Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Вироби медичного призначення.
Очікувана вартість
375 680,00 UAH
UA-2017-02-17-002493-c 83403a9e41654181ae6b00125c35ef29
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Анастасія Юріївна

0564100328 medcentr_4@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Комунальна установа "Центр первинної медико-санітарної допомоги № 4" Криворізької міської ради
Код ЄДРПОУ: 37862114
Місцезнаходження: 50071, Україна , Днiпропетровська обл., КРИВОРІЗЬКИЙ РАЙОН/М.КРИВИЙ РІГ, вул. Володимира Великого, буд.21
Контактна особа: Анастасія Юріївна
0564100328
medcentr_4@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 17 лютого 2017 18:57
Звернення за роз’ясненнями: до 23 лютого 2017 08:00
Оскарження умов закупівлі: до 01 березня 2017 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 05 березня 2017 08:00
Очікувана вартість: 375 680,00 UAH з ПДВ

Інформація про предмет закупівлі

Вироби медичного призначення. Детальний опис закупівлі визначено в тендерній документації

Тендерна документація

17 лютого 2017 18:56
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF

Лоти


Інформація про лот

Предмет закупівлі: Вироби медичного призначення ( 6 найменувань)
Опис предмету закупівлі:
Індикатор хімічний однор. використання для контролю стерилізації 121/20 № 1000-10уп.; індикатор хімічний однор. використання для контролю стерилізації 134/5 № 1000-10уп.; біологічний індикатор 3М АТТЕСТ 1261 (синій ковпачок) №1-10уп.; тест-смужки діагн. типу UrineRS модель Н10 № 100 або Dirui Uristik Н10,Н8,Н11-МА №100 для аналізатора сечі Dirui-275уп.; тест-смужки діагн. типу UrineRS модель Н10 № 100 для аналізатора сечі CL50 Urine Analyzer-5уп.; тест-смужки для визн. рівня холестерину в крові № 25-4уп.
Розгорнути Згорнути
Статус: Завершений
Очікувана вартість: 186 180,00 UAH з ПДВ
Мінімальний крок аукціону: 1 861,80 UAH з ПДВ

Аукціон

Початок: 06 березня 2017 12:55
Закінчення: 06 березня 2017 13:16
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Позиції

314 пач
Індикатор хімічний однор. використання для контролю стерилізації 121/20 № 1000-10уп.; індикатор хімічний однор. використання для контролю стерилізації 134/5 № 1000-10уп.; біологічний індикатор 3М АТТЕСТ 1261 (синій ковпачок) №1-10уп.; тест-смужки діагн. типу UrineRS модель Н10 № 100 або Dirui Uristik Н10,Н8,Н11-МА №100 для аналізатора сечі Dirui-275уп.; тест-смужки діагн. типу UrineRS модель Н10 № 100 для аналізатора сечі CL50 Urine Analyzer-5уп.; тест-смужки для визн. рівня холестерину в крові № 25-4уп.
Розгорнути Згорнути
ДК 021:2015: 33120000-7 — Системи реєстрації медичної інформації та дослідне обладнання
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 50071, Україна, Днiпропетровська область, КРИВИЙ РІГ, вул. Володимира Великого,21
Дата доставки: 24 березня 2017  —  31 грудня 2017

Електронна документація лоту

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
17 лютого 2017 18:55
26.2. Проект договору_2017.doc
17 лютого 2017 18:55
26.2. ТД_3312_2017.doc

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 06 березня 2017 13:16

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ФОП Кононенко Наталія Миколаївна 178 823,97
UAH з ПДВ
178 823,97
UAH з ПДВ
Документи
ФОП Панікаревич Ніна Василівна 184 066,84
UAH з ПДВ
182 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

03 березня 2017 14:58
документи.rar

Публічні документи

03 березня 2017 16:34
Паникаревич.rar

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ФОП Кононенко Наталія Миколаївна

ФОП Панікаревич Ніна Василівна

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ФОП Кононенко Наталія Миколаївна
#2802310220
Переможець 178 823,97
UAH з ПДВ
10 березня 2017 10:45

Документи

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 10 березня 2017 10:45

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ФОП Кононенко Наталія Миколаївна
#2802310220
178 823,97
UAH з ПДВ
Документи

Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
01 лютого 2018 21:17
Електронний підпис укладений
16 січня 2018 09:26
ДУ №2 20-3, Повідом про зміни _15.01.18.PDF зміни до договору
16 січня 2018 09:26
Електронний підпис укладений
08 грудня 2017 21:40
20-3 Кононенко.pdf зміни до договору
08 грудня 2017 21:39
Електронний підпис укладений
07 грудня 2017 18:55
ДУ № 1_строк2018_20-3 Кононенко.PDF зміни до договору
07 грудня 2017 18:54
Електронний підпис укладений
22 березня 2017 09:10
Догов 20-3 від 21.03.17.PDF зміни до договору
22 березня 2017 09:07
Електронний підпис укладений
22 березня 2017 08:37
Догов 20-3 від 21.03.17 індик.PDF укладений
22 березня 2017 08:36

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
21 березня 2017
Дата публікації змін до договору:
22 березня 2017
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Продовження строку дії договору (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
Номер договору про закупівлю: 20/3
Договір:
Номер додаткової угоди: не вказано
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
07 грудня 2017
Дата публікації змін до договору:
07 грудня 2017
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору на наступний рік
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Продовження строку дії договору на наступний рік
Номер договору про закупівлю: 20/3
Договір:
Номер додаткової угоди: не вказано
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
08 грудня 2017
Дата публікації змін до договору:
08 грудня 2017
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору на наступний рік
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Продовження строку дії договору на наступний рік
Номер договору про закупівлю: 20/3
Договір:
Номер додаткової угоди: не вказано
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
16 січня 2018
Дата публікації змін до договору:
16 січня 2018
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору на наступний рік
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Продовження строку дії договору на наступний рік
Номер договору про закупівлю: 20/3
Договір:
Номер додаткової угоди: не вказано
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 21 березня 2017 — 31 січня 2018
Сума оплати за договором: 191 183,82
UAH з ПДВ