Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Медичні матеріали ( шприци, системи, інтравенозні конюлі, голки, хірургічні рукавички,шовк стерильний,вата, бинти)
Очікувана вартість
105 740,00 UAH
UA-2017-02-22-002087-c ● b450def39f764a159341eaca7d1fc862
Відкриті торги
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | КЗОЗ "КЗОЗ "Харківська міська клінічна лікарня №14 ім.проф.Л.Л.Гіршмана"" |
Код ЄДРПОУ: | 02003681 |
Вебсайт: | http://www.girshmanclinic.com |
Місцезнаходження: | 61023, Україна , Харківська обл., місто Харків, ВУЛИЦЯ ОЛЕСЯ ГОНЧАРА, будинок 5 |
Контактна особа: |
Оксана Сергіївна +380661187676 girshman14@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 22 лютого 2017 15:51 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 04 березня 2017 10:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 10 березня 2017 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 14 березня 2017 10:00 |
Початок аукціону: | 15 березня 2017 13:49 |
Очікувана вартість: | 105 740,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 105,74 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,10% |
Інформація про предмет закупівлі
хірургічні рукавички (1одиниця = 1 пара)
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
31100 одиниць
( шприци, системи, інтравенозні конюлі, голки, хірургічні рукавички,шовк стерильний,вата, бинти)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
61023, Україна, Харківська область, Харків, Олеся Гончара, 5
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
01 квітня 2017
—
31 грудня 2017
ДК 021:2015: 33140000-3 — Медичні матеріали
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
22 лютого 2017 15:54 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
22 лютого 2017 15:51 |
Тендерна документація (шприци).docx |
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Деление на Лоты
Дата подання: 24 лютого 2017 10:32
Дата відповіді: 24 лютого 2017 15:51
Добрый день. Обоснуйте пожалуйста, почему и шприцы, и шовный материал, и перчатки, и перевязку вы внесли всё в один лот?! Для этого же есть классификатор, по которому это всё нужно разделить на Лоты.
Відповідь: Доброго дня!
Наказом Міністерства економічного розвитку і торгівлі України №454 від 17.03.2016 року, затверджений Порядок визначення предмету закупівлі, відповідно до розділу ІІ визначено, що Предмет закупівлі товарів і послуг визначається замовником згідно з пунктами 17 і 32 частини першої статті 1 Закону та на основі національного класифікатора України ДК 021:2015 “Єдиний закупівельний словник”, затвердженого наказом Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 23 грудня 2015 року № 1749 (далі – Єдиний закупівельний словник), за показником четвертої цифри основного словника із зазначенням у дужках конкретної назви товару чи послуги.
Крім того, зазначено, що Замовник може визначити окремі частини предмета закупівлі (лоти) за показниками шостого – десятого знаків Державного класифікатора продукції та послуг ДК 016:2010, затвердженого наказом Державного комітету України з питань технічного регулювання та споживчої політики від 11 жовтня 2010 року № 457, із зазначенням у дужках предмета закупівлі відповідно до показників четвертої – восьмої цифр Єдиного закупівельного словника, а також за обсягом, номенклатурою та місцем поставки товарів, виконання робіт або надання послуг.
При цьому замовник може визначити окремі частини предмета закупівлі (лоти) за показниками четвертої – восьмої цифр Єдиного закупівельного словника, а також за обсягом, номенклатурою та місцем поставки товарів, виконання робіт або надання послуг.
Тому право визначення окремих частин предмета закупівлі (лоти) залишается на розсуд замовника. Відповідно і було визначено предмет закупівлі.
Наказом Міністерства економічного розвитку і торгівлі України №454 від 17.03.2016 року, затверджений Порядок визначення предмету закупівлі, відповідно до розділу ІІ визначено, що Предмет закупівлі товарів і послуг визначається замовником згідно з пунктами 17 і 32 частини першої статті 1 Закону та на основі національного класифікатора України ДК 021:2015 “Єдиний закупівельний словник”, затвердженого наказом Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 23 грудня 2015 року № 1749 (далі – Єдиний закупівельний словник), за показником четвертої цифри основного словника із зазначенням у дужках конкретної назви товару чи послуги.
Крім того, зазначено, що Замовник може визначити окремі частини предмета закупівлі (лоти) за показниками шостого – десятого знаків Державного класифікатора продукції та послуг ДК 016:2010, затвердженого наказом Державного комітету України з питань технічного регулювання та споживчої політики від 11 жовтня 2010 року № 457, із зазначенням у дужках предмета закупівлі відповідно до показників четвертої – восьмої цифр Єдиного закупівельного словника, а також за обсягом, номенклатурою та місцем поставки товарів, виконання робіт або надання послуг.
При цьому замовник може визначити окремі частини предмета закупівлі (лоти) за показниками четвертої – восьмої цифр Єдиного закупівельного словника, а також за обсягом, номенклатурою та місцем поставки товарів, виконання робіт або надання послуг.
Тому право визначення окремих частин предмета закупівлі (лоти) залишается на розсуд замовника. Відповідно і було визначено предмет закупівлі.
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ФОП Чорний Валентин Григорович #1708709079 |
Переможець |
105 070,00
UAH з ПДВ
|
20 березня 2017 12:57
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
02 січня 2018 14:04
|
Електронний підпис | укладений |
31 березня 2017 13:38
|
договор №2-03 2017.pdf | укладений |
31 березня 2017 13:37
|