Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Виконання послуг по нанесенню горизонтальної дорожньої розмітки фарбою та скляними кульками по вулицях м.Дніпро
Очікувана вартість
5 500 000,00 UAH
UA-2017-03-03-001300-c f8e5cc8a7dc042c1bb2e8723e2280716
Конкурентний діалог 1-ий етап    Торги відмінено    Наявні скарги без рішення
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Фракянц Ганна Ігорівна

380563723656 3723656@i.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Комунальне підприємство "Дніпродорсервіс" Дніпропетровської міської ради
Код ЄДРПОУ: 32835620
Місцезнаходження: 49006, Україна , Дніпропетровська обл., Дніпропетровськ, проспект Пушкіна, буд. 20
Контактна особа: Фракянц Ганна Ігорівна
380563723656
3723656@i.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 03 березня 2017 15:54
Звернення за роз’ясненнями: до 25 березня 2017 09:00
Оскарження умов закупівлі: до 31 березня 2017 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 04 квітня 2017 09:00
Очікувана вартість: 5 500 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 55 000,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%

Інформація про предмет закупівлі

Виконання послуг по нанесенню горизонтальної дорожньої розмітки фарбою та скляними кульками по вулицях м.Дніпро

Виконання послуг по нанесенню горизонтальної дорожньої розмітки фарбою та скляними кульками по вулицях м.Дніпро
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
Виконання послуг по нанесенню горизонтальної дорожньої розмітки фарбою та скляними кульками по вулицях м.Дніпро
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 49006, Україна, Дніпропетровська область, Дніпропетровськ, проспект Пушкіна, 20
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 28 квітня 2017  —  30 червня 2017
ДК 021:2015: 45233221-4 — Нанесення дорожньої розмітки

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
03 березня 2017 16:10
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
03 березня 2017 16:04
Тендерна документація.doc

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Роз'яснення до тендерної документації
Дата подання: 20 березня 2017 13:28
Дата відповіді: 21 березня 2017 10:13
Пунктом 1.2.4 Додатку 1 до тендерної документації передбачено, що Учасник повинен мати склад та виробничу базу на відстані не більше 20-км від м. Дніпро для підготовки виробництва та зберігання матеріалів. Просимо роз'яснити, що слід розуміти під "виробничою базою"?
Відповідь: Под словом "виробничою базою" мы подразумеваем базу, где будет находится материалы, оборадувание для оперативного нанесения разметки в случае необходимости, а так же ремонта и обслуживания оборудования.
Щодо надання роз'яснення
Дата подання: 22 березня 2017 16:55
Дата відповіді: 23 березня 2017 08:25
На першому етапі подання пропозиції Учасникам необхідно подати інформацію з описом рішення про закупівлю. На виконання даної вимоги Учаснику необхідно подати пропозиції по внесенню змін до Додатку 2 Тендерної документації чи іншу інформацію?
Відповідь: по Додатку 2 Тендерної документації
Роз'яснення
Дата подання: 24 березня 2017 09:42
Дата відповіді: 24 березня 2017 11:10
Відповідно до п. 3 додатку 1 Тендерної документації учасник повинен надати для платників податку на додану вартість – витяг (виписка) з реєстру платників ПДВ (оригінал або копія завірена нотаріально), або копія свідоцтва про реєстрацію платника податку на додану вартість, завірену нотаріально (для платників, які зареєстровані до 01.01.2014). Просимо роз'яснити, якщо учасник реєстрований до 01.01.2014, то він має надати копію свідоцтва про реєстрацію платника податку на додану вартість, завірену нотаріально чи може надати витяг (виписка) з реєстру платників ПДВ, оскільки при першому зверненні платника податку на додану вартість за отриманням витягу із реєстру платників ПДВ, Свідоцтво про реєстрацію платника ПДВ та їх засвідчені копії, підлягають поверненню до органів Міндоходів.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Роз'яснення надомо протягом дня
Розгорнути всі запитання: 3 Згорнути запитання

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2017-03-03-001300-c.b2
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "АВТОМАГІСТРАЛЬ", Код ЄДРПОУ:31481658
Дата подання: 23 березня 2017 23:47
Щодо порушення вимог законодавства при проведенні процедури закупівлі!
Вивчивши тендерну документацію на закупівлю «45233221-4 - Нанесення дорожньої розмітки» (Виконання послуг по нанесенню горизонтальної дорожньої розмітки фарбою та скляними кульками по вулицях м. Дніпро) згідно оголошення про проведення відкритих торгів UA-2017-03-03-001300-c нами виявлено ряд порушень вимог Закону України «Про публічні закупівлі».

По-перше, замовником не вірно визначено конкретну назву предмета закупівлі.
Так, відповідно до Розділу ІІІ Наказу Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 17.03.2016 № 454 «Про затвердження Порядку визначення предмета закупівлі», визначення предмета закупівлі робіт здійснюється замовником згідно з пунктом 22 частини першої статті 1 Закону за об'єктами будівництва та з урахуванням ДСТУ Б.Д.1.1-1:2013 “Правила визначення вартості будівництва”, прийнятих наказом Міністерства регіонального розвитку, будівництва та житлово-комунального господарства України від 05 липня 2013 року № 293, а також галузевих будівельних норм ГБН Г.1-218-182:2011 “Ремонт автомобільних доріг загального користування. Види ремонтів та перелік робіт”, затверджених наказом Державної служби автомобільних доріг України від 23 серпня 2011 року № 301, із зазначенням у дужках предмета закупівлі відповідно до показників другої – п'ятої цифр Єдиного закупівельного словника. Разом з тим, Замовником, всупереч вимогам вищевказаного Наказу, визначено предмет закупівлі за показником 8 (восьмої) цифри. Таким чином, Замовником грубо порушено вимоги Закону та у разі не внесення відповідних змін, процедура закупівлі підлягає відміні на підставі п.п.2, 3 ч.1 ст.31 Закону України «Про публічні закупівлі».

По-друге, Замовник зазначає, що проводить закупівлю робіт, разом з тим, відповідно до п.7 «Інформація про субпідрядника (у випад-ку закупівлі робіт)»Розділу 3 тендерної документації, залучення субпідрядників не передбачено. Вказаний пункт суперечить п.17 ч.2 ст.22 Закону України «Про публічні закупівлі».................
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога задоволена
24 березня 2017 11:10
Рішення надамо протягом дня

Скарги до процедури

Номер скарги: UA-2017-03-03-001300-c.c1
Статус:
Очікує розгляду
Скаржник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ХІМІЯ ПАРК", Код ЄДРПОУ:38986599
Дата подання: 23 березня 2017 10:37
Відміна торгів
Вимагаємо відмінити торги відповідно до ст. 31 ЗУ через порушення порядку оприлюднення оголошення про проведення закупівлі, оскільки Замовник не оприлюднив оголошення про проведення закупівлі на веб-порталі Уповноваженого органу англійською мовою, відповідно до частини 4 статті 10 ЗУ.
Рішення замовника: Вимога задоволена
Дата: 23 березня 2017 16:05
Визначення предмету закупівелі 45233221-4 "Нанесення дорожньої розмітки" ( "Виконання послуг по нанесенню горизонтальної дорожньої розмітки фарбою та скляними кульками по вулицях м.Дніпро") відбулося згідно Вимог Наказу Мінекономрозвитку України від 17.03.16 № 454 "Про затвердження порядку визначення предмету закупівлі" та класіфікатора ДК 021:2015. При цьому класифікатором передбачено, що 45233221-4 "Нанесення дорожньої розмітки" відноситься до Розділу 45000000-7 БУДІВЕЛЬНІ РОБОТИ. Одже, фактично, оголошення Замовника про Закупівлю, відповідно до технічного завдання, за своїм складом та сутністю є "Роботами". Для робіт передбачено поріг для опублікування англійською мовою - від 5 150 тис. євро. Оголошена сума закупівлі 5 500 000 гривень, що майже в 30 разів менше від порогу. Таким чином, публікування даного оголошення іноземною мовою не передбачено законодавством.
Оцінка скаржника: Рішенням Замовника не задоволений
Дата звернення до Комісії з розгляду звернень: 24 березня 2017 09:05
Рішення Органу оскарження: Очікується
Номер скарги: UA-2017-03-03-001300-c.c3
Статус:
Очікує розгляду
Скаржник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ХІМІЯ ПАРК", Код ЄДРПОУ:38986599
Дата подання: 24 березня 2017 09:25
Відміна торгів
Вимагаємо відмінити торги відповідно до ст. 31 ЗУ через порушення порядку оприлюднення оголошення про проведення закупівлі, оскільки Замовник не оприлюднив оголошення про проведення закупівлі на веб-порталі Уповноваженого органу англійською мовою, відповідно до частини 4 статті 10 ЗУ. Замовником не вірно визначено предмет закупівлі, а саме: відповідно до пункту 17 та 22 ЗУ "Про публічні закупівлі" роботи - проектування, будівництво нових, розширення, реконструкція, капітальний ремонт та реставрація існуючих об’єктів і споруд виробничого і невиробничого призначення, роботи з нормування в будівництві, геологорозвідувальні роботи, технічне переоснащення діючих підприємств та супровідні роботам послуги, у тому числі геодезичні роботи, буріння, сейсмічні дослідження, аеро- і супутникова фотозйомка та інші послуги, що включаються до кошторисної вартості робіт, якщо вартість таких послуг не перевищує вартості самих робіт; а послуги - будь-який предмет закупівлі, крім товарів і робіт, зокрема транспортні послуги, освоєння технологій, наукові дослідження, науково-дослідні або дослідно-конструкторські розробки, медичне та побутове обслуговування, лізинг, найм (оренда), а також фінансові та консультаційні послуги, поточний ремонт. Ваше посилання на Державний класифікатор продукції та послуг ДК 016:2010, є некоректне, оскільки Закон містить визначення терміну "роботи" та "послуги" і, оскільки, згідно з Законом предмет закупівлі ніяк не можна віднести до визначення "роботи", то він є "послугами".
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога задоволена
Дата: 24 березня 2017 11:10
Рішення надомо протягом дня
Оцінка скаржника: Рішенням Замовника не задоволений
Дата звернення до Комісії з розгляду звернень: 28 березня 2017 08:27
Рішення Органу оскарження: Очікується

Інформація про відміну

Виконано
Дата відміни: 20 листопада 2017 13:18
Коментар щодо відміни: необхідність відміни торгів у разі неможливості усунення порушень, що виникли через порушення законодавства з питань публічних закупівель
Документи:
20 листопада 2017 13:13
Протокол відміна торгів 14.PDF