Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Витратні матеріали для стерилізації – 14 найменувань
Очікувана вартість
115 434,00 UAH
UA-2017-03-01-001707-a b43956f4c8894aa1b93d4d5f369487e9
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Сергій Олексійович Тукайло

+38 (044) 259-62-17 zakupivli1@feofaniya.org

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Клінічна лікарня "Феофанія" Державного управління справами
Код ЄДРПОУ: 05415792
Вебсайт: http://www.feofaniya.org/
Місцезнаходження: 03143, Україна , Київська обл., м.Київ, вулиця Академіка Заболотного, 21
Контактна особа: Сергій Олексійович Тукайло
+38 (044) 259-62-17
zakupivli1@feofaniya.org
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 01 березня 2017 17:06
Звернення за роз’ясненнями: до 09 березня 2017 09:00
Оскарження умов закупівлі: до 15 березня 2017 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 19 березня 2017 09:00
Початок аукціону: 20 березня 2017 14:13
Очікувана вартість: 115 434,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 1 500,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,30%

Інформація про предмет закупівлі

Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
14 одиниць
Витратні матеріали для стерилізації
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 03143, Україна, Київ, Київ, Академіка Заболотного, 21
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2017
ДК 021:2015: 33600000-6 — Фармацевтична продукція

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
01 березня 2017 17:09
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
01 березня 2017 17:06
ТД - ВМ для стерилізації_14 найм.docx

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Тести Бове и Дика
Дата подання: 03 березня 2017 14:54
Дата відповіді: 07 березня 2017 09:55
Подскажите, пожалуйста, п.14 - "Тести Бове і Діка" - 5 упаковок - это 5 тестов или 5 коробок по 20шт.
Відповідь: Здравствуйте. 5 упаковок - это 5 тестов.

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2017-03-01-001707-a.c1
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ТОВ СІМЕСТА ВААЛ, Код ЄДРПОУ:20933811
Дата подання: 06 квітня 2017 13:22
Скарга
ВИМОГА
про усунення порушення у процесі проведення закупівлі
Клінічною лікарнею «Феофанія» Державного управління справами (код ЄДРПОУ 05415792, далі - Замовник), місцезнаходження: 03143, м. Київ, вул. Академіка Заболотного, 21, проведена процедура закупівлі «Витратні матеріали для стерилізації – 14 найменувань» (номер процедури закупівлі UA-2017-03-01-001707-а).
Дата оприлюднення та номер оголошення про проведення закупівлі: № UA-2017-03-01-001707-а від 01.03.2017р.
Протоколом розгляду тендерних пропозицій тендерного комітету Замовника від 03.04.2016р. (далі – Протокол) переможцем торгів визначено товариство з обмеженою відповідальністю «ПРОФІ КО» (код 39499463), адреса: 03057, м. Київ, просп. Перемоги. буд. 39. оф. 138, тел. 0504472687. Тендерна пропозиція – 114 379,00 грн.
Іншого учасника процедури закупівлі НВФ «Сіместа ВААЛ» у формі ТОВ з ціновою пропозицією 43 677,54 грн. відхилено на підставі протоколу розгляду тендерних пропозицій від 27.03.2017
В обґрунтування прийнятого рішення про відхилення пропозиції Кандидата тендерний комітет Замовника посилався на невідповідність тендерної пропозиції вимогам тендерної документації, що полягає у наступному:
«учасником не надано гарантійного листа, складеного у довільній формі, про відповідність Учасника вимогам, визначеним у статті 17 Закону. Учасником надано лист, в якому перераховані не всі обставини».
Вимога щодо надання гарантійного листа про відповідність вимогам ст. 17 Закону «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) з перерахунком всіх обставин не відповідає цьому Закону та грубо порушує права та законні інтереси Учасника.
Згідно ч 3. ст. 17 Закону «Замовник у тендерній документації зазначає, що інформація про відсутність підстав, визначених у частинах першій і другій цієї статті, надається в довільній формі». Вимога щодо переліку всіх обставин, передбачених ст. 17 Закону, відсутня.
Крім того, в ч 3. ст. 17 Закону зазначається, що «спосіб документального підтвердження згідно із законодавством відсутності підстав, передбачених пунктами 2, 3, 5, 6 і 8 частини першої та частиною другою цієї статті, визначається замовником для надання таких документів лише переможцем процедури закупівлі. Замовник не вимагає документального підтвердження інформації, що міститься у відкритих єдиних державних реєстрах, доступ до яких є вільним».
По-перше, тендерна пропозиція НВФ «Сіместа ВААЛ» у формі ТОВ була відхилена до моменту визначення переможця торгів. Тобто вимоги Додатку 1 до Тендерної документації в частині необхідності підтвердження відсутності підстав, передбачених пунктами 2, 3, 5, 6 і 8 ч. 1 ст. 17 Закону не підлягали застосуванню до тендерної пропозиції НВФ «Сіместа ВААЛ» у формі ТОВ. Однак в супереч вимогам Закону тендерна документація Замовника містить такі вимоги у тому числі й до учасників, що не були визначені переможцем, а саме надання гарантійного листа щодо всіх обставин ч.ч. 1, 2 ст 17 Закону.
По-друге, надання такого гарантійного листа суперечить вимогам Закону щодо заборони підтвердження інформації, що міститься у відкритих єдиних державних реєстрах, доступ до яких є вільним.
Тобто висновки, наведенні у Протоколі, є незаконними, належним чином не обґрунтовані та засновані лише на особистих припущеннях членів тендерного комітету Замовника, що має ознаки корупційних діянь та зловживань службовими повноваженнями.
В результаті неправомірного відхилення пропозиції з більш вигідними умовами, державний бюджет зазнав значних матеріальних збитків в розмірі 70 701,46 р. Саме цю суму державній медичній установі доведеться переплатити завдяки незаконним діям тендерного комітету Замовника.
Слід також зазначити, що при визначенні переможця тендерний комітет Замовника надав перевагу товарам іноземного походження, а саме медичні хімічні індикатори російського виробництва. При тому, що такі індикатори виробляються в Україні.
Саме товари вітчизняного виробництва були запропоновані НВФ «Сіместа ВААЛ» у формі ТОВ, які є втричі дешевими ніж російські аналоги.
Цими діями тендерний комітет замовника знехтував пропозиції уряду України, доведеного Розпорядженням Кабінету Міністрів України від 11.09.2014р. №829-р. «Про пропозиції щодо застосування персональних спеціальних економічних та інших обмежувальних заходів». Цим Розпорядження урядом України були схвалені та винесені на розгляд Ради національної безпеки і оборони України пропозиції щодо заборони здійснення державних закупівель товарів, робіт і послуг походженням з Російської Федерації, крім випадків, коли заміщення таких предметів закупівлі іншими неможливе, що підтверджено Міністерством економічного розвитку і торгівлі.
Дану позицію щодо незаконних дій тендерного комітету Клінічної лікарні «Феофанія» Державного управління справами у складі:
- Голови тендерного комітету Строкань А.М.;
- Секретаря тендерного комітету Тукайло С.О.
- Начальника служби медтехніки Поліщук С.А.;
- головного механіка Діленян Р.О.;
- завідувача аптеки Красуля О.І.;
- головної медичної сестри Наконечної Т.В.;
- начальника ВМТП Басенко В.М.;
- завідувача юридичного сектору Іванченко В.А.;
- завідувача КДЛ Азімцева О.А.;
- головного бухгалтера Цвілій Ю.О.;
- економіста Соколенко О.Ю.
буде доведено до відома Національного антикорупційного бюро України, Національного агентства з питань запобігання корупції, Спеціалізованої антикорупційної прокуратури.
На підставі вищевикладеного,
Вимагаємо:
1. Скасувати протокол розгляду тендерних пропозицій тендерного комітету Клінічної лікарні «Феофанія» Державного управління справами від 27.03.17 б/н.
2. Скасувати протокол розгляду тендерних пропозицій тендерного комітету Клінічної лікарні «Феофанія» Державного управління справами від 03.04.17 б/н.
3. Визнати НАУКОВО-ВИРОБНИЧУ ФІРМУ «СІМЕСТА ВААЛ» у формі товариства з обмеженою відповідальністю (код ЄДРПОУ 20933811) переможцем процедури закупівлі «Витратні матеріали для стерилізації – 14 найменувань» (номер процедури закупівлі UA-2017-03-01-001707-а).
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
10 квітня 2017 17:08
Відповідь на вимогу/скаргу в прикріпленому файлі

Документи

10 квітня 2017 17:08
Відповідь на скаргу.docx

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 20 березня 2017 14:40

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ СІМЕСТА ВААЛ 43 677,54
UAH з ПДВ
43 677,54
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ ПРОФІ КО 114 379,00
UAH з ПДВ
114 379,00
UAH з ПДВ
Документи
ФОП Колодєєва Ірина Олегівна 115 268,00
UAH з ПДВ
115 268,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

22 березня 2017 16:51
інструкції тести.pdf
22 березня 2017 16:51
2017-03-22 (3).pdf
22 березня 2017 16:51
2017-03-22 (2).pdf
22 березня 2017 16:51
2017-03-22 (1).pdf
22 березня 2017 16:51
методичні вказівки.pdf
15 березня 2017 15:13
Пропозиція.rar

Публічні документи

06 квітня 2017 14:25
Документи переможця
17 березня 2017 16:30
Пропозиція.pdf
17 березня 2017 16:30
Статут.PDF
17 березня 2017 16:30
Проект договора.PDF
17 березня 2017 16:30
Наказ про призначення.PDF
17 березня 2017 16:30
Довідки ст.16.PDF
17 березня 2017 16:30
Гарант.лист ч1-2 ст 17.PDF
17 березня 2017 16:30
Гарант.лист ст.17.PDF
17 березня 2017 16:30
Гарант.лист переможець.PDF
17 березня 2017 16:30
Відомості про учасника.PDF
17 березня 2017 16:30
Витяг з реєстру ПДВ.PDF
17 березня 2017 16:30
Витяг з ЄДРПОУ.PDF

Публічні документи

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ СІМЕСТА ВААЛ

ТОВ ПРОФІ КО

ФОП Колодєєва Ірина Олегівна

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ СІМЕСТА ВААЛ
#20933811
Відхилено 43 677,54
UAH з ПДВ
28 березня 2017 17:09
ТОВ ПРОФІ КО
#39499463
Переможець 114 379,00
UAH з ПДВ
03 квітня 2017 15:23

Документи

28 березня 2017 17:09
Електронний підпис

Документи

03 квітня 2017 15:23
Електронний підпис
03 квітня 2017 15:22
Переможець_ПрофіКо.pdf

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 03 квітня 2017 15:23

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ ПРОФІ КО
#39499463
114 379,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

03 квітня 2017 15:23
Електронний підпис
03 квітня 2017 15:22
Переможець_ПрофіКо.pdf

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
03 квітня 2018 12:54
Електронний підпис зміни до договору
18 січня 2018 17:00
ДУ_Профі Ко.pdf зміни до договору
18 січня 2018 16:57
Електронний підпис зміни до договору
18 січня 2018 16:55
ДУ_Профі Ко_подовження.pdf зміни до договору
18 січня 2018 16:54
Електронний підпис укладений
21 квітня 2017 12:15
Договір_ПрофіКо (стерил 14 найм).pdf укладений
21 квітня 2017 12:14

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
17 січня 2018
Дата публікації змін до договору:
18 січня 2018
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору на наступний рік
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Сторони керуючись частиною 5 статті 36 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 року № 922-VIII дійшли згоди продовжити дію Договору на строк достатній для проведення процедури закупівлі товару, в обсязі, що не перевищує 20% суми, визначеної в Договорі.
Номер договору про закупівлю: 472
Договір:
Номер додаткової угоди: 472
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
17 січня 2018
Дата публікації змін до договору:
18 січня 2018
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору на наступний рік
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Відповідно до пункту 10.3 Договору вартість товару збільшити на 22 415,00 грн. (двадцять дві тисячі чотириста п'ятнадцять гривень 00 копійок) в т.ч. ПДВ 3404,05 грн.
Номер договору про закупівлю: 472
Договір:
Номер додаткової угоди: 472
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 19 квітня 2017 — 31 грудня 2017
Сума оплати за договором: 136 794,00
UAH з ПДВ