Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Послуги з розробки комунікаційного та мультимедійного програмного забезпечення
Очікувана вартість
153 000,00 UAH
UA-2017-03-01-001393-b e82ce0fe6d8441c09e982340d6d9c3e2
Переговорна процедура    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Кіщук Макарій Миколайович

380342551890 mvk.pracya@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Виконавчий комітет Івано-Франківської міської ради
Код ЄДРПОУ: 04054346
Вебсайт: http://www.mvk.if.ua/
Місцезнаходження: 76004, Україна , Івано-Франківська обл., Івано-Франківськ, Грушевського, 21
Контактна особа: Кіщук Макарій Миколайович
380342551890
mvk.pracya@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Обґрунтування застосування переговорної процедури

Пункт закону
Виникла необхідність у постачанні додаткового обсягу товару у того самого постачальника, що здійснюється протягом трьох років після укладення договору про закупівлю і загальна вартість такого постачання не перевищує 50 відсотків ціни договору про закупівлю
Обґрунтування
Враховуючи об’єктивні потреби здійснити додаткову закупівлю через електронну систему послуги з розробки комунікаційного та мультимедійного програмного забезпечення, а саме внесення доповнень до програмного комплексу «VisualService» модулі «Контакт-центр» та портал «Муніципальні оголошення» (далі Програмне забезпечення).
Керуючись пункт 1 та 5 частини другої статті 35 Закону України “Про публічні закупівлі” (закупівля, пов’язана із захистом прав інтелектуальної власності), а саме:
- закупівлі творів мистецтва або закупівлі, пов’язаної із захистом прав інтелектуальної власності;
- закупівля, пов'язана із захистом прав інтелектуальної власності, потреба здійснити додаткову закупівлю у того самого постачальника з метою уніфікації, стандартизації або забезпечення сумісності з наявними товарами, технологіями, роботами або послугами, якщо заміна попереднього постачальника (виконавця робіт, надавача послуг) може призвести до несумісності або виникнення проблем технічного характеру, пов'язаних з експлуатацією та обслуговуванням.
Основні унікальні відмінностіцієї системи, зокрема які полягають у її структуруванні та налаштуванні саме під параметри і процеси, які функціонують у Службі оперативного реагування виконавчого комітету Івано-Франківської міської ради.
В 2016 році в Службі оперативного реагування виконавчого комітету Івано-Франківської міської ради було впроваджено програмно-апаратний комплекс “VisualService” модулі «Контакт-центр» та портал «Муніципальні оголошення».
Інноваційність і новітність даної системи при розробці дозволила досягти наступних цілей:
- Ідентифікація особи по номеру телефона і, як наслідок, іменне звернення до абонента від початку розмови;
- Реєстрація звернення проводити на основі існуючих в базі даних «Муніципального Дата-центру» персональних даних про мешканця, адресу його реєстрації, та телефонні номери;
- Зберігання запису розмови оператора та мешканця, надати простий інтерфейс прослуховування запису;
- Чітка класифікація категорії питання, можливість реєструвати первинні, повторні, дублетні та масові звернення;
- Забезпечено автоматичне визначення виконавця робіт по зверненню на основі каталогу підрядників та довідника котегорії питань по зверненнях;
- Забезпечено авторизований доступ виконавцям робіт до звернень, спрямованих їм на виконання, надати можливість прослуховування розмови мешканця та оператора;
- Вказати на просторовій карті об’єкт інфраструктури міста, до якого відноситься звернення;
- Забезпечити гнучкі можливості інформування мешканців через СМС та електронну пошту;
- В режимі он-лайн Інформувати операторів служби оперативного реагування та мешканців міста про різноманітні роботи, що будуть виконуватись підприємствами та створювати незручності мешканцям (ремонти, розкопки, відключення)
- Візуалізувати ремонтні та інші роботи на карті міста, схематично відображуючи відключення, розкопки та інші роботи;
- Схематично відображує проблемні місця на території міста
- Розмір кола відображує масштаб робіт, а саме кількість будинків, на які впливають роботи;
- Значок в центрі кола – наявність відключень або розкопок;
- Кольорами позначені роботи з електропостачання, газопостачання, холодного та гарячого водопостачання;
- Формувати звіти у вигляді списків та аналітичних форм. Проводити розсилку повідомлень електронною поштою про нові та протерміновані звернення.
Призначенням послуг згідно переговорної процедури є розробка комунікаційного та мультимедійного програмного забезпечення, а саме внесення доповнень до програмного комплексу «VisualService» модулі «Контакт-центр» та портал «Муніципальні оголошення» в Службі оперативного реагування виконавчого комітету Івано-Франківської міської ради для формування та ведення нероздільної інформації про звернення мешканців міста, які реєструються відповідно до чинного законодавства.
Вибір цієї процедури обумовлений вимогами Закону України “Про авторське право і суміжні права” щодо необхідності забезпечення охорони прав авторів, пов’язаних розробкою та впровадженням програмного комплексту «VisualService».
Унікальність системи полягає у її структуруванні та налаштуванні саме під параметри і процеси, які функціонують у Службі оперативного реагування виконавчого комітету Івано-Франківської міської ради. При цьому, дана система зареєстрована Державною службою інтелектуальної власності як об’єкт інтелектуальної власності, а саме – «Комп’ютерна програма «Програмний комплекс по обліку комунальних послуг “VisualService”» (Рішення про реєстрацію авторського права на твір відповідно до заявки від 04.03.2015р № 59873). Відповідно подальше використання та розвиток існуючої інформаційної системи потребує додержання законодавства щодо інтелектуальної власності, зокрема Законів України «Про авторське право і суміжні права» та «Про розповсюдження примірників аудіовізуальних творів, фонограм, відеограм, комп'ютерних програм, баз даних».
Слід також зазначити, що можливий альтернативний варіант заміни виконавця даних послуг є невиправданим, оскільки потребуватиме впровадження (розробку) нового адаптованого програмного забезпечення, що внаслідок тривалості і складності цього процесу несе істотні ризики зриву виконання «Службою оперативного реагування» завдань, виконання яких має надзвичайно важливе значення для функціонування комунальної системи міста, а також може зумовити ризики недодержання вимог законодавства щодо захисту зазначеного права інтелектуальної власності.
Відповідно до Закону України "Про авторське право і суміжні права", Цивільного кодексу України та відповідно до рішення Державної служби інтелектуальної власності про реєстрацію авторського права на твір авторам Євчину Руслану Мироновичу, Щербію Андрію Богдановичу, Якуб’яку Володимиру Васильовичу належить виключне право на використання творів, створених в результаті діяльності об’єктів права інтелектуальної власності, − Комп’ютерна програма «Програмний комплекс по обліку комунальних послуг “VisualService”. Внесення змін, оновлення програми, її переробка, інші зміни можуть бути здійснені станом на 21 квітня 2015 року лише ними.)
За вказаних обставин Замовник може застосувати переговорну процедуру закупівлі на підставі:
- пункту 1 частини другої статті 35 Закону щодо закупівлі, пов'язаної із захистом прав інтелектуальної власності;
- пункту 5 частини другої статті 35 Закону у зв’язку з потребою здійснити додаткову закупівлю у того самого постачальника з метою уніфікації, стандартизації або забезпечення сумісності з наявними товарами, технологіями, роботами або послугами, якщо заміна попереднього постачальника (виконавця робіт, надавача послуг) може призвести до несумісності або виникнення проблем технічного характеру, пов'язаних з експлуатацією та обслуговуванням.
Відповідно до cт. 35, п 2 відсутність конкуренції (у тому числі з технічних причин) на відповідному ринку, внаслідок чого договір про закупівлю може бути укладено лише з одним постачальником, за відсутності при цьому альтернативи.

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 01 березня 2017 19:58
Оскарження наміру укласти договір: 12 березня 2017 00:00

Інформація про предмет закупівлі

Послуги з розробки комунікаційного та мультимедійного програмного забезпечення
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
16 послуга
розробка комунікаційного та мультимедійного програмного забезпечення
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 76004, Україна, Івано-Франківська область, Івано-Франківськ, вул. Грушевського, 21
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2017
ДК 021:2015: 72212500-4 — Послуги з розробки комунікаційного та мультимедійного програмного забезпечення

Тендерна документація

01 березня 2017 19:57
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
01 березня 2017 19:47
Документація ТОВ Техноінфософт.pdf
01 березня 2017 19:47
Протокол тендерного комітету (питання №1).doc
01 березня 2017 19:57
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
01 березня 2017 19:54
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
01 березня 2017 19:48
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
01 березня 2017 19:47
Документація ТОВ Техноінфософт.pdf
01 березня 2017 19:47
Протокол тендерного комітету (питання №1).doc

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "Техноінфософт"
#37182507
Переможець 153 000,00
UAH
01 березня 2017 19:58

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 01 березня 2017 19:58

Друкувати форму повідомлення PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "Техноінфософт"
#37182507
153 000,00
UAH
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
02 січня 2018 15:08
Електронний підпис укладений
02 січня 2018 15:08
Електронний підпис укладений
14 березня 2017 15:29
Підписаний договір.pdf укладений
14 березня 2017 15:28

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: не вказанa — 31 грудня 2017
Сума оплати за договором: 153 000,00
UAH