Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Послуги з надання фінансових консультацій, обробки фінансових транзакцій і клірингові послуги - за кодом СРV за ДК 021:2015 – 66170000-2 (Послуги з підготовки річного звіту про діяльність виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації), підприємств, установ, організацій територіальної громади міста Києва за 2016 рік)
Очікувана вартість
5 400 000,00 UAH
UA-2017-02-17-002573-c a5fbd70544fa4004b617b895398be94c
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Кузьмич Марина Олександрівна

380442027664 kuzmich@guekmda.gov.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Департамент економіки та інвестицій виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації)
Код ЄДРПОУ: 04633423
Вебсайт: http://kievcity.gov.ua/content/69_departament-ekonomiky-ta-investytsij.html
Місцезнаходження: 01044, Україна , Київська обл., Київ, Хрещатик,36
Контактна особа: Кузьмич Марина Олександрівна
380442027664
kuzmich@guekmda.gov.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 17 лютого 2017 21:29
Звернення за роз’ясненнями: до 24 лютого 2017 19:00
Оскарження умов закупівлі: до 02 березня 2017 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 06 березня 2017 19:00
Початок аукціону: 07 березня 2017 14:07
Очікувана вартість: 5 400 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 81 000,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,50%

Інформація про предмет закупівлі

Замовник приймає результати надання Послуг, а саме  50 надрукованих екземплярів річного звіту (25 українською мовою, 25 англійською мовою); 1 версію (українською та англійською мовами) на електронному носії за адресою Замовника у строки, визначені Календарним планом (Додаток 4.3 Тендерної документації «Проект договору. Календарний план»), та засвідчує їх актом приймання-передачі послуг по завершенню складання річного звіту міста Києва за 2016 рік та його друку.
Детальну інформацію стосовно обсягів надання Послуг, їх деталізацію викладено у Додатку 3 Тендерної документації «Технічне завдання»
Розгорнути Згорнути
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
Послуги з надання фінансових консультацій, обробки фінансових транзакцій і клірингові послуги - за кодом СРV за ДК 021:2015 – 66170000-2 (Послуги з підготовки річного звіту про діяльність виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації), підприємств, установ, організацій територіальної громади міста Києва за 2016 рік)
Розгорнути Згорнути
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 01044, Україна, Київ, Київ, Хрещатик, 36
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 20 березня 2017  —  15 червня 2017
ДК 021:2015: 66170000-2 — Послуги з надання фінансових консультацій, обробки фінансових транзакцій і клірингові послуги

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
27 лютого 2017 18:41
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
27 лютого 2017 18:35
Зміни до Тендерної документації від 27.02.2017.docx
27 лютого 2017 18:35
4. Додаток 4. Проект Договору - у редакції від 27.02.2017 (зі змінами).doc
27 лютого 2017 18:35
1. Додаток 1. КВАЛІФІКАЦІЙНІ ВИМОГИ (cтаття 16 Закону) - у редакції від 27.02.2017 (зі змінами).docx
17 лютого 2017 21:33
5. Додаток 5. ТЕНДЕРНА ПРОПОЗИЦІЯ (подається виключно переможцем).docx
17 лютого 2017 21:32
4.3. Додаток 4.3. КАЛЕНДАРНИЙ ПЛАН (Додаток 3 до Проекту Договору).docx
17 лютого 2017 21:32
4.2. Додаток 4.2. СПЕЦИФІКАЦІЯ (Додаток 2 до Проекту Договору).docx
17 лютого 2017 21:32
4.1. Додаток 4.1. ТЕХНІЧНЕ ЗАВДАННЯ (Додаток 1 до Проекту Договору).docx
17 лютого 2017 21:31
3. Додаток 3. ТЕХНІЧНЕ ЗАВДАННЯ.docx
17 лютого 2017 21:30
4.1. Додаток 4.1. ТЕХНІЧНЕ ЗАВДАННЯ (Додаток 1 до Проекту Договору).docx
17 лютого 2017 21:30
2. Додаток 2. ВІДПОВІДНІСТЬ ВИМОГАМ ЗАКОНУ (стаття 17 Закону).docx
17 лютого 2017 21:30
0. ТЕНДЕРНА ДОКУМЕНТАЦІЯ.docx
27 лютого 2017 18:41
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
17 лютого 2017 21:34
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
27 лютого 2017 18:35
Зміни до Тендерної документації від 27.02.2017.docx
27 лютого 2017 18:35
4. Додаток 4. Проект Договору - у редакції від 27.02.2017 (зі змінами).doc
17 лютого 2017 21:31
4. Додаток 4. Проект Договору.doc
27 лютого 2017 18:35
1. Додаток 1. КВАЛІФІКАЦІЙНІ ВИМОГИ (cтаття 16 Закону) - у редакції від 27.02.2017 (зі змінами).docx
17 лютого 2017 21:30
1. Додаток 1. КВАЛІФІКАЦІЙНІ ВИМОГИ (cтаття 16 Закону).docx
17 лютого 2017 21:33
5. Додаток 5. ТЕНДЕРНА ПРОПОЗИЦІЯ (подається виключно переможцем).docx
17 лютого 2017 21:32
4.3. Додаток 4.3. КАЛЕНДАРНИЙ ПЛАН (Додаток 3 до Проекту Договору).docx
17 лютого 2017 21:32
4.2. Додаток 4.2. СПЕЦИФІКАЦІЯ (Додаток 2 до Проекту Договору).docx
17 лютого 2017 21:32
4.1. Додаток 4.1. ТЕХНІЧНЕ ЗАВДАННЯ (Додаток 1 до Проекту Договору).docx
17 лютого 2017 21:31
3. Додаток 3. ТЕХНІЧНЕ ЗАВДАННЯ.docx
17 лютого 2017 21:30
4.1. Додаток 4.1. ТЕХНІЧНЕ ЗАВДАННЯ (Додаток 1 до Проекту Договору).docx
17 лютого 2017 21:30
2. Додаток 2. ВІДПОВІДНІСТЬ ВИМОГАМ ЗАКОНУ (стаття 17 Закону).docx
17 лютого 2017 21:30
0. ТЕНДЕРНА ДОКУМЕНТАЦІЯ.docx

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 07 березня 2017 14:28

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "Крестон Джі Сі Джі Аудит" 4 500 000,00
UAH з ПДВ
1 200 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ПрАТ Делойт енд Туш ЮСК 4 350 000,00
UAH з ПДВ
2 940 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

06 березня 2017 18:13
0 Реєстр.PDF
06 березня 2017 18:13
17 Копії договорів.PDF
06 березня 2017 18:13
5 Відповідність ст. 17.PDF
06 березня 2017 18:13
3 Сертифікати KRESTON.PDF
06 березня 2017 18:13
2 Співвиконавці.PDF
06 березня 2017 18:13
1 Загальні відомості.PDF

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "Крестон Джі Сі Джі Аудит"

ПрАТ Делойт енд Туш ЮСК

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "Крестон Джі Сі Джі Аудит"
#31586485
Відхилено 1 200 000,00
UAH з ПДВ
16 березня 2017 17:30
ПрАТ Делойт енд Туш ЮСК
#25642478
Переможець 2 940 000,00
UAH з ПДВ
16 березня 2017 17:38

Документи

16 березня 2017 17:22
Електронний підпис

Документи

16 березня 2017 17:37
Електронний підпис

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 16 березня 2017 17:38

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ПрАТ Делойт енд Туш ЮСК
#25642478
2 940 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

16 березня 2017 17:37
Електронний підпис

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис зміни до договору
13 липня 2017 15:08
Додаткова угода №3 (Делойти).pdf зміни до договору
13 липня 2017 15:04
Електронний підпис зміни до договору
06 липня 2017 10:49
Дод.уг.2_Річний звіт 2016.pdf зміни до договору
06 липня 2017 10:44
Електронний підпис зміни до договору
15 червня 2017 10:19
Дод.угода Делойт.pdf зміни до договору
15 червня 2017 10:14
Електронний підпис укладений
04 квітня 2017 15:28
Договір від 03.04.2017 № ПНФК_2017.pdf укладений
04 квітня 2017 15:25

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
15 червня 2017
Дата публікації змін до договору:
15 червня 2017
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Відповідно до звернення Виконавця від 12.06.2017 №536, згідно з пунктом четвертим частини четвертої статті 36 Закону України "Про публічні закупівлі", Сторони узгодили подовження терміну надання Послуг та внести зміни до пункту 8 Технічного завдання (Додаток 1) до Договору та календарного плану (Додаток 3) до Договору.
Номер договору про закупівлю: ПНФК/2017
Договір:
Номер додаткової угоди: ПНФК/2017
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
04 липня 2017
Дата публікації змін до договору:
06 липня 2017
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Відповідно до звернення Замовника від 04.07.2017 №050/16-5332, згідно з пунктом четвертим частини четвертої статті 36 Закону України "Про публічні закупівлі", Сторони узгодили подовження терміну надання Послуг та внести зміни до пункту 8 Технічного завдання (Додаток 1) до Договору та календарного плану (Додаток 3) до Договору.
Номер договору про закупівлю: ПНФК/2017
Договір:
Номер додаткової угоди: ПРФК/2017
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
12 липня 2017
Дата публікації змін до договору:
13 липня 2017
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Відповідно до звернення Виконавця лист від 12.07.2017 №623, згідно з пунктом четвертим частини четвертої статті 36 Закону України "Про публічні закупівлі", Сторони узгодили подовження терміну надання Послуг та внести зміни до пункту 8 Технічного завдання (Додаток 1) до Договору та календарного плану (Додаток 3) до Договору.
Номер договору про закупівлю: ПНФК/2017
Договір:
Номер додаткової угоди: ПНФК/2017
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 03 квітня 2017 — 31 грудня 2017
Сума оплати за договором: 2 940 000,00
UAH