Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Послуги з супроводу та забезпечення технологічних процесів (послуги із забезпечення персоналом в тому числі тимчасовим) для шоу Пісенного Конкурсу Євробачення 2017 ((Services of temporary Personnel including) for Eurovision Song Contest 2017 show)
Очікувана вартість
3 500 000,00 UAH
UA-2017-03-04-000132-b ● f6882447fe6041bfb9f521e9446ef32c
Спрощена закупівля
Торги відмінено
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | ПАТ "НАЦІОНАЛЬНА СУСПІЛЬНА ТЕЛЕРАДІОКОМПАНІЯ УКРАЇНИ" |
Код ЄДРПОУ: | 23152907 |
Місцезнаходження: | 04119, Україна , Київ обл., м. Київ, вул. Мельникова, 42 |
Контактна особа: |
Павло Ількович Грицак +380444814693 tender.esc2017@ntu.ua |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 04 березня 2017 23:18 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 09 березня 2017 23:50 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 13 березня 2017 23:55 |
Початок аукціону: | 14 березня 2017 15:22 |
Очікувана вартість: | 3 500 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 35 000,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 1,00% |
Інформація про предмет закупівлі
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
Послуги з супроводу та забезпечення технологічних процесів (послуги із забезпечення персоналом в тому числі тимчасовим) для шоу Пісенного Конкурсу Євробачення 2017
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
02660, Україна, Київ, Київ, Броварський проспект, 15
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
19 березня 2017
ДК 021:2015: 79620000-6 — Послуги із забезпечення персоналом, у тому числі тимчасовим
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
07 березня 2017 15:41 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
07 березня 2017 15:40 |
Додаток 1 зі змінами.doc | |
07 березня 2017 15:40 |
Оголошення (працівники).doc | |
07 березня 2017 15:40 |
Appendix 1 - TS (amended).doc | |
04 березня 2017 23:19 |
Appendix 4 - Calculation.xlsx | |
04 березня 2017 23:19 |
Appendix 3 - Price offer.doc | |
04 березня 2017 23:19 |
Appendix 2 - Qualification (stagehands).doc | |
04 березня 2017 23:19 |
Додаток 4 - Розрахунок.xlsx | |
04 березня 2017 23:19 |
Додаток 3 - Цінова пропозиція.doc | |
04 березня 2017 23:19 |
Додаток 2 - Кваліфікація (вантажники).doc | |
04 березня 2017 23:19 |
Додаток 1.2.pdf | |
04 березня 2017 23:19 |
Додаток 1.1.pdf |
07 березня 2017 15:41 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
|||
07 березня 2017 15:40 |
Додаток 1 зі змінами.doc
|
|||
07 березня 2017 15:40 |
Оголошення (працівники).doc
|
|||
07 березня 2017 15:40 |
Appendix 1 - TS (amended).doc
|
|||
04 березня 2017 23:19 |
Appendix 4 - Calculation.xlsx
|
|||
04 березня 2017 23:19 |
Appendix 3 - Price offer.doc
|
|||
04 березня 2017 23:19 |
Appendix 2 - Qualification (stagehands).doc
|
|||
04 березня 2017 23:19 |
Додаток 4 - Розрахунок.xlsx
|
|||
04 березня 2017 23:19 |
Додаток 3 - Цінова пропозиція.doc
|
|||
04 березня 2017 23:19 |
Додаток 2 - Кваліфікація (вантажники).doc
|
|||
04 березня 2017 23:19 |
Додаток 1.2.pdf
|
|||
04 березня 2017 23:19 |
Додаток 1.1.pdf
|
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Уточнение информации
Дата подання: 09 березня 2017 14:00
Дата відповіді: 09 березня 2017 16:13
Добрый день!
В техническом задании к тендеру речь идет о том, что персонал должен быть застрахован. Уточните, пожалуйста, о каком страховании идет речь (страхование жизни, медицинское страхование, страхование от несчастных случаев)?
Для работ на какой высоте планируется использовать временный персонал? И входят ли данные специалисты в общее количество работников (тотал), что представлен в додатках 1.1 и 1.2?
Входят ли руководители групп в общее количество работников (тотал), что представлен в додатках 1.1 и 1.2?
Сообщите, пожалуйста, время старта и время окончания смен (дневных и ночных) на объекте? И будут ли перерывы на обед/перекуры у наемного персонала?
Будет ли обустроено место для приема пищи и раздевалка для временных работников?
Насколько оперативно поставщик, в случае необходимости, должен предоставлять доп. персонал: операторов погрузчика, посыльных, маляров, плотников и сварщиков?
На каких видах техники будет работать оператор вилочного погрузчика (авто, газ, электро)? Какие дополнительные допуски и удостоверения он должен иметь?
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Уточните, пожалуйста, о каком страховании идет речь (страхование жизни, медицинское страхование, страхование от несчастных случаев)? (Мова йде про медичне страхування, страхування від несчастних випадків).
Для работ на какой высоте планируется использовать временный персонал? (До 20 метрів)
И входят ли данные специалисты в общее количество работников (тотал), что представлен в додатках 1.1 и 1.2? (Так)
Входят ли руководители групп в общее количество работников (тотал), что представлен в додатках 1.1 и 1.2? (Так)
Сообщите, пожалуйста, время старта и время окончания смен (дневных и ночных) на объекте? (09:00 - 15:00, 15:00 - 21:00, 21:00 - 03:00
03:00 - 09:00.
И будут ли перерывы на обед/перекуры у наемного персонала? (Так)
Будет ли обустроено место для приема пищи и раздевалка для временных работников? (Так планується)
Насколько оперативно поставщик, в случае необходимости, должен предоставлять доп. персонал: операторов погрузчика, посыльных, маляров, плотников и сварщиков? (План робіт на наступний день буде формуватися до 15:00 у попередній день.)
На каких видах техники будет работать оператор вилочного погрузчика (авто, газ, электро)? (авто, газ, электро)
Какие дополнительные допуски и удостоверения он должен иметь? (Відповідно до стандарів, що прийняті в цій сфері.)
Для работ на какой высоте планируется использовать временный персонал? (До 20 метрів)
И входят ли данные специалисты в общее количество работников (тотал), что представлен в додатках 1.1 и 1.2? (Так)
Входят ли руководители групп в общее количество работников (тотал), что представлен в додатках 1.1 и 1.2? (Так)
Сообщите, пожалуйста, время старта и время окончания смен (дневных и ночных) на объекте? (09:00 - 15:00, 15:00 - 21:00, 21:00 - 03:00
03:00 - 09:00.
И будут ли перерывы на обед/перекуры у наемного персонала? (Так)
Будет ли обустроено место для приема пищи и раздевалка для временных работников? (Так планується)
Насколько оперативно поставщик, в случае необходимости, должен предоставлять доп. персонал: операторов погрузчика, посыльных, маляров, плотников и сварщиков? (План робіт на наступний день буде формуватися до 15:00 у попередній день.)
На каких видах техники будет работать оператор вилочного погрузчика (авто, газ, электро)? (авто, газ, электро)
Какие дополнительные допуски и удостоверения он должен иметь? (Відповідно до стандарів, що прийняті в цій сфері.)
Трудовые отношения, или гражданско-правовые?
Дата подання: 09 березня 2017 17:11
Дата відповіді: 09 березня 2017 18:12
Скажите, пожалуйста, принципиальна ли для вас форма взаимоотношений между компанией-подрядчиком и ее людьми? То есть могут ли это быть гражданско-правовые отношения, или это должны быть трудовые отношения, то есть люди должны быть оформлены в штат компании-подрядчика?
Відповідь: Форма трудових відносин між Учасником і її працівниками є не принциповою. Це можуть бути як цивільно-правові відносини Учасника з працівниками так і його штатні працівники.
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 14 березня 2017 15:49
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
Товариство з обмеженою відповідальністю "Імпел Гріффін Груп" |
3 115 222,00
UAH з ПДВ
|
2 499 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ "МУРАВЕЙ-УКРАИНА" |
3 480 000,00
UAH з ПДВ
|
2 500 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ "КРАФТСМЕН" |
3 399 999,00
UAH з ПДВ
|
2 900 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
Товариство з обмеженою відповідальністю "Імпел Гріффін Груп" #35634872 |
Переможець |
2 499 000,00
UAH з ПДВ
|
16 березня 2017 18:37
|
Інформація про відміну
Виконано
Дата відміни: | 05 квітня 2017 20:54 |
Коментар щодо відміни: | Дана процедура застосовувалася з метою проведення попереднього відбору надавачів послуг для подальшого застосування переговорної процедури закупівлі відповідно до пункту 4(1) прикінцевих та перехідних положень Закону України "Про публічні закупівлі", статті 35 цього Закону. Враховуючи визначення переможця та застосування переговорної процедури закупівлі з визначеним переможцем (UA-2017-03-20-002683-b), доцільно скасувати дану процедуру через відсутність подальшої потреби в її застосуванні. |
Документи:
05 квітня 2017 20:54
|
Електронний підпис |
04 квітня 2017 13:54
|
Протокол закриття.pdf |