Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Послуги з прання і сухого чищення (прання білизни)
Очікувана вартість
550 000,00 UAH
UA-2017-02-16-000080-b 37ce947bbdc84f47869f9dcd33871792
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис не накладено

Контакти

Пилинь Вадим Володимирович

+380432460239 vodkl-bux@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Вінницька обласна дитяча клінічна лікарня
Код ЄДРПОУ: 03082760
Місцезнаходження: 21029, Україна , Вінницька обл., Вінниця, м. Вінниця, Хмельницьке шосе,108
Контактна особа: Пилинь Вадим Володимирович
+380432460239
vodkl-bux@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 16 лютого 2017 10:05
Звернення за роз’ясненнями: до 24 лютого 2017 10:10
Оскарження умов закупівлі: до 02 березня 2017 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 06 березня 2017 10:10
Початок аукціону: 07 березня 2017 14:50
Очікувана вартість: 550 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 3 000,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,55%

Інформація про предмет закупівлі

Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
26700 кг
Послуги з прання і сухого чищення (прання білизни)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 21029, Україна, Вінницька область, мВінниця, Хмельницьке шосе 108
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 22 березня 2017  —  31 грудня 2017
ДК 021:2015: 98310000-9 — Послуги з прання і сухого чищення

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Роз’яснення до процедури

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2017-02-16-000080-b.b2
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ПП фірма "Сніжинка", Код ЄДРПОУ:23109604
Дата подання: 15 березня 2017 10:11
Оскарження
Вих № 8 від 15.03.2017р.
Вінницькій обласній дитячій клінічній лікарні
ВИМОГА
16 лютого 2017 року Вінницькою обласною дитячою клінічною лікарнею, (надалі,
ВОДКЛ) було оприлюднене оголошення UA-2017-02-16-000080-b про проведення повторної
процедури відкритих торгів через систему електронних закупівель, щодо закупівлі послуг з
прання і сухого чищення (прання білизни). Аналогічна закупівля була оприлюднена 10 січня 2017
року, оголошення UA-2017-01-10-000527-a (надалі, попередня аналогічна закупівля).
Тендерним комітетом ВОДКЛ було визначено кваліфікаційні вимоги щодо
вищезазначених закупівель, які учасники зобов’язані подати в електронному вигляді.
Попередня аналогічна закупівля не відбулась через відхилення тендерним комітетом
ВОДКЛ усіх тендерних пропозицій учасників - ТОВ «Сніжинка» (м.Хмельницький),. ФОП
Федотюк Н.О. (м.Летичів), ПП Фірма “Сніжинка” (м.Вінниця) та ФОП Штимпура Л.В.
(м.Вінниця). При перевірці відповідності наданих пропозицій для попередньої аналогічної
закупівлі, встановленим у документації вимогам, тендерним комітетом ВОДКЛ було встановлено
наступний вичерпний перелік недоліків, а саме:
- по учаснику ТОВ «Сніжинка» (м. Хмельницький) – не надано лист від учасника, складений у
довільній формі, у якому учасник гарантує відсутність обставин, передбачених частиною
першою та другою статті 17 Закону України «Про публічні закупівлі». При цьому, наданий лист
про відсутність підстав, передбачених ст.17 Закону України «Про здійснення державних
закупівель». До іншої частини наданої пропозиції учасника ТОВ «Сніжинка» зауважень не було,
так як вона відповідала вимогам тендерної документації;
- по учаснику ФОП Федотюк Н.О. (м. Летичів) – не надано листа-згоди учасника з проектом
договору, а також підписаний уповноваженою особою учасника та з відбитком його печатки
Проект договору, що викладений в Додатку 6 до тендерної документації. До іншої частини
наданої пропозиції учасника ФОП Федотюк Н.О. зауважень не було, так як вона відповідала
вимогам тендерної документації;
- по учаснику ПП Фірма “Сніжинка” (м. Вінниця) - не надано договорів за 2013 та/або 2014,
та/або 2015 роки та відповідно й листи – відгуки по ним. Натомість надано договори та листи -
відгуки за 2016 рік. До іншої частини наданої пропозиції учасника ПП Фірма “Сніжинка”
зауважень не було, так як вона відповідала вимогам тендерної документації;
- по учаснику ФОП Штимпура Л.В. (м. Вінниця) – не надано договорів за 2013 та/або
2014, та/або 2015 роки та відповідно й листи – відгуки по ним. Натомість надано договори та
листи-відгуки за 2016-2017 роки. До іншої частини наданої пропозиції учасника ФОП Штимпура
Л.В. зауважень не було, так як вона відповідала вимогам тендерної документації.
Хоча, більшість причин дискваліфікації учасників були надуманими, тендерний комітет
ВОДКЛ відмінив торги попередньої аналогічної закупівлі у зв’язку із відхиленням всіх
тендерних пропозицій.
Після оголошення про проведення повторної процедури відкритих торгів 7 березня 2017
року було проведено електронний аукціон, за результатами якого пропозиція ПП Фірма
“Сніжинка” визнана найбільш економічно вигідною. Однак, 14.03.2017 року на сайті
електронних закупівель з’явився протокол засідання тендерного комітету ВОДКЛ про відхилення
пропозиції ПП Фірма “Сніжинка”.
Відхилення пропозиції учасника ПП Фірма “Сніжинка” аргументують новими
невідповідностями документації, хоча в попередній аналогічній закупівлі, інших, крім
вищезазначених недоліків (а саме: не надано договорів за 2013 та/або 2014, та/або 2015 роки та
відповідно й листи – відгуки по ним) тендерний комітет ВОДКЛ не вбачав.
Нова причина відхилення опирається на Додаток 4 тендерної документації, який
абсолютно ідентичний до Додатку 4 тендерної документації попередньої аналогічної закупівлі.
Надання цих же документів для підтвердження відповідності технічним, якісним, кількісним та
іншим вимогам до предмета закупівлі, оголошення UA-2017-01-10-000527-a було достатньо, і не
вважалося невідповідністю вимогам тендерної документації.
В Додатку 4 ТД вказується, що Учасники процедури закупівлі повинні надати в складі
тендерної пропозицій документи, які підтверджують відповідність тендерної пропозиції учасника
технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам до предмета закупівлі, встановленим
замовником, в тому числі: копії відповідних дозволу, ліцензій, висновків сертифікат якості,
результати вимірювальної лабораторії, висновок державної санітарної епідеміологічної
експертизи тощо на надання послуг з прання білизни та/або використання пральних (миючих
засобів), завірені підписом керівника або уповноваженої особи та печаткою підприємства. У
випадку, якщо отримання таких дозволів, ліцензій, висновків тощо законодавством не
передбачено, Учасник надає довідку про це в довільній формі з підписом керівника або
уповноваженої особи та печаткою підприємства.
В протоколі тендерного комітету ВОДКЛ, зазначається «…ПП в складі своєї тендерної
пропозиції (надалі - ТП) було надано документ щодо відповідності продукції ТзОВ «Світ Хімії»
вимогам Технічного регламенту мийних засобів, з якого вбачається, що термін дії даного
документу закінчився (до 22.11.2016р.).
Також ПП в складі ТП надано копію договору про надання послуг в сфері метрології, з якого
вбачається, що строк його дії закінчився 31.12.2016р.
Крім того, ПП в складі ТП надано копії висновків СЕС на застосування миючих засобів. Однак
документи надано не в повному обсязі (відсутні наступні сторінки документів), що не дає
можливості визначити строк дії даних документів.
При цьому, вимогами ТД передбачено, що пральні засоби, що застосовуватимуться для прання
дитячої білизни повинні мати сертифікат якості, що діє на території України, мати результат
вимірювальної лабораторії, висновок державної санітарної епідеміологічної експертизи, прання
білизни має здійснюватися професійними засобами. Однак учасником ПП подано вище вказані
документів із закінченням їх строку дії та не надано при цьому жодних роз’яснювальних
документів…»
Вважаємо, що учасника процедури закупівлі приватне підприємство Фірма "Сніжинка"
дискваліфіковано незаконно, а рішення замовника підлягає скасуванню, виходячи з наступного:
На підтвердження інформації про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики
предмета закупівлі (Додаток 4 до Документації), ПП "Фірма "Сніжинка"" в складі тендерної
документації надала вичерпну інформацію для підтвердження даних критеріїв, у тому числі
надано інформаційні листи № 5 від 03.03.2017р, № 6 від 03.03.2017р., висновок державної
санітарно – епідеміологічної експертизи від 27.12.2013 р. №05.03.02.-04/120335; сертифікати
якості тощо.
Підтвердженням цього є те, що не може один склад тендерного комітету застосовувати
різний підхід щодо оцінки однієї і тої ж тендерної пропозиції в двох аналогічних закупівлях.
Надання одних і тих же документів для підтвердження відповідності технічним, якісним,
кількісним та іншим вимогам до предмета закупівлі, оголошення UA-2017-01-10-000527-a було
достатнім. Натомість, подання цих же документів для підтвердження відповідності технічним,
якісним, кількісним та іншим вимогам до предмета закупівлі, оголошення UA-2017-02-16-
000080-b вважається невідповідністю вимогам тендерної документації.
Також, повідомляємо, що деякі сертифікати якості та копія зразку договору про надання
послуг в сфері метрології подано, як додаткові документи на підтвердження договорів, які
виконувались у попередні роки. Надання додаткових документів не забороняється вимогами до
тендерної документації.
Крім того, тендерним комітетом ВОДКЛ було навмисно перекручено трактування деяких
документів, наприклад, документ відповідності продукції ТзОВ «Світ Хімії» вимогам Технічного
регламенту мийних засобів, з якого вбачається, що термін дії державної гарантії - гарантовано до
дати 22.11.2016, а не закінчення дії даного документу.
Документи - копії висновків СЕС на застосування миючих засобів надано, як
необов’язкові додаткові документи - альтернативу висновку державної санітарної
епідеміологічної експертизи щодо надання послуг з прання білизни. (Згідно додатку 4 ТД
Учасники процедури закупівлі повинні надати в складі тендерної пропозицій… висновок
державної санітарної епідеміологічної експертизи тощо на надання послуг з прання білизни
та/або використання пральних (миючих засобів)).
Щодо роз’яснення, то в листі №5 від 03.03.2017 р. (ст. 20) зазначено: «ПП Фірма
"Сніжинка" в змозі забезпечити належну якість обробки та збереження білизни згідно з
Інструкцією зі збору сортування, транспортування, збереження, дезінфікації та прання білизни
затвердженою наказом МОО України № 293 від 30.04.2014 р.».
За таких обставин, в складі тендерної пропозиції ПП "Фірма "Сніжинка"" було надано всі
необхідні документи, які підтверджують відповідність тендерної пропозиції учасника технічним,
якісним, кількісним та іншим вимогам до предмета закупівлі, встановленим замовником, що є
підставою для визнання його переможцем електронних торгів оголошення UA-2017-02-16-
000080-b
Тому, враховуючи вищевикладене, прошу:
1. Надати роз’яснення непослідовним діям тендерного комітету Вінницької обласної
дитячої клінічної лікарні. (В роз’ясненнях прохання зазначити наявність сертифікатів про
проходження навчання членів тендерного комітету, період навчання та організацію, що видавала
їх.);
2. Скасувати своє рішення про дискваліфікацію ПП "Фірма "Сніжинка"", код ЄДРПОУ
23109604;
3. Визнати ПП "Фірма "Сніжинка"", код ЄДРПОУ 23109604 переможцем відкритих торгів,
номер оголошення UA-2017-02-16-000080-b
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога відхилена
19 березня 2017 10:22
Відмовити в задоволенні вимоги приватного підприємства Фірма «Сніжинка» по закупівлі № UA-2017-02-16-000080-b
Номер вимоги: UA-2017-02-16-000080-b.b3
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ТОВ "Сніжинка", Код ЄДРПОУ:14161913
Дата подання: 21 березня 2017 15:07
Вимога
Скасувати рішення тендерного комітету Вінницької обласної дитячої клінічної лікарні , про дискваліфікацію ТОВ побутової фірми "Сніжинка" код ЄДРПОУ 14161913,
Рішення замовника: Вимога відхилена
27 березня 2017 08:53
запропоновано тендерним комітетом залишити без задоволення звернення

Документи

27 березня 2017 08:53
протокол

Скарги до процедури

Номер скарги: UA-2017-02-16-000080-b.c1
Статус:
Залишено без розгляду
Скаржник: ПП фірма "Сніжинка", Код ЄДРПОУ:23109604
Дата подання: 27 лютого 2017 11:44
Вимога
Шановний тендерний комітет Вінницької обласної дитячої клінічної лікарні! Прошу надати уточнення до тендерної документації оголошення UA-2017-02-16-000080-b, а саме документів та інформації про відповідність учасника кваліфікаційним критеріям відповідно до статті 16 Закону України «Про публічні закупівлі» № 922-VIII від 25 грудня 2015 року, (далі Закону), встановленим в Додатку 3 до Документації, який містить дискримінаційні вимоги до учасників, що суперечить п.3 статті 5 Закону. Зокрема, вимоги п. 3 Додатку 3 Тендерної документації містить критерії, які виходять за межі вимог, передбачених Законом, насамперед статті 16, які штучно звужують конкуренцію. В статті 16 Закону зазначається: “… Замовник установлює один або декілька з таких кваліфікаційних критеріїв: … наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору …” Тобто, замовник може встановити в тендерній документації вимогу щодо досвіду виконання одного аналогічного договору. Також, в коментарях статті 16 до Закону “Гармонізація системи державних закупівель в Україні зі стандартами ЄС” за редакцією О.Шатковського, С.Яренко, зазначається: “… розповсюдженим способом дискримінації є встановлення певної необґрунтованої кількості договорів, які повинен виконати учасник, періоду, в якому повинні були бути виконані такі договори, вартісного обсягу предмета закупівлі, а також, перелік конкретних організацій-замовників, з якими укладалися договори (наприклад, лише Управління освіти або лише дитсадки заклади охорони здоров’я тощо) ...” Тобто, встановлення замовником в тендерній документації періоду, в якому повинні були бути виконані договори є одним із розповсюджених способів дискримінації. Враховуючи вищевикладене, прошу: - надати інформацію – роз’яснення, як розуміють данні коментарі члени тендерного комітету; - внести зміни до тендерної документації даної процедури закупівлі, виключивши з неї дискримінаційні вимоги до учасників. Дякую за порозуміння.
Розгорнути Згорнути
Документи
Рішення Органу оскарження: Залишено без розгляду
рішення від 28.02.2017 № 913.pdf
Дата публікації: 01 березня 2017 16:32

Документи подані скаржником

27 лютого 2017 11:43
вимога

Документи подані замовником

01 березня 2017 13:26
протокол

Документи Органу Оскарження

01 березня 2017 16:32
рішення від 28.02.2017 № 913.pdf

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 07 березня 2017 15:17

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ПП фірма "Сніжинка" 440 550,00
UAH з ПДВ
369 800,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "Сніжинка" 475 260,00
UAH з ПДВ
369 900,00
UAH з ПДВ
Документи
ФОП Федотюк Ніна Олександрівна 493 950,00
UAH з ПДВ
370 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

03 березня 2017 15:17
Електронний підпис
03 березня 2017 15:14
проект договору.PDF
03 березня 2017 15:14
тендерна пропозиція.PDF

Публічні документи

04 березня 2017 11:55
51 Проект договору стор4.jpg
04 березня 2017 11:55
50 Проект договору стор3.jpg
04 березня 2017 11:55
49 Проект договору стор2.jpg
04 березня 2017 11:55
48 Проект договору стор1.jpg
04 березня 2017 11:55
42 Висновок крохмал стор2.jpg
04 березня 2017 11:55
41 Висновок крохмал стор1.jpg
04 березня 2017 11:54
32Копія Статуту стор10.jpg
04 березня 2017 11:54
31 Копія Статуту стор9.jpg
04 березня 2017 11:54
30 Копія Статуту стор8.jpg
04 березня 2017 11:54
29 Копія Статуту стор7.jpg
04 березня 2017 11:54
28 Копія Статуту стор6.jpg
04 березня 2017 11:54
27 Копія Статуту стор5.jpg
04 березня 2017 11:54
26 Копія Статуту стор4.jpg
04 березня 2017 11:54
25 Копія Статуту стор3.jpg
04 березня 2017 11:54
24 Копія Статуту стор2.jpg
04 березня 2017 11:54
23 Копія Статуту стор1.jpg
04 березня 2017 11:54
22 Лист-відгук ВОДКЛ.jpg
04 березня 2017 11:54
20 Лист-відгук ЗБРУЧ.JPG
04 березня 2017 11:53
7 Гарантійний лист ст.17.jpg

Публічні документи

29 березня 2017 15:27
Довідка про несудимість
02 березня 2017 18:27
22083 - Ace, Gala Expert, Fairy Novo.pdf
02 березня 2017 17:50
Проект договору Федотюк.pdf
02 березня 2017 17:50
Лист-згода Федотюк.pdf
02 березня 2017 17:50
СЕС Федотюк Пр порошок 2.pdf
02 березня 2017 17:50
СЕС Федотюк Пр порошок 1.pdf
02 березня 2017 17:50
Витяг з ЄДР Федотюк.pdf
02 березня 2017 17:50
Скан паспорт Федотюк.jpg
02 березня 2017 17:50
Паспорт_Код Федотюк.jpg
02 березня 2017 17:50
Лист-відгук ВВПУ ДПО.pdf
02 березня 2017 17:50
лист відгук ДУ ТМО.pdf
02 березня 2017 17:49
лист-відгук КЗВОНД.pdf
02 березня 2017 17:49
копії договорів Федотюк.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ПП фірма "Сніжинка"

ТОВ "Сніжинка"

ФОП Федотюк Ніна Олександрівна

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ПП фірма "Сніжинка"
#23109604
Відхилено 369 800,00
UAH з ПДВ
14 березня 2017 10:43
ТОВ "Сніжинка"
#14161913
Відхилено 369 900,00
UAH з ПДВ
20 березня 2017 08:54
ФОП Федотюк Ніна Олександрівна
#2634303169
Переможець 370 000,00
UAH з ПДВ
27 березня 2017 08:41

Документи

14 березня 2017 10:43
Електронний підпис
14 березня 2017 09:06
протокол

Документи

20 березня 2017 08:54
Електронний підпис
20 березня 2017 08:52
протокол

Документи

27 березня 2017 08:41
Електронний підпис
24 березня 2017 09:27
протокол переможця

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 27 березня 2017 08:41

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ФОП Федотюк Ніна Олександрівна
#2634303169
370 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

27 березня 2017 08:41
Електронний підпис
24 березня 2017 09:27
протокол переможця

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
03 квітня 2018 16:36
Електронний підпис укладений
17 січня 2018 16:37
Додаткова угода Прання.pdf зміни до договору
17 січня 2018 16:35
Електронний підпис укладений
02 січня 2018 12:57
Додаткови угоди Прання 2018.pdf зміни до договору
02 січня 2018 12:55
Електронний підпис укладений
05 грудня 2017 16:04
Додаткова угода Стирка.pdf зміни до договору
05 грудня 2017 15:55
Електронний підпис укладений
20 квітня 2017 14:40
Договір укладений
20 квітня 2017 14:32

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
05 грудня 2017
Дата публікації змін до договору:
05 грудня 2017
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зменшення обсягів закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зменшення обсягів закупівлі
Номер договору про закупівлю: 143
Договір:
Номер додаткової угоди: 143
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
29 грудня 2017
Дата публікації змін до договору:
02 січня 2018
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору на наступний рік
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Продовження строку дії договору на наступний рік
Номер договору про закупівлю: 143
Договір:
Номер додаткової угоди: 143
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
15 січня 2018
Дата публікації змін до договору:
17 січня 2018
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Покращення якості предмета закупівлі
Номер договору про закупівлю: 143
Договір:
Номер додаткової угоди: 143
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 20 квітня 2017 — 31 березня 2018
Сума оплати за договором: 388 815,47
UAH з ПДВ