Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Послуги з керування повітряним рухом, ДК 021:2015-6373
Очікувана вартість
3 000 000,00 UAH
UA-2017-02-24-001281-c 2a20473115424e38ade8b43fc4a9c964
Переговорна процедура    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Тая Турченко

+380445916946 tender@dap.kiev.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Державне авіаційне підприємство "Україна"
Код ЄДРПОУ: 25196197
Місцезнаходження: 08300, Україна , Київська обл., м. Бориспіль, вул. Київський шлях, 2
Контактна особа: Тая Турченко
+380445916946
tender@dap.kiev.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Обґрунтування застосування переговорної процедури

Пункт закону
Роботи, товари чи послуги можуть бути виконані, поставлені чи надані виключно певним суб’єктом господарювання
Обґрунтування
Відповідно до вимог «Положення про організацію, виконання та забезпечення повітряних перевезень вищих посадових осіб», затвердженого постановою КМУ від 14.03.2012 № 270/ДСК, та данних, зазначених в Зведеному переліку суб’єктів природних монополій станом на 12.12.2016, суб’єкт господарювання, що займає монопольне становище на загальнодержавному ринку послуг управління з аеронавігаційного обслуговування повітряних суден є Державне підприємство обслуговування повітряного руху України (ДП ОПР «Украерорух»).

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 24 лютого 2017 14:53
Оскарження наміру укласти договір: 07 березня 2017 00:00

Інформація про предмет закупівлі

Послуги з аеронавігаційного обслуговування
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
173 рейс
Послуги з аеронавігаційного обслуговування
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 08300, Україна, Київська область, м. Бориспіль, МА "Бориспіль"
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2017
ДК 021:2015: 63730000-5 — Послуги з обслуговування повітряного транспорту

Тендерна документація

24 лютого 2017 14:53
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
Державне підприємство обслуговування повітряного руху України (ДП ОПР «Украерорух»)
#19477064
Переможець 3 000 000,00
UAH
24 лютого 2017 14:53

Документи

24 лютого 2017 14:53
Електронний підпис

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 24 лютого 2017 14:53

Друкувати форму повідомлення PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
Державне підприємство обслуговування повітряного руху України (ДП ОПР «Украерорух»)
#19477064
3 000 000,00
UAH
Документи

Документи

24 лютого 2017 14:53
Електронний підпис

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
02 квітня 2018 17:23
Електронний підпис зміни до договору
31 січня 2018 16:01
ДУ2 сума ДПобслуг.паов.руху.PDF зміни до договору
31 січня 2018 16:01
Електронний підпис зміни до договору
20 грудня 2017 09:21
ДУ1_1від20.12.17 Украерорух.PDF зміни до договору
20 грудня 2017 09:20
Електронний підпис зміни до договору
19 грудня 2017 17:30
ДУ1від19.12.17 Украерорух.PDF зміни до договору
19 грудня 2017 17:30
Електронний підпис укладений
09 березня 2017 12:06
Дог. Украерорух 09.03.17.PDF укладений
09 березня 2017 12:03

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
19 грудня 2017
Дата публікації змін до договору:
19 грудня 2017
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зменшення обсягів закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зменшити загальну вартість договору № 45/1/2-17 від 09.03.17 на 42 000,00 грн. з ПДВ. Загальна вартість договору на 2017 рік складає 2 958 000,00 грн. з ПДВ, з яких 358 000,00 грн. з ПДВ - кошти Державного бюджету України на 2017 рік; 2 600 000,00 грн. з ПДВ - кошти підприємства на 2017 рік. Інші умови договору № 45/1/2-17 від 09.03.17 залишаються без змін.
Номер договору про закупівлю: 45/1/2-17
Договір:
Номер додаткової угоди: Додаткова угода № 1 до Договору № 45/1/2-17 від 09.03.17
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
20 грудня 2017
Дата публікації змін до договору:
20 грудня 2017
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору на наступний рік
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Сторони досягли згоди продовжити дію договору від 09.03.17 № 45/1/2-17 до 31.03.2017 включно - на строк, достатній для проведення процедури закупівлі у 2018 році в обсязі, що не перевищує 20% чуми, визначеної у договорі від 09.03.17 № 45/1/2-17. Обсяг закупівлі буде визначений після затвердження плану використання бюджетних коштів на 2018 рік.
Номер договору про закупівлю: 45/1/2-17
Договір:
Номер додаткової угоди: Додаткова угода 1/1 до Договору від 09.03.17 № 45/1/2-17
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
31 січня 2018
Дата публікації змін до договору:
31 січня 2018
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору на наступний рік
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Здійснити надання послуг на загальну суму 591 600,00 грн. з ПДВ, що не перевищує 20% суми, визначеної в договорі від 09.03.2017 № 45/1/2-17. Надання послуг здійснюється протягом І кварталу 2018 року.
Номер договору про закупівлю: 45/1/2-17
Договір:
Номер додаткової угоди: Додаткова угода 2 до Договору від 09.03.2017 № 45/1/2-17
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 09 березня 2017 — 09 червня 2017
Сума оплати за договором: 681 226,72
UAH