Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Послуги їдалень (постачання готової їжі з доставкою)
Очікувана вартість
268 318,00 UAH
UA-2017-02-24-000695-b 32168d4a9f9341468253a6ab5432745e
Переговорна процедура    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Пиленко Раїса Григорівна

380442231266 kompleks2010@meta.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Комунальна соціальна установа "Київський міський комплекс соціальної адаптації інвалідів з розумовою відсталістю"
Код ЄДРПОУ: 36971418
Місцезнаходження: 02090, Україна , Київська обл., Київ, вул. Сиваська, 16
Контактна особа: Пиленко Раїса Григорівна
380442231266
kompleks2010@meta.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Обґрунтування застосування переговорної процедури

Пункт закону
Двічі відмінено процедуру відкритих торгів, у тому числі частково (за лотом), через відсутність достатньої кількості тендерних пропозицій, визначеної цим Законом
Обґрунтування
Закупівлі UA-2017-01-23-001857-b та UA-2017-02-08-000683-c на послуги їдалень (постачання готової їжі з доставкою) не відбулись через відсутність достатньої кількості учасників.
Відповідно п.п. 4 п. 2 статті 35 Закону України «Про публічні закупівлі» закупівлю даних послуг можливо здійснити за переговорною процедурою закупівлі.

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 24 лютого 2017 13:27
Оскарження наміру укласти договір: 07 березня 2017 00:00

Інформація про предмет закупівлі

Послуги їдалень (постачання готової їжі з доставкою)
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
11104 штуки
Послуги їдалень (постачання готової їжі з доставкою)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 02090, Україна, Київська область, Київ, Сиваська, 16
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 01 березня 2017  —  31 грудня 2017
ДК 021:2015: 55510000-8 — Послуги їдалень

Тендерна документація

24 лютого 2017 13:05
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
Фізична особа-підприємець Пікож Іванна Миколаївна
#2699602522
Переможець 267 904,00
UAH
24 лютого 2017 13:27

Документи

24 лютого 2017 13:26
Електронний підпис

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 24 лютого 2017 13:27

Друкувати форму повідомлення PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
Фізична особа-підприємець Пікож Іванна Миколаївна
#2699602522
267 904,00
UAH
Документи

Документи

24 лютого 2017 13:26
Електронний підпис

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис зміни до договору
28 грудня 2017 13:42
ДУ_3_харчування.pdf зміни до договору
28 грудня 2017 13:34
Електронний підпис укладений
20 червня 2017 17:45
ДУ_1_харчування.pdf зміни до договору
20 червня 2017 17:33
ДУ_1_харчування.pdf зміни до договору
20 червня 2017 17:23
ДУ_1_харчування.pdf зміни до договору
20 червня 2017 17:23
Електронний підпис укладений
10 березня 2017 16:41
Договір_харчування_03-12_2017.pdf укладений
10 березня 2017 16:37

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
16 червня 2017
Дата публікації змін до договору:
20 червня 2017
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зміна ціни за одиницю товару
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Відповідно абзацу 2 п. 4 ст. 36 Закону України «Про публічні закупівлі» на підставі даних листа Головного управління статистики у Київській області від 12.05.2017 р. №12-20/1952 про середньомісячні роздрібні ціни на окремі продовольчі товари.
Номер договору про закупівлю: 10
Договір: не вказано
Номер додаткової угоди: Додаткова угода №1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
28 грудня 2017
Дата публікації змін до договору:
28 грудня 2017
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору на наступний рік
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): відповідно до ч. 5, ст. 36, розділу 7 Закону України «Про публічні закупівлі» «Дія договору про закупівлю може продовжуватися на строк, достатній для проведення процедури закупівлі на початку наступного року, в обсязі, що не перевищує 20 відсотків суми, визначеної в договорі, укладеному в попередньому році, якщо видатки на цю мету затверджено в установленому порядку»
Номер договору про закупівлю: 10
Договір:
Номер додаткової угоди: Додаткова угода №3 від 28.12.2017 р.
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 01 березня 2017 — 31 грудня 2017
Сума оплати за договором: 319 837,75
UAH