Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Сардельки
Очікувана вартість
103 015,00 UAH
UA-2017-02-28-001303-b 66db374b27164108a3dfa1b798d16190
Закупівля без використання електронної системи    Завершена
Електронний підпис не накладено

Контакти

Герман Арета Георгіївна

+380373421473 sl_rada@bigmir.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Дата оприлюднення: 28 лютого 2017
Друкувати звіт про договір про закупівлю PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Глибоцька селищна рада
Код ЄДРПОУ: 04417004
Місцезнаходження: 60400, Україна , Чернівецька обл., Глибока, вул. Шевченка 1
Контактна особа: Герман Арета Георгіївна
+380373421473
sl_rada@bigmir.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про предмет закупівлі

Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1873 кг
Сардельки
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 60400, Україна, Чернівецька область, с.м.т.Глибока, вул.Шевченка,1
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 28 лютого 2017  —  31 грудня 2017
ДК 021:2015: 15131120-2 — Ковбасні вироби

Тендерна документація

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ФОП Лупуляк І.І
#2967520588
Переможець 103 015,00
UAH
28 лютого 2017 17:07

Документи

28 лютого 2017 17:07
Електронний підпис
28 лютого 2017 17:05
договір

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
07 вересня 2017 15:48
Додаткова угода 1 до договору 101.pdf зміни до договору
07 вересня 2017 15:37
Електронний підпис укладений
28 лютого 2017 17:13
договір укладений
28 лютого 2017 17:09

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
07 вересня 2017
Дата публікації змін до договору:
07 вересня 2017
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зміна ціни за одиницю товару
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): В Україні з 1 липня 2017 року скасовано державне регулювання цін на продукти харчування (постанова Кабінету Міністрів України №394 від 7 червня 2017 року). Очікується, що це рішення спростить процедуру зміни цін залежно від цінових коливань ринку, що дасть змогу виробникам швидше реагувати на зміни кон'юнктури. Так, враховуючи звернення Фізичної особи – підприємця Лупуляк І.І. щодо коливання ціни (збільшення) на ринку сардельки, яке підтверджено листом Головного управління статистики у Чернівецькій області від 11.08.2017 року №08-13/323, із зазначенням інформації розрахункових даних про середні ціни на окремі продукти харчування у Чернівецькій області у липні 2017 року (сосиски, сардельки - 105,70 грн.), сторони домовились щодо зміни ціни за одиницю товару у разі коливання ціни такого товару на ринку, за умови, що зазначена зміна не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі та вирішили внести зміни до пункту 3.1 зазначеного вище договору.
Номер договору про закупівлю: №101
Договір:
Номер додаткової угоди: №101
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML