Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Системи реєстрації медичної інформації та дослідне обладнання ДК 021:2015 (CPV): 33120000-7
Очікувана вартість
600 000,00 UAH
UA-2017-02-24-001218-b ef46f227357f4d7ea9704055d6e12f7e
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Кучма Наталія Олександрівна

340445354039 kdctender@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Комунальне некомерційне підприємство "Консультативно-діагностичний центр" Деснянського району м. Києва
Код ЄДРПОУ: 26188308
Місцезнаходження: 02232, Україна , Київська обл., Київ, вулиця Миколи Закревського, 81/1
Контактна особа: Кучма Наталія Олександрівна
340445354039
kdctender@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 24 лютого 2017 15:56
Звернення за роз’ясненнями: до 04 березня 2017 09:00
Оскарження умов закупівлі: до 10 березня 2017 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 14 березня 2017 09:00
Початок аукціону: 15 березня 2017 14:03
Очікувана вартість: 600 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 3 000,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Системи реєстрації медичної інформації та дослідне обладнання ДК 021:2015 (CPV): 33120000-7
(Ультразвуковий діагностичний прилад з трьома функціональними датчиками)
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 Одиниця
Системи реєстрації медичної інформації та дослідне обладнання ДК 021:2015 (CPV): 33120000-7
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 02232, Україна, Київ, Київ, Закревського 81/1
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 27 березня 2017  —  31 грудня 2017
ДК 021:2015: 33120000-7 — Системи реєстрації медичної інформації та дослідне обладнання

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
24 лютого 2017 16:33
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
24 лютого 2017 16:32
оголошення 600.docx
24 лютого 2017 16:02
ДКТ УЗІ 600.docx
24 лютого 2017 16:33
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
24 лютого 2017 16:07
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
24 лютого 2017 16:32
оголошення 600.docx
24 лютого 2017 16:02
ДКТ УЗІ 600.docx

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Підготовка документації
Дата подання: 01 березня 2017 09:18
Дата відповіді: 01 березня 2017 13:23
Доброго Дня, У розділі 3 пункті 1 у вас вказано надати гарантійний лист щодо кваліфікаційних критерій,а у додатку №1 вказано надати довідки по кожному пункту окремо, поясніть будь ласка які саме довідки треба надати?Також поясніть будь ласка які саме установчні документи, які вимагаються у додатку №1 пункту 1, треба надати юридичній особі?
Відповідь: Вітаємо.
Відповідно до п. 1 Розділу 3 тендерної документації Учасник зобов’язаний надати гарантійний лист, складений у довільній формі, про відповідність Учасника кваліфікаційним критеріям (перелік таких критеріїв та документів на їх підтвердження, указано в Додатку 1 до Документації та пункті 5 цього розділу Документації). Одночасно, п. 3 Додатку 1 тендерної документації передбачає надання Учасником гарантійного листа від Учасника, складений у довільний формі (за підписом та печаткою Учасника) у якому Учасник гарантує відсутність обставин, передбачених частинами 1 та 2 статті 17 Закону (перерахувати всі обставини). Таким чином, протиріч у змісті зазначених Вами пунктах тендерної документації не вбачається, оскільки зазначені пункту регулюють порядок надання Учасником інформації про відсутність обставин, передбачених ч.ч.1,2 ст. 17 Закону України "Про публічні закупівлі". Щодо надання довідок, Учасник має надати документ у формі «довідка», які зазначені у тендерній документації як «довідка». Відповідно до положень Додатку 1 тендерної документації Учасник, як юридична особа, має надати всі установчі документи, які визначаються чинним законодавством установчими документами для юридичної особи. Одночасно, звертаємо Вашу увагу на положення п. 8 Розділу 1 тендерної документації, відповідно до якого у всьому іншому, що не визначається цією документацією, учасник і замовник керуються Законом; у разі, якщо будь-яке положення цієї документації суперечить Закону, учасник і замовник керуються положенням Закону.

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 15 березня 2017 14:24

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЗДРАВО" 599 950,00
UAH з ПДВ
599 950,00
UAH з ПДВ
Документи
Товариство з додатковою відповідальністю "Медтехніка-ХХІ" 600 000,00
UAH з ПДВ
600 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЗДРАВО"

Товариство з додатковою відповідальністю "Медтехніка-ХХІ"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЗДРАВО"
#34603398
Переможець 599 950,00
UAH з ПДВ
16 березня 2017 16:09

Документи

16 березня 2017 16:08
Електронний підпис
16 березня 2017 16:00
UA-2017-02-24-001218-b .jpg

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 16 березня 2017 16:09

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЗДРАВО"
#34603398
599 950,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

16 березня 2017 16:08
Електронний підпис
16 березня 2017 16:00
UA-2017-02-24-001218-b .jpg

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
11 грудня 2017 16:56
Електронний підпис укладений
11 грудня 2017 16:55
Електронний підпис укладений
28 березня 2017 10:47
Договір 168Н2017 від 28.03.2017р.pdf укладений
28 березня 2017 10:38

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 28 березня 2017 — 31 грудня 2017
Сума оплати за договором: 599 950,00
UAH з ПДВ