Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

ДСТУ Б Д.1.1-1:2013 Розробка робочого проекту «Будівництво зливової системи каналізації на ж/м Покровський та ж/м Червоний Камінь у м. Дніпро»
Очікувана вартість
2 000 000,00 UAH
UA-2017-02-20-002218-c 621ee260bc0144f795d94ddc423e1203
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Мирослава Яворская

+380676273001 departamentblag@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Департамент благоустрою та інфраструктури Дніпровської міської ради
Код ЄДРПОУ: 40506232
Місцезнаходження: 49000, Україна , Дніпропетровська обл., м. Дніпро, вул. Виконкомівська, буд. 6
Контактна особа: Мирослава Яворская
+380676273001
departamentblag@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 20 лютого 2017 17:16
Звернення за роз’ясненнями: до 07 березня 2017 20:00
Оскарження умов закупівлі: до 13 березня 2017 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 17 березня 2017 20:00
Початок аукціону: 20 березня 2017 12:39
Очікувана вартість: 2 000 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 20 000,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 9700 UAH

Інформація про предмет закупівлі

Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роботи
ДСТУ Б Д.1.1-1:2013 Розробка робочого проекту «Будівництво зливової системи каналізації на ж/м Покровський та ж/м Червоний Камінь у м. Дніпро»
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 49000, Україна, Дніпропетровська область, м. Дніпро, вул. Червона 21А
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2017
ДК 021:2015: 71320000-7 — Послуги з інженерного проектування

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
10 березня 2017 10:02
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
09 березня 2017 18:27
Догов. проект Ч.К..docx
09 березня 2017 18:27
ТД Проект Ч.К. (1).docx
09 березня 2017 18:27
пелелік змін.doc
01 березня 2017 17:53
пелелік змін.doc
01 березня 2017 17:01
пелелік змін.doc
10 березня 2017 10:02
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
01 березня 2017 17:58
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
01 березня 2017 17:06
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
20 лютого 2017 17:16
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
09 березня 2017 18:27
Догов. проект Ч.К..docx
01 березня 2017 17:53
ТД Проект Ч.К. (1).docx
01 березня 2017 17:01
ТД Проект Ч.К. (1).docx
20 лютого 2017 17:16
Догов. проект Ч.К..docx
09 березня 2017 18:27
ТД Проект Ч.К. (1).docx
20 лютого 2017 17:16
ТД Проект Ч.К..docx
09 березня 2017 18:27
пелелік змін.doc
01 березня 2017 17:53
пелелік змін.doc
01 березня 2017 17:01
пелелік змін.doc

Роз’яснення до процедури

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2017-02-20-002218-c.b1
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ПрАТ "Інститут Дніпрокомунпроект", Код ЄДРПОУ:03328959
Дата подання: 31 березня 2017 12:12
Оскарження протоколу відхилення тендерної документації
Протоколом відхилення пропозиції учасника процедури відкритих торгів: ДК 021:2015 "Єдиний закупівельний словник":71320000-7 Послуги з інженерного проектування, ДСТУ Б Д.1.1-1:2013 Розробка робочого проекту «Будівництво зливової системи каналізації на ж/м Покровський та ж/м Червоний Камінь у м. Дніпро» від 27.03.2017 року, тендерну пропозицію ПрАТ «Інститут Дніпрокомунпроект» було відхилено як таку, що не відповідає умовам тендерної документації, аргументуючи тим, що строк дії забезпечення пропозиції Учасника - банківської гарантії №G0317/1125 – до 07.06.2017 року, що суперечить умовам тендерної документації.
З таким рішенням ми погодитися не можемо, оскільки:
1. Відповідно до тендерної документації, затвердженої рішенням тендерного комітету (протокол від 20 лютого 2017 року № 20/02-10), кінцевий строк подання тендерних пропозицій до 07.03.2017 до 20.00. Електронною системою закупівель було призначено аукціон на 09.03.2017 року. Розкриття тендерних пропозицій здійснюється автоматично електронною системою закупівель відразу після закінчення електронного аукціону. Строк дії забезпечення тендерної пропозиції: не менше 90 календарних днів, з дня розкриття тендерних пропозицій (тобто до 07.06.2017 року).
2. Відповідно до тендерної документації зі змінами, затвердженої рішенням тенде-рного комітету (протокол від 09 березня 2017 року № 09/03/1), у разі перенесення дати розкриття, документи, строк дії яких обмежено згідно законодавством України, вважаються чинними на нову дату розкриття тендерної пропозицій, у разі якщо вони були дійсними на попередню дату розкриття.
Враховуючи вищезазначене, забезпечення тендерної пропозиції ПрАТ «Інститут Дніпрокомунпроект» - банківська гарантія №G0317/1125, видана ПАТ КБ Приватбанк, відповідає умовам тендерної документації.
Просимо повністю скасувати своє рішення щодо відхилення пропозиції учасника процедури відкритих торгів від 27.03.2017 року та завершити процедуру закупівлі відповідно до вимог чинного законодавства.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
04 квітня 2017 10:08
На Вашу вимогу від 30.03.2017 № 01-112, відповідно до протоколу засідання тендерного від 03.04.2017 № 03/04/17 департамент благоустрою та інфраструктури Дніпровської міської ради повідомляє наступне.
Відповідно до тендерної документації зі змінами, затвердженої рішенням тендерного комітету (протокол від 09 березня 2017 року № 09/03/1), у разі перенесення дати розкриття, документи, строк дії яких обмежено згідно законодавством України, вважаються чинними на нову дату розкриття тендерної пропозицій, у разі якщо вони були дійсними на попередню дату розкриття.
Отже, дана умова визначає чинність документа, а не строк його дії.

Документи подані скаржником

31 березня 2017 12:12
Вимога.pdf

Скарги до процедури

Номер скарги: UA-2017-02-20-002218-c.b2
Статус:
Розгляд припинено
Скаржник: ПрАТ "Інститут Дніпрокомунпроект", Код ЄДРПОУ:03328959
Дата подання: 07 квітня 2017 13:15
Скарга щодо рішення Департаменту благоустрою та інфраструктури Дніпровської міської ради
Протоколом відхилення пропозиції учасника процедури відкритих торгів: ДК 021:2015 "Єдиний закупівельний словник":71320000-7 Послуги з інженерного проектування, ДСТУ Б Д.1.1-1:2013 Розробка робочого проекту «Будівництво зливової системи каналізації на ж/м Покровський та ж/м Червоний Камінь у м. Дніпро» від 27.03.2017 року, тендерну пропозицію ПрАТ «Інститут Дніпрокомунпроект» було відхилено як таку, що не відповідає умовам тендерної документації, аргументуючи тим, що строк дії забезпечення пропозиції Учасника - банківської гарантії №G0317/1125 – до 07.06.2017 року, що суперечить умовам тендерної документації. З таким рішенням ми погодитися не можемо, оскільки: 1. Відповідно до тендерної документації, затвердженої рішенням тендерного комітету (протокол від 20 лютого 2017 року № 20/02-10), кінцевий строк подання тендерних пропозицій до 07.03.2017 до 20.00. Електронною системою закупівель було призначено аукціон на 09.03.2017 року. Розкриття тендерних пропозицій здійснюється автоматично електронною системою закупівель відразу після закінчення електронного аукціону. Строк дії забезпечення тендерної пропозиції: не менше 90 календарних днів, з дня розкриття тендерних пропозицій (тобто до 07.06.2017 року). 2. Відповідно до тендерної документації зі змінами, затвердженої рішенням тенде-рного комітету (протокол від 09 березня 2017 року № 09/03/1), у разі перенесення дати розкриття, документи, строк дії яких обмежено згідно законодавством України, вважаються чинними на нову дату розкриття тендерної пропозицій, у разі якщо вони були дійсними на попередню дату розкриття. Враховуючи вищезазначене, забезпечення тендерної пропозиції ПрАТ «Інститут Дніпрокомунпроект» - банківська гарантія №G0317/1125, видана ПАТ КБ Приватбанк, відповідає умовам тендерної документації. Просимо повністю скасувати рішення щодо відхилення пропозиції учасника процедури відкритих торгів від 27.03.2017 року та завершити процедуру закупівлі відповідно до вимог чинного законодавства.
Розгорнути Згорнути
Документи
Рішення органу оскарження: Розгляд припинено
Скарга відкликана скаржником
Причина: Відкликання скарги в зв’язку зі зміною обставин
Дата: 11 квітня 2017 13:35
рішення від 11.04.2017 № 2009.pdf
Дата публікації: 12 квітня 2017 17:42

Документи подані скаржником

07 квітня 2017 13:15
СКАРГА АМКУ.pdf
07 квітня 2017 13:15
платіжне доручення.pdf

Документи Органу Оскарження

12 квітня 2017 17:42
рішення від 11.04.2017 № 2009.pdf

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 20 березня 2017 13:06

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ПрАТ "Інститут Дніпрокомунпроект" 956 424,00
UAH з ПДВ
956 424,00
UAH з ПДВ
Документи
ПП АСГАРД 1 697 464,30
UAH з ПДВ
1 697 464,30
UAH з ПДВ
Документи
ПП УНІВЕРСАЛГАЗБУД 1 921 825,82
UAH з ПДВ
1 921 825,82
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

15 березня 2017 13:21
Електронний підпис
15 березня 2017 13:18
Проект договору.pdf
15 березня 2017 13:17
Кошториси.pdf
15 березня 2017 13:17
Тендерна пропозиція.pdf
09 березня 2017 14:11
Електронний підпис
09 березня 2017 14:09
Статут.pdf
09 березня 2017 14:09
Сертификаты.pdf
09 березня 2017 14:09
Реєстр.pdf
09 березня 2017 14:09
Проект договору.pdf
09 березня 2017 14:09
Про тех. характеристики.pdf
09 березня 2017 14:09
Про субподряд.pdf
09 березня 2017 14:09
Про статутні обмеження.pdf
09 березня 2017 14:09
Про рух грошових кошт..pdf
09 березня 2017 14:09
Про несудимість.pdf
09 березня 2017 14:09
Про ліцензування.pdf
09 березня 2017 14:09
Про запобігання забруд..pdf
09 березня 2017 14:09
Про аналог. дог..pdf
09 березня 2017 14:09
Підписаний_Лицензия.pdf
09 березня 2017 14:09
Підписаний_G0317-1125-GL_tender.pdf
09 березня 2017 14:09
Паспорт.pdf
09 березня 2017 14:09
Накази.pdf
09 березня 2017 14:09
Листи-згоди працівників.pdf
09 березня 2017 14:09
Кошториси.pdf
09 березня 2017 14:09
Довідка ст. 17.pdf
09 березня 2017 14:09
Доверенность.pdf
09 березня 2017 14:09
Гарантійний лист.pdf
09 березня 2017 14:09
Відомості про учасника.pdf
09 березня 2017 14:09
Відомості з ЄДРПОУ.pdf
09 березня 2017 14:09
Відгук.PDF
09 березня 2017 14:09
Аналог. дог..pdf
09 березня 2017 14:08
Акти.pdf
09 березня 2017 14:08
Тендерна пропозиція.pdf

Публічні документи

17 березня 2017 16:14
Електронний підпис
17 березня 2017 16:11
gar1017_2.pdf
17 березня 2017 16:11
G0217-1017-1.pdf
17 березня 2017 16:11
G0217-1017.pdf
17 березня 2017 16:11
15_Кошториси.pdf
17 березня 2017 16:11
14_Проект договору.pdf
17 березня 2017 16:11
04.04_Лист-відгук.pdf
17 березня 2017 16:11
03.02_Копія трудових угод.pdf
17 березня 2017 16:11
01_Тендерна пропозиція.pdf
17 березня 2017 16:11
00_Реєстр документів.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ПрАТ "Інститут Дніпрокомунпроект"

ПП АСГАРД

ПП УНІВЕРСАЛГАЗБУД

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ПрАТ "Інститут Дніпрокомунпроект"
#03328959
Відхилено 956 424,00
UAH з ПДВ
27 березня 2017 14:15
ПП АСГАРД
#30949193
Переможець 1 697 464,30
UAH з ПДВ
03 квітня 2017 18:42

Документи

27 березня 2017 14:15
Електронний підпис
27 березня 2017 12:58
протокол.pdf

Документи

03 квітня 2017 18:42
Електронний підпис
03 квітня 2017 18:39
повідомлення.pdf

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 03 квітня 2017 18:42

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ПП АСГАРД
#30949193
1 697 464,30
UAH з ПДВ
Документи

Документи

03 квітня 2017 18:42
Електронний підпис
03 квітня 2017 18:39
повідомлення.pdf

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
02 січня 2019 14:28
Електронний підпис зміни до договору
02 січня 2019 14:27
Ду 5 18.04-1.pdf зміни до договору
06 листопада 2018 16:11
Електронний підпис зміни до договору
02 січня 2018 20:41
Ду 4 18.04-1.pdf зміни до договору
28 грудня 2017 17:57
Електронний підпис зміни до договору
08 грудня 2017 19:43
Ду 3 18.04-1.pdf зміни до договору
08 грудня 2017 19:36
Електронний підпис зміни до договору
28 квітня 2017 16:05
д.у. 18.04-1.pdf зміни до договору
28 квітня 2017 15:35
Електронний підпис укладений
20 квітня 2017 18:16
1804-1.pdf укладений
20 квітня 2017 18:16

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
28 квітня 2017
Дата публікації змін до договору:
28 квітня 2017
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Покращення якості предмета закупівлі за умови, що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі
Номер договору про закупівлю: 18/04-1
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
08 грудня 2017
Дата публікації змін до договору:
08 грудня 2017
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Продовження строку дії договору
Номер договору про закупівлю: 18/04-1
Договір:
Номер додаткової угоди: 3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
28 грудня 2017
Дата публікації змін до договору:
02 січня 2018
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зменшення капітальних вкладень на 2017 рік
Номер договору про закупівлю: 18/04-1
Договір:
Номер додаткової угоди: 4
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
06 листопада 2018
Дата публікації змін до договору:
02 січня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Покращення якості предмета закупівлі за умови, що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі
Номер договору про закупівлю: 18/04-1
Договір:
Номер додаткової угоди: 5
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 18 квітня 2017 — 31 грудня 2017
Сума оплати за договором: 1 124 969,15
UAH з ПДВ