Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Послуги з психологічної реабілітації учасників антитерористичної операції
Psychological rehabilitation services of anti-terrorist operation participants
Очікувана вартість
40 396 909,28 UAH
UA-2017-02-17-000768-b 81c29b2223874be796fe49212057bc3d
Відкриті торги з публікацією англійською мовою    Торги не відбулися
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Якіменко Олена

+380442810842 mtz@dsvv.gov.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Tender notice
Друкувати оголошення PDFHTML

Інформація про замовників

Purchasing Body
Найменування: ДЕРЖАВНА СЛУЖБА УКРАЇНИ У СПРАВАХ ВЕТЕРАНІВ ВІЙНИ ТА УЧАСНИКІВ АНТИТЕРОРИСТИЧНОЇ ОПЕРАЦІЇ
Код ЄДРПОУ: 39396335
Місцезнаходження: 01001, Україна , Київська обл., Київ, ПРОВУЛОК МУЗЕЙНИЙ, будинок 12
Контактна особа: Якіменко Олена
+380442810842
mtz@dsvv.gov.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади
Official name: State service of Ukraine for war veterans and anti-terrorist operation participants
National ID: 39396335
Contact point: Якіменко Олена
+380442810842
mtz@dsvv.gov.ua

Інформація про процедуру

Milestones
Дата оприлюднення: 17 лютого 2017 22:36
Звернення за роз’ясненнями: до 10 березня 2017 10:00
Оскарження умов закупівлі: до 16 березня 2017 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 20 березня 2017 10:00
Очікувана вартість: 40 396 909,28 UAH з ПДВ
Publication date: 17 лютого 2017 22:36
Enquiries until: 10 березня 2017 10:00
Complaints submission until: до 16 березня 2017 00:00
Time limit for receipt of tenders: 20 березня 2017 10:00

Information

Estimated total value: 40 396 909 UAH including VAT

Інформація про предмет закупівлі

Scope of the procurement

Тендерна документація

17 лютого 2017 22:33
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
17 лютого 2017 22:33
Технічні, якісні та кількісні характеристики-8531.docx
17 лютого 2017 22:33
Проект договору-8531.docx
17 лютого 2017 22:33
ТД 8531.doc

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Висновок відповідності протипожежного стану об'єкту нормативним актам з питань пожежної безпеки
Дата подання: 20 лютого 2017 12:39
Дата відповіді: 22 лютого 2017 17:46
Згідно п.6 "Інформація про технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі" розділу "Інструкція з підготовки тендерної пропозиції" учасники процедури закупівлі повинні надати у складі тендерних пропозицій...документ, виданий уповноваженим органом державної влади в 2017 році, який підтверджує відповідність об'єкта учасника вимогам правил пожежної безпеки (напр. висновок відповідності протипожежного стану об'єкту нормативним актам з питань пожежної безпеки). Але для суб’єктів господарювання з не значним ступенем прийнятного ризику, згідно Кодексу цивільного захисту України введеного в дію 01.07.2013 (ст.57), постанови Кабінету Міністрів України від 05.06.2013 № 440 "Про затвердження Порядку подання і реєстрації декларації відповідності матеріально-технічної бази суб’єкта господарювання вимогам законодавства з питань пожежної безпеки", розпорядженню Кабінету Міністрів України від 16.05.2014 №523 "Про деякі питання надання адміністративних послуг органів виконавчої влади через центри надання адміністративних послуг", єдиним дозвільним документом є "Декларація відповідності матеріально-технічної бази суб’єкта господарювання вимогам законодавства з питань пожежної безпеки", яка видається один раз та має необмежений строк дії. Вимоги що до висновку за результатами оцінки (експертизи) протипожежного стану підприємства поширюються лише на суб’єктів господарювання з високим ступенем ризику. Тобото суб’єкти господарювання з не значним ступенем ризику не мають можливості отримувати вказаний документ кожний рік. Таким чином виникає питання - чи не порушує вимога п.6 "Інструкції з підготовки тендерної пропозиції" про надання у складі тендерних пропозицій документу, виданого уповноваженим органом державної влади в 2017 році, який підтверджує відповідність об'єкта учасника вимогам правил пожежної безпеки,, норми діючого законодавства у сфері цивільного захисту населення?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Замовником, з метою забезпечення комфортних та безпечних умов під час здійснення заходів з психологічної реабілітації учасників антитерористичної операції, встановлено в пункті 6 «Інформація про технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі» розділу «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» Тендерної документації на закупівлю послуг із психологічної реабілітації учасників антитерористичної операції [ДК 021:2015 код 85310000-5], що учасники процедури закупівлі повинні надати у складі тендерних пропозицій інформацію та документи, які підтверджують відповідність тендерної пропозиції учасника технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам до предмета закупівлі, установленим Замовником відповідно до Додатку № 3 до цієї Документації, зокрема документ, виданий уповноваженим органом державної влади в 2017 році, який підтверджує відповідність об'єкта учасника вимогам правил пожежної безпеки (напр. висновок відповідності протипожежного стану об'єкту нормативним актам з питань пожежної безпеки).
Разом з тим зазначаємо, що особа, яка звернулась через електронну систему закупівель до замовника за роз'ясненнями щодо тендерної документації посилається на нормативні акти, що стосуються декларації відповідності матеріально-технічної бази суб’єкта господарювання вимогам законодавства з питань пожежної безпеки, яка дає право на початок роботи новоутворених підприємств, початок використання суб’єктом господарювання об’єктів нерухомості (будівель, споруд, приміщень або їх частин).
Так, статтею 57 Кодексу цивільного захисту України (далі – Кодекс) визначається дотримання вимог пожежної безпеки під час проектування, будівництва та реконструкції об’єктів виробничого та іншого призначення.
Порядок подання і реєстрації декларації відповідності матеріально-технічної бази суб’єкта господарювання вимогам законодавства з питань пожежної безпеки, затверджений постановою Кабінету Міністрів України від 5 червня 2013 р. № 440, визначає процедуру подання і реєстрації декларації відповідності матеріально-технічної бази суб’єкта господарювання вимогам законодавства з питань пожежної безпеки (далі - декларація), що дає право на початок роботи новоутворених підприємств, початок використання суб’єктом господарювання об’єктів нерухомості (будівель, споруд, приміщень або їх частин).
Також, в переліку адміністративних послуг органів виконавчої влади, які надаються через центр надання адміністративних послуг (додаток до розпорядження Кабінету Міністрів України від 16 травня 2014 р. № 523-р) значиться реєстрація декларації відповідності матеріально-технічної бази суб’єкта господарювання вимогам законодавства з питань пожежної безпеки, яка згідно з постановою Кабінету Міністрів України від 5 червня 2013 р. № 440 дає право на початок роботи новоутворених підприємств, початок використання суб’єктом господарювання об’єктів нерухомості (будівель, споруд, приміщень або їх частин).
Водночас Тендерною документацією не вимагається подання саме декларації відповідності або висновку за результатами оцінки (експертизи) протипожежного стану підприємства.
В пункті 6 «Інформація про технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі» розділу «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» Тендерної документації на закупівлю послуг із психологічної реабілітації учасників антитерористичної операції [ДК 021:2015 код 85310000-5], встановлено, що учасники процедури закупівлі мають право надавати інші документи, які можуть засвідчити факт відповідності пропозиції учасника вказаним вимогам.
Так, статтею 64 Кодексу визначено, що центральний орган виконавчої влади, який здійснює державний нагляд у сфері техногенної та пожежної безпеки, уповноважений організовувати та здійснювати державний нагляд (контроль) щодо виконання вимог законів та інших нормативно-правових актів з питань техногенної та пожежної безпеки.
Разом з тим, статтею 66 Кодексу визначено, що центральний орган виконавчої влади, який здійснює державний нагляд у сфері техногенної та пожежної безпеки, здійснює державний нагляд (контроль) шляхом проведення планових та позапланових перевірок відповідно до Закону України «Про основні засади державного нагляду (контролю) у сфері господарської діяльності».
Законом України «Про тимчасові особливості здійснення заходів державного нагляду (контролю) у сфері господарської діяльності» встановлений до 31 грудня 2017 року мораторій на проведення органами державного нагляду (контролю) планових заходів із здійснення державного нагляду (контролю) у сфері господарської діяльності.
Проте, статтею 3 цього закону визначається, що позапланові заходи державного нагляду (контролю) здійснюються за письмовою заявою суб’єкта господарювання до відповідного органу державного нагляду (контролю) про здійснення заходу державного нагляду (контролю) за його бажанням.
Згідно з пунктом 18 Порядку проведення планових (позапланових) перевірок щодо додержання суб’єктом господарювання вимог законодавства у сфері цивільного захисту, техногенної та пожежної безпеки, затвердженого наказом Міністерства внутрішніх справ України від 02.11.2015 № 1337, зареєстрованим в Міністерстві юстиції України 25 листопада 2015 р. за № 1467/27912, строк здійснення позапланової перевірки не може перевищувати десяти робочих днів, а для суб’єктів малого підприємництва - двох робочих днів, якщо інше не передбачено законом. Продовження строку проведення позапланової перевірки не допускається.
Вираховуючи вищевикладене, вимога щодо надання учасником торгів у складі тендерної пропозиції документу, виданого уповноваженим органом державної влади в 2017 році, який підтверджує відповідність об'єкта учасника вимогам правил пожежної безпеки, відповідає нормам чинного законодавства в сфері техногенної та пожежної безпеки.
Проект договору
Дата подання: 20 лютого 2017 15:59
Дата відповіді: 22 лютого 2017 17:47
У п. 4.3. Проекту Договору зазначено: У випадку дострокового призупинення без подальшого продовження особою проходження психологічної реабілітації (отримання послуги), Виконавець не враховує вартість послуги для такої особи при складанні Акту. Вважаємо даний пункт дискримінаційний та такий , що призводить до ризиків надання послуги з соціальної допомоги, безкоштовно, так як, Заклад не несе відповідальності за передчасний виїзд учасників бойових дій. Враховуючи специфіку осіб, що будуть проходити психологічну реабілітацію, даний пункт порушує принцип добросовісної конкуренції та ефективності надання послуг.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Відповідно до абзацу шостого пункту 1 статті 11 Закону України «Про соціальний і правовий захист військовослужбовців та членів їх сімей» військовослужбовці, учасники бойових дій та прирівняні до них особи, особи, звільнені з військової служби, які брали безпосередню участь в антитерористичній операції чи виконували службово-бойові завдання в екстремальних (бойових) умовах, в обов’язковому порядку повинні пройти безоплатну психологічну, медико-психологічну реабілітацію у відповідних центрах з відшкодуванням вартості проїзду до цих центрів і назад. Порядок проведення реабілітації та відшкодування вартості проїзду встановлюються Кабінетом Міністрів України.
Порядок використання коштів, передбачених у державному бюджеті для здійснення заходів щодо психологічної реабілітації учасників антитерористичної операції затверджений постановою Кабінету Міністрів України від 31.03.2015 № 221 (далі – Порядок).
Згідно з абзацом другим пункту 7 Порядку критерії відбору реабілітаційних установ визначаються Службою відповідно до рекомендацій міжвідомчої комісії з питань організації психологічної реабілітації учасників антитерористичної операції, яка утворюється Службою.
Також, Положенням про міжвідомчу комісію з питань організації психологічної реабілітації постраждалих учасників антитерористичної операції, затвердженим наказом Міністерства соціальної політики України 23.06.2015 № 650, зареєстрованим в Міністерстві юстиції України 08.07.2015 за № 803/27248, визначаються основні завдання Міжвідомчої комісії, зокрема розроблення рекомендацій щодо строків і періодичності проходження психологічної реабілітації учасниками АТО; питань, які стосуються організації та проведення психологічної реабілітації учасників антитерористичної операції тощо.
Так, Міжвідомчою комісією встановлено (протокол № 3 від 15.06.2015), що послуга з психологічної реабілітації повинна обов'язково включати ряд заходів психологічної реабілітації (психологічна просвіта та консультування; психологічна діагностика; підбір методів психологічної реабілітації; психологічна допомога (терапія); психологічна корекція та проектування майбутнього; профілактика та запобігання кризовим явищам психологічного стану людини), проведення яких повинно складати не менше ніж 40 годин протягом не менше ніж 14 календарних днів.
Тобто для досягнення мети психологічної реабілітації учасників антитерористичної операції має бути поетапна реалізація єдиного комплексу зазначених вище заходів, який не може бути подрібнений на складові.
З урахуванням викладеного, учасник антитерористичної операції, який звернувся до органу соціального захисту населення, має пройти саме повний курс психологічної реабілітації.
Таким чином, вимога, зазначена в проекті Договору, який є складовою Тендерної документації на закупівлю послуг із психологічної реабілітації учасників антитерористичної операції [ДК 021:2015 код 85310000-5], відповідає вимогам чинного законодавства, а також забезпечує цільове використання бюджетних коштів.
Сроки торгов
Дата подання: 21 лютого 2017 13:13
Дата відповіді: 22 лютого 2017 17:48
Подача заявки до 10:00 20 марта 2017 г., а торги с 11:01 25 апреля 2017 г. Торги более чем через месяц после подачи заявок. Здесь ничего не напутано?
Відповідь: Служба в своїй діяльності в сфері закупівель керується нормами Закону, яким визначаються процедури закупівлі, зокрема: відкриті торги, конкурентний діалог, переговорна процедура закупівлі.
Також зазначаємо, що вартість закупівлі послуг із психологічної реабілітації учасників антитерористичної операції [ДК 021:2015 код 85310000-5] перевищує межі, встановлені у частині четвертій статті 10 Закону, тож Законом визначені певні строки для такої процедури відкритих торгів.
Так, статтею 28 Закону визначається, що замовник розглядає тендерні пропозиції на відповідність технічним вимогам, визначеним у тендерній документації, та визначає відповідність учасників кваліфікаційним критеріям до проведення автоматичної оцінки тендерних пропозицій у строк, що не перевищує 20 робочих днів. Дата і час проведення електронного аукціону визначаються електронною системою автоматично, але не раніше ніж через п’ять днів після оприлюднення протоколу розгляду тендерних пропозицій.
Враховуючи вищенаведене, дату та час початку проведення аукціону автоматично призначає ІТС «Prozorro» із врахуванням строків, визначених Законом.
Опис окремої частини (частин) предмета закупівлі (лота), щодо якої можуть бути подані тендерні пропозиції
Дата подання: 24 лютого 2017 12:02
Дата відповіді: 28 лютого 2017 17:35
Згідно п.4.2 "Опис окремої частини (частин) предмета закупівлі (лота), щодо якої можуть бути подані тендерні пропозиції" умовами цієї тендерної документації передбачено подання учасником тільки однієї тендерної пропозиції (у тому числі до визначеної в тендерній документації частини предмета закупівлі (лота).Чи може учасник закупівлі подавати декілько тендерних пропозицій за різними лотами, якщо у нього є у наявнвсті у різних регіонах України необхідні для проведення реабілітаційних заходів обладнання, матерільно-технічна база та працівники, що відповідають кваліфікаційимі критеріям?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Частиною першою статті 25 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) визначається, що кожен учасник має право подати тільки одну тендерну пропозицію (у тому числі до визначеної в тендерній документації частини предмета закупівлі (лота).
На виконання вимог Закону, а також Примірної тендерної документації для процедури закупівлі – відкриті торги, затвердженої наказом Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 13.04.2016 № 680, замовником в пункт 4.2. «Опис окремої частини (частин) предмета закупівлі (лота), щодо якої можуть бути подані тендерні пропозиції» розділу «Загальні положення» Тендерної документації на закупівлю послуг із психологічної реабілітації учасників антитерористичної операції ДК 021:2015 код 85310000-5 Послуги з надання соціальної допомоги [оголошення № UA-2017-02-17-000768-b], включена вимога щодо подання учасником тільки однієї тендерної пропозиції (у тому числі до визначеної в тендерній документації частини предмета закупівлі (лота).
Таким чином, Законом (в частині кількості подання тендерних пропозицій, у тому числі до визначеної в тендерній документації частини предмета закупівлі - лота) визначена тільки одна вимога, що обумовлена частиною першою статті 25 Закону.
Щодо подання тендерної пропозиції у декілька лотів
Дата подання: 27 лютого 2017 16:30
Дата відповіді: 28 лютого 2017 17:37
Чи може учасник взяти участь у закупівлі, при цьому подати тендерну пропозицію у декілька лотів, якщо кількість ліжко-місць учасника для надання послуг з психологічної реабілітації учасників антитерористичної операції значно перевищує обсяг надання послуг (отримувачів послуги) по визначеному лоту. Чи може учасник подати тендерну пропозицію одразу у декілька областей, які межують між собою ( наприклад Львівська та Івано-Франківська області).
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Законом України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) визначено, що тендерна документація - документація щодо умов проведення публічних закупівель, що розробляється та затверджується замовником.
Статтею 22 Закону визначається, що тендерна документація повинна містити опис окремої частини або частин предмета закупівлі (лота), щодо яких можуть бути подані тендерні пропозиції, у разі якщо учасникам дозволяється подати тендерні пропозиції стосовно частини предмета закупівлі (лота).
Замовником в Додатку № 1 до Тендерної документації на закупівлю ДК 021:2015 код 85310000-5 [оголошення № UA-2017-02-17-000768-b] зазначений опис окремих частин предмета закупівлі (лотів), щодо яких можуть бути подані тендерні пропозиції, який передбачає 46 частин предмета закупівлі (лотів), що визначені виходячи з територіального розташування реабілітаційних установ, які будуть брати участь у торгах в розрізі 22 областей України (без врахування території проведення антитерористичної операції та АР Крим) та м. Києва, із зазначенням кількості отримувачів послуги окремо по кожному лоту.
Так, частинами предмета закупівлі (лотами) передбачається закупівля послуг реабілітаційних установ певної області із здійснення заходів щодо психологічної реабілітації учасників антитерористичної операції.
Разом з тим зазначаємо, що в додатку № 3 до Тендерної документації на закупівлю ДК 021:2015 код 85310000-5 [оголошення № UA-2017-02-17-000768-b] викладені вимоги до здійснення заходів з психологічної реабілітації, а саме: учасник повинен забезпечити надання послуги з психологічної реабілітації за місцезнаходженням реабілітаційної установи.
Пунктом 7 частини другої статті 22 Закону передбачено, що тендерна документація повинна містити проект договору про закупівлю з обов’язковим зазначенням порядку змін його умов.
Замовником у додатку № 2 до Тендерної документації на закупівлю ДК 021:2015 код 85310000-5 [оголошення № UA-2017-02-17-000768-b] викладений проект договору про закупівлю за державні кошти, в пункті 11.5 розділу XI «Інші умови» якого зазначено, що жодна зі Сторін не вправі передавати свої права та обов’язки по цьому Договору третім особам.
Таким чином, учасникам дозволяється подавати тендерні пропозиції на визначену замовником частину послуг в межах єдиної процедури закупівлі - частину предмета закупівлі (лот) із врахуванням викладених вище вимог, які зазначені в Тендерній документації на закупівлю ДК 021:2015 код 85310000-5 [оголошення № UA-2017-02-17-000768-b].
Щодо подання двух пропозицій по двум лотам
Дата подання: 28 лютого 2017 16:49
Дата відповіді: 02 березня 2017 16:35
Чи може учасник взяти участь у закупівлі, при цьому подати дві тендерні пропозиції по двух лотах одної області
Відповідь: Частиною першою статті 1 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) надається визначення частини предмета закупівлі (лота), зокрема: визначена замовником частина товарів, робіт чи послуг, на яку в межах єдиної процедури закупівлі учасникам дозволяється подавати тендерні пропозиції.
Замовником визначені частини предмета закупівлі (лотів) виходячи з територіального розташування реабілітаційних установ, які можуть брати участь у торгах в розрізі 22 областей України (без врахування території проведення антитерористичної операції та АР Крим) та м. Києва, а також виходячи з наявності/відсутності проживання та харчування.
Замовником у додатку № 1 до Тендерної документації на закупівлю ДК 021:2015 код 85310000-5 «Опис окремих частин предмета закупівлі (лотів), щодо яких можуть бути подані тендерні пропозиції», зазначено 46 частин предмета закупівлі (лотів) по закупівлі послуг реабілітаційних установ певної області (та м. Києва) двічі.
Частиною першою статті 25 Закону визначається, що кожен учасник має право подати тільки одну тендерну пропозицію (у тому числі до визначеної в тендерній документації частини предмета закупівлі (лота).
Таким чином, учасники мають право подавати одну тендерну пропозицію як по лоту з проживанням та харчуванням так і по лоту без проживання та харчування.
Щодо висновку державної санітарно-епідеміологічної експертизи
Дата подання: 28 лютого 2017 16:53
Дата відповіді: 02 березня 2017 16:37
Зараз не видаються ці висновки, а видають акт санітарно-епідеміологічного обстеження, він буде дійсний?
Відповідь: Відповідність об'єктів санітарно-епідеміологічним вимогам регулюється Законом України “Про забезпечення санітарного та епідемічного благополуччя населення”, абзацом п’ятнадцятим статті 1 якого визначається, що висновок державної санітарно-епідеміологічної експертизи – це документ установленої форми, що засвідчує відповідність (невідповідність) об'єкта державної санітарно-епідеміологічної експертизи медичним вимогам безпеки для здоров'я і життя людини, затверджується відповідним головним державним санітарним лікарем і є обов'язковим для виконання власником об'єкта експертизи.
Крім того, статтею 1 Закону України «Про дозвільну систему у сфері господарської діяльності» визначено, що документ дозвільного характеру - дозвіл, висновок, рішення, погодження, свідоцтво, інший документ в електронному вигляді (запис про наявність дозволу, висновку, рішення, погодження, свідоцтва, іншого документа в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань), який дозвільний орган зобов'язаний видати суб'єкту господарювання у разі надання йому права на провадження певних дій щодо здійснення господарської діяльності або видів господарської діяльності та/або без наявності якого суб'єкт господарювання не може проваджувати певні дії щодо здійснення господарської діяльності або видів господарської діяльності.
Постановою Кабінету Міністрів України від 10 вересня 2014 р. № 442 «Про оптимізацію системи центральних органів виконавчої влади» була утворена Державна служба України з питань безпечності харчових продуктів та захисту споживачів (далі – Держпродспоживслужба), а розпорядженням Кабінету Міністрів України від 6 квітня 2016 р. № 260-р «Питання Державної служби з питань безпечності харчових продуктів та захисту споживачів» визначена можливість забезпечення здійснення покладених постановою Кабінету Міністрів України від 2 вересня 2015 р. № 667 «Про затвердження Положення про Державну службу України з питань безпечності харчових продуктів та захисту споживачів» на Держпродспоживслужбу функцій і повноважень, в тому числі Державної санітарно-епідеміологічної служби (крім функцій з реалізації державної політики у сфері епідеміологічного нагляду (спостереження), яка припиняється.
Також Порядком проведення державної санітарно-епідеміологічної експертизи, затвердженого наказом Міністерства охорони здоров'я України 14.03.2006 р. № 120, зареєстрованим в Міністерстві юстиції України 31 березня 2006 р. за № 362/12236, визначено, що висновок державної санітарно-епідеміологічної експертизи – документ установленої форми, що засвідчує відповідність (невідповідність) об'єкта державної санітарно-епідеміологічної експертизи медичним вимогам безпеки для здоров'я і життя людини, затверджується відповідним головним державним санітарним лікарем і є обов'язковим для виконання власником об'єкта експертизи. У додатку 5 до цього Порядку надана форма висновку державної санітарно-епідеміологічної експертизи, яка містить напис затвердження цього висновку Головним державним санітарним лікарем (заступником головного державного санітарного лікаря).
Разом з тим, розпорядженням Кабінету Міністрів України від 22 липня 2016 р. № 564-р «Про уповноваження Голови Державної служби з питань безпечності харчових продуктів та захисту споживачів на затвердження та підписання окремих видів документів» уповноважено Голову Державної служби з питань безпечності харчових продуктів та захисту споживачів затверджувати та підписувати передбачені законодавством документи, повноваження щодо затвердження та підписання яких належить до компетенції головного державного санітарного лікаря України (крім повноважень з реалізації державної політики у сфері епідеміологічного нагляду (спостереження).
Враховуючи вищенаведене, чинне законодавство України передбачає проведення державної санітарно-епідеміологічної експертизи органом виконавчої влади, який реалізує державну політику у галузі санітарного законодавства, та оформлення її результатів шляхом затвердження висновку експертизи та внесення його до реєстру висновків експертизи.
Щодо кількості спеціалістів з психології?
Дата подання: 06 березня 2017 13:26
Дата відповіді: 07 березня 2017 10:27
Яка кількість спеціалістів з психології, які будуть залучені до надання послуги з психологічної реабілітації учасників антитерористичної операції, вважається достатньою?
Відповідь: У додатку № 3 до Тендерної документації на закупівлю ДК 021:2015 код 85310000-5 викладена інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі – послуги з психологічної реабілітації, зокрема зазначені вимоги до здійснення заходів з психологічної реабілітації; до послуг з тимчасового проживання та до послуг із харчування.
Так, основними вимогами до здійснення заходів з психологічної реабілітації, які впливають на визначення достатньої кількості відповідних фахівців є:
- обов’язкове здійснення під час надання послуги з психологічної реабілітації заходів з психологічної реабілітації: психологічна просвіта та консультування; психологічна діагностика; підбір методів психологічної реабілітації; психологічна допомога (терапія); психологічна корекція та проектування майбутнього; профілактика та запобігання кризовим явищам психологічного стану людини;
- здійснення заходів з психологічної реабілітації фахівцем (фахівцями), який має загальний досвід роботи (стаж роботи) за спеціальністю (фахом) «психологія», «практична психологія» або «медична психологія» не менше ніж 5 років (сумарно);
- здійснення заходів щодо психологічної реабілітації учасників антитерористичної операції має складати не менше ніж 40 годин протягом не менше ніж 14 календарних днів;
- учасник повинен забезпечити можливість здійснення заходів з психологічної реабілітації як індивідуально (у разі необхідності), так і у складі групи (група повинна складатися не більше ніж 10 чоловік). Рішення щодо необхідності та обсягу проведення заходів з психологічної реабілітації з отримувачем послуги індивідуально приймається відповідним фахівцем (психологом) реабілітаційної установи.
Порядком використання коштів, передбачених у державному бюджеті для здійснення заходів щодо психологічної реабілітації учасників антитерористичної операції, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 31 березня 2015 р. № 221, визначено, що реабілітаційні установи – це підприємства, установи, організації та заклади будь-якої форми власності, які здійснюють реабілітаційні заходи.
Реабілітаційні установи функціонують відповідно до вимог чинного законодавства України, в тому числі трудового права, яке визначає норми тривалості робочого часу, обчислення стажу роботи тощо.
Також проектом договору про закупівлю за державні кошти [додаток № 2 до Тендерної документації на закупівлю ДК 021:2015 код 85310000-5] передбачено, що договір, укладений за результатами торгів, набирає чинності з моменту його укладання і діє до 31 грудня 2017 року, тобто протягом 2017 року [пункт 4.4 розділу «Загальні положення» Тендерної документації на закупівлю ДК 021:2015 код 85310000-5].
Таким чином, учаснику торгів з метою забезпечення надання послуг з психологічної реабілітації фахівцем (фахівцями) у кількості, яка достатня для надання послуг учасникам антитерористичної операції для забезпечення повноти послуги із дотриманням строків курсу з психологічної реабілітації, необхідно визначити кількість відповідних фахівців, які здатні протягом 2017 року якісно здійснити заходи з психологічної реабілітації для 196 учасників антитерористичної операції (відповідно до лоту), із чітким дотриманням вимог Тендерної документації на закупівлю ДК 021:2015 код 85310000-5, та вимог трудового законодавства.
Щодо нумерації сторінок
Дата подання: 07 березня 2017 13:37
Дата відповіді: 10 березня 2017 15:54
Чи потрібно проставляти нумерацію сторінок всіх документів, які включає тендерна пропозиція перед завантаженням до електронної системи?
Відповідь: Пунктом 1 «Зміст і спосіб подання тендерної пропозиції» розділу «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» передбачається, що тендерна пропозиція подається в електронному вигляді шляхом заповнення електронних форм з окремими полями, у яких зазначається інформація про ціну, інші критерії оцінки (у разі їх установлення замовником), та завантаження файлів, зокрема файлу: «Реєстр документів тендерної пропозиції.pdf». В зазначеному файлі має міститись інформація про перелік всіх документів з нумерацією їх сторінок, які включає в себе тендерна пропозиція.
Також у Додатку № 4 до Тендерної документації на закупівлю ДК 021:2015 код 85310000-5 «Характеристика реабілітаційної установи» зазначається, що інформація надається з посиланням на сторінку тендерної пропозиції, на якій знаходяться відповідні підтверджуючі документи та/або файл.
Таким чином, відповідно до вимог Тендерної документації на закупівлю ДК 021:2015 код 85310000-5, учасник має нумерувати сторінки тендерної пропозиції.
Щодо калькуляції вартості послуги з психологічної реабілітації
Дата подання: 07 березня 2017 13:50
Дата відповіді: 10 березня 2017 15:56
Згідно поданої Вами орієнтовної форми Додатку 7, а саме, калькуляція вартості послуги з психологічної реабілітації, послуги з проживання та харчування передбачають розпис кожної послуги по складових витрат, а розпис заходів з психологічної реабілітації по складових витрат, згідно форми, не передбачається. Вартість кожного з 6-ти заходів з психологічної реабілітації має бути представлена як конкретна сума, без розпису по складових витрат? Чи все має бути розписано?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: В додатку № 7 до Тендерної документації на закупівлю ДК 021:2015 код 85310000-5 наведена орієнтовна форма калькуляції вартості послуги з психологічної реабілітації, яка передбачає зазначення трьох основних статей витрат: заходи з психологічної реабілітації (із розписом витрат по кожному із заходів з психологічної реабілітації), послуги з проживання та послуги з харчування.
Разом з тим зазначаємо, що витрати на заходи з психологічної реабілітації мають враховувати витрати, пов’язані із здійсненням певних заходів із психологічної реабілітації за допомогою обраних учасником методик, інструментаріїв, прийомів та способів їх виконання [пункт 6 «Інформація про технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі» розділу «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» Тендерної документації на закупівлю ДК 021:2015 код 85310000-5], а також інші витрати, які пов’язані з реалізацією вимог до послуги з психологічної реабілітації, викладених у Додатку № 3 до Тендерної документації на закупівлю ДК 021:2015 код 85310000-5.
Таким чином, форма калькуляції вартості послуги з психологічної реабілітації є орієнтовною, тобто учасник має право на власний розсуд деталізувати зазначені статті витрат.
Щодо Додатку №6
Дата подання: 09 березня 2017 15:56
Дата відповіді: 10 березня 2017 15:58
На даний час в реабілітаційному закладі не має категорії хворих, які потребують допомоги фахівців за спеціальністю "психолог", "практичний психолог", "медичний психолог", а заклад лише бере участь у тендері і планує залучити даних спеціалістів у випадку перемоги в торгах, то чому Додатком №6 колонкою 4 передбачається посада, яку обіймає особа у закладі учасника?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Закупівля послуг з психологічної реабілітації учасників антитерористичної операції здійснюється відповідно до вимог Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), статтею 16 якого передбачено, що Замовник вимагає від учасників подання ними документально підтвердженої інформації про їх відповідність кваліфікаційним критеріям, зокрема: наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, тобто наявність в учасника фахівців відповідної кваліфікації, чисельність яких є достатньою для надання послуг з психологічної реабілітації відповідно до обраного учасником лоту для подання своєї тендерної пропозиції.
На підтвердження зазначеного кваліфікаційного критерію Замовником встановлене надання учасником торгів інформації про наявність спеціалістів з психології, які будуть безпосередньо залучені до надання послуги з психологічної реабілітації за формою відповідно до Додатку № 6 до Тендерної документації та штатний розклад (розпис) учасника з обовязковою конкретизацією чисельності та посад психологів, чинний на дату розкриття пропозицій.
Разом з тим зазначаємо, що в проекті договору про закупівлю за державні кошти [Додаток № 2 до Тендерної документації на закупівлю ДК 021:2015 код 85310000-5] зазначено, що жодна зі Сторін не вправі передавати свої права та обов’язки по цьому Договору третім особам, тобто надання послуг з психологічної реабілітації повинно здійснюватись самою реабілітаційною установою. Також не допускається передача прав і обов’язків третім особам – фахівцям (психологам) за угодами цивільно-правового характеру.
Таким чином, згідно з вимогами Тендерної документації на закупівлю ДК 021:2015 код 85310000-5, учасник торгів має в складі тендерної пропозиції надати інформацію про відповідних спеціалістів (фахівців), які мають бути в штаті реабілітаційної установи, з метою підтвердження відповідності його тендерної пропозиції передбаченому Законом кваліфікаційному критерію «наявність працівників відповідної кваліфікації».
Розгорнути всі запитання: 11 Згорнути запитання

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2017-02-17-000768-b.b1
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ДП “Клінічний санаторій “Лермонтовський”, Код ЄДРПОУ:32432486
Дата подання: 15 квітня 2017 20:58
Надання інформації про відхилення
Прошу замовника торгів надати інформацію про відхилення/допущення до оцінки (до аукціону) тендерних пропозицій учасників, оскільки перед б ачений статтею 10 Закону України "Про публічні закупівлі" та наказ ом Мінеконорозвитку «П ро затвердження форм документів у сфері публічних закупівель » від 22.03.2016 № 490 , зареєстрован ий в М ін юсті 25 березня 2016 р. за № 449/28579 , протокол розгляду тендерних пропозицій, який має містити інформацію про результати розгляду тендерних пропозицій (відхилення або допущення до аукціону) та законодавчі та конкретизовані підстави щодо цього , на сайті ІТС "Prozorro" на сьогодні не передбачений .
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога задоволена
15 квітня 2017 21:25
Замовником, на вимогу щодо надання інформації про відхилення/допущення до оцінки (до аукціону) тендерних пропозицій учасників торгів на закупівлю послуг з психологічної реабілітації учасників антитерористичної операції, оприлюднюється у строки визначені Законом України «Про публічні закупівлі» протокол про розгляд тендерних пропозицій на відповідність технічним вимогам і відповідності учасників кваліфікаційним критеріям та їх відхилення, а також допущення до оцінки (допущення до аукціону) на закупівлю ДК 021:2015 код 85310000-5 Послуги з надання соціальної допомоги (послуги із психологічної реабілітації учасників антитерористичної операції) [ID: UA-2017-02-17-000768-b].
Питання щодо формування та оприлюднення протоколу розгляду тендерних пропозицій не належить до компетенції замовника торгів.
Номер вимоги: UA-2017-02-17-000768-b.a6
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ДП "Клінічний санаторій "Авангард", Код ЄДРПОУ:04818298
Дата подання: 19 квітня 2017 13:25
Вимога до замовника
Вимога до тендерного комітету, щодо неправомірного відхилення тендерної пропозиції Учасника та недопущення до участі в аукціоні
Протоколом № 11 засідання Тендерного комітету Державної служби України у справах ветеранів війни та учасників антитерористичної операції (далі - Комітет) від 14.04.2017 р. відхилено тендерну пропозицію ДП «Клінічний санаторій «Авангард» ЗАТ «Укрпрофоздоровниця» по лотах 1, 24 на підставі п.4 ч.1 ст. 30 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 р. № 922-VIII (далі - Закон) тендерна пропозиція не відповідає умовам тендерної документації. а саме: «Учасником в складі тендерної пропозиції надана загальна інформація про учасника, яка оформлена не відповідно до Додатку № 10 до ТД [Додаток № 10 до ТД]».
Звертаємо Вашу увагу на той факт, що Учасником підготовлена тендерна пропозиція згідно з вимогами тендерної документації Замовника, зокрема, у складі тендерної пропозиції Учасником надана довідка під назвою «Загальна інформація про Учасника» із зазначенням Додаток № 10 до Тендерної документації на закупівлю ДК 021:2015 код 85310000-5. Дане підтверджується також реєстром документів тендерної пропозиції, де чітко описана назва документу і Додаток № 10 до тендерної документації у відповідності з яким, сформована довідка.
Вищевказані дії Замовника свідчать про грубе порушення задекларованих принципів здійснення закупівель зазначених у ч.1. ст. 3 Закону.
Вимагаємо усунути допущену помилку у предкваліфікації Учасника та допустити до оцінки (допустити до аукціону) тендерну пропозицію ДП «Клінічний санаторій «Авангард» ЗАТ «Укрпрофоздоровниця» на закупівлю ДК 021:2015 код 85310000-5 Послуги з надання соціальної допомоги (послуги із психологічної реабілітації учасників антитерористичної операції) [ID: UA-2017-02-17-000768-b].
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
20 квітня 2017 13:01
В пункті 1 «Зміст і спосіб подання тендерної пропозиції» розділу «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» Тендерної документації на закупівлю ДК 021:2015 код 85310000-5 Послуги з надання соціальної допомоги (послуги із психологічної реабілітації учасників антитерористичної операції) зазначено, що тендерна пропозиція подається в електронному вигляді шляхом заповнення електронних форм з окремими полями, у яких зазначається інформація про ціну, інші критерії оцінки (у разі їх установлення замовником), та завантаження файлів, зокрема: файлу «Загальна інформація про учасника.pdf» (учасник повинен завантажити до електронної системи файл, в якому буде міститись інформація відповідно до Додатку № 10 до цієї Документації).
В свою чергу, у додатку № 10 до Тендерної документації на закупівлю ДК 021:2015 код 85310000-5 міститься форма для заповнення «ЗАГАЛЬНА ІНФОРМАЦІЯ ПРО УЧАСНИКА», яка включає в себе 14 пунктів, що мають бути заповнені учасником торгів. Крім того, заповнена форма «ЗАГАЛЬНА ІНФОРМАЦІЯ ПРО УЧАСНИКА» повинна бути підписана уповноваженою учасником особою із зазначенням прізвища, ім'я та по батькові цієї особи, її посаду та містити відбиток печатки (у разі наявності).
Оскільки завантажені учасником торгів – ДП «Клінічний санаторій «Авангард» ЗАТ «Укрпрофоздоровниця» файли: «Загальна інформація про учасника.pdf», які були подані в складі тендерних пропозицій учасника на лоти №№ 1 та 24, містять лише 12 пунктів з 14 обов'язкових для заповнення, а також не містять ні прізвища, ім'я та по батькові підписанта, ні його посади, а також не містять відбитка печатки (у разі наявності), то Тендерним комітетом Служби було прийняте рішення щодо відхилення цих пропозицій учасника через невідповідність його тендерних пропозицій умовам тендерної документації.
Номер вимоги: UA-2017-02-17-000768-b.a5
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ДП "Клінічний санаторій "Авангард", Код ЄДРПОУ:04818298
Дата подання: 19 квітня 2017 13:23
Вимога до замовника
Вимога до тендерного комітету, щодо неправомірного відхилення тендерної пропозиції Учасника та недопущення до участі в аукціоні
Протоколом № 11 засідання Тендерного комітету Державної служби України у справах ветеранів війни та учасників антитерористичної операції (далі - Комітет) від 14.04.2017 р. відхилено тендерну пропозицію ДП «Клінічний санаторій «Авангард» ЗАТ «Укрпрофоздоровниця» по лотах 1, 24 на підставі п.4 ч.1 ст. 30 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 р. № 922-VIII (далі - Закон) тендерна пропозиція не відповідає умовам тендерної документації. а саме: «Учасником в складі тендерної пропозиції надана загальна інформація про учасника, яка оформлена не відповідно до Додатку № 10 до ТД [Додаток № 10 до ТД]».
Звертаємо Вашу увагу на той факт, що Учасником підготовлена тендерна пропозиція згідно з вимогами тендерної документації Замовника, зокрема, у складі тендерної пропозиції Учасником надана довідка під назвою «Загальна інформація про Учасника» із зазначенням Додаток № 10 до Тендерної документації на закупівлю ДК 021:2015 код 85310000-5. Дане підтверджується також реєстром документів тендерної пропозиції, де чітко описана назва документу і Додаток № 10 до тендерної документації у відповідності з яким, сформована довідка.
Вищевказані дії Замовника свідчать про грубе порушення задекларованих принципів здійснення закупівель зазначених у ч.1. ст. 3 Закону.
Вимагаємо усунути допущену помилку у предкваліфікації Учасника та допустити до оцінки (допустити до аукціону) тендерну пропозицію ДП «Клінічний санаторій «Авангард» ЗАТ «Укрпрофоздоровниця» на закупівлю ДК 021:2015 код 85310000-5 Послуги з надання соціальної допомоги (послуги із психологічної реабілітації учасників антитерористичної операції) [ID: UA-2017-02-17-000768-b].
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
20 квітня 2017 12:56
В пункті 1 «Зміст і спосіб подання тендерної пропозиції» розділу «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» Тендерної документації на закупівлю ДК 021:2015 код 85310000-5 Послуги з надання соціальної допомоги (послуги із психологічної реабілітації учасників антитерористичної операції) зазначено, що тендерна пропозиція подається в електронному вигляді шляхом заповнення електронних форм з окремими полями, у яких зазначається інформація про ціну, інші критерії оцінки (у разі їх установлення замовником), та завантаження файлів, зокрема: файлу «Загальна інформація про учасника.pdf» (учасник повинен завантажити до електронної системи файл, в якому буде міститись інформація відповідно до Додатку № 10 до цієї Документації).
В свою чергу, у додатку № 10 до Тендерної документації на закупівлю ДК 021:2015 код 85310000-5 міститься форма для заповнення «ЗАГАЛЬНА ІНФОРМАЦІЯ ПРО УЧАСНИКА», яка включає в себе 14 пунктів, що мають бути заповнені учасником торгів. Крім того, заповнена форма «ЗАГАЛЬНА ІНФОРМАЦІЯ ПРО УЧАСНИКА» повинна бути підписана уповноваженою учасником особою із зазначенням прізвища, ім'я та по батькові цієї особи, її посаду та містити відбиток печатки (у разі наявності).
Оскільки завантажені учасником торгів – ДП «Клінічний санаторій «Авангард» ЗАТ «Укрпрофоздоровниця» файли: «Загальна інформація про учасника.pdf», які були подані в складі тендерних пропозицій учасника на лоти №№ 1 та 24, містять лише 12 пунктів з 14 обов'язкових для заповнення, а також не містять ні прізвища, ім'я та по батькові підписанта, ні його посади, а також не містять відбитка печатки (у разі наявності), то Тендерним комітетом Служби було прийняте рішення щодо відхилення цих пропозицій учасника через невідповідність його тендерних пропозицій умовам тендерної документації.

Документи

15 квітня 2017 21:25
№ 11.docx

Скарги до процедури

Номер скарги: UA-2017-02-17-000768-b.b3
Статус:
Залишено без розгляду
Скаржник: Громадська організація "Центр медико-психологічної реабілітації КОМ-ПАС", Код ЄДРПОУ:39569404
Дата подання: 18 квітня 2017 18:11
Оскарження
Керуючись пунктом 1 «Зміст і спосіб подання тендерної пропозиції» розділу «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» Громадською організацією Центр медико-психологічної реабілітації "КОМ-ПАС" - Учасником процедури закупівлі ДК 021:2015 код 85310000-5 Послуги з надання соціальної допомоги (послуги із психологічної реабілітації учасників антитерористичної операції) (лот №32) у складі тендерної пропозиції була подана «Тендерна пропозиція» (Додаток №8), згідно якої зазначалась ціна пропозиції. Як передбачено даним пунктом, документ «Тендерна пропозиції» повинен бути завантаженим до дати закінчення строку подання тендерних пропозицій, а саме до 20 березня 2017 року (п.1 «Кінцевий строк подання тендерної пропозиції» розділ «Подання та розкриття тендерної пропозиції». На підставі вищевикладеного, просимо переглянути результати розгляду тендерних пропозиції та/або вважати тендерну пропозицію такою, яка відповідає умовам тендерної документації.
Розгорнути Згорнути
Документи
Рішення Органу оскарження: Залишено без розгляду
рішення від 20.04.2017 № 2238.PDF
Дата публікації: 21 квітня 2017 17:12
Номер скарги: UA-2017-02-17-000768-b.b2
Статус:
Залишено без розгляду
Скаржник: Кіровоградський обласний госпіталь для ветеранів війни, Код ЄДРПОУ:01994971
Дата подання: 18 квітня 2017 18:12
Оскарження
Керуючись пунктом 1 «Зміст і спосіб подання тендерної пропозиції» розділу «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» Кіровоградським обласним госпіталем для ветеранів війни - Учасником процедури закупівлі ДК 021:2015 код 85310000-5 Послуги з надання соціальної допомоги (послуги із психологічної реабілітації учасників антитерористичної операції) (лот №32) у складі тендерної пропозиції була подана «Тендерна пропозиція» (Додаток №8), згідно якої зазначалась ціна пропозиції. Як передбачено даним пунктом, документ «Тендерна пропозиції» повинен бути завантаженим до дати закінчення строку подання тендерних пропозицій, а саме до 20 березня 2017 року (п.1 «Кінцевий строк подання тендерної пропозиції» розділ «Подання та розкриття тендерної пропозиції». На підставі вищевикладеного, просимо переглянути результати розгляду тендерних пропозиції та/або вважати тендерну пропозицію такою, яка відповідає умовам тендерної документації.
Розгорнути Згорнути
Документи
Рішення Органу оскарження: Залишено без розгляду
рішення від 21.04.2017 № 2280.pdf
Дата публікації: 21 квітня 2017 20:43

Документи подані скаржником

18 квітня 2017 18:03
Оскарження.pdf

Документи Органу Оскарження

21 квітня 2017 17:12
рішення від 20.04.2017 № 2238.PDF

Документи подані скаржником

18 квітня 2017 17:48
оскарження.pdf

Документи Органу Оскарження

21 квітня 2017 20:43
рішення від 21.04.2017 № 2280.pdf

Лоти


Інформація про лот

Information about lots
Предмет закупівлі: Лот 2.
Статус: Торги відмінено
Очікувана вартість: 1 116 592,40 UAH з ПДВ
Мінімальний крок аукціону: 5 582,96 UAH з ПДВ


Title: Lot 2.
Current status: Unsuccessful
Estimated total value: 1 116 592,40 UAH including VAT
Minimal lowering step: 5 582,96 UAH including VAT
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Позиції

196 люд
Послуги реабілітаційних установ Волинської області із здійснення заходів щодо психологічної реабілітації учасників антитерористичної операції, у тому числі проживання та харчування під час їх проведення
ДК 021:2015: 85310000-5 — Послуги з надання соціальної допомоги
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 01001, Україна, Київська обл., Київ, провулок Музейний, 12
Дата доставки: 31 грудня 2017

Psychological rehabilitation services for anti-terrorist operation participants by Volynska oblast rehabilitation institutions (including accommodation and meal services).
CPV: 85310000-5

Електронна документація лоту

Критерії вибору переможця

Ціна: 70%
тренажерна зала: 6%
наявність: 6%
відсутність: 0%
басейн: 7%
наявність: 7%
відсутність: 0%
спортивний майданчик: 6%
наявність: 6%
відсутність: 0%
зона відпочинку: 2%
наявність: 2%
відсутність: 0%
клуб: 2%
наявність: 2%
відсутність: 0%
екскурсія: 4%
наявність: 4%
відсутність: 0%
Інтернет: 3%
наявність: 3%
відсутність: 0%

Інформація про відміну

Дата відміни
14 квітня 2017 00:00
Причина відміни
допущення до оцінки менше двох тендерних пропозицій