Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Централізоване постачання теплової енергії для опалення
Очікувана вартість
16 513 800,00 UAH
UA-2017-02-17-001716-c bf99673191494cd68d8ec8fcf10861e2
Переговорна процедура (скорочена)    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Наталія Колодяжна

+380645361358 rub_miskuo@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Управління освіти Рубіжанської міської ради
Код ЄДРПОУ: 02141957
Місцезнаходження: 93000, Україна , Луганська обл., м. Рубіжне, просп. Кірова, 28
Контактна особа: Наталія Колодяжна
+380645361358
rub_miskuo@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Обґрунтування застосування переговорної процедури

Пункт закону
Роботи, товари чи послуги можуть бути виконані, поставлені чи надані виключно певним суб’єктом господарювання
Обґрунтування
Пункт 2 частини 2 статті 35 Закону України «Про публічні закупівлі»
відсутність конкуренції (у тому числі з технічних причин) на відповідному ринку, внаслідок чого договір про закупівлю може бути укладено лише з одним постачальником, за відсутності при цьому альтернативи.

Виключається будь-яка технічна можливість надання послуг з централізованого постачання теплової енергії для опалення для навчального закладу іншим постачальником, ніж КСТП «Рубіжнетеплокомуненерго» Рубіжанської міської ради, тому, що теплопровідні мережі закладів Замовника підключені до мереж КСТП «Рубіжнетеплокомуненерго» Рубіжанської міської ради.
КСТП «Рубіжнетеплокомуненерго» Рубіжанської міської ради, входе в перелік суб'єктів природних монополій Луганської області.

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 17 лютого 2017 15:19
Оскарження наміру укласти договір: 23 лютого 2017 00:00

Інформація про предмет закупівлі


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
12000 гігакалорія
Централізоване постачання теплової енергії для опалення
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 93000, Україна, Луганська область, м. Рубіжне, пр. Кірова, буд. 28 (Навчальні заклади Замовника)
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2017
ДК 021:2015: 09320000-8 — Пара, гаряча вода та пов’язана продукція

Тендерна документація

17 лютого 2017 15:11
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
Комунальне спеціалізоване теплозабезпечуюче підприємство «Рубіжнетеплокомуненерго» Рубіжанської міської ради
#33515421
Переможець 16 513 800,00
UAH з ПДВ
17 лютого 2017 15:19

Документи

17 лютого 2017 15:19
Електронний підпис

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 17 лютого 2017 15:19

Друкувати форму повідомлення PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
Комунальне спеціалізоване теплозабезпечуюче підприємство «Рубіжнетеплокомуненерго» Рубіжанської міської ради
#33515421
16 513 800,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

17 лютого 2017 15:19
Електронний підпис

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
17 березня 2017 18:06
Протокол №85.pdf укладений
17 березня 2017 18:05
Електронний підпис зміни до договору
01 березня 2017 17:24
Додаткова угода №1.pdf зміни до договору
01 березня 2017 17:23
Електронний підпис укладений
01 березня 2017 15:09
Додаток №2.pdf укладений
01 березня 2017 15:07
Додаток №1.pdf укладений
01 березня 2017 15:07
Договір №14.pdf укладений
01 березня 2017 15:07

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
01 березня 2017
Дата публікації змін до договору:
01 березня 2017
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зменшення обсягів закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника. У зв'язку зі встановленими лімітами.
Номер договору про закупівлю: 14
Договір:
Номер додаткової угоди: Додаткова угода №1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 01 березня 2017 — 31 грудня 2017
Сума оплати за договором: 0
з ПДВ
Причини розірвання договору: У зв’язку з порушенням вимог частини 3 статті 35 закону України «Про публічні закупівлі»