Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

запасні частини до пасажирських вагонів
spare parts for passenger cars
Очікувана вартість
10 765 080,13 UAH
UA-2017-03-17-000743-c a83cfa723eaa4b9e8a676f0aa842a0e2
Відкриті торги з публікацією англійською мовою    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Чайковська Олена Вікторівна

+38 (044) 465 08 82 tender@czv.com.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Tender notice
Друкувати оголошення PDFHTML

Інформація про замовників

Purchasing Body
Найменування: Філія «Центр забезпечення виробництва» ПАТ «Українська залізниця»
Код ЄДРПОУ: 40081347
Місцезнаходження: 03049, Україна , Київська обл., Київ, Повітрофлотський проспект, будинок 11/15
Контактна особа: Чайковська Олена Вікторівна
+38 (044) 465 08 82
tender@czv.com.ua
Категорія: Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання
Official name: Affiliate "Centre of Production Provision" of Public Joint-Stock Company "Ukrainian Railway"
National ID: 40081347
Contact point: Чайковська Олена Вікторівна
+38 (044) 465 08 82
tender@czv.com.ua

Інформація про процедуру

Milestones
Дата оприлюднення: 17 березня 2017 16:54
Звернення за роз’ясненнями: до 30 травня 2017 10:00
Оскарження умов закупівлі: до 05 червня 2017 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 09 червня 2017 10:00
Очікувана вартість: 10 765 080,13 UAH з ПДВ
Publication date: 17 березня 2017 16:54
Enquiries until: 30 травня 2017 10:00
Complaints submission until: до 05 червня 2017 00:00
Time limit for receipt of tenders: 09 червня 2017 10:00

Information

Estimated total value: 10 765 080 UAH including VAT

Інформація про предмет закупівлі

Scope of the procurement
запасні частини до пасажирських вагонів
spare parts for passenger cars

Тендерна документація

02 червня 2017 09:50
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
26 травня 2017 14:13
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
18 травня 2017 16:31
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
10 травня 2017 17:40
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
27 квітня 2017 15:10
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
18 квітня 2017 18:31
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
14 квітня 2017 16:21
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
17 березня 2017 16:51
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
02 червня 2017 09:49
559 ТД зч до пас.вагонів_нова редакція_01.06.2017.docx
26 травня 2017 14:13
559 ТД зч до пас.вагонів_нова редакція_25.05.2017.docx
18 травня 2017 16:31
559 ТД зч до пас.вагонів_нова редакція_18.05.2017.docx
10 травня 2017 17:40
559 ТД зч до пас.вагонів_нова редакція_10.05.2017.docx
27 квітня 2017 15:10
559 ТД зч до пас.вагонів_нова редакція_26.04.2017.docx
18 квітня 2017 18:30
559 ТД зч до пас.вагонів_нова редакція_18.04.2017.docx
14 квітня 2017 16:21
559 ТД зч до пас.вагонів_нова редакція_13.04.2017.docx
17 березня 2017 16:51
559 ТД зч до пас.вагонів.docx
02 червня 2017 09:49
Зміни до тендеру_559_01.06.17.doc
26 травня 2017 14:13
Зміни до тендеру_559_25.05.17.doc
18 травня 2017 16:31
Зміни до тендеру_559_18.05.17.doc
10 травня 2017 17:40
Зміни до тендеру_559_10.05.17.doc
27 квітня 2017 15:10
Зміни до тендеру_559_26.04.17.doc
18 квітня 2017 18:30
Зміни до тендеру_559_18.04.17.doc
14 квітня 2017 16:21
Додаток №9_нова редакція_13.04.2017.docx
17 березня 2017 16:51
Додаток №9.docx
14 квітня 2017 16:21
Зміни до тендеру_559_13.04.17.doc

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Стосовно змін форми цінової пропозиції
Дата подання: 23 березня 2017 18:49
Дата відповіді: 14 квітня 2017 16:54
Замовником визначено перелік продукції (або її аналог), що закуповується. Виробники аналогічної продукції виготовляють її за власними кресленнями та нормативно-технічною документацією, згідно яких найменування продукції може не відповідати найменуванню, що зазначено в ТД. Крім того, учасник торгів може запропонувати аналогічну продукцію не одним виробом, а як комплект окремих виробів, що пов'язано також з конструкторського документацією виробника, що погоджена встановленим порядком відповідними підрозділами Укрзалізниці. Оскільки наявна форма ТД не враховую вказані особливості продукції всіх виробників, та не дає можливість учаснику торгів запропонувати аналогічну продукцію власного виробництва, та з метою сприяння конкуренції між учасниками торгів, просимо внести зміни до Додатку 3 "Цінова пропозиція": - додати стовбець "кількість товару-еквіваленту, що пропонується учасником до постачання"; - додати стовбець "креслення" відповідно до "Переліку та кількості товару", зазначеному в тендерній документації; - додати стовбець "креслення, або НТД товару-еквіваленту, що пропонується учасником до постачання".
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Зміни в тендерну документацію вноситись не будуть.
Стосовно строку поставки
Дата подання: 23 березня 2017 18:49
Дата відповіді: 10 квітня 2017 17:27
Оскільки продукція виробляється лише для потреб Замовника, який має природне монопольну становище, початок виробництва можливий лише після укладення договору та отримання рознарядки. Враховуючи це, а також технологічний період виробництва продукції, просимо внести відповідні зміни до Додатку 3 "Цінова пропозиція": Строк поставки продукції - _______ календарних днів (але не більше 60 календарних днів) з дня отримання рознарядки.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Зміни в пункті строків поставки продукції вноситись не будуть.
Стосовно надання забезпечення
Дата подання: 23 березня 2017 18:50
Дата відповіді: 14 квітня 2017 16:51
Згідно п. 3.3 Розділу 3”Інструкція з підготовки тендерної пропозиції” та п. 7.5 Розділу 7 “Укладання договору про закупівлю” вимагається від учасника процедури закупівлі надання забезпечення тендерної пропозиції та виконання умов договору у вигляді банківської гарантії, що повинні відповідати вимогам, зазначеним в Додатку 7 “Вимоги до гарантії виконання зобов'язань Учасника по сплаті забезпечення тендерної пропозиції та забезпечення виконання договору про закупівлю (у разі, якщо вимагається). Оскільки у Додатку 7 передбачено, що забезпечення тендерної пропозиції та забезпечення виконання договору надаються у вигляді оригіналу банківської гарантії від банківської установи, або у вигляді оригіналу Договору страхування фінансового ризику, страховиком за яким виступає страхова компанія, просимо усунути невідповідність в Тендерній документації та внести наступні зміни: 3.1. Викласти п. 3.3 Розділу 3”Інструкція з підготовки тендерної пропозиції” в редакції: “Забезпечення тендерної пропозиції надається учасником у вигляді банківської гарантії, або у вигляді оригіналу договору страхування фінансового ризику невиконання, або неналежного виконання Учасником вимог тендерної документації, або страхової гарантії... (далі за текстом). 3.2. Викласти п. 7.5 Розділу 7 “Укладання договору про закупівлю” в редакції: “Цією тендерною документацією Замовник вимагає від учасника-переможця процедури закупівлі внесення ним не пізніше дня укладання договору про закупівлю забезпечення виконання договору (договірне забезпечення) у розмірі 5% від вартості договору про закупівлю. Забезпечення виконання договору надається Учасниками торгів у вигляді оригіналу гарантії: – гарантії виконання зобов’язань Учасника по сплаті забезпечення виконання договору, гарантом за якою виступає банківська установа, - страхова гарантія у вигляді договору страхування фінансового ризику невиконання або неналежного виконання Учасником договірних зобов’язань, страховиком за яким виступає страхова компанія (гарант)”.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: До тендерної документації було внесено зміни та оприлюднено у електронній системі закупівель.
Стосовно змін в проект Договору поставки
Дата подання: 23 березня 2017 18:51
Дата відповіді: 14 квітня 2017 16:51
Просимо внести зміни в Додаток 9 “Проект договору поставки (основні умови)”, та викласти в наступній редакції: - п.2.7. При виявленні невідповідності якості та/або кількості Продукції, ЗАМОВНИК зобов'язаний викликати представника ПОСТАЧАЛЬНИКА для участі в прийманні по кількості, якості. - п. 4.4. Зміна ціни і вартості Продукції здійснюється за взаємною згодою Сторін в порядку, що узгоджується сторонами. Ціна на продукцію може бути змінена у випадках, передбачених ст.36 Закону України “Про публічні закупівлі”. Зміна ціни обов’язково оформлюється шляхом підписання додаткової угоди. - п.5.2. абзац 3: Кожна партія продукції постачається протягом __________календарних днів з дати письмової рознарядки ЗАМОВНИКА, якщо інше не вказано у рознарядці. Загальний термін постачання продукції по рознарядки визначається з максимального місячного обсягу продукції, який може бути поставлений ПОСТАЧАЛЬНИКОМ, у відповідності до наданої ним Цінової пропозиції на участь у відкритих торгах на закупівлю. - п. 9.1. ПОСТАЧАЛЬНИК зобов’язаний надати забезпечення виконання даного Договору у розмірі, що становить 5% від вартості Договору у вигляді оригіналу банківської гарантії виконання ПОСТАЧАЛЬНИКОМ договірних зобов’язань, або у вигляді оригіналу Договору страхування фінансового ризику невиконання або неналежного виконання ПОСТАЧАЛЬНИКОМ договірних зобов’язань, страховиком за яким виступає страхова компанія (гарант), яке надається до укладання Договору. - п. 9.5. В разі порушення ПОСТАЧАЛЬНИКОМ умов цього Договору, а саме: не поставки продукції більше ніж на тридцять календарних днів, ЗАМОВНИК звертає стягнення на договірне забезпечення та має право в односторонньому порядку розірвати даний договір, письмово повідомивши про це ПОСТАЧАЛЬНИКА. - п. 10.1. За порушення термінів постачання ПОСТАЧАЛЬНИК оплачує ЗАМОВНИКУ пеню у розмірі 0,1% від суми непоставленої в строк продукції на умовах передбачених п.5.2. даного договору, за кожен день прострочення, а за прострочення понад 30 календарних днів додатково стягується штраф у розмірі 7% від суми непоставленої в строк продукції.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: До тендерної документації було внесено зміни та оприлюднено у електронній системі закупівель.
Стосовно ліміту фінансування
Дата подання: 24 березня 2017 15:53
Дата відповіді: 06 квітня 2017 16:09
В зв’язку з підвищенням в 2017 році в Україні рівня мінімальної заробітної плати, що призвело до подорожчення комплектуючих власного виробництва, та призводить до вимушеного збільшення загального фонду заробітної плати контрагентів-постачальників комплектуючих, а також в зв’язку зі стрімким зростанням курса гривні до іноземних валют, та введенням додаткових митних платежів на імпортовані комплектуючи, вважаємо, що ліміт фінансування закупівлі, встановлений Замовником не відповідає діючим ринковим цінам. Просимо Вас підвищити ліміт закупівлі по Лотам № 2, № 5, № 6 тендеру мінімум на 12 %
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Для перегляду очікуваної вартості закупівлі учаснику необхідно надати довідку компетентного державного органу з підтвердженням рівня середньої ринкової ціни.
Розгорнути всі запитання: 5 Згорнути запитання

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2017-03-17-000743-c.a1
Статус:
Скасована
Учасник: АО "Юникон", Код ЄДРПОУ:23647276
Дата подання: 24 березня 2017 09:11
Вимоги змін до тендерної документації
Наше підприємство, як потенціїний учасник відкритих торгів надає (дивитись файл PDF) наші зауваження та вимоги до тендерної документації.
Скасована
Дата: 12 квітня 2017 17:12
Причина: Відпала потреба
Номер вимоги: UA-2017-03-17-000743-c.a2
Статус:
Вирішена
Учасник: Товариство з обмеженою відповідальністю "ЕЛПО УКРАЇНА", Код ЄДРПОУ:36301549
Дата подання: 31 березня 2017 10:21
Виключення пункту 2.4 з ТД
Має намір взяти участь у аукціоні. Просимо внести зміни у тендерну документацію.
Рішення замовника: Вимога задоволена
20 квітня 2017 09:03
До тендерної документації було внесено зміни та оприлюднено у електронній системі закупівель.

Документи подані скаржником

24 березня 2017 09:11
Вимоги до ТД.PDF

Документи подані скаржником

31 березня 2017 10:21
12.pdf

Скарги до процедури

Номер скарги: UA-2017-03-17-000743-c.b3
Статус:
Порушення усунуто
Скаржник: ТОВ МАКСМЕД ІНТЕРНЕШНЛ, Код ЄДРПОУ:36259618
Дата подання: 13 квітня 2017 17:48
Скарга про порушення законодавства в сфері публічних закупівель
Скарга про порушення законодавства в сфері публічних закупівель. Більш детально зазначено в тексті скарги.
Документи
Рішення Органу оскарження: Задоволено
Прийнято до розгляду: 19 квітня 2017 21:40
рішення від 19.04.2017 № 2194+ запит.pdf
Дата публікації: 19 квітня 2017 21:40
рішення від 10.05.2017 № 2741.pdf
Дата публікації: 13 травня 2017 19:31
Коментар замовника щодо усунення порушення: Відповідно до рішення постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України (далі – АМКУ) № 2741-р/пк-пз від 10.05.2017 замовником внесені відповідні зміни до тендерної документації та оприлюднені в електронній системі.
Дата виконання рішення замовником: 02 червня 2017 09:51

Документи подані скаржником

13 квітня 2017 17:48
Скарга

Лоти


Інформація про лот

Information about lots
Предмет закупівлі: Лот 1.
Статус: Завершений
Очікувана вартість: 499 615,20 UAH з ПДВ
Мінімальний крок аукціону: 2 498,08 UAH з ПДВ
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 14900 UAH


Title: Lot 1.
Current status: Complete
Estimated total value: 499 615,20 UAH including VAT
Minimal lowering step: 2 498,08 UAH including VAT

Аукціон

Початок: 06 липня 2017 14:32
Auction planned date: 06 липня 2017 14:32
Закінчення: 06 липня 2017 14:53
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Позиції

1380 шт
Муфта алюмінієва 1 1/2"
ДК 021:2015: 34630000-2 — Частини залізничних або трамвайних локомотивів чи рейкового рухомого складу; обладнання для контролю залізничного руху
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 03049, Україна, Київська обл., Київ, згідно рознарядки замовника
Дата доставки: 31 грудня 2017

Муфта алюмінієва 1 1/2"
CPV: 34630000-2
552 шт
Муфта алюмінієва 1"
ДК 021:2015: 34630000-2 — Частини залізничних або трамвайних локомотивів чи рейкового рухомого складу; обладнання для контролю залізничного руху
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 03049, Україна, Київська обл., Київ, згідно рознарядки замовника
Дата доставки: 31 грудня 2017

Муфта алюмінієва 1"
CPV: 34630000-2
1380 шт
Контргайка алюмінієва 1 1/2"
ДК 021:2015: 34630000-2 — Частини залізничних або трамвайних локомотивів чи рейкового рухомого складу; обладнання для контролю залізничного руху
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 03049, Україна, Київська обл., Київ, згідно рознарядки замовника
Дата доставки: 31 грудня 2017

Контргайка алюмінієва 1 1/2"
CPV: 34630000-2
552 шт
Контргайка алюмінієва 1"
ДК 021:2015: 34630000-2 — Частини залізничних або трамвайних локомотивів чи рейкового рухомого складу; обладнання для контролю залізничного руху
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 03049, Україна, Київська обл., Київ, згідно рознарядки замовника
Дата доставки: 31 грудня 2017

Контргайка алюмінієва 1"
CPV: 34630000-2

Електронна документація лоту

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Протокол розгляду тендерних пропозицій

Переглянути / друкувати протокол розгляду тендерних пропозицій з інформацією про підстави відхилення PDFHTML
Дата публікації : 30 червня 2017
UA-2017-03-17-000743-ca83cfa723eaa4b9e8a676f0aa842a0e2
Найменування: Філія «Центр забезпечення виробництва» ПАТ «Українська залізниця»
Код ЄДРПОУ: 40081347
Місцезнаходження: 03049, Україна, Київська обл., Київ, Повітрофлотський проспект, будинок 11/15
Учасник Документи Рішення
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ВЛАДАР УКРАЇНА" Документи
Допущено до аукціону
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "НАУКОВО-ВИРОБНИЧЕ ПІДПРИЄМСТВО "РІКО" Документи
Допущено до аукціону
Документи

Документи

30 червня 2017 20:50
Протокол оцінки 559-252.pdf
30 червня 2017 20:50
Електронний підпис

Публічні документи

09 червня 2017 02:19
1464.rar
09 червня 2017 02:19
Підписаний_Додаток 8.pdf
09 червня 2017 02:19
Підписаний_images.pdf
09 червня 2017 02:19
Підписаний_2.1. ПДВ.pdf
09 червня 2017 02:19
Підписаний_1.2. Накази.pdf
09 червня 2017 02:19
1464.rar
09 червня 2017 02:19
Підписаний_Додаток 8.pdf
09 червня 2017 02:18
Підписаний_images.pdf
09 червня 2017 02:18
Підписаний_2.1. ПДВ.pdf
09 червня 2017 02:18
Підписаний_1.2. Накази.pdf

Документи

30 червня 2017 20:51
Протокол оцінки 559-252.pdf
30 червня 2017 20:51
Електронний підпис

Публічні документи

09 червня 2017 02:32
Підписаний_Додаток 8.pdf
09 червня 2017 02:32
Підписаний_Дилерство.pdf
09 червня 2017 02:32
Підписаний_2.1. ндс рико.pdf
09 червня 2017 02:32
Підписаний_1.2. Наказ.pdf
09 червня 2017 02:32
Підписаний_1.1. Довідка.pdf
09 червня 2017 02:32
1456 НВП Ріко.rar
09 червня 2017 02:31
1456 НВП Ріко.rar
09 червня 2017 02:31
Підписаний_Додаток 8.pdf
09 червня 2017 02:31
Підписаний_Дилерство.pdf
09 червня 2017 02:31
Підписаний_2.1. ндс рико.pdf
09 червня 2017 02:31
Підписаний_1.2. Наказ.pdf
09 червня 2017 02:31
Підписаний_1.1. Довідка.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ВЛАДАР УКРАЇНА"

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "НАУКОВО-ВИРОБНИЧЕ ПІДПРИЄМСТВО "РІКО"

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 06 липня 2017 14:53

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ВЛАДАР УКРАЇНА" 493 819,20
UAH з ПДВ
493 819,20
UAH з ПДВ
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "НАУКОВО-ВИРОБНИЧЕ ПІДПРИЄМСТВО "РІКО" 496 137,60
UAH з ПДВ
496 137,60
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

09 червня 2017 02:19
1464.rar
09 червня 2017 02:19
Підписаний_Додаток 8.pdf
09 червня 2017 02:19
Підписаний_images.pdf
09 червня 2017 02:19
Підписаний_2.1. ПДВ.pdf
09 червня 2017 02:19
Підписаний_1.2. Накази.pdf
09 червня 2017 02:19
1464.rar
09 червня 2017 02:19
Підписаний_Додаток 8.pdf
09 червня 2017 02:18
Підписаний_images.pdf
09 червня 2017 02:18
Підписаний_2.1. ПДВ.pdf
09 червня 2017 02:18
Підписаний_1.2. Накази.pdf

Публічні документи

09 червня 2017 02:32
Підписаний_Додаток 8.pdf
09 червня 2017 02:32
Підписаний_Дилерство.pdf
09 червня 2017 02:32
Підписаний_2.1. ндс рико.pdf
09 червня 2017 02:32
Підписаний_1.2. Наказ.pdf
09 червня 2017 02:32
Підписаний_1.1. Довідка.pdf
09 червня 2017 02:32
1456 НВП Ріко.rar
09 червня 2017 02:31
1456 НВП Ріко.rar
09 червня 2017 02:31
Підписаний_Додаток 8.pdf
09 червня 2017 02:31
Підписаний_Дилерство.pdf
09 червня 2017 02:31
Підписаний_2.1. ндс рико.pdf
09 червня 2017 02:31
Підписаний_1.2. Наказ.pdf
09 червня 2017 02:31
Підписаний_1.1. Довідка.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ВЛАДАР УКРАЇНА"

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "НАУКОВО-ВИРОБНИЧЕ ПІДПРИЄМСТВО "РІКО"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ВЛАДАР УКРАЇНА"
#39290839
Переможець 493 819,20
UAH з ПДВ
11 липня 2017 17:36

Документи

11 липня 2017 17:36
Електронний підпис
11 липня 2017 17:36
намір 559-208.pdf

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 11 липня 2017 17:36

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ВЛАДАР УКРАЇНА"
#39290839
493 819,20
UAH з ПДВ
Документи

Документи

11 липня 2017 17:36
Електронний підпис
11 липня 2017 17:36
намір 559-208.pdf

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
07 липня 2021 17:20
ЦЗВ-03-05017-01.pdf укладений
07 липня 2021 17:20
Електронний підпис зміни до договору
26 грудня 2017 18:59
ЦЗВ-03-05017-01 (1).pdf зміни до договору
26 грудня 2017 18:54
Електронний підпис укладений
28 липня 2017 19:36
ЦЗВ-03-05017-01.pdf укладений
28 липня 2017 19:35

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
26 грудня 2017
Дата публікації змін до договору:
26 грудня 2017
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Узгоджене зменшення ціни
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): П.5 част.4 статті 36 Закону України "Про публічні закупівлі".
Номер договору про закупівлю: ЦЗВ-03-05017-01
Договір:
Номер додаткової угоди: ЦЗВ-03-05017-01
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 28 липня 2017 — 31 грудня 2017
Сума оплати за договором: 354 972,96
UAH (в тому числі ПДВ 59 162,16 UAH)