Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Постачання теплової енергії та приєднаного теплового навантаження
Очікувана вартість
656 000,00 UAH
UA-2017-03-14-001177-a 49a90e1e87d84d76917ad951f78c2271
Переговорна процедура (скорочена)    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Чайковська Галина Леонідівна

380934230294 promin1997@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Вінницький центр соціальної реабілітації дітей-інвалідів "Промінь" Міністерства соціальної політики України
Код ЄДРПОУ: 25496212
Місцезнаходження: 21018, Україна , Вінницька обл., Вінниця, Червоних партизанів,10
Контактна особа: Чайковська Галина Леонідівна
380934230294
promin1997@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Обґрунтування застосування переговорної процедури

Пункт закону
Роботи, товари чи послуги можуть бути виконані, поставлені чи надані виключно певним суб’єктом господарювання
Обґрунтування
Згідно ч. 2 ст. 5 Закону України «Про природні монополії» Антимонопольним комітетом України (далі - Комітет) ведеться зведений перелік суб’єктів природних монополій на підставі реєстрів суб’єктів природних монополій у сфері житлово-комунального господарства, що формуються національною комісією, що здійснює державне регулювання у сфері комунальних послуг, а в інших сферах, в яких діють суб’єкти природних монополій – національними комісіями регулювання природних монополій у відповідній сфері або органами виконавчої влади, що здійснюють функції такого регулювання до створення зазначених комісій.
Згідно Порядку складання та ведення НКРЕКП реєстру суб’єктів природних монополій, затвердженого постановою НКРЕКП від 19 березня 2015 року № 826, внесення до Реєстру відомостей про суб’єктів природних монополій, які провадять господарську діяльність у сферах централізованого водопостачання та водовідведення, транспортування теплової енергії відповідно до ліцензій, виданих Радою міністрів Автономної Республіки Крим, обласними, Київською та Севастопольською міськими державними адміністраціями, здійснюється на підставі інформації, наданої до НКРЕКП Радою міністрів Автономної Республіки Крим, обласними, Київською та Севастопольською міськими державними адміністраціями за формою, наведеною в додатку 2 до цього Порядку, не пізніше 5 числа кожного місяця.
Відомості щодо суб’єктів природних монополій, які провадять господарську діяльність у сферах енергетики та комунальних послуг, вносяться НКРЕКП до Реєстру станом на останнє число звітного місяця.
Реєстр розміщується щомісяця не пізніше 7 числа на офіційному веб-сайті НКРЕКП (http://www.nerc.gov.ua/), відомості з якого щомісяця до 10 числа на електронних та паперових носіях подаються до Антимонопольного комітету України.
Крім цього, Замовник здійснює закупівлю послуг згідно предмета закупівлі в Учасника у зв’язку з відсутністю конкуренції щодо вибору постачальника з технічних причин, оскільки мережі Замовника приєднані безпосередньо до потужностей Учасника.
Враховуючи ті обставини, що відомості щодо Учасника внесені до зведеного переліку суб’єктів природних монополій, а також розгалуженість технологічних мереж, надавання послуг згідно предмету закупівлі іншими учасниками не є можливим, а тому з урахуванням вимог Закону України «Про публічні закупівлі» Замовнику необхідно застосувати переговорну процедуру закупівлі.

Документи, що підтверджують наявність умов застосування переговорної процедури закупівлі.
1. Закон України «Про природні монополії» від 20.04.2000 р. № 1682-ІІІ.
2. Зведений перелік суб’єктів природних монополій, розміщений на офіційному веб-сайті Антимонопольного комітету України (http://www.amc.gov.ua/).
3. Схема теплозабезпечення.

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 14 березня 2017 15:44
Оскарження наміру укласти договір: 20 березня 2017 00:00

Інформація про предмет закупівлі

Постачання теплової енергії та приєднаного теплового навантаження (постачання теплової енергії: 525,34475 Гкал; приєднане теплове навантаження: 1,6225 Гкал/год.)
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
525 Гігакалорія
Постачання теплової енергії (525,34475 Гкал.)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 21018, Україна, Вінницька область, Вінниця, вул. Городецького,10
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2017
ДК 021:2015: 09320000-8 — Пара, гаряча вода та пов’язана продукція
2 Гігакалорія
Приєднане теплове навантаження (1,6225 Гкал/год.)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 21018, Україна, Вінницька область, Вінниця, вул. Городецького,10
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2017
ДК 021:2015: 09320000-8 — Пара, гаряча вода та пов’язана продукція

Тендерна документація

14 березня 2017 15:36
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ВІННИЦЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ "ВІННИЦЯМІСЬКТЕПЛОЕНЕРГО"
#33126849
Переможець 656 000,00
UAH з ПДВ
14 березня 2017 15:44

Документи

14 березня 2017 15:44
Електронний підпис

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 14 березня 2017 15:44

Друкувати форму повідомлення PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ВІННИЦЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ "ВІННИЦЯМІСЬКТЕПЛОЕНЕРГО"
#33126849
656 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

14 березня 2017 15:44
Електронний підпис

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис зміни до договору
29 грудня 2017 11:21
дод.уг 4.pdf зміни до договору
29 грудня 2017 11:19
Електронний підпис зміни до договору
29 грудня 2017 11:15
дод.уг 3.pdf зміни до договору
29 грудня 2017 11:13
Електронний підпис укладений
21 березня 2017 16:31
додаткова угода №1.pdf зміни до договору
21 березня 2017 16:18
Електронний підпис укладений
21 березня 2017 16:04
Договір.pdf укладений
21 березня 2017 16:02

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
21 березня 2017
Дата публікації змін до договору:
21 березня 2017
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зменшення обсягів закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника
Номер договору про закупівлю: 6049
Договір:
Номер додаткової угоди: 6049
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
20 грудня 2017
Дата публікації змін до договору:
29 грудня 2017
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зменшення обсягів закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зменшення обсягу закупівлі
Номер договору про закупівлю: 6049
Договір:
Номер додаткової угоди: 3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
29 грудня 2017
Дата публікації змін до договору:
29 грудня 2017
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору на наступний рік
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Продовжується термін дії договору до 31.03.2018 р.
Номер договору про закупівлю: 6049
Договір:
Номер додаткової угоди: 4
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML