Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
ДСТУ Б Д.1.1-1:2013 Розробка робочого проекту «Будівництво зливової системи каналізації на ж/м Покровський та ж/м Червоний Камінь у м. Дніпро»
Очікувана вартість
2 000 000,00 UAH
UA-2017-02-20-002218-c ● 621ee260bc0144f795d94ddc423e1203
Відкриті торги
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Департамент благоустрою та інфраструктури Дніпровської міської ради |
Код ЄДРПОУ: | 40506232 |
Місцезнаходження: | 49000, Україна , Дніпропетровська обл., м. Дніпро, вул. Виконкомівська, буд. 6 |
Контактна особа: |
Мирослава Яворская +380676273001 departamentblag@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 20 лютого 2017 17:16 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 07 березня 2017 20:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 13 березня 2017 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 17 березня 2017 20:00 |
Початок аукціону: | 20 березня 2017 12:39 |
Очікувана вартість: | 2 000 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 20 000,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 1,00% |
Вид тендерного забезпечення: | Електронна гарантія |
Сума тендерного забезпечення: | 9700 UAH |
Інформація про предмет закупівлі
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роботи
ДСТУ Б Д.1.1-1:2013 Розробка робочого проекту «Будівництво зливової системи каналізації на ж/м Покровський та ж/м Червоний Камінь у м. Дніпро»
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
49000, Україна, Дніпропетровська область, м. Дніпро, вул. Червона 21А
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2017
ДК 021:2015: 71320000-7 — Послуги з інженерного проектування
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
10 березня 2017 10:02 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
09 березня 2017 18:27 |
Догов. проект Ч.К..docx | |
09 березня 2017 18:27 |
ТД Проект Ч.К. (1).docx | |
09 березня 2017 18:27 |
пелелік змін.doc | |
01 березня 2017 17:53 |
пелелік змін.doc | |
01 березня 2017 17:01 |
пелелік змін.doc |
10 березня 2017 10:02 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
|||||||||
09 березня 2017 18:27 |
Догов. проект Ч.К..docx
|
|||||||||
09 березня 2017 18:27 |
ТД Проект Ч.К. (1).docx
|
|||||||||
09 березня 2017 18:27 |
пелелік змін.doc
|
|||||||||
01 березня 2017 17:53 |
пелелік змін.doc
|
|||||||||
01 березня 2017 17:01 |
пелелік змін.doc
|
Роз’яснення до процедури
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2017-02-20-002218-c.b1
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ПрАТ "Інститут Дніпрокомунпроект", Код ЄДРПОУ:03328959
Дата подання: 31 березня 2017 12:12
Оскарження протоколу відхилення тендерної документації
Протоколом відхилення пропозиції учасника процедури відкритих торгів: ДК 021:2015 "Єдиний закупівельний словник":71320000-7 Послуги з інженерного проектування, ДСТУ Б Д.1.1-1:2013 Розробка робочого проекту «Будівництво зливової системи каналізації на ж/м Покровський та ж/м Червоний Камінь у м. Дніпро» від 27.03.2017 року, тендерну пропозицію ПрАТ «Інститут Дніпрокомунпроект» було відхилено як таку, що не відповідає умовам тендерної документації, аргументуючи тим, що строк дії забезпечення пропозиції Учасника - банківської гарантії №G0317/1125 – до 07.06.2017 року, що суперечить умовам тендерної документації.
З таким рішенням ми погодитися не можемо, оскільки:
1. Відповідно до тендерної документації, затвердженої рішенням тендерного комітету (протокол від 20 лютого 2017 року № 20/02-10), кінцевий строк подання тендерних пропозицій до 07.03.2017 до 20.00. Електронною системою закупівель було призначено аукціон на 09.03.2017 року. Розкриття тендерних пропозицій здійснюється автоматично електронною системою закупівель відразу після закінчення електронного аукціону. Строк дії забезпечення тендерної пропозиції: не менше 90 календарних днів, з дня розкриття тендерних пропозицій (тобто до 07.06.2017 року).
2. Відповідно до тендерної документації зі змінами, затвердженої рішенням тенде-рного комітету (протокол від 09 березня 2017 року № 09/03/1), у разі перенесення дати розкриття, документи, строк дії яких обмежено згідно законодавством України, вважаються чинними на нову дату розкриття тендерної пропозицій, у разі якщо вони були дійсними на попередню дату розкриття.
Враховуючи вищезазначене, забезпечення тендерної пропозиції ПрАТ «Інститут Дніпрокомунпроект» - банківська гарантія №G0317/1125, видана ПАТ КБ Приватбанк, відповідає умовам тендерної документації.
Просимо повністю скасувати своє рішення щодо відхилення пропозиції учасника процедури відкритих торгів від 27.03.2017 року та завершити процедуру закупівлі відповідно до вимог чинного законодавства.
Розгорнути
Згорнути
З таким рішенням ми погодитися не можемо, оскільки:
1. Відповідно до тендерної документації, затвердженої рішенням тендерного комітету (протокол від 20 лютого 2017 року № 20/02-10), кінцевий строк подання тендерних пропозицій до 07.03.2017 до 20.00. Електронною системою закупівель було призначено аукціон на 09.03.2017 року. Розкриття тендерних пропозицій здійснюється автоматично електронною системою закупівель відразу після закінчення електронного аукціону. Строк дії забезпечення тендерної пропозиції: не менше 90 календарних днів, з дня розкриття тендерних пропозицій (тобто до 07.06.2017 року).
2. Відповідно до тендерної документації зі змінами, затвердженої рішенням тенде-рного комітету (протокол від 09 березня 2017 року № 09/03/1), у разі перенесення дати розкриття, документи, строк дії яких обмежено згідно законодавством України, вважаються чинними на нову дату розкриття тендерної пропозицій, у разі якщо вони були дійсними на попередню дату розкриття.
Враховуючи вищезазначене, забезпечення тендерної пропозиції ПрАТ «Інститут Дніпрокомунпроект» - банківська гарантія №G0317/1125, видана ПАТ КБ Приватбанк, відповідає умовам тендерної документації.
Просимо повністю скасувати своє рішення щодо відхилення пропозиції учасника процедури відкритих торгів від 27.03.2017 року та завершити процедуру закупівлі відповідно до вимог чинного законодавства.
Рішення замовника: Вимога не задоволена
04 квітня 2017 10:08
На Вашу вимогу від 30.03.2017 № 01-112, відповідно до протоколу засідання тендерного від 03.04.2017 № 03/04/17 департамент благоустрою та інфраструктури Дніпровської міської ради повідомляє наступне.
Відповідно до тендерної документації зі змінами, затвердженої рішенням тендерного комітету (протокол від 09 березня 2017 року № 09/03/1), у разі перенесення дати розкриття, документи, строк дії яких обмежено згідно законодавством України, вважаються чинними на нову дату розкриття тендерної пропозицій, у разі якщо вони були дійсними на попередню дату розкриття.
Отже, дана умова визначає чинність документа, а не строк його дії.
Відповідно до тендерної документації зі змінами, затвердженої рішенням тендерного комітету (протокол від 09 березня 2017 року № 09/03/1), у разі перенесення дати розкриття, документи, строк дії яких обмежено згідно законодавством України, вважаються чинними на нову дату розкриття тендерної пропозицій, у разі якщо вони були дійсними на попередню дату розкриття.
Отже, дана умова визначає чинність документа, а не строк його дії.
Скарги до процедури
Номер скарги: UA-2017-02-20-002218-c.b2
Статус:
Розгляд припинено
Скаржник: ПрАТ "Інститут Дніпрокомунпроект", Код ЄДРПОУ:03328959
Дата подання: 07 квітня 2017 13:15
Дата подання: 07 квітня 2017 13:15
Скарга щодо рішення Департаменту благоустрою та інфраструктури Дніпровської міської ради
Протоколом відхилення пропозиції учасника процедури відкритих торгів: ДК 021:2015 "Єдиний закупівельний словник":71320000-7 Послуги з інженерного проектування, ДСТУ Б Д.1.1-1:2013 Розробка робочого проекту «Будівництво зливової системи каналізації на ж/м Покровський та ж/м Червоний Камінь у м. Дніпро» від 27.03.2017 року, тендерну пропозицію ПрАТ «Інститут Дніпрокомунпроект» було відхилено як таку, що не відповідає умовам тендерної документації, аргументуючи тим, що строк дії забезпечення пропозиції Учасника - банківської гарантії №G0317/1125 – до 07.06.2017 року, що суперечить умовам тендерної документації. З таким рішенням ми погодитися не можемо, оскільки: 1. Відповідно до тендерної документації, затвердженої рішенням тендерного комітету (протокол від 20 лютого 2017 року № 20/02-10), кінцевий строк подання тендерних пропозицій до 07.03.2017 до 20.00. Електронною системою закупівель було призначено аукціон на 09.03.2017 року. Розкриття тендерних пропозицій здійснюється автоматично електронною системою закупівель відразу після закінчення електронного аукціону. Строк дії забезпечення тендерної пропозиції: не менше 90 календарних днів, з дня розкриття тендерних пропозицій (тобто до 07.06.2017 року). 2. Відповідно до тендерної документації зі змінами, затвердженої рішенням тенде-рного комітету (протокол від 09 березня 2017 року № 09/03/1), у разі перенесення дати розкриття, документи, строк дії яких обмежено згідно законодавством України, вважаються чинними на нову дату розкриття тендерної пропозицій, у разі якщо вони були дійсними на попередню дату розкриття. Враховуючи вищезазначене, забезпечення тендерної пропозиції ПрАТ «Інститут Дніпрокомунпроект» - банківська гарантія №G0317/1125, видана ПАТ КБ Приватбанк, відповідає умовам тендерної документації. Просимо повністю скасувати рішення щодо відхилення пропозиції учасника процедури відкритих торгів від 27.03.2017 року та завершити процедуру закупівлі відповідно до вимог чинного законодавства.
Розгорнути
Згорнути
Рішення органу оскарження: Розгляд припинено
Скарга відкликана скаржником
Причина: Відкликання скарги в зв’язку зі зміною обставин
Дата: 11 квітня 2017 13:35
рішення від 11.04.2017 № 2009.pdf
Дата публікації: 12 квітня 2017 17:42
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 20 березня 2017 13:06
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
ПрАТ "Інститут Дніпрокомунпроект" |
956 424,00
UAH з ПДВ
|
956 424,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ПП АСГАРД |
1 697 464,30
UAH з ПДВ
|
1 697 464,30
UAH з ПДВ
|
Документи |
ПП УНІВЕРСАЛГАЗБУД |
1 921 825,82
UAH з ПДВ
|
1 921 825,82
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ПрАТ "Інститут Дніпрокомунпроект" #03328959 |
Відхилено |
956 424,00
UAH з ПДВ
|
27 березня 2017 14:15
|
ПП АСГАРД #30949193 |
Переможець |
1 697 464,30
UAH з ПДВ
|
03 квітня 2017 18:42
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
02 січня 2019 14:28
|
Електронний підпис | зміни до договору |
02 січня 2019 14:27
|
Ду 5 18.04-1.pdf | зміни до договору |
06 листопада 2018 16:11
|
Електронний підпис | зміни до договору |
02 січня 2018 20:41
|
Ду 4 18.04-1.pdf | зміни до договору |
28 грудня 2017 17:57
|
Електронний підпис | зміни до договору |
08 грудня 2017 19:43
|
Ду 3 18.04-1.pdf | зміни до договору |
08 грудня 2017 19:36
|
Електронний підпис | зміни до договору |
28 квітня 2017 16:05
|
д.у. 18.04-1.pdf | зміни до договору |
28 квітня 2017 15:35
|
Електронний підпис | укладений |
20 квітня 2017 18:16
|
1804-1.pdf | укладений |
20 квітня 2017 18:16
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 28 квітня 2017 |
Дата публікації змін до договору: | 28 квітня 2017 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Покращення якості предмета закупівлі за умови, що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі |
Номер договору про закупівлю: | 18/04-1 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 08 грудня 2017 |
Дата публікації змін до договору: | 08 грудня 2017 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Продовження строку дії договору |
Номер договору про закупівлю: | 18/04-1 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 3 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 28 грудня 2017 |
Дата публікації змін до договору: | 02 січня 2018 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Зменшення капітальних вкладень на 2017 рік |
Номер договору про закупівлю: | 18/04-1 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 4 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 06 листопада 2018 |
Дата публікації змін до договору: | 02 січня 2019 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Покращення якості предмета закупівлі за умови, що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі |
Номер договору про закупівлю: | 18/04-1 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 5 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |