Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

централізоване водовідведення
Очікувана вартість
484 954,08 UAH
UA-2017-02-28-000624-a a8180acf44a74e43b0aba82b14bf5482
Переговорна процедура (скорочена)    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Ігор Миколайович Рубльовський

+380500493307 slov-osvita@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Відділ освіти Слов'янської міської ради
Код ЄДРПОУ: 02142922
Місцезнаходження: 84122, Україна , Донецька обл., місто Слов'янськ, пл. Соборна, будинок 2
Контактна особа: Ігор Миколайович Рубльовський
+380500493307
slov-osvita@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Обґрунтування застосування переговорної процедури

Пункт закону
Роботи, товари чи послуги можуть бути виконані, поставлені чи надані виключно певним суб’єктом господарювання
Обґрунтування
Закон України від 20.04.2000 № 1682-ІІІ «Про природні монополії». Розпорядження Антимонопольного комітету України від 28.11.2012 № 874-р «Про затвердження Порядку складання та ведення зведеного переліку суб’єктів природних монополій, яким встановлено, що перелік суб’єктів природних монополій розміщується на офіційному веб-сайті Антимонопольного комітету України. На офіційному сайті Антимонопольного комітету України зазначено зведений перелік суб’єктів природних монополій України, яким визначено – Комунальне підприємство Слов’янської міської ради «Словміськводоканал».

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 28 лютого 2017 12:34
Оскарження наміру укласти договір: 06 березня 2017 00:00

Інформація про предмет закупівлі

Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
46000 метри кубічні
централізоване водовідведення
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 84122, Україна, Донецька область, м. Слов'янськ, заклади та установи освіти м. Слов’янська Донецької області
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 01 січня 2017  —  31 грудня 2017
ДК 021:2015: 90430000-0 — Послуги з відведення стічних вод

Тендерна документація

28 лютого 2017 12:29
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
28 лютого 2017 12:27
протокол_112.PDF

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
Комунальне підприємство Слов’янської міської ради «Словміськводоканал»
#35420080
Переможець 484 954,08
UAH з ПДВ
28 лютого 2017 12:34

Документи

28 лютого 2017 12:34
Електронний підпис
28 лютого 2017 12:34
протокол_114.PDF

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 28 лютого 2017 12:34

Друкувати форму повідомлення PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
Комунальне підприємство Слов’янської міської ради «Словміськводоканал»
#35420080
484 954,08
UAH з ПДВ
Документи

Документи

28 лютого 2017 12:34
Електронний підпис
28 лютого 2017 12:34
протокол_114.PDF

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
05 січня 2018 19:04
Електронний підпис зміни до договору
21 грудня 2017 15:35
доп_угода_1_дог_8)2.jpg зміни до договору
21 грудня 2017 15:34
Електронний підпис укладений
06 березня 2017 09:05
договір_8)2.PDF укладений
06 березня 2017 09:04

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
19 грудня 2017
Дата публікації змін до договору:
21 грудня 2017
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зменшення обсягів закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): В зв'язку зі зменшенням загальної суми договору на 2017 рік сторони домовились внести зміни: 1. До пункту 4.3 Договору: "Зменшити загальну суму договору на 65000,00 грн. (шістдесят п'ять тисяч гривень 00 коп.), у т.ч. ПДВ 20% 10833,33 грн.".
Номер договору про закупівлю: 8/2
Договір:
Номер додаткової угоди: 8/2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 06 березня 2017 — 31 грудня 2017
Сума оплати за договором: 386 408,07
UAH з ПДВ