Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

ДСТУ Б.Д.1.1-1:2013 Послуги з поточного ремонту зелених насаджень
B.D.1.1-1 ISO 2013 Services for routine maintenance of green spaces
Очікувана вартість
5 620 000,00 UAH
UA-2017-02-27-000675-a dcb0f993287943e6a019fb9b5c29812b
Відкриті торги з публікацією англійською мовою    Торги відмінено
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Мирослава Яворская

+380676273001 departamentblag@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Tender notice
Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Purchasing Body
Найменування: Департамент благоустрою та інфраструктури Дніпровської міської ради
Код ЄДРПОУ: 40506232
Місцезнаходження: 49000, Україна , Дніпропетровська область обл., м. Дніпро, вул. Виконкомівська, буд. 6
Контактна особа: Мирослава Яворская
+380676273001
departamentblag@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади
Official name: Departament blagoustroiu ta infrastruktury Dniprovskoi miskoi rady
National ID: 40506232
Contact point: Yavorska MV
+380676273001
departamentblag@ukr.net

Інформація про процедуру

Milestones
Дата оприлюднення: 27 лютого 2017 13:09
Звернення за роз’ясненнями: до 19 березня 2017 20:00
Оскарження умов закупівлі: до 25 березня 2017 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 29 березня 2017 20:00
Початок аукціону: 04 травня 2017 13:26
Очікувана вартість: 5 620 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 1,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,00%
Publication date: 27 лютого 2017 13:09
Enquiries until: 19 березня 2017 20:00
Complaints submission until: до 25 березня 2017 00:00
Time limit for receipt of tenders: 29 березня 2017 20:00

Information

Estimated total value: 5 620 000 UAH including VAT
Minimal lowering step: 1 UAH
Minimal lowering step, %: 0,00 %

Інформація про предмет закупівлі

Scope of the procurement
У зв’язку з тим, що загальний обсяг закупівлі даного виду послуг (в відповідних одиницях виміру), не має можливості передбачити, тендер проводиться без зазначення в технічному завданні загального обсягу послуг (в відповідних одиницях виміру). Для участі в аукціоні Учасники подають до електронної системи загальну (сумарну) вартість одиничних розцінок послуг, яка розраховується за формулою наведеною в технічному завданні (Додаток 4 тендерної документації).
Розгорнути Згорнути
Due to the fact that the total purchasing this type of service (in appropriate units) is unable to provide a tender conducted without reference to the specifications of total services (in appropriate units). To participate in the auction, participants submit to the electronic system of general (total) cost of individual services prices, calculated using the formula provided in the terms of reference (Annex 4 of the tender documentation).
Розгорнути Згорнути
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
ДСТУ Б.Д.1.1-1:2013 Послуги з поточного ремонту зелених насаджень
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 49000, Україна, Дніпропетровська область, м. Дніпро, м. Дніпро
ДК 021:2015: 77310000-6 — Послуги з озеленення територій та утримання зелених насаджень

B.D.1.1-1 ISO 2013 Services for routine maintenance of green spaces
CPV: 77310000-6
Період постачання: по 31 грудня 2017

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
27 лютого 2017 13:30
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
27 лютого 2017 13:09
проект дог. (з.н.).docx
27 лютого 2017 13:09
Тендерна_документація международ. ремонт з..docx

Інформація про відміну

Виконано
Дата відміни: 22 березня 2017 18:02
Коментар щодо відміни: Відповідно до ст.31 Закону України «Про публічні закупівлі», а саме: відсутність подальшої потреби в закупівлі послуг
Документи:
22 березня 2017 18:02
Електронний підпис