Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Послуги з технічної підтримки програмного забезпечення системи електронного документообігу на базі "Автоматизованої системи управління документами "ДОК ПРОФ 3"
Очікувана вартість
129 708,00 UAH
UA-2017-03-03-001750-b ● 9ae26c237104430cb9ef3de26d9c5239
Переговорна процедура
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Головне управління Держгеокадастру у Житомирській області |
Код ЄДРПОУ: | 39765513 |
Місцезнаходження: | 10002, Україна , Житомирська обл., м. Житомир, вул. Довженка, 45 |
Контактна особа: |
Світлана Кучерук +380988959196 s.kucheruk_zem@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Обґрунтування застосування переговорної процедури
Пункт закону
Роботи, товари чи послуги можуть бути виконані, поставлені чи надані виключно певним суб’єктом господарювання
Обґрунтування
Згідно з ч. 2 ст. 2 Закону, умови, порядок та процедури закупівель товарів, робіт і послуг можуть установлюватися або змінюватися виключно цим Законом, крім випадків, передбачених цим законом. Відповідно до ч. 6 ст. 2 Закону забороняється придбання товарів, робіт і послуг до/без проведення процедур, визначених цим Законом, та укладання договорів, які передбачають оплату замовником товарів, робіт і послуг до/без проведення процедур, визначених цим Законом.
Переговорна процедура закупівлі застосовується замовником як виняток у разі наявності підстав, що визначені згідно ч. 2 ст. 35 Закону, в тому числі така процедура може бути застосована у разі відсутності конкуренції (у тому числі з технічних причин) на відповідному ринку, внаслідок чого договір про закупівлю може бути укладено лише з одним постачальником, за відсутності при цьому альтернативи.
Головне управління Держгеокадастру у Житомирській області є користувачем комп’ютерної програми «Автоматизована система управління документами ДОК ПРОФ 3», яка забезпечує автоматизоване діловодство та електронний документообіг,
«Автоматизована система управління документами ДОК ПРОФ 3» (далі – Система) потребує технічної підтримки, а саме:
- консультативних послуг щодо застосування Системи по телефону, засобами Інтернет;
- перевірка, тестування , налаштування роботи Системи;
-розслідування, діагностика та вирішення інцидентів у функціонуванні Системи у відділеному режимі.
Відповідно до Рішення про реєстрацію договору, який стосується права автора на твір (реєстраційний номер №2996 від 21.06.2016), майнові права на «Автоматизована система управління документами ДОК ПРОФ 3» належать Товариству з обмеженою відповідальністю «ТРАНСЛІНК КОНСАЛТИНГ», юридична адреса: 04053, м.Київ, вулиця Артема, 21, офіс 406.
Зважаючи на вищенаведене, послуги з технічної підтримки «Автоматизована система управління документами ДОК ПРОФ 3» неможливе від інших постачальників, окрім ТОВ «ТРАНСЛІНК КОНСАЛТИНГ», яке є єдиним постачальником даної послуги за юридичною адресою: 04053, м.Київ, вулиця Артема, 21, офіс 406.
З технічних причин послуги з технічної підтримки «Автоматизована система управління документами ДОК ПРОФ 3» для потреб Замовника може бути забезпечено тільки Учасником, яким є ТОВ «ТРАНСЛІНК КОНСАЛТИНГ»
Переговорна процедура закупівлі застосовується замовником як виняток у разі наявності підстав, що визначені згідно ч. 2 ст. 35 Закону, в тому числі така процедура може бути застосована у разі відсутності конкуренції (у тому числі з технічних причин) на відповідному ринку, внаслідок чого договір про закупівлю може бути укладено лише з одним постачальником, за відсутності при цьому альтернативи.
Головне управління Держгеокадастру у Житомирській області є користувачем комп’ютерної програми «Автоматизована система управління документами ДОК ПРОФ 3», яка забезпечує автоматизоване діловодство та електронний документообіг,
«Автоматизована система управління документами ДОК ПРОФ 3» (далі – Система) потребує технічної підтримки, а саме:
- консультативних послуг щодо застосування Системи по телефону, засобами Інтернет;
- перевірка, тестування , налаштування роботи Системи;
-розслідування, діагностика та вирішення інцидентів у функціонуванні Системи у відділеному режимі.
Відповідно до Рішення про реєстрацію договору, який стосується права автора на твір (реєстраційний номер №2996 від 21.06.2016), майнові права на «Автоматизована система управління документами ДОК ПРОФ 3» належать Товариству з обмеженою відповідальністю «ТРАНСЛІНК КОНСАЛТИНГ», юридична адреса: 04053, м.Київ, вулиця Артема, 21, офіс 406.
Зважаючи на вищенаведене, послуги з технічної підтримки «Автоматизована система управління документами ДОК ПРОФ 3» неможливе від інших постачальників, окрім ТОВ «ТРАНСЛІНК КОНСАЛТИНГ», яке є єдиним постачальником даної послуги за юридичною адресою: 04053, м.Київ, вулиця Артема, 21, офіс 406.
З технічних причин послуги з технічної підтримки «Автоматизована система управління документами ДОК ПРОФ 3» для потреб Замовника може бути забезпечено тільки Учасником, яким є ТОВ «ТРАНСЛІНК КОНСАЛТИНГ»
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 07 березня 2017 11:51 |
Оскарження наміру укласти договір: | 18 березня 2017 00:00 |
Інформація про предмет закупівлі
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
12 послуга
Послуги з технічної підтримки програмного забезпечення системи електронного документообігу на базі "Автоматизованої системи управління документами "ДОК ПРОФ 3"
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
10002, Україна, Житомирська область, м. Житомир, Довженка, 45
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
01 січня 2017
—
31 грудня 2017
ДК 021:2015: 72260000-5 — Послуги, пов’язані з програмним забезпеченням
Тендерна документація
03 березня 2017 17:14 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
03 березня 2017 17:13 |
Протокол №6.PDF |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ "ТРАНСЛІНК КОНСАЛТИНГ" #37471425 |
Переможець |
129 708,00
UAH з ПДВ
|
07 березня 2017 11:51
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
02 січня 2018 14:55
|
Електронний підпис | укладений |
20 березня 2017 10:58
|
Договір 44 20.03.17.PDF | укладений |
20 березня 2017 10:52
|