Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Послуги з технічної підтримки програмного забезпечення системи електронного документообігу на базі "Автоматизованої системи управління документами "ДОК ПРОФ 3"
Очікувана вартість
129 708,00 UAH
UA-2017-03-03-001750-b 9ae26c237104430cb9ef3de26d9c5239
Переговорна процедура    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Світлана Кучерук

+380988959196 s.kucheruk_zem@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Головне управління Держгеокадастру у Житомирській області
Код ЄДРПОУ: 39765513
Місцезнаходження: 10002, Україна , Житомирська обл., м. Житомир, вул. Довженка, 45
Контактна особа: Світлана Кучерук
+380988959196
s.kucheruk_zem@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Обґрунтування застосування переговорної процедури

Пункт закону
Роботи, товари чи послуги можуть бути виконані, поставлені чи надані виключно певним суб’єктом господарювання
Обґрунтування
Згідно з ч. 2 ст. 2 Закону, умови, порядок та процедури закупівель товарів, робіт і послуг можуть установлюватися або змінюватися виключно цим Законом, крім випадків, передбачених цим законом. Відповідно до ч. 6 ст. 2 Закону забороняється придбання товарів, робіт і послуг до/без проведення процедур, визначених цим Законом, та укладання договорів, які передбачають оплату замовником товарів, робіт і послуг до/без проведення процедур, визначених цим Законом.
Переговорна процедура закупівлі застосовується замовником як виняток у разі наявності підстав, що визначені згідно ч. 2 ст. 35 Закону, в тому числі така процедура може бути застосована у разі відсутності конкуренції (у тому числі з технічних причин) на відповідному ринку, внаслідок чого договір про закупівлю може бути укладено лише з одним постачальником, за відсутності при цьому альтернативи.
Головне управління Держгеокадастру у Житомирській області є користувачем комп’ютерної програми «Автоматизована система управління документами ДОК ПРОФ 3», яка забезпечує автоматизоване діловодство та електронний документообіг,
«Автоматизована система управління документами ДОК ПРОФ 3» (далі – Система) потребує технічної підтримки, а саме:
- консультативних послуг щодо застосування Системи по телефону, засобами Інтернет;
- перевірка, тестування , налаштування роботи Системи;
-розслідування, діагностика та вирішення інцидентів у функціонуванні Системи у відділеному режимі.
Відповідно до Рішення про реєстрацію договору, який стосується права автора на твір (реєстраційний номер №2996 від 21.06.2016), майнові права на «Автоматизована система управління документами ДОК ПРОФ 3» належать Товариству з обмеженою відповідальністю «ТРАНСЛІНК КОНСАЛТИНГ», юридична адреса: 04053, м.Київ, вулиця Артема, 21, офіс 406.
Зважаючи на вищенаведене, послуги з технічної підтримки «Автоматизована система управління документами ДОК ПРОФ 3» неможливе від інших постачальників, окрім ТОВ «ТРАНСЛІНК КОНСАЛТИНГ», яке є єдиним постачальником даної послуги за юридичною адресою: 04053, м.Київ, вулиця Артема, 21, офіс 406.
З технічних причин послуги з технічної підтримки «Автоматизована система управління документами ДОК ПРОФ 3» для потреб Замовника може бути забезпечено тільки Учасником, яким є ТОВ «ТРАНСЛІНК КОНСАЛТИНГ»

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 07 березня 2017 11:51
Оскарження наміру укласти договір: 18 березня 2017 00:00

Інформація про предмет закупівлі

Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
12 послуга
Послуги з технічної підтримки програмного забезпечення системи електронного документообігу на базі "Автоматизованої системи управління документами "ДОК ПРОФ 3"
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 10002, Україна, Житомирська область, м. Житомир, Довженка, 45
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 01 січня 2017  —  31 грудня 2017
ДК 021:2015: 72260000-5 — Послуги, пов’язані з програмним забезпеченням

Тендерна документація

03 березня 2017 17:14
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
03 березня 2017 17:13
Протокол №6.PDF

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "ТРАНСЛІНК КОНСАЛТИНГ"
#37471425
Переможець 129 708,00
UAH з ПДВ
07 березня 2017 11:51

Документи

07 березня 2017 11:51
Електронний підпис
07 березня 2017 11:51
Протокол №7.PDF

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 07 березня 2017 11:51

Друкувати форму повідомлення PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "ТРАНСЛІНК КОНСАЛТИНГ"
#37471425
129 708,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

07 березня 2017 11:51
Електронний підпис
07 березня 2017 11:51
Протокол №7.PDF

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
02 січня 2018 14:55
Електронний підпис укладений
20 березня 2017 10:58
Договір 44 20.03.17.PDF укладений
20 березня 2017 10:52

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 20 березня 2017 — 31 грудня 2017
Сума оплати за договором: 129 708,00
UAH з ПДВ