Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

ДК 021:2015: 38550000-5 Лічильники (побутовий лічильник газу)
Очікувана вартість
3 572 000,00 UAH
UA-2017-02-24-001166-b d996a7dd3f6f477abcf92223651d6bbd
Відкриті торги    Торги не відбулися
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Гнатюк Олег Леонідович

380674032989 Oleg.gnatyuk@vlgas.com.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Публічне акціонерне товариство по газопостачанню та газифікації "Волиньгаз"
Код ЄДРПОУ: 03339459
Вебсайт: http://vl.104.ua/ua/
Місцезнаходження: 43000, Україна , Волинська обл., Луцьк, І.Франка, 12
Контактна особа: Гнатюк Олег Леонідович
380674032989
Oleg.gnatyuk@vlgas.com.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 24 лютого 2017 15:41
Звернення за роз’ясненнями: до 03 березня 2017 00:00
Оскарження умов закупівлі: до 09 березня 2017 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 13 березня 2017 00:00
Початок аукціону: 13 березня 2017 12:50
Очікувана вартість: 3 572 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 17 860,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
4700 штуки
Побутовий лічильник газу
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 43025, Україна, Волинська область, Луцьк, Івана Франка, 12
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 03 квітня 2017  —  30 червня 2017
ДК 021:2015: 38550000-5 — Лічильники

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
24 лютого 2017 15:53
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
24 лютого 2017 15:52
ТД ПЛГ міжнародні 2017р..docx

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Вимога
Дата подання: 27 лютого 2017 09:44
Дата відповіді: 02 березня 2017 17:09
Оскільки поставка товарів планується на протязі 2017 року, можливе коливання цін на дану групу товарів. В зв'язку з цим просимо внести в проект договору наступні пункти стосовно змін істотних умов договору: 1. Ціна за одиницю товару може бути збільшена не більш як на 10 відсотків у разі коливання ціни такого товару на ринку за умови, що зазначена зміна не призведе до збільшення суми визначеної п.3 цього договору, при цьому Постачальник повинен надати Покупцю документальне підтвердження зміни вартості одиниці товару у вигляді відповідної довідки уповноваженого органу. Сторони домовились, що ціна за одиницю Товару у разі такого збільшення не повинна перевищувати середньо ринкові ціни. 2. Загальна Ціна цього Договору, яка зазначена в п. 3 , може бути змінена у бік зменшення (без зміни кількості (обсягу) та якості товарів, робіт і послуг) за взаємною згодою Сторін. В цьому разі сторони підписують Додаткову Угоду, яка є невід’ємною частиною Договору. 3. Ціна зазначена в п. ___ даного Договору може бути змінена у зв’язку з внесенням змін до законодавства України в частині податків і зборів пропорційно до змін таких ставок. Зміна ціни у такому випадку обов’язково оформляється шляхом підписання додаткової угоди. 4. Ціна за одиницю товару може змінюватися в разі зміни курсу іноземної валюти по відношенню до національної валюти України – гривні, пропорційно зменшення/збільшення курсу відповідної іноземної валюти або показників Platts. При цьому Сторони укладають додаткову угоду до Договору. 4.1. Зміна Ціни за одиницю товару, в залежності від зміни курсу іноземної валюти, обраховується за наступним порядком: Ц (нова)=(К1/К0)*Ц1, де Ц (нова) – змінена ціна за одиницю Товару; Ц1 – первинна ціна в гривнях за одиницю Товару, згідно пропозиції конкурсних торгів; К1 – курс купівлі іноземної валюти по відношенню до гривні на дату підписання Сторонами додаткової угоди; К0 - курс купівлі іноземної валюти по відношенню до гривні на дату надання Покупцю тендерної пропозиції. 4.2. Поточним курсом іноземної валюти Сторони домовилися вважати курс іноземної валюти, встановлений НБУ на день підписання Сторонами додаткової угоди. Курс НБУ іноземної валюти на момент надання Покупцю тендерної становить _______________ грн. за одиницю іноземної валюти. 5. Ціна договору може змінитися в обсязі, що не перевищує 20% (двадцяти відсотків) суми, визначеної у п. _____ цього Договору, якщо видатки на цю мету затверджено в установленому порядку, у разі виникнення необхідності у Покупця продовжити строк даного договору для проведення Покупцем тендерної процедури закупівлі на початку наступного року, що оформлюється Сторонами шляхом підписання Додаткової угоди до даного договору. Дякую.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Згідно п. 10 Договору Сторони можуть змінювати, уточнювати і доповнювати цей Договір в процесі його реалізації. Зміни та доповнення до Договору вважаються чинними, якщо вони укладені у письмовій формі, підписані уповноваженими представниками Сторін, скріплені печаткою (за наявності) та оформлені у вигляді Додаткових угод до цього Договору. Зміни та доповнення до Договору можуть бути внесені Сторонами з урахуванням положень ст. 36 Закону України «Про публічні закупівлі».
Істотні умови Договору не можуть змінюватися після його підписання до виконання зобов’язань Сторонами в повному обсязі, крім випадків:
1) зменшення обсягів закупівлі товару, зокрема з урахуванням фактичного фінансування видатків Покупця;
2) зміни ціни за одиницю товару не більше ніж на 10 відсотків у разі коливання ціни такого товару на ринку, за умови, що зазначена зміна не призведе до збільшення суми, визначеної в Договорі;
3) продовження строку дії Договору та виконання зобов'язань щодо передання товару, надання відповідних послуг у разі виникнення документально підтверджених об'єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі непереборної сили, затримки фінансування витрат Покупця, за умови, що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в Договорі;
4) узгодженої Сторонами зміни ціни в бік зменшення (без зміни кількості (обсягу) та якості товарів);
5) зміни ціни у зв'язку із зміною ставок податків і зборів пропорційно до змін таких ставок;
6) зміни курсу іноземної валюти.
Вказані вище пункти Договору обумовлені тим, що загальна сума яку Товариство може витратити на закупівлю побутових лічильників газу згідно Договору є сталою в зв’язку з обмеженими витратами на встановлення індивідуального лічильника газу що передбачено в інвестпрограмі підприємства, Тому сума не може бути скоригована в сторону збільшення, лише в сторону зменшення (без зміни кількості (обсягу) та якості товарів), як це й передбачено п. 10 Договору.
Тендерна документація
Дата подання: 27 лютого 2017 09:50
Дата відповіді: 02 березня 2017 16:30
Бажано було б викласти тендерну документацію, а то не зрозумілі Ваші кваліфікаційні вимоги
Відповідь: Зверніть, будь ласка, ще раз увагу на оголошення, там є прикріплена тендерна документація
п 1.8
Дата подання: 28 лютого 2017 09:15
Дата відповіді: 03 березня 2017 15:59
Доброго дня. Підскажіть будь ласка, про який пристрій мається на увазі
Відповідь: Лічильник газу повинен бути обладнаний пристроєм, який унеможливлює попадання механічних домішок на рухомі складові вимірювального механізму та втручання у лічильник через вхідний патрубок
Уточнення
Дата подання: 01 березня 2017 12:37
Дата відповіді: 06 березня 2017 16:38
Просимо надати інформацію, за який період вираховувалася середня ціна за газовий лічильник, і до яких виробників приділялася увага. Також, у разі підвищення середньої ціни за лічильник газу в 1 півріччі, чи можливе збільшення ціни договору, так як зменшення передбачене, а навпаки - положення відсутнє. П. 1.5: Термокомпенсатор, або директива приведення газу до 0С та 15С, чим обумовлена ця потреба? Відповідно до кліматичних умов регіонів за останні десятиліття, потреби в температурній компенсації немає, а лише збільшує ціну за сам лічильник, що ускладнює можливість прийняття участі в закупівлі.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Обмеження щодо можливості внесення сторонами договору змін до ціни договору встановлені ч. 4 ст. 36 Закону України «Про публічні закупівлі». Зокрема, збільшення ціни договору можливе лише у передбачених пунктами 6), 7) ч. 4 ст. 36 Закону випадках.
Пунктом 1.8. додатку 1 до тендерної документації передбачено, що лічильник газу повинен бути обладнаний пристроєм, який унеможливлює попадання механічних домішок на рухомі складові вимірювального механізму та втручання у лічильник через вхідний патрубок. У відповідь на Ваше запитання роз’яснюємо, що у різних виробників цей пристрій має різні назві та різне конструктивне виконання. Такі запобіжні пристрої присутні, зокрема, у деяких моделях лічильників виробництва ДП завод «Генератор» м. Київ, «Itron» Франція, ТОВ «Самгаз» м. Рівне тощо. Інформація щодо відсутності потреби в температурних компенсаціях в лічильниках не відповідає дійсності. У всьому світі, та й в Україні, зокрема, питання актуальне і вирішується різними шляхами.
Вимоги щодо необхідності приведення обсягу газу до стандартних умов (компенсація за тиском та температурою газу) є обов’язковою згідно чинного законодавства України, а саме: ст. 1 Закону України «Про забезпечення комерційного обліку природного газу», Правил обліку природного газу під час його транспортування газорозподільними мережами, постачання та споживання, затверджених наказом Міністерства палива та енергетики України від 27 грудня 2005 року N 618, Кодексом газорозподільних систем тощо.
про документи у складі тендерної пропозиції
Дата подання: 01 березня 2017 16:01
Дата відповіді: 06 березня 2017 16:39
Згідно Розділу 6. Інформація про технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі: Учасники повинні подати в складі тендерних пропозицій інформацію та документи, які підтверджують відповідність тендерної пропозиції учасника технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам, у тому числі відповідній технічній специфікації, до предмета закупівлі, установленим замовником у Додатку 1 до тендерної документації. У цьому переліку є протокол випробувань з позитивними висновками за РМ 081/39.434-2014. Цей документ, який став наразі доступний, стосується тільки двох приладів САМГАЗ та Галлус. До того ж, згідно цього документу, тільки лічильники газу САМГАЗ з директивним приведенням по температурі мають позитивний висновок. І тільки САМГАЗ. Тому цей документ натякає на ряд дуже важливих питань до Вас , як замовників торгів: Перше - навіщо цей документ вимагати у всіх виробників, якщо він позитивний тільки для САМГАЗ? Друге - згідно Протоколу зазначена доцільність застосовування лічильників з директивним приведенням по температурі тільки ПОЗА ОПАЛЮВАЛЬНОГО ПРИМІЩЕННЯ. А вимога придбання ПЛГ з директивним приведенням по температурі для виконання інвестиційної програми по впровадженню заходів щодо забезпечення індивідуального обліку газу у квартирах багатоквартирних будинків з газовими плитами та колонками безпідставна. Ви розумієте, що ця тендерна вимога – не відповідає самої суті Закону України “Про публічні закупівлі” ?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: 1. Випробування ЗВТ, вимірювання точності, в т.ч. побутових лічильників, за умови їх експлуатації (робоча середа та за робочим тиском на якому планується використання того чи іншого засобу вимірювальної техніки) є поширеною загальноєвропейською практикою, зокрема про необхідність таких перевірок та досліджень чітко зазначено у міжнародних стандартах та рекомендаціях, зокрема наприклад в ДСТУ OIML R 137-1-2:2014 Лічильники газу. Частина 1. Метрологічні та технічні вимоги. Частина 2. Методи підтвердження метрологічних та технічних характеристик (OІML R 137-1-2, еdіtіon 2012 + OІML R 137-1-2-Amendment 2014, ІDT), тощо. Кожен бажаючий виробник, який може та хоче довести якість свого виробу, відсутність або мінімальну залежність точності вимірювань його лічильника від впливу різноманітних факторів, може звернутися та провести такі випробування. Наразі подібні випробування, починаючи з 2013 року, проводилися як для побутових лічильників так і для промислових . Щодо створення, роботи та випробувань лічильників на подібних полігонах випробувань, неодноразово розповідали на семінарах НАК «Нафтогаз». Протоколи таких семінарів розміщено на сайті НАК «Нафтогаз» для широкого загалу, жодних перепон ознайомитися з ними не існує. Тому Ваше припущення що Протокол випробувань жодним чином не стосується лише двох приладів не має під собою жодних підстав.
2. Ваше припущення щодо позитивних висновків тільки на лічильник Самгаз - безпідставне. Пропоную більш уважно та ретельно ознайомиться з протоколом випробувань.
3. Звертаємо Вашу увагу на додаток 1 п.1.5. Ним передбачено на вибір декілька варіантів виконання лічильника: як з елементами температурної компенсації, так і з номінальною температурою директивного приведення газу. Такі технічні рішення повністю відповідають діючим стандартам та нормативним документам України. Якщо на Вашу думку має місце порушення Закону України «Про публічні закупівлі», прошу Вас уточнити, який саме пункт Закону порушується на Вашу думку, в іншому випадку не можемо Вам надати відповідь .
Розгорнути всі запитання: 5 Згорнути запитання

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 13 березня 2017 13:11

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
Приватне підприємство "Науково - виробнича компанія " Енергозберігаючі технології" 3 402 800,00
UAH з ПДВ
3 402 800,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "САМГАЗ" 3 473 300,00
UAH з ПДВ
3 473 300,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

22 березня 2017 16:31
Виписка з балансу.pdf
22 березня 2017 14:39
Витяг з реєстру ПДВ.pdf
10 березня 2017 15:43
Договір поставки.pdf
10 березня 2017 15:43
Договори.pdf
10 березня 2017 15:43
Витяг з реєстру ПДВ.pdf
10 березня 2017 15:43
Статут.pdf
10 березня 2017 15:43
Витяг.pdf
10 березня 2017 15:43
Протокол засновників.pdf
10 березня 2017 15:43
Паспорт.pdf
10 березня 2017 15:43
Листи-відгуки.pdf
10 березня 2017 15:43
Накази на працівників.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

Приватне підприємство "Науково - виробнича компанія " Енергозберігаючі технології"

ТОВ "САМГАЗ"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано Додатково
Приватне підприємство "Науково - виробнича компанія " Енергозберігаючі технології"
#34315193
Відхилено 3 402 800,00
UAH з ПДВ
20 березня 2017 13:00
Учасник знаходиться у зведених
відомостях АМКУ
ТОВ "САМГАЗ"
#31299504
Відхилено 3 473 300,00
UAH з ПДВ
24 березня 2017 14:41

Учасник знаходиться у зведених відомостях АМКУ

Замовник приймає рішення про відмову учаснику в участі у процедурі закупівлі та зобов'язаний відхилити тендерну пропозицію учасника в разі, якщо учасник протягом останніх 3 років притягувався до відповідальності за вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів торгів.

Підставою для такого рішення замовника є рішення органу Антимонопольного комітету України про визнання вчинення порушення законодавства про захист економічної конкуренції.

Будь ласка, обов'язково перевірте за цим посиланням історію оскарження рішення органу АМКУ – до вищого органу або в судовому порядку. Актуальна інформація міститься в файлі з найпізнішою датою.

Приватне підприємство "Науково - виробнича компанія " Енергозберігаючі технології" #34315193

№ рішення у справі

70/37-р/к

Дата рішення у справі

18.05.2023

Орган АМКУ, що прийняв рішення

Адмінколегія Східного МТВ

№ рішення у справі

70/63-р/к

Дата рішення у справі

12.07.2023

Орган АМКУ, що прийняв рішення

Адмінколегія Східного МТВ

Документи

20 березня 2017 11:52
Електронний підпис
20 березня 2017 11:51
Електронний підпис
20 березня 2017 11:12
Протокол №4.pdf

Документи

24 березня 2017 13:33
Електронний підпис
24 березня 2017 13:28
Протокол №10.pdf

Інформація про відміну

Дата відміни
24 березня 2017 14:41
Причина відміни
Відхилення всіх тендерних пропозицій згідно з Законом про публічні закупівлі