Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
ПАЛИВО
Очікувана вартість
347 800,00 UAH
UA-2017-03-13-000767-a ● 18e8085c939a411ab12b2d411127f1ec
Переговорна процедура
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Бродівська центральна районна лікарня |
Код ЄДРПОУ: | 01998226 |
Місцезнаходження: | 80600, Україна , Львівська обл., місто Броди, вул.Юридика,22 |
Контактна особа: |
Сергеєва Вікторія Володимирівна +380326627911 viktoria650@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Обґрунтування застосування переговорної процедури
Пункт закону
Двічі відмінено процедуру відкритих торгів, у тому числі частково (за лотом), через відсутність достатньої кількості тендерних пропозицій, визначеної цим Законом
Обґрунтування
Згідно з пунктом 9 частини 1 статті 1 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015р. № 922-VIII (далі - Закон) «замовники - органи державної влади, органи місцевого самоврядування та органи соціального страхування, створені відповідно до закону, а також юридичні особи (підприємства, установи, організації) та їх об’єднання, які забезпечують потреби держави або територіальної громади, якщо така діяльність не здійснюється на промисловій чи комерційній основі, за наявності однієї з таких ознак…» Ч. 3 ст. 11 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 року № 922-VIII (далі – Закону) передбачено, що однією з функцій тендерного комітету є планування закупівель, вибір процедури закупівлі та проведення процедур закупівель. Абзацом 1 частини 1 статті 2 Закону встановлено, що норми Закону зокрема, застосовуються Замовниками при умові, коли вартість предмета закупівлі товару (товарів), послуги (послуг) дорівнює або перевищує 200 тисяч. Згідно з ч. 2 ст. 2 Закону умови, порядок та процедури закупівель товарів, робіт і послуг можуть установлюватися або змінюватися виключно цим Законом, крім випадків, передбачених цим Законом. Відповідно до ч. 6 ст. 2 Закону забороняється придбання товарів, робіт і послуг до/без проведення процедур, визначених цим Законом, та укладання договорів, які передбачають оплату замовником товарів, робіт і послуг до/без проведення процедур, визначених цим Законом. Серед таких закупівель, які потрібно провести на 2017 р. є закупівля палива. У зв’язку з чим, Замовником було двічі проведено торги за результатами застосування процедури відкриті торги на закупівлю Палива. Але в результаті було прийнято рішення про відміну таких торгів, у зв’язку з відсутність достатньої кількості учасників, а саме на торги було подано менше двох пропозицій згідно оголошених процедур. Закупівля такого товару може здійснюватися шляхом застосування процедур визначених ст. 12 Закону. Однією із процедур закупівель є переговорна процедура закупівлі. Так, ст. 35 Закону визначено умови застосування переговорної процедури закупівлі, та викладено вичерпний перелік випадків застосування цієї процедури. Зокрема, переговорна процедура закупівлі застосовується замовником, як виняток, у разі: якщо замовником було двічі відмінено тендер через відсутність достатньої кількості учасників, при цьому предмет закупівлі, його технічні та якісні характеристики, а також вимоги до учасника не повинні відрізнятися від вимог, що були визначені замовником у тендерній документації. Не укладення договору на закупівлю палива, поставить під загрозу безперебійне надання медичної допомоги хворим що створить загрозу зриву невиконання приписів, норм, нанесе шкоду життю та здоров’ю пацієнтам лікувальної установи, обслуговування яких здійснює Замовник. У зв’язку з наявністю підстав, передбачених пунктом 4 частини 2 статті 35 Закону, найбільш оптимальною процедурою для закупівлі ПАЛИВА є переговорна процедура закупівлі. Враховуючи вище наведене, для найбільш об’єктивного вибору та дотримання основних принципів державних закупівель передбачених ч. 1 ст. 3 Закону, Замовником запрошено та проведено переговори з учасником ТОВ «ЗАХІДЕНЕРГОПОСТАЧ» Відповідний учасник один з небагатьох, що має досвід поставки Палива у державному секторі, відповідний адміністративний персонал, техніку, механізми, устаткування, що дає можливість поставити товар вчасно та якісно. ТОВ «ЗАХІДЕНЕРГОПОСТАЧ» подало всі документи, які вимагались у запрошенні до переговорів. Подана інформація підтверджує, що учасник відповідає кваліфікаційним критеріям відповідно до статті 16 Закону. Документи, що підтверджують наявність умов застосування переговорної процедури закупівлі: 1. Закон України «Про публічні закупівлі» № 922-VIII від 25.12.2015 року 2. Оголошення про проведення відкритих торгів: UA-2017-01-30-001276-a 3. Оголошення про проведення відкритих торгів: UA-2017-02-17-000031-b
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 13 березня 2017 14:44 |
Оскарження наміру укласти договір: | 24 березня 2017 00:00 |
Інформація про предмет закупівлі
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
12000 л
бензин А - 92
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
80600, Україна, Львівська область, м. Броди, АЗС м. Броди
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
24 березня 2017
—
31 грудня 2017
ДК 021:2015: 09130000-9 — Нафта і дистиляти
3500 л
дизпаливо
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
80600, Україна, Львівська область, м. Броди, АЗС м. Броди
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
24 березня 2017
—
31 грудня 2017
ДК 021:2015: 09130000-9 — Нафта і дистиляти
Тендерна документація
13 березня 2017 14:20 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ «ЗАХІДЕНЕРГОПОСТАЧ» #34781258 |
Переможець |
347 800,00
UAH з ПДВ
|
13 березня 2017 14:44
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
03 січня 2018 18:46
|
Бензина.pdf | укладений |
03 січня 2018 18:45
|
Електронний підпис | укладений |
29 грудня 2017 17:59
|
Бензина.pdf | зміни до договору |
29 грудня 2017 17:56
|
Електронний підпис | укладений |
29 грудня 2017 17:53
|
Scan-171219-0002.pdf | зміни до договору |
19 грудня 2017 12:34
|
Електронний підпис | укладений |
16 листопада 2017 15:37
|
Scan-171116-0002.pdf | зміни до договору |
16 листопада 2017 15:32
|
Електронний підпис | укладений |
15 листопада 2017 11:51
|
Scan-171115-0001.pdf | зміни до договору |
15 листопада 2017 11:47
|
Електронний підпис | укладений |
10 листопада 2017 14:53
|
Електронний підпис | укладений |
12 жовтня 2017 16:28
|
Додаткова угода.pdf | зміни до договору |
12 жовтня 2017 16:25
|
Електронний підпис | укладений |
24 березня 2017 11:44
|
Додаткова угода | зміни до договору |
24 березня 2017 11:41
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 12 жовтня 2017 |
Дата публікації змін до договору: | 12 жовтня 2017 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Зменшення обсягів закупівлі |
Номер договору про закупівлю: | 1/133 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1/133 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 08 листопада 2017 |
Дата публікації змін до договору: | 10 листопада 2017 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Збільшення ціни |
Номер договору про закупівлю: | 1/133 |
Договір: | не вказано |
Номер додаткової угоди: | 1/133 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 08 листопада 2017 |
Дата публікації змін до договору: | 15 листопада 2017 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Зміна ціни за одиницю товару |
Номер договору про закупівлю: | 1/133 |
Договір: | не вказано |
Номер додаткової угоди: | 1/133 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 14 листопада 2017 |
Дата публікації змін до договору: | 16 листопада 2017 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Зміна ціни за одиницю товару |
Номер договору про закупівлю: | 1/133 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1/133 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 06 грудня 2017 |
Дата публікації змін до договору: | 19 грудня 2017 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Зміна ціни за одиницю товару |
Номер договору про закупівлю: | 1/133 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1/133 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 29 грудня 2017 |
Дата публікації змін до договору: | 29 грудня 2017 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Продовження строку дії договору на наступний рік |
Номер договору про закупівлю: | 1/133 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1/133 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |