Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Лікарські засоби для лікування хвороб нервової системи
Очікувана вартість
103 000,00 UAH
UA-2017-02-23-000081-b 5ca26d22e9fb4f4dbac767c02c95919e
Відкриті торги    Торги відмінено
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Манжуловська Оксана

+380978877322 vin_mkl1@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Міська клінічна лікарня №1
Код ЄДРПОУ: 05484126
Місцезнаходження: 21029, Україна , Вінницька обл., Вінниця, м. Вінниця, вул. ХМЕЛЬНИЦЬКЕ ШОСЕ 96
Контактна особа: Манжуловська Оксана
+380978877322
vin_mkl1@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 23 лютого 2017 10:18
Звернення за роз’ясненнями: до 03 березня 2017 11:00
Оскарження умов закупівлі: до 09 березня 2017 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 13 березня 2017 11:00
Початок аукціону: 14 березня 2017 12:06
Очікувана вартість: 103 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 515,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
3920 ампул
Лікарські засоби для лікування хвороб нервової системи
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 21029, Україна, Вінницька обл., Вінниця, Хмельницьке шосе, 96
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 01 квітня 2017  —  31 грудня 2017
ДК 021:2015: 33600000-6 — Фармацевтична продукція

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
23 лютого 2017 10:16
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
23 лютого 2017 10:15
ТД_на_2017_наркотики_ост..docx

Роз’яснення до процедури

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2017-02-23-000081-b.a1
Статус:
Відповідь надана
Учасник: МКП "Вінницька міська аптека", Код ЄДРПОУ:31473118
Дата подання: 30 березня 2017 09:26
Щодо усунення порушення під час проведення процедури закупівлі
ВИМОГА

Щодо усунення порушення під час проведення процедури закупівлі


«23» лютого 2017 року Вінницькою міською клінічною лікарнею №1 (надалі по тексту - Замовник) на електронному веб-порталі «Prozorro» (на веб-сайті http://prozorro.gov.ua) опубліковано оголошення про проведення публічної закупівлі за кодом: ДК 021:2015: 33600000-6 — Фармацевтична продукція(Лікарські засоби для лікування хвороб нервової системи) в кількості - 3920 ампул.
Очікуванавартістьзакупівлі 103 000,00 грн. (сто три тисячі грн. 00 коп.) з ПДВ.
Нами, - МКП «Вінницька міська аптека»,в електронному вигляді через електрону систему закупівель було подано тендерну пропозицію на участь у процедурі закупівлі загальною вартістю 99 604.16 грн.
14.03.2017 року о 11:27 год. Замовником було проведено аукціон та складено звіт за результатами розгляду поданих пропозицій.
У закупівлі прийняли участь наступнікомпанії:
№1. ТОВ «Фарм-Холдинг А.Г.» з первинною пропозицією - 94 598.10 грн.;
№2. МКП «Вінницька міська аптека» з первинною пропозицією - 99 604.16 грн.;
За результатами аукціону, що завершився 14-го березня 2017 року о 11:27 год. наша кінцева (остаточна) пропозиція на поставку даного товару складала 73 000,00 грн. (сімдесят три тисячі гривень, 00 копійок), що на 5 грн. більша за переможну ціну іншого учасника торгів. В результаті розгляду поданих пропозицій в 3-х Раундах аукціону, Замовником було складено протокол (рішення) про визначення переможця № 1 - Товариство з обмеженою відповідальністю «Фарм-Холдинг А.Г.».
Згідно з п.6 ч.1 ст.1 Закону України «Про публічні закупівлі»електронна система закупівель - інформаційно-телекомунікаційна система, що забезпечує проведення процедур закупівель, створення, розміщення, оприлюднення та обмін інформацією і документами в електронному вигляді, до складу якої входять веб-портал Уповноваженого органу, авторизовані електронні майданчики, між якими забезпечено автоматичний обмін інформацією та документами.
Так, оприлюднення інформації про закупівлю здійснюється замовниками на веб-порталі - уповноваженого органу з питань закупівель (надалі - Уповноважений орган) через авторизовані електронні майданчики.
Відповідно до наказу Мінекономрозвитку України від 18.03.2016р. №473 «Про визначення веб-порталу Уповноваженого органу з питань закупівель у складі електронної системи закупівель та забезпечення його функціонування" веб-порталом Уповноваженого органу у складіелектронної системи закупівель є інформаційно-телекомунікаційна система «Prozorro» за адресою в мережіІнтернет: www.prozorro.gov.ua (далі - веб-портал).
Наповнення веб-порталу здійснюється Державним підприємством «Зовнішторгвидав України».
У тендерній документації, яку Замовником було розміщено на електронному майданчику під час оголошення закупівлі, було зазначено перелік документації на підтвердження відповідності учасника кваліфікаційним та іншим вимогам Замовника.
Таким чином зазначаємо, що Замовник, дійшов необґрунтованого висновку про відповідність умовам тендерної документації, пропозиції учасника ТОВ «Фарм-Холдинг А.Г.», яка була подана останнім із грубим порушенням вимог тендерної документації Замовника, визначених у ДОДАТКУ 3 «МЕДИКО-ТЕХНІЧНІ ВИМОГИ», учасником надано 2 копії, а не оригінали Гарантійних листів на фірмових бланках Товариства з обмеженою відповідальністю «ВЕНТА», за підписом керівника ВРАС ТОВ «Вента ЛТД» Ковальської С.В.. з невірним зазначенням номера оголошення.
Цікавим є також той факт, що ці Гарантійні листи підписані керівником ВРАС (Вінницького регіонального аптечного складу) ТОВ «Вента ЛТД» Ковальською С.В., а згідно інформації, яку ми отримали у телефонному режимі від представника ТОВ «Вента ЛТД»(робочий номер, за яким отримано інформацію (0352)40-14-25), Ковальська С.В. вже тривалий час(понад 6 місяців)працює на посаді керівника ТРАС (Тернопільського регіонального аптечного складу) ТОВ «Вента ЛТД», що вже не відповідає дійсності та достовірності надання вищевказаних документів, оскільки вони, – або підписані вже не уповноваженою особою, або мають ознаки підробки.
Між тим, такими Гарантійними листами Товариство з обмеженою відповідальністю «Вента», як офіційний представник (дистриб’ютор) уповноважує Товариство з обмеженою відповідальністю «Фарм-Холдинг А.Г.» представляти лікарські засоби виробництва:
- ТОВ «Дослідний завод «ГНЦЛС», м. Харків, Україна на поставку препарату «Атропін» 1 мг/мл – 1,0 мл у кількості 460 ампул; та
- Приватного акціонерного товариства «Фармацевтична фірма Дарниця» на поставку препарату «Дитилін» 20 мг/мл – 5 мл №10 у кількості 700 ампул.
З огляду на вищевказане справжність та достовірність цих Гарантійних листів не встановлена і викликає сумніви, у зв'язку з чим цінова пропозиція даного учасника не могла відповідати вимогам Замовника, зазначеним в оголошенні на закупівлю товару та повинна була бути відхилена як така, що не відповідає тендерній документації.
Відповідно до п. 3.5.5. Розділу 3, для підтвердження відсутності підстав відмови в участі у процедурі закупівлі, учаснику необхідно надати наступні документи, зокрема, довідку з обслуговуючого банку про наявність рахунку (ків) в учасника та відсутність простроченої заборгованості за кредитами.
Дану вимогу слід тлумачити, як бажання Замовника отримати достовірну інформацію від учасників про наявність рахунку (ків) в учасника та відсутність простроченої заборгованості за кредитами в період з моменту оголошення Замовником з тендерної закупівлі до моменту подачі тендерних пропозицій учасниками даної закупівлі.
Відповідні довідки учасники закупівлі мали подати до 12 березня 2017 року, що зазначено у п.1Розділу 4. тендерної документації Замовника.
Тобто, такі довідки мають підтверджувати факт наявністі рахунку (ків) в учасника та відсутність простроченої заборгованості за кредитами і видаватись в період з 24.02.2017 р. по 12.03.2017 р.
Натомість, ТОВ «Фарм-Холдинг А.Г.» подав їх 11 березня 2017 року о 10:07 год., в електронному вигляді через електронну систему закупівель. З їх змісту вбачається, що довідки видані за місцем вимоги станом на 01.02.2017 р. Таким чином, не можуть відповідати вимогам тендерної документації Замовника, оскільки підтверджують факт наявністі рахунку в учасника ТОВ «Фарм-Холдинг А.Г.» та відсутність простроченої заборгованості за кредитами в інший період, до оголошення Тендерної Закупівлі Замовника.
Крім того, учасником ТОВ «Фарм-Холдинг А.Г.» не дотримано вимог, щодо подачі належним чином завірених копій документів у складі своєї тендерної пропозиції.
Оскільки очікувана вартість оголошення Міської клінічної лікарні №1 складала 103 000,00 грн. (сто три тисячі грн. 00 коп.) з ПДВ, дана пропозиція відноситься до виду «допорогових закупівель», які регулюються Порядком здійснення допорогових закупівельщо затверджений ДП «Зовнішторгвидав України» наказом №35 від 13.04.2016 року..
А відтак наші вимоги ґрунтуються на положеннях Порядку здійснення допорогових закупівель, а порушення цього порядку є підставою визнання рішення недійсним.
Таким чином, вважаємо оголошене рішення про переможця, а саме, ПРОТОКОЛ№ 20/03/01 засідання тендерного комітету Міської клінічної лікарні №1від «20» березня 2017р.єнезаконним та таким, що порушує наші права та має бути (скасованим) визнаний недійсним, оскільки пропозиції учасників ТОВ «Фарм -Холдинг А.Г.»не відповідає умовам закупівлі.
Тому вважаємо, що Замовник повинен був дискваліфікувати ТОВ «Фарм -Холдинг А.Г.»як такого, чия пропозиція не відповідають його кваліфікаційним вимогам та умовам самої Закупівлі.
Враховуючи те, що відповідно до п.9.2. Наказу ДП «Зовнішторгвидав України» №35 від 13.04.2016 року визначено, що у разі дискваліфікації учасника аукціону з найменшою пропозицією Система автоматично визначає наступного Учасника Аукціону з наступною за величиною ціновою пропозицією, а Замовник, на нашу думку, безпідставно прийняв рішення про відповідність пропозиції ТОВ «Фарм -Холдинг А.Г.» вимогам тендерної документації.
З врахуванням вищевказаного, вважаємо, що переможцем аукціону мало бути визнано МКП «Вінницька міська аптека».

Зважаючи на усе вище викладене, відповідно до вимог Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII та керуючись Наказом ДП «Зовнішторгвидав України» «Про затвердження Порядку здійснення допороговuх закупівель» вiд 13.04.2016р №35, просимо Вас врахувати вищезазначену інформацію (факти) та одночасно вимагаємо усунути виявленні порушення під час проведення Процедури закупівлі у спосіб визначений чинним законодавством України, у т.ч., шляхом внесення відповідних змін до умов закупівлі або перегляду рішення по визнанню переможця Процедури.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
10 квітня 2017 18:34
У задоволені Вашої скарги відмовлено

Документи подані скаржником

30 березня 2017 09:26
Вимога

Документи

10 квітня 2017 18:34
Про розгляд.doc

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 14 березня 2017 12:27

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "Фарм-Холдинг А.Г." 94 598,10
UAH з ПДВ
72 995,00
UAH з ПДВ
Документи
МКП "Вінницька міська аптека" 99 604,16
UAH з ПДВ
73 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

21 березня 2017 11:24
Довідка УМВС 14 березня378.pdf
13 березня 2017 10:27
Гарантійний лист ВЕНТА.pdf
13 березня 2017 10:27
Гарантійний лист Фармак.pdf
11 березня 2017 10:07
довід про відкр рах.pdf
11 березня 2017 10:07
гар лист інструкція.pdf
11 березня 2017 10:07
РП Атропін164.pdf
11 березня 2017 10:07
РП.pdf
11 березня 2017 10:07
Витяг 27.02.17.pdf
11 березня 2017 10:07
паспорт директор.pdf
11 березня 2017 10:07
Протокол+ наказ.pdf
11 березня 2017 10:06
інф про мед-техн вим.pdf
11 березня 2017 10:06
Ліцензія 2.pdf
11 березня 2017 10:06
Ліцензія 1.pdf
11 березня 2017 10:06
Статут.pdf
11 березня 2017 10:06
стаття 17.pdf
11 березня 2017 10:06
договір.pdf
11 березня 2017 10:06
договір КПД МЛ №1.pdf
11 березня 2017 10:06
договір (2).pdf
11 березня 2017 10:06
термо обладнання.pdf
11 березня 2017 10:06
тех паспорт.pdf
11 березня 2017 10:06
Копія договору оренди.pdf
11 березня 2017 10:06
Довідка про працівників.pdf
11 березня 2017 10:06
довідка мат.- техн. база.pdf
11 березня 2017 10:06
пропозиція151.pdf

Публічні документи

13 березня 2017 10:18
ПРОПОЗИЦІЯ.pdf
13 березня 2017 10:18
ПОСТАВКА 2.pdf
13 березня 2017 10:18
ПОСТАВКА.pdf
13 березня 2017 10:18
БАНК 13.03.17.pdf
13 березня 2017 10:18
010 786.jpg
13 березня 2017 10:18
ФАРМАК.pdf
13 березня 2017 10:18
ЗН.pdf
13 березня 2017 10:18
Довідка мінюст.pdf
12 березня 2017 13:46
АТРОП.pdf
12 березня 2017 13:46
ДИТ-Б.PDF
12 березня 2017 13:46
Н-О.PDF
12 березня 2017 13:46
ФЕНТ.PDF
12 березня 2017 13:46
СИБ-АМП.PDF
12 березня 2017 13:46
ОМН.PDF
12 березня 2017 13:46
МОРФ-АМП.PDF
12 березня 2017 13:46
Клоф.PDF
12 березня 2017 13:46
КЕТ-Ф.PDF
12 березня 2017 13:46
Уповноважена особа.pdf
12 березня 2017 13:46
Лист-згода.pdf
12 березня 2017 13:46
Лист захист.pdf
12 березня 2017 13:46
Довідка офшорні зони.pdf
12 березня 2017 13:46
Гарант націнка.pdf
12 березня 2017 13:46
Баланс 2016р..PDF
12 березня 2017 13:46
1 дф.pdf
12 березня 2017 13:46
БАНК.pdf
12 березня 2017 13:46
договора 2014-2015 (2).pdf
12 березня 2017 13:46
Аналог дог.pdf
12 березня 2017 13:46
Аналогічні договора 2016.pdf
12 березня 2017 13:46
Гарант. працівники.pdf
12 березня 2017 13:46
Холодовий ланцюг.pdf
12 березня 2017 13:45
термо-обладнення.pdf
12 березня 2017 13:45
термоконтейнер.pdf
12 березня 2017 13:45
Паспорт апт.pdf
12 березня 2017 13:45
матер-техн база.pdf
12 березня 2017 13:45
Довідка бенефіц.pdf
12 березня 2017 13:45
Лицензия (1).JPG
12 березня 2017 13:45
ЛИЦЕНЗИЯ ВИННИЦА (1) (1).jpg
12 березня 2017 13:45
Витяг 27.02.2017р..PDF
12 березня 2017 13:45
Стаття 17.pdf
12 березня 2017 13:45
Документы.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "Фарм-Холдинг А.Г."

МКП "Вінницька міська аптека"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "Фарм-Холдинг А.Г."
#38303459
Очікує рішення 72 995,00
UAH з ПДВ
13 квітня 2017 14:27
ТОВ "Фарм-Холдинг А.Г."
#38303459
Рішення скасоване 72 995,00
UAH з ПДВ
13 квітня 2017 14:27

Документи

20 березня 2017 16:55
Електронний підпис

Інформація про відміну

Виконано
Дата відміни: 13 квітня 2017 14:29
Коментар щодо відміни: порушення порядку оприлюднення
Документи:
13 квітня 2017 14:29
Відміна (1).PDF