Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

згідно коду CPV за ДК 021:2015: 09320000-8 - пара, гаряча вода та пов’язана продукція (теплова енергія)
Очікувана вартість
1 074 351,25 UAH
UA-2017-02-28-000177-c 54ce7eeeeab44733a0507072044915c1
Переговорна процедура    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Чекаленко Наталя Анатоліївна

+380979240183 dprz3@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Інформація про замовників

Найменування: 3 державний пожежно-рятувальний загін Головного управління ДСНС України у Донецькій області
Код ЄДРПОУ: 38242758
Місцезнаходження: 87547, Україна , Донецька обл., Маріуполь, ВУЛИЦЯ МИТРОПОЛИТСЬКА, будинок 175
Контактна особа: Чекаленко Наталя Анатоліївна
+380979240183
dprz3@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Обґрунтування застосування переговорної процедури

Пункт закону
Роботи, товари чи послуги можуть бути виконані, поставлені чи надані виключно певним суб’єктом господарювання
Обґрунтування
Відповідно до ст.5 Закону України «Про природні монополії» від 20.04.2000 року №1682-ІІІ, зі змінами і доповненнями, та зведеного переліку суб’єктів природних монополій, який розміщено на офіційному веб-сайті Антимонопольного комітету України (http://www.amc.gov.ua), КОМУНАЛЬНЕ КОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО МАРІУПОЛЬСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ «МАРІУПОЛЬТЕПЛОМЕРЕЖА» (Лот № 1, Лот № 2) та ПРИВАТНЕ АКЦІОНЕРНЕ ТОВАРИСТВО «МАРІУПОЛЬСЬКИЙ МЕТАЛУРГІЙНИЙ КОМБІНАТ ІМЕНІ ІЛЛІЧА» (Лот № 3) належать до суб’єктів природної монополії. Учасники мають технічну можливість для забезпечення потреб споживача в повному обсязі.

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 03 березня 2017 14:00
Оскарження наміру укласти договір: 14 березня 2017 00:00

Інформація про предмет закупівлі

Лот № 1: місце поставки – м. Маріуполь, Донецька область, вул. Митрополитська, 175, вул. Флотська, 66, обсяг 719,00 Гкал (за рахунок державного бюджету - 501,00 Гкал, за рахунок відшкодування орендарями - 218,00 Гкал);
Лот № 2: місце поставки – м. Маріуполь, Донецька область, вул. Митрополитська, 175, обсяг 20,00 Гкал;
Лот № 3: місце поставки – м. Маріуполь, Донецька область, вул. Левченко, 1, обсяг 46,00 Гкал
Розгорнути Згорнути

Тендерна документація

28 лютого 2017 11:14
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF

Лоти


Інформація про лот

Предмет закупівлі: Лот 1.
Опис предмету закупівлі:
Лот № 1: місце поставки – м. Маріуполь, Донецька область, вул. Митрополитська, 175, вул. Флотська, 66, обсяг 719,00 Гкал (за рахунок державного бюджету - 501,00 Гкал, за рахунок відшкодування орендарями - 218,00 Гкал)
Статус: Завершений
Очікувана вартість: 988 258,31 UAH з ПДВ
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Позиції

719 Гкал
теплова енергія
ДК 021:2015: 09320000-8 — Пара, гаряча вода та пов’язана продукція
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 87547, Україна, Донецька обл., Маріуполь, вул. Митрополитська, 175, вул. Флотська, 66
Дата доставки: 31 грудня 2017

Електронна документація лоту

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
КОМУНАЛЬНЕ КОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО МАРІУПОЛЬСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ «МАРІУПОЛЬТЕПЛОМЕРЕЖА»
#33760279
Переможець 988 258,31
UAH з ПДВ
03 березня 2017 14:00

Документи

03 березня 2017 14:00
Електронний підпис
03 березня 2017 14:00
4.PDF

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 03 березня 2017 14:00

Друкувати форму повідомлення PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
КОМУНАЛЬНЕ КОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО МАРІУПОЛЬСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ «МАРІУПОЛЬТЕПЛОМЕРЕЖА»
#33760279
988 258,31
UAH з ПДВ
Документи

Документи

03 березня 2017 14:00
Електронний підпис
03 березня 2017 14:00
4.PDF

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
26 лютого 2018 15:16
Електронний підпис зміни до договору
29 січня 2018 17:31
Доп.угода №7 (1).jpg зміни до договору
29 січня 2018 17:30
Повідомлення (1).png зміни до договору
29 січня 2018 17:30
Електронний підпис зміни до договору
25 січня 2018 16:11
Додаткова угода № 6 до договору № 635 (1).pdf зміни до договору
25 січня 2018 16:10
повідомлення про внесення змін до договору №635 (1).PDF зміни до договору
25 січня 2018 16:10
Електронний підпис зміни до договору
29 грудня 2017 10:33
Повідомлення про внесення зміни до договору №635 (1).PDF зміни до договору
29 грудня 2017 10:33
Доп. угода на 20% до договору №635 (1).PDF зміни до договору
29 грудня 2017 10:33
Електронний підпис зміни до договору
18 грудня 2017 17:15
Повідомлення про внесення змін до договору № 635 (1).PDF зміни до договору
18 грудня 2017 17:14
Доп. угода до договору № 635 (1).PDF зміни до договору
18 грудня 2017 17:14
Електронний підпис зміни до договору
09 жовтня 2017 17:34
Додаткова угода № 3 до договору № 635.pdf зміни до договору
09 жовтня 2017 17:33
Повідомлення про внесення змін до договору № 635-1.pdf зміни до договору
09 жовтня 2017 17:33
Електронний підпис зміни до договору
30 березня 2017 16:31
Повідомлення змін до договору № 635 Лот № 1.pdf зміни до договору
30 березня 2017 16:30
Зміна 2 до договору Лот № 1.pdf зміни до договору
30 березня 2017 16:30
Електронний підпис зміни до договору
29 березня 2017 16:28
Протокол щодо зміни суми договору.pdf зміни до договору
29 березня 2017 16:27
Повідомлення про внесення змін до договору.pdf зміни до договору
29 березня 2017 16:27
Зміна до договору Лот № 1.pdf зміни до договору
29 березня 2017 16:27
Електронний підпис укладений
29 березня 2017 16:14
Договор Лот № 1.pdf укладений
29 березня 2017 16:08

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
28 березня 2017
Дата публікації змін до договору:
29 березня 2017
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зменшення обсягів закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): випадок передбачений п.1 частини четвертої статті 36 Закону України "Про публічні закупівлі" — зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника.
Номер договору про закупівлю: 635
Договір:
Номер додаткової угоди: 635
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
29 березня 2017
Дата публікації змін до договору:
30 березня 2017
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): випадок передбачений п.3 частини четвертої статті 36 Закону України "Про публічні закупівлі" — покращення якості предмета закупівлі за умови, що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі.
Номер договору про закупівлю: 635
Договір:
Номер додаткової угоди: 635
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
06 жовтня 2017
Дата публікації змін до договору:
09 жовтня 2017
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Випадок передбачений п.3 частини четвертої статті 36 Закону України від 25.12.2015 р. № 922-VIII "Про публічні закупівлі" — покращення якості предмета закупівлі за умови, що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі. У зв'язку зі зміною площі за адресою: вул. Митрополитська, 175 (вих. № 1164/04 від 29.09.17р.) викласти дислокацію до договору №635 від 28.03.17р. у новій редакції.
Номер договору про закупівлю: 635
Договір:
Номер додаткової угоди: 635
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
15 грудня 2017
Дата публікації змін до договору:
18 грудня 2017
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зменшення обсягів закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Випадки для внесення змін до істотних умов договору: випадок передбачений п.1 частини четвертої статті 36 Закону України від 25.12.2015 № 922-VIII "Про публічні закупівлі" (із змінами) — зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника. Пункт 1.2. розділу I та пункт 3.1 розділу III викласти у наступній редакції: «1.2. Постачальник поставляє Замовнику теплову енергію. Код ДК 021:2015: 09320000-8 - пара, гаряча вода та пов’язана продукція. Кількість теплової енергії, що поставляється Постачальником Замовнику визначається: - за показниками приладів обліку теплової енергії та/або за тепловими навантаженням — обсяг закупівлі становить 549,80 Гкал/рік, з них: - за рахунок державного бюджету - 331,80 Гкал; - за рахунок відшкодування орендарями — 218,00 Гкал.» «3.1. Ціна цього Договору становить 755694,60 грн. (сімсот п'ятдесят п'ять тисяч шістсот дев'яносто чотири грн.60 коп.) у тому числі ПДВ 125949,10 грн.: з них — кошти державного бюджету 456055,78 грн (чотириста п'ятдесят шість тисяч п'ятдесят п'ять грн. 78 коп.), в т.ч. ПДВ 76009,30 грн.; - кошти відшкодовані орендарями 299638,82 грн. (двісті дев'яносто дев'ять тисяч шістсот тридцять вісім грн. 82 коп.) в т.ч. ПДВ 49939,80 грн. та визначається відповідно до показників приладів обліку теплової енергії та/або за тепловим навантаженням та температури зовнішнього повітря; нормам споживання згідно встановлених тарифів. Тариф на теплову енергію складає 1374,49 грн. за 1 Гкал (з ПДВ) Договірні зобов'язання виникають в залежності від реального фінансування. Платіжні зобов'язання Замовника виникають тільки при наявності відповідного бюджетного призначення (бюджетного асигнування ) згідно до частини 1 ст.23 Бюджетного кодексу України.»
Номер договору про закупівлю: 635
Договір:
Номер додаткової угоди: 635
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
28 грудня 2017
Дата публікації змін до договору:
29 грудня 2017
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Випадок передбачений частиною п'ятою статті 36 Закону України від 25.12.2015 № 922-VIII "Про публічні закупівлі" (із змінами) — дія договору про закупівлю може продовжуватися на строк, достатній для проведення процедури закупівлі на початку наступного року, в обсязі, що не перевищує 20 відсотків суми, визначеної в договорі, укладеному в попередньому році, якщо видатки на цю мету затверджено в установленому порядку. Згідно частини п'ятої ст. 36 ЗУ “Про публічні закупівлі” сторони дійшли згоди продовжити строк дії договору №635 від 28.03.2017 р. на строк до 31.03.2018р., достатній для проведення процедури закупівлі на початку 2018 року, в обсязі, що не перевищує 20% суми, визначеної в договорі, та збільшити суму договору на 151138,92 грн. (сто п'ятдесят одна тисяча сто тридцять вісім грн. 92 коп.) в.т.ч. ПДВ - 25189,82 грн., з них: - кошти державного бюджету - 91211,16 грн. (дев'яносто одна тисяча двісті одинадцять грн. 16 коп.), в.т.ч. ПДВ - 15201,86 грн.; - кошти відшкодовані орендарями — 59927,76 грн. (п'ятдесят дев'ять тисяч дев'ятсот двадцять сім грн. 76 коп.) в.т.ч. ПДВ - 9987,96 грн.
Номер договору про закупівлю: 635
Договір:
Номер додаткової угоди: 635
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
23 січня 2018
Дата публікації змін до договору:
25 січня 2018
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Випадок передбачений п.1 частини четвертої статті 36 Закону України від 25.12.2015 № 922-VIII "Про публічні закупівлі" (із змінами) — покращення якості предмета закупівлі за умови, що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі. Опис змін, що внесені до істотних умов договору: «У зв’язку зі зміною площі за адресою вул. Митрополитська, 175 (вх. лист № 5/04 від 02.01.18р.) викласти дислокацію до договору № 635 від 28.03.17р. у новій редакції. Дислокація до додаткової угоди додається».
Номер договору про закупівлю: 635
Договір:
Номер додаткової угоди: 635
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
26 січня 2018
Дата публікації змін до договору:
29 січня 2018
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зміна сторонніх показників (курсу, тарифів...)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Випадок передбачений п.7 частини четвертої статті 36 Закону України від 25.12.2015 № 922-VIII "Про публічні закупівлі" (із змінами) — зміни встановленого згідно із законодавством органами державної статистики індексу споживчих цін, зміни курсу іноземної валюти, зміни біржових коригувань або показників Platts, регульованих цін (тарифів) і нормативів, які застосовуються в договорі про закупівлю, у разі встановлення в договорі про закупівлю порядку зміни ціни. Пункт 1.2. розділу I та пункт 3.1 розділу III викласти у наступній редакції: “1.2. Постачальник поставляє Замовнику теплову енергію. Код ДК 021:2015: 09320000-8 - пара, гаряча вода та пов’язана продукція. Кількість теплової енергії , що поставляється Постачальником Замовнику визначається : - за показниками приладів обліку теплової енергії та/або за тепловими навантаженням — обсяг закупівлі становить 81,99 Гкал/рік, з них: - за рахунок державного бюджету- 49,48 Гкал; - за рахунок відшкодування орендарями — 32,51 Гкал. “3.1. Ціна цього Договору становить 151 120,69 грн. (сто п’ятдесят одна тисяча сто двадцять грн. 69 коп.) у тому числі ПДВ 25 186,78 грн., з них: - кошти державного бюджету 91 199,56 грн (дев’яносто одна тисяча сто дев’яносто дев’ять грн. 56 коп.), в т.ч. ПДВ 15 199,93 грн.; - кошти відшкодовані орендарями 59 921,13 грн .(п’ятдесят дев’ять тисяч дев’ятсот двадцять одна грн. 13 коп.) в т.ч. ПДВ 9 986,85 грн. та визначається відповідно до показників приладів обліку теплової енергії та/або за тепловим навантаженням та температури зовнішнього повітря; нормам споживання згідно встановлених тарифів. Тариф на теплову енергію складає 1374,49 грн. за 1 Гкал (з ПДВ). Тариф на теплову енергію з 05.01.2018 р. складає 1843,16 грн. за 1 Гкал (з ПДВ). Договірні зобов'язання виникають в залежності від реального фінансування. Платіжні зобов'язання Замовника виникають тільки при наявності відповідного бюджетного призначення (бюджетного асигнування) згідно до частини 1 ст. 23 Бюджетного кодексу України.
Номер договору про закупівлю: 635
Договір:
Номер додаткової угоди: 635
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 28 березня 2017 — 31 березня 2018
Сума оплати за договором: 574 333,99
UAH з ПДВ