Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Організація харчування
Очікувана вартість
140 000,00 UAH
UA-2017-03-21-001558-b ● 2b2c4cca7ef643e3b0ef5b01408e0527
Спрощена закупівля
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | УЖГОРОДСЬКА ЗАГАЛЬНООСВІТНЯ ШКОЛА І-ІІІ СТУПЕНІВ №12 УЖГОРОДСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ ЗАКАРПАТСЬКОЇ ОБЛАСТІ |
Код ЄДРПОУ: | 22110083 |
Місцезнаходження: | 88000, Україна , Закарпатська обл., м. Ужгород, вул. Заньковецької, 17 А |
Контактна особа: |
Людмила Динчик +38 03122 28510 zosh-buh12@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 21 березня 2017 14:15 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 24 березня 2017 14:46 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 28 березня 2017 14:49 |
Початок аукціону: | 29 березня 2017 14:25 |
Очікувана вартість: | 140 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 700,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Інформація про предмет закупівлі
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
Організація харчування
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
88000, Україна, Закарпатська область, місто Ужгород, вулиця Заньковецької, 17А
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
03 квітня 2017
—
31 грудня 2017
ДК 021:2015: 55510000-8 — Послуги їдалень
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
24 березня 2017 12:15 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
24 березня 2017 12:13 |
зміниОрганізація харчування на 2017р.doc |
24 березня 2017 12:15 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
|||
24 березня 2017 12:13 |
зміниОрганізація харчування на 2017р.doc
|
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Про кваліфікаційні вимоги до учасника
Дата подання: 23 березня 2017 14:49
Дата відповіді: 24 березня 2017 08:59
У тендерній документації замовник вказав,що учасник зобов"язаний подати у складі тендерної пропозиції
-укладений договір на проведення мікробіологічних досліджень кулінарних виробів, гігієнічних змивів в харчоблоці замовника з установою або закладом державної санітарно-епідеміологічної служби;
Прошу роз"яснити чим ви керувалися зазначаючи таку вимогу?
На підставі якого законодавства особа якій на даний момент не належить харчоблок і не переданий їй у користування або оренду і яка поки,що не користується харчоблоком має право укладати будь-які договори що стосуються майна замовника???
Прошу привести тендерну документацію у відповідність до законодавства.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Відповідно до ЗАКОНУ УКРАЇНИ «Про забезпечення санітарного та епідемічного благополуччя населення», Замовник несе відповідальність за санітарне і епідемічне благополуччя учнів та працівників закладу, тому має бути впевнений в безпеці господарської діяльності учасника.
Проведення мікробіологічних досліджень та гігієнічних змивів проводиться не з «майна замовника», а з харчових продуктів, готових кулінарних виробів, посуду, обладнання, рук та ін. працівників учасника, що не є «майном замовника». Учасник повинен надати останній договір на проведення мікробіологічних досліджень та гігієнічних змивів щодо послуг шкільного харчування на які мав досвід.
Проведення мікробіологічних досліджень та гігієнічних змивів проводиться не з «майна замовника», а з харчових продуктів, готових кулінарних виробів, посуду, обладнання, рук та ін. працівників учасника, що не є «майном замовника». Учасник повинен надати останній договір на проведення мікробіологічних досліджень та гігієнічних змивів щодо послуг шкільного харчування на які мав досвід.
Відповідь замовнику
Дата подання: 24 березня 2017 09:29
Дата відповіді: 24 березня 2017 12:16
Однак у тендерній документації ви зазначили що дослідження СЕС має бути у харчоблоці замовника а не учасника.Будь-ласка поясніть.
Відповідь: Дякуємо. До документації внесено зміни.
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано | Додатково |
---|---|---|---|---|
ФЛП Продан Юрий Юрьевич #2864116133 |
Відхилено |
132 720,00
UAH з ПДВ
|
30 березня 2017 13:55
|
Учасник знаходиться у зведених
відомостях АМКУ |
ФОП "ПАВЛЕНКО НАТАЛІЯ ВАСИЛІВНА" #2132121329 |
Переможець |
133 419,00
UAH з ПДВ
|
30 березня 2017 15:03
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
03 квітня 2017 15:57
|
договір 2017.pdf | укладений |
03 квітня 2017 15:55
|