Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Реконструкція елементів благоустрою комплексу спортивних майданчиків ЗНЗ №33 по вул. Ніжинська, 40 м.Запоріжжя
Очікувана вартість
9 366 582,00 UAH
UA-2017-03-15-001746-b ● 875006a35bb242e68ceb643e0e01d8a1
Відкриті торги
Торги не відбулися
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Департамент освіти і науки Запорізької міської ради |
Код ЄДРПОУ: | 37573094 |
Місцезнаходження: | 69037, Україна , Запорізька обл., м. Запоріжжя, вул. Незалежної України, 39-Б |
Контактна особа: |
Ірина Яковенко +380612240207 tender_uon1@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 15 березня 2017 17:14 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 07 квітня 2017 14:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 13 квітня 2017 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 17 квітня 2017 14:00 |
Початок аукціону: | 18 квітня 2017 12:15 |
Очікувана вартість: | 9 366 582,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 46 832,91 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Вид тендерного забезпечення: | Електронна гарантія |
Сума тендерного забезпечення: | 46832.91 UAH |
Інформація про предмет закупівлі
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роботи
Реконструкція елементів благоустрою комплексу спортивних майданчиків ЗНЗ №33 по вул. Ніжинська, 40 м.Запоріжжя
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
69067, Україна, Запорізька область, м. Запоріжжя, вул. Ніжинська, 40
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 серпня 2017
ДК 021:2015: 45200000-9 — Роботи, пов’язані з об’єктами завершеного чи незавершеного будівництва та об’єктів цивільного будівництва
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Забеспечення тендерної пропозиції
Дата подання: 17 березня 2017 13:27
Дата відповіді: 17 березня 2017 14:09
Про які дні календарні або робочі йдеться у забеспеченні?
Відповідь: Департамент освіти і науки Запорізької міської ради зазначає, що якщо мова ведеться про "дні", то це календарні дні. В іншому випадку, при зазначенні в тендерній документації "робочих днів" – робочі. Таким чином, строк дії забезпечення тендерної пропозиції повинен складати 90 календарних днів з дати розкриття тендерних пропозицій
Об'єми робіт
Дата подання: 07 квітня 2017 13:06
Дата відповіді: 12 квітня 2017 09:29
В Додатку №1 до тендерної документації "Відомість обсягів робіт" у пункті 12(шифр РН20-41-1) вказано об'єми робіт по навантаженню сміття у розмірі - 3322,604 т. При цьому у розрахунку сміття вказан об'єм - 322,604 т.
Який з данних об'ємів вважати вірним?
Відповідь: Правильний розрахунок – 322,604 т. Інше – помилково.
Застосування норм ЕН11-23-5-СОУ та ЕН11-23-6-СОУ
Дата подання: 07 квітня 2017 13:27
Дата відповіді: 12 квітня 2017 09:29
У додатку № 1 до тендерної документації "Відомість обсягів робіт" у пунктах 112 та 113 застосованні норми СОУ, що відсутні у ліцензійних програмних комлексах (АВК5, ІВК).
Чи обов'язкове їх застосування? Якщо так, то як дізнатися, хто розробив ці норми, щоб зв'язатися з розробником для узгодження їх застосування?
Чи можливо врахувати витрати на виконання цих видів робіт (без урахування вартості матеріалів) як текстову позіцію?
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Згідно з пунктом 4.3. ДСТУ Б Д.1.1-1:2013 «Правила визначення вартості будівництва» до стандартів організацій України (в тому числі до галузевих кошторисних норм) належать кошторисні норми, які розробляються на спеціальні види робіт за відсутності відповідних норм у чинних збірниках ресурсних елементних кошторисних норм. Норми застосовуються в тій організації або галузі, для якої вони розроблені. Ці норми можуть застосовуватися іншими організаціями за умови, що технологія та організація робіт згідно з проектними рішеннями, витрати трудових та матеріально-технічних ресурсів не відрізняються від прийнятих у відповідних нормах, передбачених стандартами організації України. При цьому, стандарти організації України (в тому числі галузеві кошторисні норми) не повинні суперечити державним стандартам або дублювати їх. Таким чином, застосування стандартів організацій України не обов’язкове, але – за відсутності ресурсних елементних кошторисних норм – можливе, за згодою власника даної норми. Для погодження застосування СОУ Д.2.2-37095763-001:2016 «Ресурсні елементні кошторисні норми на будівельні роботи. Улаштування поліуретанового покриття спортивного майданчику, нанесення розмітки» надаємо необхідну інформацію щодо розробника та власника норми: розробник – ТОВ «НВФ «Інпроект», м. Київ, тел.: (044) 219-01-00, власник норми – ТОВ «Дитячі та спортивні майданчики».
Працівники
Дата подання: 07 квітня 2017 13:58
Дата відповіді: 12 квітня 2017 09:30
Просимо скасувати дискримінаційні та такі, що обмежують конкуренцію вимоги щодо підтвердження наявності працівників, а саме звіт за попередній звітній місяць про суми нарахованої заробітної плати (доходу, грошового забезпечення, допомоги, компенсації) застрахованих осіб та суми нарахованого єдиного внеску на загальнообов’язкове державне соціальне страхування до органів Пенсійного фонду України», Таблиця 6 «Відомості про нарахування заробітної плати (доходу) застрахованим особам» з відміткою територіального органу доходів і зборів, або наданням квитанції про прийняття електронної звітності.
Дискримінація складається в підтверджені наявності працівників у попередньому періоду, а не на момент подання пропозиції. А за умови, що ці зміни були внесені в останні дні місяця, коли вже неможливо прийняти на роботу достатню кількість працівників (кількість власного персоналу для робочих професій не повинна бути менше ніж 40% від загальної чисельності необхідної кількості працівників) у зв'язку з відсутністю об'єктів будівництва, фінансування з боку замовників, все це обмежує конкуренцію.
Ми маємо можливість прийняти на роботу необхідну кількість кваліфікованих працівників та підтвердити їх працевлаштування іншим способом згідно законодавства, який не обмежує конкуренцію. Тому просимо скасувати ці вимоги щодо підтвердження наявності працівників.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Замовник відповідно до вимог ст. 16 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 №922-VIII встановлює один або кілька кваліфікаційних критеріїв. При цьому, вид документа (документів) та перелік інформації, яка має в них міститися, визначається Замовником самостійно з урахуванням специфіки предмета закупівлі. Так, для підтвердження наявності в учасника торгів працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, під час закупівлі робіт з реконструкції елементів благоустрою комплексу спортивних майданчиків навчальних закладів м.Запоріжжя, Замовником вимагаються інформаційні довідки про інженерно-технічних працівників та працівників робочих професій з наданням підтверджуючих документів щодо наявності власних працівників робочих професій. Вимога щодо наявності власних працівників робітничих професій встановлена Замовником для підтвердження наявності в учасника торгів працівників в достатній кількості, наявності трудових відносин між працівниками та учасником торгів, що регулюються нормами Кодексу законів про працю. Відповідно до трудових взаємовідносин, оформлених згідно з трудовим законодавством, роботодавці – які у даному випадку виступають учасниками торгів – зобов’язані створювати безпечні умови праці на робочому місці, слідкувати за охороною праці, нести відповідальність у разі настання нещасних випадків, нести відповідальність за якість виконуваних робіт, зокрема за збереженням цілісності майна, що належить замовнику, виконання робіт у визначені Замовником строки. Строки виконання робіт для Замовника особливо важливі, оскільки виконання робіт передбачено на об’єктах, що безпосередньо пов’язані з навчальним процесом, і завершення яких необхідно здійснити до початку нового навчального року. Крім того, поняття «працівник» чітко визначено пп. 14.1.195 п.14.1 ст.14 Податкового кодексу України, а саме: працівник – це фізична особа, яка безпосередньо власною працею виконує трудову функцію згідно з укладеним з роботодавцем трудовим договором (контрактом) відповідно до закону. У свою чергу, звітність за попередній звітній місяць про суми нарахованої заробітної плати (доходу, грошового забезпечення, допомоги, компенсації) застрахованих осіб та суми нарахованого єдиного внеску на загальнообов’язкове державне соціальне страхування до органів Пенсійного фонду України», Таблиця 6 «Відомості про нарахування заробітної плати (доходу) застрахованим особам» наочно підтверджує факт укладання трудового договору між учасником та відповідним працівником.
У той же час, відповідно до укладених цивільно-правових договорів (договір підряду, договір про надання послуг тощо), роботодавець не є роботодавцем з юридичної точки зору, а лише замовником, а працівник є лише виконавцем, який надає послугу (виконує роботи) на свій ризик.
Отже, договори цивільно-правового характеру, не можуть бути підтвердженням наявності трудових взаємовідносин між учасником процедури закупівлі та його працівниками відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, як того вимагають положення статті 16 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 №922-VIII.
Таким чином, вимога Замовника, зазначена у тендерній документації, щодо наявності в учасника процедури закупівлі власного персоналу (або власного персоналу субпідрядної організації), зважаючи на специфіку предмета закупівлі, є цілком виправданою, не являється дискримінаційною, антиконкурентною вимогою та не суперечить нормам чинного законодавства України.
У той же час, відповідно до укладених цивільно-правових договорів (договір підряду, договір про надання послуг тощо), роботодавець не є роботодавцем з юридичної точки зору, а лише замовником, а працівник є лише виконавцем, який надає послугу (виконує роботи) на свій ризик.
Отже, договори цивільно-правового характеру, не можуть бути підтвердженням наявності трудових взаємовідносин між учасником процедури закупівлі та його працівниками відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, як того вимагають положення статті 16 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 №922-VIII.
Таким чином, вимога Замовника, зазначена у тендерній документації, щодо наявності в учасника процедури закупівлі власного персоналу (або власного персоналу субпідрядної організації), зважаючи на специфіку предмета закупівлі, є цілком виправданою, не являється дискримінаційною, антиконкурентною вимогою та не суперечить нормам чинного законодавства України.
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2017-03-15-001746-b.b1
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ТОВ "БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ "ОЛТАК", Код ЄДРПОУ:34910086
Дата подання: 24 квітня 2017 08:45
Не відповідність умовам тендерної документації
Згідно "Протоколу розгляду тендерних пропозицій №258 від 21.04.2017" в одному з пунктів Ви зазначаєте:
"- всупереч вимогам пункту 3 таблиці 1 додатку 2 до тендерної документації учасником до складу тендерної пропозиції для підтвердження досвіду виконання аналогічних договорів, зазначених у довідці, не в повному обсязі надані перелічені документи." На наш погляд всі необхідні документи надані.
Вкажіть яких саме докумнтів не вистачає або внесіть зміни в Протокол розгляду № 258 від 21.04.2017 року про помилковість вашого рішення, що до цього пункту.
Розгорнути
Згорнути
"- всупереч вимогам пункту 3 таблиці 1 додатку 2 до тендерної документації учасником до складу тендерної пропозиції для підтвердження досвіду виконання аналогічних договорів, зазначених у довідці, не в повному обсязі надані перелічені документи." На наш погляд всі необхідні документи надані.
Вкажіть яких саме докумнтів не вистачає або внесіть зміни в Протокол розгляду № 258 від 21.04.2017 року про помилковість вашого рішення, що до цього пункту.
Рішення замовника: Вимога не задоволена
25 квітня 2017 17:46
Згідно з протоколом розгляду № 258 від 21.04.2017 однією з причин відхилення Замовником було зазначено: всупереч вимогам п. 3 таблиці 1 додатку 2 до тендерної документації учасником до складу тендерної пропозиції для підтвердження наявності досвіду виконання аналогічних договорів, зазначених у довідці, не в повному обсязі надані перелічені документи. Зокрема, учаснику необхідно було надати наступні документи: довідку про наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (их)* договору (ів); договір(и) відповідно до довідки (не менше одного – на вибір) з усіма додатковими угодами, що є його невід’ємними частинами; «Акт приймання виконаних будівельних робіт» (форма № КБ-2в); «Довідка про вартість виконаних будівельних робіт та витрати» (форма №КБ-3) відповідно до наданого (их) договору (ів); акт звірки взаємних розрахунків підрядника та замовника, підписаний сторонами та завірений печатками (у разі наявності); податкову накладну (для платників ПДВ), що підтверджує податкові зобов’язання підрядника за договором підряду, зазначеного у довідці; відгук(и) від замовника (ів) про належне виконання учасником договору(ів), зазначених у довідці. Проте, надані у складі тендерної пропозиції ТОВ «БК «ОЛТАК» документи стосовно підтвердження досвіду виконання аналогічних договорів, не відповідають один одному в частині вартості виконаних робіт – по кожному із наданих договорів, що унеможливлює встановлення факту строків, якості, обсягу виконаних робіт та оплату податкових зобов’язань підрядника згідно з договором. Таким чином, тендерна пропозиція учасника ТОВ «БК «ОЛТАК» була відхилена, як така, що не відповідає умовам тендерної документації, у тому числі з причини надання не в повному обсязі документів для підтвердження наявності досвіду виконання аналогічних договорів, зазначених у довідці.
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 18 квітня 2017 12:42
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
ТОВ "БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ "ОЛТАК" |
9 104 234,04
UAH з ПДВ
|
9 104 234,04
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ"Стройлидер" |
9 365 094,01
UAH з ПДВ
|
9 318 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ "ДУВК" |
9 356 908,89
UAH з ПДВ
|
9 356 908,89
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ "БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ "ОЛТАК" #34910086 |
Відхилено |
9 104 234,04
UAH з ПДВ
|
21 квітня 2017 17:25
|
ТОВ"Стройлидер" #36604854 |
Відхилено |
9 318 000,00
UAH з ПДВ
|
21 квітня 2017 17:26
|
ТОВ "ДУВК" #23033723 |
Відхилено |
9 356 908,89
UAH з ПДВ
|
21 квітня 2017 17:28
|
Інформація про відміну
Дата відміни
21 квітня 2017 17:28
Причина відміни
Відхилення всіх тендерних пропозицій згідно з Законом про публічні закупівлі