Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Надання інформаційно-технічного супроводження (ІТС) КП
Очікувана вартість
22 800,00 UAH
UA-2017-03-03-000912-c e6bc7601a5c84d919666dec8213d9c20
Спрощена закупівля    Завершена
Електронний підпис не накладено

Контакти

Малікова Неля Ярославівна

380444072573 ssd-svyatoshin@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Служба у справах дітей Святошинської районної в місті Києві державної адміністрації
Код ЄДРПОУ: 37498740
Вебсайт: http://svyat.kievcity.gov.ua/
Місцезнаходження: 03148, Україна , Київська обл., Київ, Юри Гната, 9, каб. 422
Контактна особа: Малікова Неля Ярославівна
380444072573
ssd-svyatoshin@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 03 березня 2017 14:12
Звернення за роз’ясненнями: до 07 березня 2017 12:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 10 березня 2017 11:00
Очікувана вартість: 22 800,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 228,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%

Інформація про предмет закупівлі

1 Внесення змін та доповнень у конфігурацію автоматизованої системи розрахунку заробітної плати та обліку фінансово-господарської діяльності з вимогами Замовника та за результатами експлуатації 2 Відстеження змін у законодавстві України та внесення відповідних змін до програмного забезпечення автоматизованої системи розрахунку заробітної плати та обліку фінансово-господарської діяльності 3 Постійна підтримка та оновлення програмних засобів формування регламентованої звітності в електронному вигляді 4 Постійна підтримка та оновлення програмного забезпечення для інтеграції з комп'ютерними системами органів Державної казначейської служби України та передачі даних на електронних носіях в органи Державної казначейської служби України 5 Надання консультативної допомоги Замовнику при виникненні нестандартних ситуацій, формуванні місячної, квартальної та річної звітності та звірка з аналітичними даними бухгалтерського обліку на робочих місцях користувачів системи 6 Проведення щотижневого аналізу коректності наповнення бази даних автоматизованої системи розрахунку заробітної плати та обліку фінансово-господарської діяльності 7 Надання оперативних консультацій за допомогою телефону, електронної пошти, Internet 8 Системно-технологічна підтримка функціонування програмного продукту “1С: Підприємство 7.7” у локальній обчислювальній мережі Замовника

1 Внесення змін та доповнень у конфігурацію автоматизованої системи розрахунку заробітної плати та обліку фінансово-господарської діяльності з вимогами Замовника та за результатами експлуатації
2 Відстеження змін у законодавстві України та внесення відповідних змін до програмного забезпечення автоматизованої системи розрахунку заробітної плати та обліку фінансово-господарської діяльності
3 Постійна підтримка та оновлення програмних засобів формування регламентованої звітності в електронному вигляді
4 Постійна підтримка та оновлення програмного забезпечення для інтеграції з комп'ютерними системами органів Державної казначейської служби України та передачі даних на електронних носіях в органи Державної казначейської служби України
5 Надання консультативної допомоги Замовнику при виникненні нестандартних ситуацій, формуванні місячної, квартальної та річної звітності та звірка з аналітичними даними бухгалтерського обліку на робочих місцях користувачів системи
6 Проведення щотижневого аналізу коректності наповнення бази даних автоматизованої системи розрахунку заробітної плати та обліку фінансово-господарської діяльності
7 Надання оперативних консультацій за допомогою телефону, електронної пошти, Internet
8 Системно-технологічна підтримка функціонування програмного продукту “1С: Підприємство 7.7” у локальній обчислювальній мережі Замовника
Розгорнути Згорнути
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
10 місяць
1 Внесення змін та доповнень у конфігурацію автоматизованої системи розрахунку заробітної плати та обліку фінансово-господарської діяльності з вимогами Замовника та за результатами експлуатації
2 Відстеження змін у законодавстві України та внесення відповідних змін до програмного забезпечення автоматизованої системи розрахунку заробітної плати та обліку фінансово-господарської діяльності
3 Постійна підтримка та оновлення програмних засобів формування регламентованої звітності в електронному вигляді
4 Постійна підтримка та оновлення програмного забезпечення для інтеграції з комп'ютерними системами органів Державної казначейської служби України та передачі даних на електронних носіях в органи Державної казначейської служби України
5 Надання консультативної допомоги Замовнику при виникненні нестандартних ситуацій, формуванні місячної, квартальної та річної звітності та звірка з аналітичними даними бухгалтерського обліку на робочих місцях користувачів системи
6 Проведення щотижневого аналізу коректності наповнення бази даних автоматизованої системи розрахунку заробітної плати та обліку фінансово-господарської діяльності
7 Надання оперативних консультацій за допомогою телефону, електронної пошти, Internet
8 Системно-технологічна підтримка функціонування програмного продукту “1С: Підприємство 7.7” у локальній обчислювальній мережі Замовника
Розгорнути Згорнути
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 03148, Україна, Київська область, Київ, вул. Гната Юри, 9, кім 422
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 20 березня 2017  —  31 грудня 2017
ДК 021:2015: 72261000-2 — Послуги з обслуговування програмного забезпечення
ДК 016:2010: 63.11.1 — "Послуги щодо обробляння даних, розміщування інформації на веб-вузлах, щодо програмного застосування та інші послуги щодо забезпечення інформаційно-технологічною інфраструктурою"

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
04 березня 2017 11:00
Довідка про неприбутковість.pdf
04 березня 2017 10:59
Свідоцтво.pdf
04 березня 2017 10:59
Виписка .pdf
04 березня 2017 10:58
оголошення.pdf

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 10 березня 2017 11:00

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ФОП Пилипенко Н. О. 21 600,00
UAH з ПДВ
21 600,00
UAH з ПДВ
Документи

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ФОП Пилипенко Н. О.

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ФОП Пилипенко Н. О.
#2889705186
Переможець 21 600,00
UAH з ПДВ
20 березня 2017 15:08

Документи

20 березня 2017 15:07
Протокол.pdf

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 20 березня 2017 15:08

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ФОП Пилипенко Н. О.
#2889705186
21 600,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

20 березня 2017 15:07
Протокол.pdf

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Договір № 1С-01174 від 22.03.2017.pdf укладений
11 травня 2017 14:41