Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Послуга гарячого харчування учнів
Очікувана вартість
16 800,00 UAH
UA-2017-03-10-001551-a 164f4113237f4db396f7c07257f8e2a5
Переговорна процедура    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Стоцький Роман

+380968324930 rvorozhn@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Відділ освіти Рожнятівської районної державної адміністрації
Код ЄДРПОУ: 02143583
Місцезнаходження: 77600, Україна , Івано-Франківська обл., Івано-Франківськ, Івано-Франківська область,Рожнятівський район,смт.Рожнятів,вул.Шкільна,1
Контактна особа: Стоцький Роман
+380968324930
rvorozhn@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Обґрунтування застосування переговорної процедури

Пункт закону
Виникла необхідність у постачанні додаткового обсягу товару у того самого постачальника, що здійснюється протягом трьох років після укладення договору про закупівлю і загальна вартість такого постачання не перевищує 50 відсотків ціни договору про закупівлю
Обґрунтування
Тендерним комітетом було проведено процедуру відкритих торгів на закупівлю 55510000-8 – Послуги їдалень (Послуга гарячого харчування учнів) (номер процедури що оприлюднена на сайті https://prozorro.gov.ua UA-2017-02-03-002006-b), однак в зв’язку з допущеною арифметичною помилкою при заповненні електронного поля «ціна пропозиції» тендерну пропозицію учасника, яку системою було визначено переможцем торгів було відхилено. Учасник, тендерна пропозиція якого наступна з переліку учасників, що вважається найбільш економічно вигідною, відмовився від підписання угоди. Відтак, закупівлю по Лоту № 9 – Вільхівська, Закерничанська загально освітні школи відмінено.
Замовником було оголошено про проведення процедури відкритих торгів (номер процедури що оприлюднена на сайті https://prozorro.gov.ua UA-2017-03-06-000654-c) на закупівлю 55510000-8 – Послуги їдалень (Послуга гарячого харчування учнів) (місце надання послуги Вільхівська, Закерничанська загально освітні школи). Кінцевий сторок подання тендерних пропозицій визначено до 15:00 22 березня 2017 року, у разі подання на участь у цій закупівлі 2-х чи більше пропозицій аукціон відбудеться 23 березня 2017 року, відповідно до ч. 2, ст. 32 ЗУ Про публічні закупівлі Замовник має право укласти договір з переможцем не раніше ніж через 10 днів з дати оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу повідомлення про намір укласти договір про закупівлю, орієнтовно з 10 квітня 2017 року.
У зв’язку з нагальною необхідністю забезпечити учнів Вільхівської та Закерничанської ЗОШ харчуванням та не допустити зриву навчального процесу та погіршення здоров’я учнів у разі неотримання зазначеної послуги, тендерним комітетом прийнято рішення провести закупівлю по переговорній процедурі з постачальником який надавав послугу харчування, що дасть можливість до 14 квітня 2017 р., забезпечити учнів Вільхівської та Закерничанської ЗОШ харчуванням.

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 10 березня 2017 17:51
Оскарження наміру укласти договір: 21 березня 2017 00:00

Інформація про предмет закупівлі

Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 усл.
Послуга гарячого харчування учнів
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 77600, Україна, Івано-Франківська обл., смт. Рожнятів, Вільхівська, Закерничанська загально освітні школи Рожнятівського району Івано-Франківської області
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 14 квітня 2017
ДК 021:2015: 55510000-8 — Послуги їдалень

Тендерна документація

10 березня 2017 17:46
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
Фізична особа-підприємець Халус Петро Васильович
#3558711833
Переможець 16 800,00
UAH
10 березня 2017 17:51

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 10 березня 2017 17:51

Друкувати форму повідомлення PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
Фізична особа-підприємець Халус Петро Васильович
#3558711833
16 800,00
UAH
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
08 грудня 2017 15:49
Електронний підпис укладений
21 березня 2017 11:41
Договір №125 від 21.03.2017р. (переговорна процедура).pdf укладений
21 березня 2017 11:39

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 21 березня 2017 — 31 грудня 2017
Сума оплати за договором: 16 800,00
UAH