Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Газ природний
Очікувана вартість
766 500,00 UAH
UA-2017-03-14-001421-b 1a100faf6a8c4bd69cc5be4412b74d78
Відкриті торги    Завершена    Наявні запитання/вимоги без відповіді
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Чайковська Любов Володимирівна

+380322633036 dinamo.lviv@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: ЛОО ФСТ "Динамо" України
Код ЄДРПОУ: 02941801
Місцезнаходження: 79026, Україна , Львівська обл., місто Львів, вулиця В.Янева,10
Контактна особа: Чайковська Любов Володимирівна
+380322633036
dinamo.lviv@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 14 березня 2017 15:48
Звернення за роз’ясненнями: до 21 березня 2017 15:53
Оскарження умов закупівлі: до 27 березня 2017 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 31 березня 2017 15:53
Початок аукціону: 03 квітня 2017 15:03
Очікувана вартість: 766 500,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 3 832,50 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
75363 м.куб
Газ природний
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 79026, Україна, Львівська область, м. Львів, вул. В. Янева, 10
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 17 квітня 2017  —  31 грудня 2017
ДК 021:2015: 09120000-6 — Газове паливо

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
14 березня 2017 15:56
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
14 березня 2017 15:48
Технічне завдання.docx
14 березня 2017 15:48
Проект договору.docx
14 березня 2017 15:48
Тендерна документація.doc

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

щодо ліцензії
Дата подання: 14 березня 2017 17:58
Дата відповіді: 15 березня 2017 17:13
Відповідно до ТД учасник повинен мати ліцензію на постачання природного газу. Питання ліцензування господарської діяльності з постачання природного газу регулюється статтею 9 Закону України «Про ринок природного газу» від 09.04.2015 року № 329-VIII та статтею 7 Закону України «Про ліцензування видів господарської діяльності» № 222-VIII від 02.03.2015 в чинній редакції від 26.11.2016 року. Зокрема законом України «Про ліцензування видів господарської діяльності» скасовано такі види ліцензійної діяльності як - постачання природного газу, газу (метану) вугільних родовищ за регульованим та нерегульованим тарифом. У частині 2 статті 8 Закону України «Про ліцензування видів господарської діяльності» передбачено, що у разі скасування ліцензування виду господарської діяльності орган ліцензування втрачає повноваження органу ліцензування, а ліцензії, видані на здійснення цього виду діяльності, вважаються недійсними. На сьогоднішній день постачальники природного газу мають два види ліцензій за регульованим та нерегульованим тарифом. Виходячи з норм законодавства викладених вище дані ліцензії не є дійсними, з чим згодна НАЦІОНАЛЬНА КОМІСІЯ, ЩО ЗДІЙСНЮЄ ДЕРЖАВНЕ РЕГУЛЮВАННЯ У СФЕРАХ ЕНЕРГЕТИКИ ТА КОМУНАЛЬНИХ ПОСЛУГ. Так в листі № 5930/16.3.2/7-16 від 13.06.2016 опублікованому на своєму офіційному сайті 23.06.2016 НКРЕ КП посилаючись на Закону України «Про ліцензування видів господарської діяльності» повідомляє, про те що на підставі статті 8 Закону України «Про ліцензування видів господарської діяльності» видані раніше ліцензії на постачання природного газу, газу (метану) вугільних родовищ за нерегульованим тарифом вважаються недійсними, а НКРЕКП позбавлена повноважень здійснювати ліцензування діяльності з постачання природного газу, газу (метану) вугільних родовищ за нерегульованим тарифом. Враховуючи вищенаведене, чи буде допущений до оцінки учасник, який не має відповідної ліцензії щодо постачання природного газу та у разі виграшу чи буде підписаний договір? Також доводимо до вашого відома, що вийшла Постанова Національної комісії, що здійснює державне регулювання у сферах енергетики та комунальних послуг, від 16.02.2017 №201 де були затверджені ліцензійні умови на постання природного газу. До того ж, п. 3 вказаної постанови від 16.02.2017р. № 201 визнано такими, що втратили чинність зокрема постанову Національної комісії, що здійснює державне регулювання у сферах енергетики та комунальних послуг, від 12 січня 2015 року № 9 «Про затвердження Ліцензійних умов провадження господарської діяльності з постачання природного газу, газу (метану) вугільних родовищ за регульованим тарифом», зареєстровану в Міністерстві юстиції України 16 березня 2015 року за № 289/26734. При цьому, в п. 2 вказаної постанови встановлено, що строк, протягом якого ліцензіати, які провадять господарську діяльність на ринку природного газу, мають привести свою господарську діяльність у відповідність до вимог цієї постанови та подати до НКРЕКП документи та відомості, визначені частиною третьою статті 15 Закону України «Про ліцензування видів господарської діяльності», становить три місяці з дня опублікування цієї постанови. Також, звертаємо вашу увагу на те, що усі підприємства , які мають право постачати природний газ на території України мають договірні відносини з ПАТ «УКРТРАНСГАЗ» та наведені у «Інформаційній платформі постачальників», дану інформацію можливо перевірити за посиланням: http://utg.ua/utg/customers/platforma-postachalnikiv.html., серед наведених підприємств, тільки підприємства місцевих операторів, мають діючі ліцензії за регульованим тарифом, що призводить до звуження кола учасників.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Відповідно до п. 6 Розділу 3 Тендерної документації учасники повинні надати у складі пропозиції копію діючої ліцензії (з усіма наявними додатками) на провадження господарської діяльності щодо предмету цієї закупівлі (якщо ця діяльність підлягає ліцензуванню). У разі, якщо учасник відповідно до норм чинного Законодавства не зобов’язаний згідно з законодавством складати, якийсь з документів, що вимагаються у тендерній документації, такий учасник надає лист-роз’яснення в довільній формі, за власноручним підписом уповноваженої особи учасника та завірений печаткою, в якому зазначає законодавчі підстави ненадання відповідних документів.
Учасники будуть допущені до оцінки за наявності вищенаведених документів.

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2017-03-14-001421-b.a1
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ТОВ АВАНТ ТРЕЙДІНГ, Код ЄДРПОУ:39472499
Дата подання: 12 квітня 2017 10:50
скарга на протокол
Винести рішення тендерного комітету яким скасувати рішення про дискваліфікацію ТОВ «АВАНТ ТРЕЙДІНГ», оформлене Протоколом Тендерного комітету від 10.04.2017року;
Рішення замовника: Вимога не задоволена
14 квітня 2017 12:47
На Вашу скаргу від 12 квітня 2017 р. повідомляємо наступне:
Вимога щодо підтвердження наявності досвіду виконання аналогічного договору, а саме: копія аналогічного договору та лист-відгук про співпрацю та виконання договору від Покупця, була встановлена відповідно до ч. 2 ст. 16 Закону України «Про публічні закупівлі». Однак, всупереч вимогам документації Вами не було виконано дану вимогу. У складі пропозиції наявні:
1) Договір № 09-Т від 18.01.2017 р., що укладений з Новоград-волинським промислово-економічним технікумом на суму – 2 519 999,00 грн.
2) Договір № 004 від 12.12.2016 р., що укладений з Фермерським господарством «Масарівські липки» (зазначено, що загальна сума договору складається із місячних сум вартості планового об’єму постачання газу).
3) Договір № 3 від 16.01.2017 р., що укладений з КУ «Обласна клінічна лікарня ім. О.Ф. Гербачевського» Житомирської обласної ради на суму – 4 293 997,74 грн..
4) Договір № 10 від 10.01.2017 р., що укладений з Відділом освіти Трускавецької міської ради на суму – 1 539 710 грн.
Лист-відгук, що надається відповідно до пп. 3 п. 1 Додатку 1 документації про співпрацю та виконання договору від Покупця наданий лише Фермерським господарством «Масарівські липки» щодо Договору № 004 від 12.12.2016 р. У зв’язку з цим при оцінці Вашої пропозиції в основному брався до уваги даний договір. Відповідно до Акту прийому-передачі природного газу від 31 січня 2017 р. Ви здійснили поставку даного товару на суму 102 889,80 грн. (13,191 м3). Дана інформація свідчить лише про часткове виконання даного договору (а саме за період січня 2017 р.). Інформація про те, що ціна договору зменшена, чи про те зобов’язання між сторонами є виконаними, відсутні у складі пропозиції, що свідчить про недотриманя Вами кваліфікаційної вимоги пп. 3 п. 1 Додатку 1 документації.
Враховуючи вищенаведене, Вашу пропозицію було правомірно відхилено.
Номер вимоги: UA-2017-03-14-001421-b.c2
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ТОВ АВАНТ ТРЕЙДІНГ, Код ЄДРПОУ:39472499
Дата подання: 12 квітня 2017 12:01
скарга
Скасувати протокол від 10.04.17
Рішення замовника: Вимога не задоволена
14 квітня 2017 12:48
На Вашу скаргу від 12 квітня 2017 р. повідомляємо наступне:
Вимога щодо підтвердження наявності досвіду виконання аналогічного договору, а саме: копія аналогічного договору та лист-відгук про співпрацю та виконання договору від Покупця, була встановлена відповідно до ч. 2 ст. 16 Закону України «Про публічні закупівлі». Однак, всупереч вимогам документації Вами не було виконано дану вимогу. У складі пропозиції наявні:
1) Договір № 09-Т від 18.01.2017 р., що укладений з Новоград-волинським промислово-економічним технікумом на суму – 2 519 999,00 грн.
2) Договір № 004 від 12.12.2016 р., що укладений з Фермерським господарством «Масарівські липки» (зазначено, що загальна сума договору складається із місячних сум вартості планового об’єму постачання газу).
3) Договір № 3 від 16.01.2017 р., що укладений з КУ «Обласна клінічна лікарня ім. О.Ф. Гербачевського» Житомирської обласної ради на суму – 4 293 997,74 грн..
4) Договір № 10 від 10.01.2017 р., що укладений з Відділом освіти Трускавецької міської ради на суму – 1 539 710 грн.
Лист-відгук, що надається відповідно до пп. 3 п. 1 Додатку 1 документації про співпрацю та виконання договору від Покупця наданий лише Фермерським господарством «Масарівські липки» щодо Договору № 004 від 12.12.2016 р. У зв’язку з цим при оцінці Вашої пропозиції в основному брався до уваги даний договір. Відповідно до Акту прийому-передачі природного газу від 31 січня 2017 р. Ви здійснили поставку даного товару на суму 102 889,80 грн. (13,191 м3). Дана інформація свідчить лише про часткове виконання даного договору (а саме за період січня 2017 р.). Інформація про те, що ціна договору зменшена, чи про те зобов’язання між сторонами є виконаними, відсутні у складі пропозиції, що свідчить про недотриманя Вами кваліфікаційної вимоги пп. 3 п. 1 Додатку 1 документації.
Враховуючи вищенаведене, Вашу пропозицію було правомірно відхилено.
Номер вимоги: UA-2017-03-14-001421-b.a3
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ТОВ АВАНТ ТРЕЙДІНГ, Код ЄДРПОУ:39472499
Дата подання: 21 квітня 2017 13:26
Про скасування результатів протоколу
Винести рішення тендерного комітету яким скасувати рішення про дискваліфікацію ТОВ «АВАНТ ТРЕЙДІНГ», оформлене Протоколом Тендерного комітету від 10.04.2017року
Рішення замовника: Вимога не задоволена
26 квітня 2017 17:03
На Вашу скаргу від 21 квітня 2017 р. повідомляємо наступне:
Вимога щодо підтвердження наявності досвіду виконання аналогічного договору була встановлена відповідно до ч. 2 ст. 16 Закону України «Про публічні закупівлі». Твердження про те, що інформація про виконання аналогічних договорів та наявності листів-відгуків не була прописана у вимогах тендеру є невірною. Відповідно до пп. 3. п. 1 Додатку 1 Тендерної документації учасники повинні надати у складі пропозиції довідку в довільній формі про досвід виконання аналогічного(их) договору(ів), копію договору, що зазначений у довідці та лист-відгук про співпрацю та виконання договору від Покупця. Дана вимога документації, що встановлена відповідно до ст. 16 Закону України «Про публічні закупівлі», спрямована на те, щоб замовник зміг переконатися у добросовісності учасника, перевірити чи має він досвід поставки даного виду товару та чи вчасно та в повному обсязі здійснював поставку.
Всупереч вимогам документації Вами не було виконано дану вимогу. У складі пропозиції наявні:
1) Договір № 09-Т від 18.01.2017 р., що укладений з Новоград-волинським промислово-економічним технікумом на суму – 2 519 999,00 грн.
2) Договір № 004 від 12.12.2016 р., що укладений з Фермерським господарством «Масарівські липки» (зазначено, що загальна сума договору складається із місячних сум вартості планового об’єму постачання газу).
3) Договір № 3 від 16.01.2017 р., що укладений з КУ «Обласна клінічна лікарня ім. О.Ф. Гербачевського» Житомирської обласної ради на суму – 4 293 997,74 грн..
4) Договір № 10 від 10.01.2017 р., що укладений з Відділом освіти Трускавецької міської ради на суму – 1 539 710 грн.
З інформації, що вказана у даних договорах випливає, що всі вони перебувають на стадії виконання.
Лист-відгук, що надається відповідно до пп. 3 п. 1 Додатку 1 документації про співпрацю та виконання договору від Покупця наданий лише Фермерським господарством «Масарівські липки» щодо Договору № 004 від 12.12.2016 р. У зв’язку з цим при оцінці Вашої пропозиції в основному брався до уваги даний договір. Відповідно до Акту прийому-передачі природного газу від 31 січня 2017 р. Ви здійснили поставку даного товару на суму 102 889,80 грн. (13,191 м3). Дана інформація свідчить лише про часткове виконання даного договору (а саме за період січня 2017 р.). Інформація про те, що ціна договору зменшена, чи про те, що зобов’язання між сторонами є виконаними, відсутня у складі пропозиції, що свідчить про недотримання Вами кваліфікаційної вимоги пп. 3 п. 1 Додатку 1 документації. Крім того, Покупець не міг надати лист відгук про виконання умов договору, якщо він виконаний лише частково та дія його триває.
Враховуючи вищенаведене, підстав для скасування рішення про дискваліфікацію Вашої пропозиції немає.
Номер вимоги: UA-2017-03-14-001421-b.a4
Статус:
Очікує розгляду
Учасник: ТОВ АВАНТ ТРЕЙДІНГ, Код ЄДРПОУ:39472499
Дата подання: 21 квітня 2017 13:27
Скарга
Винести рішення тендерного комітету яким скасувати рішення про дискваліфікацію ТОВ «АВАНТ ТРЕЙДІНГ», оформлене Протоколом Тендерного комітету від 10.04.2017року
)
Рішення замовника: Очікується

Документи

14 квітня 2017 12:47
Відповідь

Документи подані скаржником

12 квітня 2017 12:01
Скарга на протокол

Документи

14 квітня 2017 12:47
Відповідь

Документи подані скаржником

21 квітня 2017 13:26
Скарга на протокол

Документи

26 квітня 2017 17:03
Відповідь на скаргу

Документи подані скаржником

21 квітня 2017 13:27
Скарга на протокол

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 03 квітня 2017 15:36

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ АВАНТ ТРЕЙДІНГ 512 317,67
UAH з ПДВ
504 930,00
UAH з ПДВ
Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю "ЕНЕРГОГАЗРЕЗЕРВ" 530 555,52
UAH з ПДВ
504 932,10
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ Львівгаз збут 766 495,97
UAH з ПДВ
766 495,97
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "ЦЕНТРНАФТОГАЗПОСТАЧ" 766 500,00
UAH з ПДВ
766 500,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

31 березня 2017 15:22
Технічне завдання.pdf
31 березня 2017 15:22
Проект договору.pdf
31 березня 2017 15:22
Копія Статуту.pdf
31 березня 2017 15:22
Копія Свідоцтва ПДВ.PDF
31 березня 2017 15:22
Копія Ліцензії_.PDF
31 березня 2017 15:22
Відомості про учасника.pdf
31 березня 2017 15:22
Витяг з ЄДР.pdf

Публічні документи

31 березня 2017 15:09
Статут.pdf
31 березня 2017 15:09
Ліцензія.pdf
31 березня 2017 15:09
Договір Яворівська ЦРЛ.pdf
31 березня 2017 15:09
довіреність Майк П.Р. _2017.pdf
31 березня 2017 15:09
Довідка ст.17 Майк П Р.pdf
31 березня 2017 15:09
Довідка з ЄДР.pdf
31 березня 2017 15:09
Відгук Яворівська ЦРЛ.PDF
31 березня 2017 15:09
Витяг з ЄДР від 21.03.2017.pdf
31 березня 2017 15:09
Динамо ДОВІДКИ.pdf
31 березня 2017 15:09
Динамо ПРОЕКТ Договору.pdf

Публічні документи

28 березня 2017 10:09
Шаблон договору.pdf
28 березня 2017 10:09
Ліцензія.pdf
28 березня 2017 10:09
Ліцензія.pdf
28 березня 2017 10:09
Згода на обробку даних.pdf
28 березня 2017 09:48
Звіт про рух коштів.pdf
28 березня 2017 09:48
Довідка якість газу.pdf
28 березня 2017 09:46
Довідка офшорні зони.pdf
28 березня 2017 09:45
Довідка не банкрут.pdf
28 березня 2017 09:45
Довідка відомості.pdf
28 березня 2017 09:43
Витяг ПДВ.pdf
28 березня 2017 09:31
Витяг з ЄДР.pdf
28 березня 2017 09:31
Баланс.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ АВАНТ ТРЕЙДІНГ

Товариство з обмеженою відповідальністю "ЕНЕРГОГАЗРЕЗЕРВ"

ТОВ Львівгаз збут

ТОВ "ЦЕНТРНАФТОГАЗПОСТАЧ"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ АВАНТ ТРЕЙДІНГ
#39472499
Відхилено 504 930,00
UAH з ПДВ
11 квітня 2017 10:19
Товариство з обмеженою відповідальністю "ЕНЕРГОГАЗРЕЗЕРВ"
#36860996
Переможець 504 932,10
UAH з ПДВ
14 квітня 2017 12:53

Документи

11 квітня 2017 10:19
Електронний підпис
11 квітня 2017 10:15
Протокол розгляду
10 квітня 2017 16:30
Протокол розгляду

Документи

14 квітня 2017 12:52
Електронний підпис

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 14 квітня 2017 12:53

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю "ЕНЕРГОГАЗРЕЗЕРВ"
#36860996
504 932,10
UAH з ПДВ
Документи

Документи

14 квітня 2017 12:52
Електронний підпис

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
21 грудня 2017 11:32
додаткова угода (3).PDF зміни до договору
21 грудня 2017 11:29
Електронний підпис укладений
26 травня 2017 17:22
Додаткова угода 2.PDF зміни до договору
26 травня 2017 17:21
Електронний підпис укладений
26 квітня 2017 17:49
Додаткова угода 1.pdf зміни до договору
26 квітня 2017 17:47
Електронний підпис укладений
26 квітня 2017 17:12
Підписаний контракт укладений
26 квітня 2017 17:10

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
25 квітня 2017
Дата публікації змін до договору:
26 квітня 2017
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зменшення обсягів закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Пункти 2.1 та 3.1 Договору викласти у новій редакції.
Номер договору про закупівлю: С/203-17
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
25 травня 2017
Дата публікації змін до договору:
26 травня 2017
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зміна ціни за одиницю товару
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Сторони домовилися та уклали Додаткову угоду про наступне: З 1 травня 2017 року ціна природного газу, що постачається по договору складе: - за 1000,0 кубічних метрів, без врахування вартості транспортування газу по території України, - 6141,67 грн. (шість тисяч сто сорок одна гривня 67 копійок). Крім того: - податок на додану вартість – 20 %. Всього до сплати за 1000 куб. м. природного газу – 7370,00 грн. (сім тисяч триста сімдесят гривень 00 копійок) в т.ч. ПДВ 20 %.
Номер договору про закупівлю: С/203-17
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
20 грудня 2017
Дата публікації змін до договору:
21 грудня 2017
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Узгоджене зменшення ціни
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Сторони дійшли згоди внести зміни до п.2.1 Договору
Номер договору про закупівлю: С/203-17
Договір:
Номер додаткової угоди: С/203-17
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML