Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

ХЛІБ
Очікувана вартість
846 789,44 UAH
UA-2017-03-09-001103-a 13e8b12ac12d46b8b7df211469d1e0d9
Переговорна процедура    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Яворська Оксана Богданівна

+380313154887 Uommrbuh@mk.uz.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Управління освіти, молоді та спорту виконавчого комітету Мукачівської міської ради
Код ЄДРПОУ: 02143413
Місцезнаходження: 89600, Україна , Закарпатська обл., Мукачево, площа Духновича,2
Контактна особа: Яворська Оксана Богданівна
+380313154887
Uommrbuh@mk.uz.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Обґрунтування застосування переговорної процедури

Пункт закону
Двічі відмінено процедуру відкритих торгів, у тому числі частково (за лотом), через відсутність достатньої кількості тендерних пропозицій, визначеної цим Законом
Обґрунтування
Згідно з пунктом 9 частини 1 статті 1 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015р. № 922-VIII (далі - Закон) «замовники - органи державної влади, органи місцевого самоврядування та органи соціального страхування, створені відповідно до закону, а також юридичні особи (підприємства, установи, організації) та їх об’єднання, які забезпечують потреби держави або територіальної громади, якщо така діяльність не здійснюється на промисловій чи комерційній основі, за наявності однієї з таких ознак…» Ч. 3 ст. 11 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 року № 922-VIII (далі – Закону) передбачено, що однією з функцій тендерного комітету є планування закупівель, вибір процедури закупівлі та проведення процедур закупівель. Абзацом 1 частини 1 статті 2 Закону встановлено, що норми Закону зокрема, застосовуються Замовниками при умові, коли вартість предмета закупівлі товару (товарів), послуги (послуг) дорівнює або перевищує 200 тисяч. Згідно з ч. 2 ст. 2 Закону умови, порядок та процедури закупівель товарів, робіт і послуг можуть установлюватися або змінюватися виключно цим Законом, крім випадків, передбачених цим Законом. Відповідно до ч. 6 ст. 2 Закону забороняється придбання товарів, робіт і послуг до/без проведення процедур, визначених цим Законом, та укладання договорів, які передбачають оплату замовником товарів, робіт і послуг до/без проведення процедур, визначених цим Законом. Серед таких закупівель, які потрібно провести на 2017 р. є закупівля по предмету - ХЛІБОПРОДУКТИ, СВІЖОВИПЕЧЕНІ ХЛІБОБУЛОЧНІ ТА КОНДИТЕРСЬКІ ВИРОБИ - ДК 021:2015: 15810000-9 (ХЛІБ). У зв’язку з чим, Замовником було двічі проведено торги за результатами застосування процедури відкриті торги на закупівлю по предмету - ХЛІБОПРОДУКТИ, СВІЖОВИПЕЧЕНІ ХЛІБОБУЛОЧНІ ТА КОНДИТЕРСЬКІ ВИРОБИ - ДК 021:2015: 15810000-9 (ХЛІБ). Але в результаті було прийнято рішення про відміну таких торгів, у зв’язку з відсутність достатньої кількості учасників, а саме на торги було подано менше двох пропозицій згідно оголошених процедур. Закупівля товарів може здійснюватися шляхом застосування процедур визначених ст. 12 Закону. Однією із процедур закупівель є переговорна процедура закупівлі. Так, ст. 35 Закону визначено умови застосування переговорної процедури закупівлі, та викладено вичерпний перелік випадків застосування цієї процедури. Зокрема, переговорна процедура закупівлі застосовується замовником, як виняток, у разі: якщо замовником було двічі відмінено тендер через відсутність достатньої кількості учасників, при цьому предмет закупівлі, його технічні та якісні характеристики, а також вимоги до учасника не повинні відрізнятися від вимог, що були визначені замовником у тендерній документації. Не укладення договору на закупівлю поставить під загрозу безперебійне постачання хліба, що створить загрозу зриву навчального процесу, невиконання приписів та норм, нанесе шкоду життю та здоров’ю учням шкіл, обслуговування яких здійснює Замовник. У зв’язку з наявністю підстав, передбачених пунктом 4 частини 2 статті 35 Закону, найбільш оптимальною процедурою для закупівлі ХЛІБА є переговорна процедура закупівлі. Враховуючи вище наведене, для найбільш об’єктивного вибору та дотримання основних принципів державних закупівель передбачених ч. 1 ст. 3 Закону, Замовником запрошено та проведено переговори з учасником ТОВ «НАТУРПРОДУКТ». Відповідний учасник один з небагатьох, що має досвід поставки хліба у державному секторі, відповідний адміністративний персонал, техніку, механізми, устаткування, що дає можливість поставити товар вчасно та належної якості. ТОВ «НАТУРПРОДУКТ» подало всі документи, які вимагались у запрошенні до переговорів. Подана інформація підтверджує, що учасник відповідає кваліфікаційним критеріям відповідно до статті 16 Закону. Документи, що підтверджують наявність умов застосування переговорної процедури закупівлі: 1.Закон України «Про публічні закупівлі» №922-VIII від 25.12.2015 року 2.Оголошення про проведення відкритих торгів: UA-2017-02-16-000559-b 3.Оголошення про проведення відкритих торгів: UA-2017-01-31-000025-c

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 09 березня 2017 16:41
Оскарження наміру укласти договір: 20 березня 2017 00:00

Інформація про предмет закупівлі

Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
22663 кг
хліб житній
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 89600, Україна, Закарпатська область, м. Мукачево, заклади освіти
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 20 березня 2017  —  31 грудня 2017
ДК 021:2015: 15810000-9 — Хлібопродукти, свіжовипечені хлібобулочні та кондитерські вироби
44198 кг
хліб пшеничний
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 89600, Україна, Закарпатська область, м. Мукачево, заклади освіти
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 20 березня 2017  —  31 грудня 2017
ДК 021:2015: 15810000-9 — Хлібопродукти, свіжовипечені хлібобулочні та кондитерські вироби

Тендерна документація

09 березня 2017 16:29
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ «НАТУРПРОДУКТ»
#22098703
Переможець 846 789,44
UAH з ПДВ
09 березня 2017 16:41

Документи

09 березня 2017 16:41
Електронний підпис
09 березня 2017 16:37
Повідомлення

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 09 березня 2017 16:41

Друкувати форму повідомлення PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ «НАТУРПРОДУКТ»
#22098703
846 789,44
UAH з ПДВ
Документи

Документи

09 березня 2017 16:41
Електронний підпис
09 березня 2017 16:37
Повідомлення

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
11 січня 2018 12:34
img20180111_12313094.pdf зміни до договору
11 січня 2018 12:32
Електронний підпис укладений
29 грудня 2017 11:51
Електронний підпис укладений
11 жовтня 2017 11:34
img20171011_11264114.pdf зміни до договору
11 жовтня 2017 11:30
Електронний підпис укладений
25 вересня 2017 17:01
додаткова угода хліб.pdf зміни до договору
25 вересня 2017 16:59
Електронний підпис укладений
21 березня 2017 12:36
Договір укладений
21 березня 2017 12:32

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
25 вересня 2017
Дата публікації змін до договору:
25 вересня 2017
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зміна ціни за одиницю товару
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): зростання ціни на споживчому рику ( п 4.2. ст 36 ЗУ "Про публічні закупівлі")
Номер договору про закупівлю: 68
Договір:
Номер додаткової угоди: 68
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
11 жовтня 2017
Дата публікації змін до договору:
11 жовтня 2017
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зменшення обсягів закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Ціна договору зменшена відповідно до п. 4.1. ЗУ " Про публічні закупівлі"- зменешення обсягів закупівлі , зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків Замовника і становить 796789,44 грн. з ПДВ
Номер договору про закупівлю: 68
Договір:
Номер додаткової угоди: 68
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
29 грудня 2017
Дата публікації змін до договору:
29 грудня 2017
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору на наступний рік
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): відповідно до ч. 5 ст. 36 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015р. № 922-VIII
Номер договору про закупівлю: 68
Договір: не вказано
Номер додаткової угоди: 68
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
09 січня 2018
Дата публікації змін до договору:
11 січня 2018
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору на наступний рік
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): п.5 ч. 36 Закону України "Про публічні закупівлі"
Номер договору про закупівлю: 68
Договір:
Номер додаткової угоди: 68
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML