Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Лікарські засоби, а саме: Циклоспорин, Мікофенолова кислота, Такролімус
Очікувана вартість
200 000,00 UAH
UA-2017-02-14-002034-c 79fe4de83a6041128c04aad4fa64ec3f
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Чикалюк Віктор Володимирович

380988004286 crlzhovkva@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Жовківська центральна районна лікарня
Код ЄДРПОУ: 01996409
Місцезнаходження: 80300, Україна , Львівська обл., Жовква, Львівська, 78
Контактна особа: Чикалюк Віктор Володимирович
380988004286
crlzhovkva@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 14 лютого 2017 17:16
Звернення за роз’ясненнями: до 21 лютого 2017 12:00
Оскарження умов закупівлі: до 27 лютого 2017 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 03 березня 2017 12:00
Початок аукціону: 06 березня 2017 15:50
Очікувана вартість: 200 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 1 000,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Кількість: 5 найменувань, згідно медико-технічних вимог
Під кількістю "5 комп." слід розуміти "5 найменувань"
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
5 комплект
Лікарські засоби, а саме: Циклоспорин, Мікофенолова кислота, Такролімус
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 80300, Україна, Львівська область, Жовква, вул. Львівська, 78
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2017
ДК 021:2015: 33600000-6 — Фармацевтична продукція

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
14 лютого 2017 17:21
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
14 лютого 2017 17:19
Проект договору_додаток_5.docx
14 лютого 2017 17:19
Медико-технічні вимоги_додаток_2.docx
14 лютого 2017 17:19
ТД_супресії_остання редакція.doc

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 06 березня 2017 16:11

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "БАДМ-Б" 124 824,11
UAH з ПДВ
124 824,11
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "Людмила-Фарм" 187 567,78
UAH з ПДВ
187 567,78
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

03 березня 2017 11:21
комерційна.pdf
03 березня 2017 11:21
тех часть.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "БАДМ-Б"

ТОВ "Людмила-Фарм"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "БАДМ-Б"
#39273420
Відхилено 124 824,11
UAH з ПДВ
10 березня 2017 16:56
ТОВ "Людмила-Фарм"
#24741764
Переможець 187 567,78
UAH з ПДВ
10 березня 2017 17:09

Документи

10 березня 2017 16:55
Електронний підпис

Документи

10 березня 2017 17:06
Електронний підпис
10 березня 2017 17:04
Пов про намір.pdf

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 10 березня 2017 17:09

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "Людмила-Фарм"
#24741764
187 567,78
UAH з ПДВ
Документи

Документи

10 березня 2017 17:06
Електронний підпис
10 березня 2017 17:04
Пов про намір.pdf

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
12 квітня 2018 09:23
Електронний підпис зміни до договору
30 березня 2018 14:34
дод №10.PDF зміни до договору
30 березня 2018 14:34
Електронний підпис зміни до договору
28 березня 2018 16:33
дод №8.PDF зміни до договору
28 березня 2018 16:32
Електронний підпис зміни до договору
28 березня 2018 15:54
дод №9.PDF зміни до договору
28 березня 2018 15:53
Електронний підпис зміни до договору
28 березня 2018 15:42
дод №8.PDF зміни до договору
28 березня 2018 15:42
Електронний підпис зміни до договору
28 березня 2018 14:25
дод №7.PDF зміни до договору
28 березня 2018 14:24
Електронний підпис зміни до договору
28 грудня 2017 09:04
Л.Ф. дод №6.PDF зміни до договору
28 грудня 2017 09:03
Електронний підпис укладений
16 серпня 2017 14:20
додатк угода.PDF укладений
16 серпня 2017 14:13
Електронний підпис укладений
08 червня 2017 18:05
Додаткова угода_4.PDF зміни до договору
08 червня 2017 17:38
Електронний підпис укладений
24 травня 2017 12:41
Додаткова угода 3.PDF зміни до договору
24 травня 2017 12:40
Електронний підпис укладений
13 квітня 2017 12:13
Додаткова угода_2.pdf зміни до договору
13 квітня 2017 12:11
Електронний підпис укладений
29 березня 2017 12:29
Додаткова угода.pdf зміни до договору
29 березня 2017 12:26
Електронний підпис укладений
21 березня 2017 11:26
договір №99 .pdf укладений
21 березня 2017 11:26

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
29 березня 2017
Дата публікації змін до договору:
29 березня 2017
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Викладення у новій редакції Специфікації до Договору
Номер договору про закупівлю: 99
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
13 квітня 2017
Дата публікації змін до договору:
13 квітня 2017
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зміна ціни за одиницю товару
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): 1) Зміна ціни за одиницю товару 2) Викладення Специфікації до Договору у новій редакції 3) Зменшення суми договору
Номер договору про закупівлю: 99
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
24 травня 2017
Дата публікації змін до договору:
24 травня 2017
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зменшення обсягів закупівлі
  • Зміна ціни за одиницю товару
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зміна суми договору у бік зменшення
Номер договору про закупівлю: 99
Договір:
Номер додаткової угоди: 3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
07 червня 2017
Дата публікації змін до договору:
08 червня 2017
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зміна ціни за одиницю товару
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зменшення суми договору у зв'язку із зміною іни за одиницю
Номер договору про закупівлю: 99
Договір:
Номер додаткової угоди: 4
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
16 серпня 2017
Дата публікації змін до договору:
16 серпня 2017
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зміна ціни за одиницю товару
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зміна суми договору в бік зменшення
Номер договору про закупівлю: 99
Договір: не вказано
Номер додаткової угоди: 5
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
28 грудня 2017
Дата публікації змін до договору:
28 грудня 2017
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору на наступний рік
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Відповідно до ч.4 ст. 36 ЗУ "Про публічні закупівлі" №922-Vlll від 25.12.2015 року та п.11.2 Договору №99 від 21.03.2017р продовжити термін дії Договору №99 від 21.03.2017р до 31.03.2018р
Номер договору про закупівлю: 99
Договір:
Номер додаткової угоди: 6
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
28 березня 2018
Дата публікації змін до договору:
28 березня 2018
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Відповідно до ч.4ст .36ЗУ " Про публічні закупівлі"№922-VIII від 25.12.2015р та п.11.2 Договору №99 від 21.03.2017р,дія договору про закупівлю продовжується на суму коштів,що не перевищує 20 відсотків суми,визначеною у договорі,укладеному у 2017р становить 36 446 грн 83 коп у т .ч.ПДВ
Номер договору про закупівлю: 99
Договір:
Номер додаткової угоди: 7
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
28 березня 2018
Дата публікації змін до договору:
28 березня 2018
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Специфікація до додаткової угоди викладена в новій редакції
Номер договору про закупівлю: 99
Договір:
Номер додаткової угоди: 9
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
28 березня 2018
Дата публікації змін до договору:
28 березня 2018
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зміна ціни за одиницю товару
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Відповідно до п5 ч.4 ст. 36 ЗУ "Про публічні закупівлівід 25.12.2015р " №922-Vlll (зі змінами) та відповідно до пункту 3.2. та підпункту 5 пункту 10.1 Договору,сторони домовились про узгоджену зміну ціни в бік зменшення (без зміни кількості (обсягу) та якості товарів).Загальна вартість договору становить 33 740 грн 25 коп у т .ч ПДВ 2 207 грн 31 коп.
Номер договору про закупівлю: 99
Договір:
Номер додаткової угоди: 9
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
28 березня 2018
Дата публікації змін до договору:
28 березня 2018
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Помилково прописана номерація додаткової угоди №9 від 28.03.2018р замість додаткової угоди №8 від 28.03.2018р де зазначено зміни до (Специфікація до додаткової угоди викладена в новій редакції )Загальна вартість додаткової угоди №8 від 28.03.2018р становить :33 742грн 55 коп у т.ч ПДВ 2 207 грн 46 коп.
Номер договору про закупівлю: 99
Договір:
Номер додаткової угоди: 8
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
30 березня 2018
Дата публікації змін до договору:
30 березня 2018
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Згідно п.4 п. 10.1 Договору про закупівлю №99 від 21.03.2017р рішення сесії Жовківської районної ради №33 від 22.03.2018р,Сторони вирішили продовжити термін дії договору №99 від 21.03.2017р до 30.04.2018р
Номер договору про закупівлю: 99
Договір:
Номер додаткової угоди: 10
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 21 березня 2017 — 30 квітня 2018
Сума оплати за договором: 215 974,42
UAH