Постачання пари та гарячої води
Очікувана вартість
2 835 704,88 UAH
UA-2017-02-20-000435-c b1f1b851c6fc47c7b0a0cd916a1eb398
Переговорна процедура (скорочена)    Завершена
Електронний цифровий підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Оголошення про проведення

Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовника

Найменування замовника: ДП "Відділ освіти Шевченківської РДА"
Код ЄДРПОУ: 02146216
Місцезнаходження замовника: 63601, Україна, Харківська обл., ШЕВЧЕНКІВСЬКИЙ Р-Н, СМТ ШЕВЧЕНКОВЕ , ВУЛ. ЛЕНІНА БУД. 30
Контактна особа замовника: Надія Мамон
+380575151797
shevch_rono2012@ukr.net

Обгрунтування застосування переговорної процедури

Пункт закону
cт. 35, п 2 Відсутність конкуренції (у тому числі з технічних причин) на відповідному ринку, внаслідок чого договір про закупівлю може бути укладено лише з одним постачальником, за відсутності при цьому альтернативи
Обгрунтування
Відсутність конкуренції (у тому числі з технічних причин) на відповідному ринку, внаслідок чого договір про закупівлю може бути укладено лише з одним постачальником, за відсутності при цьому альтернативи.

Інформація про процедуру

Оскарження наміру укласти договір: 26 лютого 2017 00:00

Інформація про предмет закупівлі

Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1878 гігакалорія
Постачання пари та гарячої води
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 63601, Україна, Харківська область, Шевченківський район, Відділ освіти та навчальні заклади відділу освіти Шевченківської районної державної адміністрації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 01 березня 2017  —  31 грудня 2017
ДК 021:2015: 09320000-8 — Пара, гаряча вода та пов’язана продукція

Документація

Тендерна документація

20 лютого 2017 11:11
Електронний цифровий підпис

Протокол розкриття

Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
Харківське обласне комунальне підприємство "Дирекція розвитку інфраструктури території"
#03361721
Переможець 2 835 704,88
UAH з ПДВ
20 лютого 2017 11:12

Документи

20 лютого 2017 11:12
sign.p7s
20 лютого 2017 11:11
протокол.pdf

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 20.02.2017 11:12

Друкувати форму повідомлення PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
Харківське обласне комунальне підприємство "Дирекція розвитку інфраструктури території"
#03361721
2 835 704,88
UAH з ПДВ
Документи

Документи

20 лютого 2017 11:12
sign.p7s
20 лютого 2017 11:11
протокол.pdf

Укладений договір

Перевірити оплати (тільки для платежів казначейства)
Контракт Статус Опубліковано
sign.p7s укладений
01 березня 2017 15:13
23.pdf укладений
01 березня 2017 15:12
sign.p7s зміни до договору
18 вересня 2017 13:15
Звіт.pdf укладений
18 вересня 2017 13:14
sign.p7s зміни до договору
18 вересня 2017 10:57
дод.угода тепло.pdf зміни до договору
18 вересня 2017 10:54

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
18 вересня 2017
Дата публікації змін до договору:
18 вересня 2017
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: Зменшення обсягів закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору: в зв'язку з зменшенням обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника, прийнято рішення заключити додатковий договір до договору про закупівлю теплово енергії №23 від 01.03.2017 року
Номер договору про закупівлю: 23
Договір:
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 01 березня 2017 — 31 грудня 2017
Сума оплати за договором: 1 018 543,01
UAH з ПДВ

Актуальні тендери

До пошуку