., місто Івано-Франківськ, вул. Степана Бандери, 10-Г
Контактна особа: Шабрацька Марина Леонідівна
+380342522877
ekonomichnyl@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 23 березня 2017 10:35
Звернення за роз’ясненнями: до 30 березня 2017 10:40
Оскарження умов закупівлі: до 05 квітня 2017 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 09 квітня 2017 10:40
Початок аукціону: 10 квітня 2017 14:18
Очікувана вартість: 340 780,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 1 703,90 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Закупівля здійснюється для закладів освіти м. Івано-Франківська
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
5136 м.куб
Збирання та вивезення твердих побутових відходів
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 76000, Україна, Івано-Франківська область, місто Івано-Франківськ, заклади освіти, які підпорядковані Департаменту освіти та науки Івано-Франківської міської ради
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 24 квітня 2017  —  31 грудня 2017
ДК 021:2015: 90510000-5 — Утилізація сміття та поводження зі сміттям

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
23 березня 2017 10:42
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
23 березня 2017 10:36
ТД - Утилізація сміття та поводження зі сміттям ІІ.doc

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 10 квітня 2017 14:39

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ПрАТ "Автотранспортне підприємство - 0928" 340 773,60
UAH з ПДВ
333 856,00
UAH з ПДВ
Документи
Фізична особа-підприємець Олійник Олег васильович 338 976,00
UAH з ПДВ
335 560,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

07 квітня 2017 22:05
6 технічне завдання.jpg
07 квітня 2017 22:04
5_5 паспортні дані.jpg
07 квітня 2017 22:03
5_4 паспортні дані.jpg
07 квітня 2017 22:03
5_3 іденткод.jpg
07 квітня 2017 22:03
5_2 виписка ЄДР 2ст.jpg
07 квітня 2017 22:02
5_1 виписка ЄДР 1ст.jpg
07 квітня 2017 21:58
3_1 перелік підстав.jpg
07 квітня 2017 21:56
1_2 договір КАМАЗ 3178 ст2.jpg
07 квітня 2017 21:56
1_1 договір КАМАЗ 3178 ст1.jpg

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ПрАТ "Автотранспортне підприємство - 0928"

Фізична особа-підприємець Олійник Олег васильович

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ПрАТ "Автотранспортне підприємство - 0928"
#03345863
Переможець 333 856,00
UAH з ПДВ
11 квітня 2017 16:11

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 11 квітня 2017 16:11

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ПрАТ "Автотранспортне підприємство - 0928"
#03345863
333 856,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
29 грудня 2017 11:30
Додаткова угода № 2.pdf зміни до договору
29 грудня 2017 11:29
Електронний підпис укладений
11 жовтня 2017 10:42
Додаткова угода.pdf зміни до договору
11 жовтня 2017 10:39
Електронний підпис укладений
26 квітня 2017 00:28
Договір про закупівлю послуг із збирання та вивезення твердих побутових відходів зміни до договору
26 квітня 2017 00:24
Електронний підпис укладений
25 квітня 2017 16:35
Електронний підпис укладений
24 квітня 2017 17:48
договір про закупівлю послуг із збирання та вивезення твердих побутових відходів укладений
24 квітня 2017 17:37

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
25 квітня 2017
Дата публікації змін до договору:
26 квітня 2017
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): У зв'язку з тим, що у договорі про закупівлю послуг із збирання та вивезення твердих побутових відходів за бюджетні кошти від 24.04.2017 року № 40/17/287, який опубліковано на майданчику 24.04.2017 року о 17:37 год, допущено технічну описку в загальній вартості послуг за Договором, вважати даний договір не дійсним. Дійсним є договір про закупівлю послуг із збирання та вивезення твердих побутових відходів за бюджетні кошти від 24.04.2017 року № 40/17/287, який опубліковано на майданчику 25.04.2017 року.
Номер договору про закупівлю: № 40/17/287
Договір: не вказано
Номер додаткової угоди: №40/17/287
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
10 жовтня 2017
Дата публікації змін до договору:
11 жовтня 2017
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зміна сторонніх показників (курсу, тарифів...)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Відповідно до рішення Івано-Франківської міської ради від 26.05.2017 року № 356 «Про тарифи на послуги з вивезення побутових відходів, що надаються ПрАТ «АТП - 0928»» зріз тариф на послугу з вивезення твердих побутових відходів, який для бюджетних споживачів з 01.06.2017 року становить 498,25 грн./тонну з ПДВ; та у зв'язку із введенням в експлуатацію нового закладу освіти.
Номер договору про закупівлю: № 40/17/287
Договір:
Номер додаткової угоди: № 40/17/287
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
28 грудня 2017
Дата публікації змін до договору:
29 грудня 2017
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору на наступний рік
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Відповідно до частини 5 статті 36 Закону України "Про публічні закупівлі" термін дії договору продовжується на строк, достатній для проведення процедури закупівлі на початку 2018 року, в обсязі, що не перевищує 20 відсотків суми, визначеної в договорі, укладеному в 2017 році - на 66 759,51 грн. з ПДВ.
Номер договору про закупівлю: № 40/17/287
Договір:
Номер додаткової угоди: № 40/17/287
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML