Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

ДК 021:2015: 50232000-0 - Послуги з технічного обслуговування систем освітлення вулиць і громадських місць та світлофорів (Послуги з технічного обслуговування систем вуличного освітлення)
Очікувана вартість
32 142,73 UAH
UA-2017-03-21-000387-c eec202c4c61847afae36f1a869ed9b9e
Переговорна процедура    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Харченко Віталій Петрович

+380474437002 tk39358320@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Відділ житлово-комунального господарства Уманської міської ради
Код ЄДРПОУ: 39358320
Місцезнаходження: 20300, Україна , Черкаська обл., Умань, вул.Незалежності,7
Контактна особа: Харченко Віталій Петрович
+380474437002
tk39358320@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Обґрунтування застосування переговорної процедури

Пункт закону
Виникла необхідність у постачанні додаткового обсягу товару у того самого постачальника, що здійснюється протягом трьох років після укладення договору про закупівлю і загальна вартість такого постачання не перевищує 50 відсотків ціни договору про закупівлю
Обґрунтування
Згідно частини першої статті 35 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIІI (далі – Закон) переговорна процедура закупівлі - це процедура, що використовується замовником як виняток і відповідно до якої замовник укладає договір про закупівлю з учасником після проведення переговорів з одним або кількома учасниками. Переговорна процедура закупівлі застосовується замовником як виняток у разі наявності підстав, визначених в частині другій статті 35 Закону, в тому числі така процедура може бути застосована у разі потреби здійснити додаткову закупівлю в того самого постачальника з метою уніфікації, стандартизації або забезпечення сумісності з наявними товарами, технологіями, роботами чи послугами, якщо заміна попереднього постачальника (виконавця робіт, надавача послуг) може призвести до несумісності або виникнення проблем технічного характеру, пов’язаних з експлуатацією та обслуговуванням. Відповідно до частини третьої статті 35 Закону повідомлення про намір укласти договір повинно містити в тому числі обґрунтування застосування переговорної процедури закупівлі. Під час виконання Договору про закупівлю послуг від 07.02.2017 р. № 10 Приватним підприємством «ПРОФЕЛЕКТРО», укладеному за результатами процедури закупівлі (номер в електронній системі закупівель: UA-2017-01-06-000187-с, предмет закупівлі: ДК 021:2015: 50232000-0 - Послуги з технічного обслуговування систем освітлення вулиць і громадських місць та світлофорів (Послуги з технічного обслуговування систем вуличного освітлення)) виникла вимушена потреба у здійсненні додаткової закупівлі даної послуги на виконання інших робіт і витрат з утримання та поточного ремонту мереж вуличного освітлення, ніж передбачено умовами договору, а саме: • Встановлення світильника ЖКУ – 150 Вт (демонтованого з мереж згідно Акту демонтажу) - 170 шт.; • Встановлення проколюю чого затискача СІП ЗПА - 80 шт.; • Встановлення натяжного затискача для СІП 2х16 - 50 шт.; • Переустановка реле часу - 260 шт.; • Транспортні витрати (вартість автовишки) - 71 маш\год. Ризик ігнорування закупівлі додаткового об’єму наданої послуги може завдати замовнику значних проблем, а саме погіршення системи вуличного освітлення, що негативно відобразиться на організації благоустрою міста та безпеці населення. Приватне підприємство «ПРОФЕЛЕКТРО» під час надання послуги з технічного обслуговування систем вуличного освітлення зарекомендувало себе, як добросовісний виконавець з необхідним обладнанням та з працівниками відповідної кваліфікації. А також те, що додатковий об’єм послуги нерозривно пов'язаний із виконанням первинного договору і тому з технічних причин та для забезпечення належного утримання освітлення територій виконавець не може бути замінений іншим. Виникла об’єктивна необхідність у здійсненні додаткової закупівлі в того самого постачальника для забезпечення сумісності з уже наявною у замовника послугою. 20.03.2017 р. проведено переговори щодо закупівлі послуги по предмету закупівлі: ДК 021:2015: 50232000-0 - Послуги з технічного обслуговування систем освітлення вулиць і громадських місць та світлофорів (Послуги з технічного обслуговування систем вуличного освітлення) з Приватним підприємством «ПРОФЕЛЕКТРО» (Далі – Учасник) – виконавцем первинного Договору про закупівлю послуг від 07.02.2017 р. № 10. Під час переговорів Учасник документально підтвердив відповідність кваліфікаційним критеріям встановленим замовником відповідно до ст. 16 Закону. Також надав документи, що підтверджують відповідність технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам до предмета закупівлі та цінову пропозицію. Прийнято рішення для закупівлі зазначеної додаткової закупівлі використати переговорну процедуру закупівлі з підстав, визначених згідно п.5 частини другої статті 35 Закону. Документи, що підтверджують наявність умов застосування переговорної процедури закупівлі. 1. Звіт про результати проведення процедури закупівлі UA-2017-01-06-000187-c. Дата формування звіту: 07.02.2017. 2. Закон України «Про благоустрій населених пунктів» від 06.09.2005 № 2807-IV. 3. «Загальноміська Програма благоустрою м. Умань на 2017 – 2021 роки» затверджена рішенням Уманської міської ради від 23.12.2016 № 6.30-22/7.

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 21 березня 2017 14:12
Оскарження наміру укласти договір: 01 квітня 2017 00:00

Інформація про предмет закупівлі

Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
ДК 021:2015: 50232000-0 - Послуги з технічного обслуговування систем освітлення вулиць і громадських місць та світлофорів (Послуги з технічного обслуговування систем вуличного освітлення)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 20300, Україна, Черкаська область, місто Умань, місто Умань
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 03 квітня 2017  —  31 грудня 2017
ДК 021:2015: 50232000-0 — Послуги з технічного обслуговування систем освітлення вулиць і громадських місць та світлофорів

Тендерна документація

21 березня 2017 13:01
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ПРОФЕЛЕКТРО"
#40157672
Переможець 32 142,73
UAH
21 березня 2017 14:12

Документи

21 березня 2017 14:12
Електронний підпис
21 березня 2017 14:11
Протокол ТК

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 21 березня 2017 14:12

Друкувати форму повідомлення PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ПРОФЕЛЕКТРО"
#40157672
32 142,73
UAH
Документи

Документи

21 березня 2017 14:12
Електронний підпис
21 березня 2017 14:11
Протокол ТК

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
02 січня 2018 09:31
Електронний підпис укладений
26 грудня 2017 15:36
Додаткова угода № 1 зміни до договору
26 грудня 2017 09:48
Електронний підпис укладений
03 квітня 2017 08:32
Договір укладений
03 квітня 2017 08:31

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
26 грудня 2017
Дата публікації змін до договору:
26 грудня 2017
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зменшення обсягів закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): 1. Згідно пункту 1 частини четвертої статті 36 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 1 статті 651 Цивільного Кодексу України, пунктів 1.5 та 6.2.3 Договору про закупівлю послуг від «03» квітня 2017 р. № 51 (далі – Договір), враховуючи фактичне надання послуг протягом 2017 року, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків Замовника, Сторони домовились: 1.1. Про зменшення обсягів закупівлі. Ціна цього Договору зменшується згідно Угоди на 10,05 грн. 1.2. Пункт 3.1. Договору викласти в наступній редакції: «3.1. Ціна цього Договору становить 32 132,68 грн. (тридцять дві тисячі сто тридцять дві гривні 68 копійок) без ПДВ».
Номер договору про закупівлю: 51
Договір:
Номер додаткової угоди: 51
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 03 квітня 2017 — 31 грудня 2017
Сума оплати за договором: 32 132,68
UAH