Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Фармацевтична продукція (Лікарські засоби для лікування хвороб нервової системи (наркотичні та психотропні засоби: Морфіну гідрохлорид (Морфин / Morphine), Натрію оксибутират (Натрію оксибутират / Natrii oxybutiras), Фентаніл (Фентаніл / Phentanylum), Сибазон (Діазепам / Diazepamum)))
Очікувана вартість
40 000,00 UAH
UA-2017-03-21-002850-b 08dd027c0c71458296772ed7bf8058d4
Переговорна процедура    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Головінова Ірина Іванівна

+380577250607 khmkl.7@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Комунальний заклад охорони здоров’я "Харківська міська клінічна лікарня №7"
Код ЄДРПОУ: 22648032
Місцезнаходження: 61176, Україна , Харківська обл., Харків, Салтівське шосе, 266
Контактна особа: Головінова Ірина Іванівна
+380577250607
khmkl.7@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Обґрунтування застосування переговорної процедури

Пункт закону
Двічі відмінено процедуру відкритих торгів, у тому числі частково (за лотом), через відсутність достатньої кількості тендерних пропозицій, визначеної цим Законом
Обґрунтування
Голова тендерного комітету повідомила про причини та обставини, якими тендерний комітет керувався під час застосування переговорної процедури закупівлі, а саме: - Комунальним закладом охорони здоров’я "Харківська міська клінічна лікарня №7" відповідно до ст. 35 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 р. № 922-VIII без порушень строків та основних принципів добросовісної конкуренції проведено дві процедури закупівлі – відкрити торги (Оголошення про заплановану закупівлю № UA-2017-02-02-000606-a (торги відмінено, тому що до оцінки допущено пропозиції менше ніж двох учасників)) та відкрити торги (Оголошення про заплановану закупівлю № UA-2017-02-22-000298-a (торги відмінено, тому що до оцінки допущено пропозиції менше ніж двох учасників)). У зв’язку з вищенаведеним тендерним комітетом було прийнято рішення про застосування переговорної процедури закупівлі на підставі ст.35 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 р. № 922-VIII, а саме: «якщо замовником було двічі відмінено тендер через відсутність достатньої кількості учасників…». Для проведення процедури закупівлі Уповноважена особа-головний бухгалтер Державного оптово-роздрібного підприємства «Обласний аптечний склад» Локтева О.О. представила відповідні документи: • Копія Витягу з Єдиного державного реєстру юридичних осіб; • Копія наказу про виконання обов’язків директора ДО-РП «Обласний Аптечний склад»; • Копія Розпорядження Про виконання обов’язків директора ДО-РП «Обласний Аптечний склад»; • Довіреність на уповноважену особу; • Відомості з єдиного державного реєстру підприємств та організації України (ЄДРПОУ); • Копія Свідоцтва про реєстрацію платника податку на додану вартість; • Копія Ліцензії державної служби України з лікарських засобів; • Копія Ліцензії державної служби України з контролю за наркотиками; • Копія Свідоцтва про державну реєстрацію; • Копія Статуту; • Довідка щодо технічних можливостей; • Довідка про наявності працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід; • Лист-гарантія, про те, що стосовно юридичної особи не внесено відомостей до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов’язані з корупцією правопорушення; • Лист-гарантія, про те, що службову (посадову) учасника, яку уповноважено учасником представляти його інтереси під час проведення процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення у сфері закупівель корупційного правопорушення; • Довідка,про те що суб’єкт господарювання (учасник) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене п,4 частини ст.6, п.1 ст.50 Закону України «Про захист економічної конкуренції», у вигляді вчинення анти конкурентних узгоджених дій, які стосуються створення результатів(тендерів); • Довідка, про те, що Службова (посадова) особа учасника, яка підписала тендерну пропозицію, була засуджена за злочин, вчиненій з корисливих мотивів, судимість з якої не знято або погашено у встановленому законом порядку; • Довідка, про те, що учасник не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та відносно нього не відкрита ліквідаційна процедура; • Довідка, про те, що у Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань відсутня інформація, передбачена п.9 ЗУ «Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань»; • Довідка, щодо наявності антикорупційної програми; • Довідка, про те, що учасник не має заборгованості із сплати податків і зборів(обов’язкових платежів); • Гарантійний лист про застосування заходів із захисту довкілля; • Гарантійний лист, щодо відповідності загальним медико-технічним вимогам; • Копії реєстраційних посвідчень на лікарські засоби; • Гарантійні листи виробника щодо постачання.

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 21 березня 2017 18:00
Оскарження наміру укласти договір: 01 квітня 2017 00:00

Інформація про предмет закупівлі

Морфіну гідрохлорид, (Морфин / Morphine), Розчин для ін’єкцій 1% 1мл №5, 20 уп; Натрію оксибутират, (Натрію оксибутират / Natrii oxybutiras), Розчин для ін’єкцій 200мг/мл по 10мл в ампулах №10, 20 уп; Фентаніл, (Фентаніл / Phentanylum), Розчин для ін’єкцій 0,05мг/мл по 2мл в ампулах №5, 120 уп; Сибазон, (Діазепам / Diazepamum)., Розчин для ін’єкцій 5мг/мл по 2мл в ампулах №10, 25 уп.
Розгорнути Згорнути
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
185 уп
Фармацевтична продукція (Лікарські засоби для лікування хвороб нервової системи (наркотичні та психотропні засоби: Морфіну гідрохлорид (Морфин / Morphine), Натрію оксибутират (Натрію оксибутират / Natrii oxybutiras), Фентаніл (Фентаніл / Phentanylum), Сибазон (Діазепам / Diazepamum)))
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 61176, Україна, Харківська область, м. Харків, Салтівське шосе, 266
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 05 квітня 2017  —  31 грудня 2017
ДК 021:2015: 33600000-6 — Фармацевтична продукція

Тендерна документація

21 березня 2017 17:50
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
21 березня 2017 17:46
ПРОЕКТ ДОГОВОРУ

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
Державне оптово-роздрібне підприємство «Обласний аптечний склад»
#22654831
Переможець 36 765,20
UAH з ПДВ
21 березня 2017 18:00

Документи

21 березня 2017 18:00
Електронний підпис
21 березня 2017 17:59
протокол переговорів

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 21 березня 2017 18:00

Друкувати форму повідомлення PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
Державне оптово-роздрібне підприємство «Обласний аптечний склад»
#22654831
36 765,20
UAH з ПДВ
Документи

Документи

21 березня 2017 18:00
Електронний підпис
21 березня 2017 17:59
протокол переговорів

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
02 січня 2018 14:17
Електронний підпис укладений
12 квітня 2017 14:35
Додаткова угода зміни до договору
12 квітня 2017 14:29
Електронний підпис укладений
05 квітня 2017 15:05
Договір укладений
05 квітня 2017 14:49

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
12 квітня 2017
Дата публікації змін до договору:
12 квітня 2017
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Внесення змін до п.3.6., та Розділу 12 Договору
Номер договору про закупівлю: 128н/1-2017
Договір:
Номер додаткової угоди: 01
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 05 квітня 2017 — 31 грудня 2017
Сума оплати за договором: 36 765,20
UAH з ПДВ